Diskuse

BMW řada 3 (2010)

27.10.2011

Od začátku tedy. Vlastním více aut - dodávky a manželka má SUV, takže nový vůz nemusel splňovat vše naráz, tedy být sporťákem a osobákem a offroadem a…

 

BMW 3 series (Baron de Maxim-Fratzek)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Dundee-cz

    Dundee_cz 27.10.2011  14:37

    Zdravím

    Chválím báwo, pěkné. Jediná škoda u nich je, že BMW nedává ke slabším třílitrům duplex, vypadá líp. Ale to je jen taková drobnost. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Baron-de-Maxim-Fratzek

      Baron de Maxim-Fratzek 27.10.2011  18:15

      « Re: Zdravím

      To je fakt... ale pokud bych dal o 250k víc za 335d, byl bych rád, že mám aspoň něco navíc, ne?
      • 00 Reagovat !

        foto Dundee-cz

        Dundee_cz 27.10.2011  19:59

        « Re: Re: Zdravím

        jj, to je přesně ono, taková třešnička :-)
  • 00 Reagovat !

    foto orgasmic

    orgasmic 27.10.2011  16:33

    neujede ani Carrera S.

    Ty jsi asi dobrej mental. Bez se lecit >:D
    Hlavne ze mam Bawo v dyzlu pyco...neni Tvuj tatinek kolotocar?
    • 00 Reagovat !

      foto Baron-de-Maxim-Fratzek

      Baron de Maxim-Fratzek 27.10.2011  18:12

      « Re: neujede ani Carrera S.

      No příteli, pokud máš daný vůz (Carreru S), můžem to zkusit...
      • 00 Reagovat !

        foto Bully-

        Bully_ 27.10.2011  19:54

        « Re: Re: neujede ani Carrera S.

        Asi zijes v zajeti papirovych testu z recenzi v casopisech. Tam se totiz pruznost meri pri zarazenem nejvyssim rychlostnim stupni, takze kde mas ty s (timhle bezpochyby vybornym) turbodieselem nejvyssi vykon, spousta benzinovych aut je teprve na zacatku vykonove krivky. S dieselem ma vuz proste jenom jiny charakter- slapnes a jedes, u benzinu se musi rychlost vic "namichat".
        Staci trocha fyziky- i muj priblizne stejne silny Civic Type-R s podstatne nizsim krouticim momentem ti ujede jak pri akceleraci, tak i pri pruznem zrychleni. Pokud zaradim adekvatni rychlost pro dosazeni stejneho vykonu jako bys mel ve stejny moment ty, kroutici moment (krome uzivatelskeho komfortu) prestava mit vyznam a rozhoduje uz jenom hmotnost vozu (pri vysokych rychlostech do toho samozrejme mluvi jeste aerodynamika).
        Hodnoty zrychleni nebo pruznosti jsou/muzou byt ale jenom jednim z kriterii proc si auto vybirame, tvuj vuz ma zase jine prednosti. O supersport a ani sportovni auto ale rozhodne nejde ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Baron-de-Maxim-Fratzek

          Baron de Maxim-Fratzek 27.10.2011  20:31

          « Re: Re: Re: neujede ani Carrera S.

          No ano, sedí to i papírově a zkoušel jsem to i prakticky s Carrerou S 997. Ale samozřejmě, že mi ujede z 0-100 i s 200-300.
          • 00 Reagovat !

            foto Bully-

            Bully_ 27.10.2011  20:45

            « Re: Re: Re: Re: neujede ani Carrera S.

            Samozrejme ze JENOM papirove, pouzivany zpusob mereni jsem popsal uz vys.
            Pokud si myslis ze to sedi i v praxi (pokud neuplatnujes, hm, znova- metodu pouzivanou pri mereni hodnoty pruzneho zrychleni, tj. jen na nejvyssi prevodovy stupen), potom si ridic Carrery bud vubec nevsiml ze s nim nekdo zavodi nebo jezdi hodne mizerne. Ujede ti kdokoli kdo ma "jenom" stejne silne auto a vazi o par kilo min.
            Pokud jde o nadsazku tak nechapu proc nas dopredu neupozornis ze jde o vymysl, pak se totiz nediv ze na takovou kravinu reaguje tolik lidi >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Baron-de-Maxim-Fratzek

              Baron de Maxim-Fratzek 28.10.2011  08:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: neujede ani Carrera S.

              Máš pravdu, je to blbost, ale asi ti řidiči měli každej 200 kg >:D já mám jenom 100.
      • 00 Reagovat !

        foto Deegr

        Deegr 27.10.2011  20:26

        « Re: Re: neujede ani Carrera S.

        Vážně si myslíš, že auto s výkonem 204 koní má na Porsche s výkonem 385 koní? To snad ne! Nebo tvoje BMW jezdí 300 km/h? Uděláš stovku pod pět vteřin?
        • 00 Reagovat !

          foto Baron-de-Maxim-Fratzek

          Baron de Maxim-Fratzek 27.10.2011  20:35

          « Re: Re: Re: neujede ani Carrera S.

          Jak píšu vejš a i v textu, že ze 100-200 kmh... Celá ta věta je spíš nadsázka, ale ňák jste se toho chytli.
          • 00 Reagovat !

            foto orgasmic

            orgasmic 28.10.2011  08:00

            « Re: Re: Re: Re: neujede ani Carrera S.

            Spis mi pripada, ze Tva inteligence je sama o sobe nadsazkou.
            Podobne typky Tveho kalibru znam a jsem rad, ze neznam osobne o jednoho mene.
            Zkus sve Ego vice krotit a hned se budes citi lepe...
            • 00 Reagovat !

              foto Baron-de-Maxim-Fratzek

              Baron de Maxim-Fratzek 28.10.2011  08:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: neujede ani Carrera S.

              Koukám, že jsi se zde zaregistroval jenom kvůli tomu, abys mi to "nandal", tak doufám, že mi auto.cz poděkuje za nového člena.
  • 00 Reagovat !

    foto boost-

    boost. 27.10.2011  20:02

    pěkný

    Sice bych na kupé volil jinou barvu, ale jinak je to pěkný. My máme na Touringu M podvozek a není to tak hrozný, jak se zdá. Ale na zimních non-runflatech to docela plave ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto Baron-de-Maxim-Fratzek

      Baron de Maxim-Fratzek 27.10.2011  20:33

      « Re: pěkný

      No M podvozek jsem zkoušel víckrát... S těma zimákama je to pravda, mám zimní RFT of Pirelli, které jsem vyměnil za "obyč" Vredesteiny. Mě RFT dost vyhovujou, nevadí mi, že je to tvrdší.
      • 00 Reagovat !

        foto Koubes84

        Koubes84 28.10.2011  10:55

        « Re: Re: pěkný

        Pěkný, barva exteriéru je osobní věc. Já bych si ale už černou nekoupil. Každopádně závidím ty klavírové lišty interiéru. Na ty jsem při konfigurování zapomněl. Ke světle šedýmu interiéru by se totiž náramně hodily.

        Naše 325i jezdí v průměru za 9,2, takže litr a půl navíc za rozdíl v kultivovanosti z mého pohledu stojí za to.
        • 00 Reagovat !

          foto Baron-de-Maxim-Fratzek

          Baron de Maxim-Fratzek 28.10.2011  14:35

          « Re: Re: Re: pěkný

          No ty lišty si můžeš dokoupit a myslím, že ti je tam na počkaní vymění...
          • 00 Reagovat !

            foto Koubes84

            Koubes84 28.10.2011  16:55

            « Re: Re: Re: Re: pěkný

            To jistě, ale při konfiguraci stály cca 2 tisíce a teď to bude tak 3x tolik... NEë-li víc. >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto Bushman4

    Bushman4 28.10.2011  19:14

    Tokyo zdraví Mnichov...

    BMW 3 je bezesporu perfektní auto,jen nesouhlasím s tím,že srdcař musí nutně mít zadokolku.Jsem jeden z těch srdcařů a daleko víc mě přesvědčil stálý pohon všech kol Symetrical AWD od Subaru,který narozdíl od zadního pohonu BMW funguje i na zasněžených klikatých,horských silnicích (samozřejmě X-Drive už bude asi jiné kafe... :-) ).Jinak nemám co dodat,je to super auto a přeju hodně šťastných kilometrů :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Baron-de-Maxim-Fratzek

      Baron de Maxim-Fratzek 28.10.2011  20:23

      « Re: Tokyo zdraví Mnichov...

      No pokud máš Subaru, jsi také srdcař, to je jasný. :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Bushman4

        Bushman4 29.10.2011  22:56

        « Re: Re: Tokyo zdraví Mnichov...

        Sice nemám ostré STi nebo WRX,ale 14 let starého Forestera a pořád mě to auto překvapuje.Není to sice žádný nadupaný dravec,ale co se týče jízdních vlastností,tak si občas říkám,že to auto snad popírá fyzikální zákony.Na pohled se v provozu snadno ztratí a celkem vysoká karoserie se světlou výškou 19cm slibuje spíš plavnou jízdu v mírných zatáčkách.Ale až za volantem člověk zjistí,že se sice nakloní víc,než je zvykem u osobních aut,ale kola se jen tak nepustí a když k tomu dojde třeba na sněhu,blátě,štěrku nebo při drsném zacházení i na suchém asfaltu,dá se vše zvládnout plynem,ubrat nebo přidat podle situace a zase poslouchá na slovo.Nevýhodou pohonu je ten odpor,co je cítit při rozjezdu na suchém asfaltu.Vše má své pro a proti. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Teggy320i

    Teggy320i 05.11.2011  22:50

    Nicee

    Pěkné, v benzínu by to bylo lepší ale na to má názor každý svůj já radši benzín, ale co se týče auta jako celku moc pěkné všechny trojky a BMW celkově krom compactů jsou skvělé :-) a ten pocit když poprve člověk sedne za volant BMW a už by nechtěl nic jiného znám moc dobře :-) Moc pěkná recenze a musím řícz, rozhodl ses pro spávnou značku ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Baron-de-Maxim-Fratzek

      Baron de Maxim-Fratzek 07.11.2011  11:00

      « Re: Nicee

      Já také rád benzín, i při tankování, člověk se neumaže :-) Ale když najedu ročně 40 tisíc, tak ten rozdíl v ceně je obrovský. Spíš si časem koupím benzínovýho sporťáka na občasný projížďky.
  • 00 Reagovat !

    foto Wiii

    Wiii 12.01.2012  18:17

    Alpina D3 bi-turbo

    Ahoj, zajímavá volba... Já volil minulý rok podobně, ale z důvodu že mám v záloze ještě M3 na blbnutí jsem nakonec vzal E92 LCI 330d xDrive... Co bylo v mém hledáčku byla i Alpina D3 Bi-turbo, která mě celkem oslovila velice dobrou pružností, celkovou dynamikou, velice nízkou spotřebou za jakychkoliv podmínek a výborným nastavením podvozku - zároveň byla podstatně pohodlnější a to z důvodu ze Alpina nepoužívá Run-flaty. Nakonec jsem ji nevzal jen z toho důvodu, že neměla právě tu možnost xDrivu (narozdíl od B3S Bi-turbo) ;-\ Zkoušel ji taky nebo vůbec?

    Takže kdyby existovala Alpina D3 bi-turbo xDrive, nemám 330d :-)

    PS: Jakto, že máš E92 LCI (facelift) a máš žluté kroužky?
    • 00 Reagovat !

      foto Baron-de-Maxim-Fratzek

      Baron de Maxim-Fratzek 19.01.2012  15:25

      « Re: Alpina D3 bi-turbo

      Proč mám žluté kroužky na xenonech... teď přesně nevím jestli šli dát bílé, anebo ta položka LED světla v ceníku byla zbytečně mastná... Každopádně na SPZ LEDky jsou.

      Alpina bude drahá, ani jsem se na to nedíval. A xdrive jsem nechtěl, mě se líbí jak se to auto chová jako zadokolka, víc mě to baví. I teď v zimě je to občas šílený...

      ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Wiii

        Wiii 19.01.2012  19:46

        « Re: Re: Alpina D3 bi-turbo

        No ted jsem nevedel že je vůbec možnost žlutých, respektive jsem to u Faceliftových světel E92 ještě nevidel, vše vypadá takto [odkaz] (bez xenonů) [odkaz] (s xenony)

        Jinak u BMW Ledky nad zadní SPZ jsou už myslím od uvedení první 1er u všeho, do 3er se dostaly až s faceliftem...

        Co se týče Alpiny D3 biturbo, tak právě zas takový finanční rozdíl to není, spíš mi to přišlo srovnatelné s 330d, možná i malinko méně, nepamatuju se přesně... Každopádně v případě B3S biturbo je to velký rozdíl.

        Jinak zadní náhon je super, ale samosvor na té zadní nápravě je nepostradatelná věc ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto boost-

          boost. 19.01.2012  20:16

          « Re: Re: Re: Alpina D3 bi-turbo

          Kupé vždycky má xenony. Jen je možnost mít standardní AE a příplatkové LED kroužky ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Wiii

            Wiii 19.01.2012  21:44

            « Re: Re: Re: Re: Alpina D3 bi-turbo

            Jo tak to jsem nevedel ze LED kroužky jsou za příplatek :-) Bral jsem z důvodu skvělé nabídky skladovku v které mi snad ani nic nechybí, snad jen TV by mohla být :-) Jinak xenony jsou jasné, závorku "bez xenonů" jsem myslel jako "s vypnutými xenony" ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto tvaroh

    tvaroh 24.09.2012  17:33

    super auto

    Pekne fotky, inak vymenil si tie angel eyes denne svetla biele za zlte?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Ornella Koktová o rozvodu rodičů: Táta? Záchvaty vzteku i lítost!

Ornella Koktová o rozvodu rodičů: Táta? Záchvaty…

Ornella Koktová (24) se o rozvodu svých rodičů dozvěděla ze sociální sítě. Kdyby její matka Monika Štiková (45)…

Nákladní auto na Českobrodské skončilo na boku: Náklad se vysypal na silnici

Nákladní auto na Českobrodské skončilo na boku:…

Zhruba do 13. hodiny budou v Českobrodské ulici odklízet následky dopravní nehody. Nákladní auto tam havarovalo,…

 

iSport.cz

SESTŘIH: Bayern vykročil za obhajobou. V hustém dešti přehrál Leverkusen 3:1

SESTŘIH: Bayern vykročil za obhajobou. V hustém…

Fotbalisté Bayernu Mnichov zahájili útok na rekordní šestý bundesligový titul za sebou vítězstvím 3:1 nad…

Promiň, parťačko, psala Šafářová kamarádce, kterou sesadila z trůnu

Promiň, parťačko, psala Šafářová kamarádce, kterou…

Jsou blízké kamarádky, vyhrály spolu ve čtyřhře už pět grandslamových titulů, osud v podobě těžkého zranění…

 

Reflex.cz

Rozpínání ekonomických nůžek: Mýtus, nebo realita?

Rozpínání ekonomických nůžek: Mýtus, nebo realita?

Ekonomické nůžky se rozevírají, rozdíly mezi bohatými a chudými rostou, neregulovaný trh utlačuje dělnickou…

Za Křižáčka chtějí mnozí ukřižovat Fond na podporu kinematografie. Je to správné?

Za Křižáčka chtějí mnozí ukřižovat Fond na podporu…

Před několika dny tu Viliam Buchert přemítal nad osudem filmu Křižáček. Pokus režiséra Václava Kadrnky o ryze…