Škoda Octavia (2013)
20.3.2014Auto nám do firmy na dva dni požičala spoločnosť Auto Slovák Zvolen (predajca vozidiel Škoda a Seat). Radi sme možnosť vyskúšať novú Škodu Octaviu…
Škoda Octavia (Bertold)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Bertold 31.03.14 08:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: video
A čo Ti už mám napísať? Napísal som, že sme s 1,2 TSI spokojní. To je pravda. Pri nejakých 30 000km menili preventívne nejaké súčiastky na rozvodoch. Grátis. Drží to doteraz. 160 000 km.Nie sme žiadny nadštandardný klient. Máme 1 auto. Prvý VW, takže nepožívame žiadne extra benefity. Napísal som, že boli problémy pri začiatku výroby TSI? Napísal. Že ty si nasrdený na VAG, tak to je Tvoja vec. Ja Ti to neberiem.
To aj ja by som mohol byť podobne ako ty nasrdený do konca života na Toyotu. Mali problém so zasekávajúcim sa plynovým pedálom. Známi sa vďaka tomu vysypali na odbočke z diaľnice z cesty. Myslíš, že Toyota im poslala nový Prius? To ťažko. No vidíš. A nekydám na Toyotu kde môžem. Proste každú značku kedy- tedy postretne nejaký problém a sami od seba z čisto humánnych dôvodov peniaze nevydávajú.
Turbo (TSI, Ecoboost, tce...) je nový smer, ktorý benzínové motory vyviedol zo slepej eco uličky. Viď prípad BMW 1 popisovaný v článku - 10 aut kvuli ktorým netruchlíme na auto.cz. Howg.. -
Bertold 29.03.14 07:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: video
Ako mozes vidiet na dnesnych konvencnych atmosferickych euro 5 a 6 motoroch, emisna norma a zazitok z jazdy suvisia velmi vyrazne. Vdaka tvorbe stechiometrickej zmesi aj v prechodovych rezimoch motora su tieto ludovo povedane pridusene. -
CommonUser 28.03.14 21:38
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: video
Ako suvisi emisna norma (uplne zle navrhnuta) a jazdny prejav s "cinskou" kvalitou a politikou VW ?
Zapozicanie auta ovsem nieco naznacuje. Mna by urcite poslali do zadnice ...
Ja mam len 183, ale vzadu som si tak isto hlavu neoprel. So only for kids & little women.
BTW turbo diera nesuvisi len s otackami, ale uvadza sa hlavne pri prvom moznom zabere turba. To co si meral, je skor odozva plynu (ano pri turbo motore suvisi aj s turbom).
-
Bertold 23.03.14 22:38
« Re: video
Viem si zivo predstavit, ze kombinacia 1,6 TDI a 5 stupnovej eko-prevodovky nie je velke terno. Nuz ja nikdy nehodnotim nejaky model globalne. Vzdy len konkretnu specifikaciu. Je uplne nieco ine 1,2 TSI a napriklad 2,0 TDI. To su uplne ine auta kde spolocne mozno hodnotit len kufor a prestrannost interieru. Ine nic. -
Verny_2013 22.03.14 20:18
« video
ahoj, až to video budeš dělat po třetí tak budeš na urovni některých redaktorů. A bez reklam. Za mě palec nahoru za odvahu.J ezdil jsem dosud v o3 jen s 1.6 TDi a ta mě velmi zklamala v několika aspektech. Nejhorší byl asi opradu nepřiměřeně tvrdý podvozek, pak dost hlučný motors podprůměrnou dynamikou a převodovka s pětikvaltem s obrovitými přeskoky. Jak jsem četl a viděl tvou recenzi buď na tom škoda zapracovala nebo je ten 2.0 TDi prostě mnohem lépe sladěný.
-
Bertold 22.03.14 06:47
« Odvaha pod palbou
Servus!
No s tym presadanim z jedneho auta do druheho je spojenych viacero problemov. Jednak Jetta je v pracovny den v pracovnom nasadeni, potom sam dve auta na nejake miesto xy neodsoferujem a preinstalovanie mojho vysoko amaterskeho drziaka kamery v aute by zabralo velmi vela casu. Takze v pripade, ze na vsetko mam jeden den a som na to sam je to nemozne zrealizovat. Uz takto som to nestihal a druhu polku videa som tocil v chvate. Nebol cas nahovorit to ci ono na viac krat a vybrat najlepsiu verziu. A niektore snimky su tocene nie na videokameru ale na fotak. Ked dosla stava. Takze velmi dobre viem kde ma tlaci topanka. Tymto som si odskusal co sa da a co neda spravit. Nabuduce by to mohlo byt lepsie. Ak sa podari tak to bude Seat Altea xl 1,4 tsi i-tech. Tu budem mat k dispozicii na furt, takze to mozem tocit kolko chcem bez casoveho stresu. A na upevneni kamery v aute este skusim popracovat.
Dakujem za pochvalu.
-
Bertold 22.03.14 06:43
« Re: Odvaha pod palbou
Servus!
No s tym presadanim z jedneho auta do druheho je spojenych viacero problemov. Jednak Jetta je v pracovny den v pracovnom nasadeni, potom sam dve auta na nejake miesto xy neodsoferujem a preinstalovanie mojho vysoko amaterskeho drziaka kamery v aute by zabralo velmi vela casu. Takze v pripade, ze na vsetko mam jeden den a som na to sam je to nemozne zrealizovat. Uz takto som to nestihal a druhu polku videa som tocil v chvate. Nebol cas nahovorit to ci ono na viac krat a vybrat najlepsiu verziu. A niektore snimky su tocene nie na videokameru ale na fotak. Ked dosla stava. Takze velmi dobre viem kde ma tlaci topanka. Tymto som si odskusal co sa da a co neda spravit. Nabuduce by to mohlo byt lepsie. Ak sa podari tak to bude Seat Altea xl 1,4 tsi i-tech. Tu budem mat k dispozicii na furt, takze to mozem tocit kolko chcem bez casoveho stresu. A na upevneni kamery v aute este skusim popracovat.
Dakujem za pochvalu.
-
rohYpnol 21.03.14 18:05
« Odvaha pod palbou
No za tu odvahu jít s kůží na trh "palec hore", jak hovoříte vy Slováci.
Nebudu tu nějak kritizovat, myslím že by sis to nezasloužil. Sice mi scházelo nějaké porovnání, třeba s Mondeem >:D , no a tím spíš že sám zmiňuješ služební Jettu, sis podle mého mohl to porovnání dovolit právě tím přesedáním z jednoho bezprostředně do druhého...
Co ale cením vysoko, je decentní humor a především střih a hudbu. Jistě že kamera je ryzí amatérismus, ale to je jasné. Střih a hudba ale opravdu vkusné a podle mého mnohem lepší, než co zde předvádí ACZ.
Fakt, chválím :yes: :yes: :yes:
Problemy pri pociatku vyroby ? To ako 5 rokov je pociatok vyroby ? Fakt ?
A praveze prve TSI 1,4 140 PS kompressor + turbo nemali problemy s rozvodmi. Takze mas mylne info. Zasery zacali neskor, mozes si zistit kedy.
Dookola sa potichu zatajuju zmeny v konstrukcii, aby sa predalo to stare. Dozvies sa to az pri prvom servise aky typ motora si vlastne kupil, pretoze papierovo (vykon, spotreba a pod.) je to stale rovnaky motor.
Zasekavajuci pedal u Toyoty ? To si teda vypotil. Dokazane boli akurat problemy s kobercekmi ... a brzda fungovala vzdy. Ak niekto nevie na co je brzda, tak sa da vyhovorit na vselico.
Najdi si video na test pedalov u Toyoty na sme.sk.
Ja sa nezastavam ziadnej znacky, ani Toyota nie je svata. Ale obhajovat srot uz z vykresu ...
Turbo ako ECO riesenie ? No to je zabavna myslienka. Hlavne v podtone setrenia za kazdu cenu.
Turbo motor zerie malo, ked sa netoci turbo.
A este nieco. Mne osobne, nie znamemu, skocil motor TDI do nudzaku pri predbiehani. Normalne servisonvae auto, ziadna kontrolka, ci chyba na diagnoze. Fakt "zabava" ala VW.
To BMW pekne rozobral tento prispevok:
[odkaz]
Ty si asi dost "zachyteny" na marketing ... ako na realitu.