Diskuse

Škoda Karoq (2021)

4.9.2021

Jak to všechno začalo V první řadě musím předeslat, že když si naše rodina před 5 lety kupovala Seat Leon ST, plánovali jsme, že další nové auto si…

 

Škoda Karoq (Arese)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 12 Reagovat !

    foto Dzakobo

    Dzakobo 04.09.2021  17:04

    Rozumná volba

    Na recenzi jsi si dal pěkně záležet :yes:
    Karoq má ze sourozenců nejpohodlnější podvozek, akorát si nejsem jistý, jestli se vám bude chtít ke stáru řadit... Samozřejmě místo suchého DSG je manuál mnohem lepší volba, i když novější DSG už tak necukají.
    Spíš bych šel pro SUV s měničovou převodovkou, třeba Grandland X 1.6T 8AT, ale 100 lidí 100 chutí. Tak ať vám Škodověnka dělá radost dlouhá léta.
    Otec (63) si nemůže vynachválit Rapida 1.2TSI "105"k, já z něj nejsem "urvaný", ale je fakt, že je pohodlnější než můj FoFo. A táhne víc "vocpoda", njn - dvouventil rychleji foukne na turbo.
    Taky zvažuju, co časem koupit. Rád bych už něco italskýho. Když nedělají kombi, tak jedině SUV. 2.0T ve Stelviu žerou o 3l víc než nafťáci, ale nájezd asi nebude kdovíjaký, tak nevím...
    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 04.09.2021  17:27

      « Re: Rozumná volba

      Díky za pochvalu. Manuální převodovka a přeplňovaný 4válec byly naše požadavky, přes které nejel vlak. Řadit a mačkat spojkový pedál by mi znemožnila jen amputace levé nohy, a k té (doufám) nikdy nedojde. Při výběru tvého budoucího Itala držím moc palce, Stelvio by určitě byla parádní volba. Zkušenosti s technikou nové Giulie/Stelvia jsou prý velmi dobré, prý nejspolehlivější Alfy od 60. let. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Ota4

        Ota4 05.09.2021  21:48

        « Re: Re: Rozumná volba

        Rozumná volba. Jen se zeptám na compasse? Toho jsi neměl ve výběru? 1.3 Firefly. 6st v manuálu. Vzadu vždy viceprvek místo traverzy. Tlumiče FSD v základu. A po faceliftu nádherný interiér.
        • 00 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 05.09.2021  22:35

          « Re: Re: Re: Rozumná volba

          Neměl, protože u něj nelze individuálně nakonfigurovat výbavu - v nabídce je jen řada paketů, což sebou přináší vždy řadu kompromisů. Další zásadní nevýhodou je, že výkonnější verzi motoru 1.3 FireFly se 110 kW lze získat jen s automatem :-( . Manuál je k mání jen s 96 kW verzí. A interiér Compassu svoji kvalitou nesahá tomu v Karoqu ani po ventilky. Zásadním nedostatkem tohoto Jeepu je také velmi mělký kufr. Naopak vnější design tohoto amerického Itala považuju za velmi povedený, ale to na vítězství nestačí...
          • 00 Reagovat !

            foto Ota4

            Ota4 06.09.2021  05:06

            « Re: Re: Re: Re: Rozumná volba

            Ano kufr je mělký když má rezervu to je pravda. Naopak 96kw verze motoru je pouze udušena softwarově. V 90% případů jede stejně jako 110kw. P.S ale říct že nový compass interiérově nesahá plasťákovému karoqu ani po ventilky. . . . No taky názor. Jinak samozřejmě gratulace k novému autu.
            • 00 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 06.09.2021  10:03

              « Re: Re: Re: Re: Re: Rozumná volba

              No, s tím přirovnáním "nesahá ani po ventilky" jsem to asi trochu přehnal, ale rozdíl v kvalitě těch interiérů je patrný na první pohled. Rozhodně je tedy kabina "plasťákovější" v tom Jeepu, než u té Škody. Taky ve slícování interiérových dílů je koncern VW výrazně lepší. Ano, motor Compassu je "uškrcený" "jen" elektronicky, ale já prostě nechci uškrcenou verzi motoru! Emocionálně vzato je mi ten Compass po stránce vnějšího designu i dobrodružného image jeho značky velice sympatický, ale objektivně je prostě ten Karoq 1.5 TSI prakticky ve všem lepší (zrychlení, maximálka, spotřeba, hmotnost a s velkou pravděpodobností i jízdní vlastnosti - to jsem ovšem osobně nezkoušel). A velikost kufru je v naší cestovatelské rodině taky velice důležitá. :-)
              • 00 Reagovat !

                foto idam-i

                idam.i 06.09.2021  11:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozumná volba

                "Uškrcený"motor nie,ale dvojválec áno. ;-)
                Pre vypínanie valcov,bol pre mňa 1,5TSI out.
                Navyše recenzie tvrdili o letargickom motore.
                V každom prípade prajem veľa spokojných kilometrov.
                • 00 Reagovat !

                  foto Arese

                  Arese 06.09.2021  11:57

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozumná volba

                  Tak já z toho vypínání dvojice válců samozřejmě taky nemám žádnou radost. Naštěstí při jízdě je to fakt naprosto nepostřehnutelné (tedy kromě nápisu na dispelji). Slyšel jsem ale, že některé chiptuningové firmy už to umí deaktivovat. Tak uvidíme časem. :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Ota4

                Ota4 06.09.2021  19:47

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozumná volba

                Asi mluvíme každý o jiném autě. Asi interiér srovnavas s verzí před FL. Jízdně karoq lepší být nemůže. Jinak užívej nového auta je to vždy radost.
                • 00 Reagovat !

                  foto Arese

                  Arese 06.09.2021  20:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozumná volba

                  "Však proč by nemohl?" Vašu * jsme taky neviděl a..... >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ota4

                    Ota4 06.09.2021  22:16

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozumná volba

                    Nevím třeba konstrukce podvozku? MQB s tyčí vzadu je jízdně vyhlášené? Ale kašli na to. Pouze moje zkušenost a názor
                    • 00 Reagovat !

                      foto Arese

                      Arese 07.09.2021  20:08

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozumná volba

                      Zkušenosti říkají, že zadní víceprvek automaticky nemusí být lepší, než dobře navrřžená vlečka. Ale přímé srovnání nemám, každopádně vlečená zadní náprava má do budoucna obrovskou výhodu ve své naprosté servisní nenáročnosti.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ota4

                        Ota4 07.09.2021  22:24

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozumná volba

                        Tak to potom jo
                      • 02 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 10.09.2021  14:24

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozumná volba

                        Do té doby, než příjdou příčné nerovnosti.... Pak to pozná i poleno ;)
  • 10 Reagovat !

    foto JirkaVejrazka

    JirkaVejrazka 04.09.2021  19:15

    Blahopreju

    Blahopreju k peknemu autu, at dlouho a dobre slouzi!
    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 04.09.2021  19:57

      « Re: Blahopreju

      Díky! Doufám, že bude. :-) Resp. bude muset... :-O
  • 21 Reagovat !

    foto Onkel-Paul

    Onkel_Paul 05.09.2021  09:02

    Gratulace

    Díky za obsáhlou a zároveň čtivě napsanou recenzi. Auto se mi moc líbí, konečně Karoq v jiné barvě než šedé či bílé. Koupil si jej opravdu v ten nejlepší možný čas, pokud bude dostatek čipů, tak cena už nikdy dolů nepůjde... Tak ať Ti dlouho a dobře slouží a mnoho bezpečných kilometrů :yes:
  • 10 Reagovat !

    foto palix

    palix 06.09.2021  13:30

    ...

    Pekne napísaná recenzia. Prajem veľa šťastných kilometrov a obrovskú spokojnosť s autom...
    Mimochodom - pekne popísaná súčasnosť automobilizmu v EU. Tiež si to moje auto nechám čo najdlhšie a ak niekedy ešte budem meniť, asi zvolím niečo zaujímavé a jazdené.
    Pred pár rokmi (desaťročiami) viacmenej platilo "novšie = lepšie". Dnes to už neplatí...
    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 06.09.2021  16:16

      « Re: ...

      Díky za ocenění i přání. Bohužel, ta tvoje poslední věta ten hrůzný vývoj evropského automotive v posledních letech úplně přesně vystihuje... :-( :no:
  • 10 Reagovat !

    foto johny555

    johny555 06.09.2021  16:14

    jenom drobná poznámka

    Na jedné straně odsuzujete EU, ekoteroristy, progresivisty atd., na druhou stranu si pochvalujete nízkou spotřebu. No právě díky nim je ta spotřeba tak nízká vzhledem k velikosti a tvaru vozidla (u několik generací staršího vozidla této velikosti a výkonu by byla klidně 10 l/100). Já vím, že emise se úplně nerovná spotřeba, ale jestli chce automobilka zajistit nízké emise, nemůže mít velkou spotřebu.
    Druhá věc je digitalizace, asistenti apod. Tady to taky není zcela vina EU, ale koncernu, že ruší ovládací prvky a tlačí nesmyslně do menu infotainmantu. Přitom korejci ukazuji, že to jde normálně. I nové modely mají zachovaná tlačítka, ovládání klimatizace na panelu, vypínaní line asistenta jednoduše tlačítkem atd. Na rozdíl od koncernu. Tohle zvěrstvo si nevymyslela EU, ale nějací hipsteři ve vedení, kteří se snaží napodobit Teslu, nebo já nevím.
    Samozřejmě nevyvracím, že ceny aut půjdou nahoru a kdo má rád klasiku a moderní trendy v automobilismu se mu nelíbí, tak nejlepší, když si teď koupí nové auto a snaží se o něj pečovat, aby mu dlouho vydrželo.
    • 10 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 06.09.2021  16:19

      « Re: jenom drobná poznámka

      Díky za poznámku, ale s tím prvním bodem nemohu souhlasit. Nižší spotřebu přece vždy chtěli hlavně zákazníci (a v Evropě to tak po II. sv. válce bylo prakticky vždy), aby provozní náklady měly pokud možno co nejnižší. Na to fakt žádní ekofašisti potřeba nebyli a nejsou. Co se týká té překotné digitalizace u VW, tak tam s vámi naprosto souhlasím. Dokonce si myslím, že když už chce EU kecat do automotive, tak právě v této oblasti měla dotykové ovladače základních funkcí vozu automobilkám prostě zakázat.
  • 00 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 06.09.2021  21:14

    krásné auto

    Já tu možnost koupit ho na jaře prováhal. Trval jsem na ročním nebo předváděcím 2,0 TDi Evo v manuálu, ve Style s tažným a nedočkal se. A od začátku roku ho už v mé výbavě zdražili o 50 000 Tis. Takže Karoq to asi už nebude. Fakt je, že to je jedno z nejpohodlnějších běžných aut s jistým podvozkem co jsem jel. Fandové Citroenů prominou. Jen nerozumím té averzi k elektronické ručce - ten autohold je třeba v kopci pro ženskou naprosto skvělý a pochybuju že by žena driftovala s ručkou...Ty rozdíly mezi 1,4 a 1,5 TSi jsem tady u své recenze už popisoval. Vidíme to podobně 1,4 výbušnější, 1,5 větší tahoun ale s o 0,5L nižší spotřebou. a to se počítá. Taky souhlasím s těmi Ratikony - v poslední době jednoznačně nejobludnější elektrony na novém autě. Tam designéři šlápli do ho... Naštěstí kdo má estetické cítění je to snadno řešitelné při konfiguraci.
    • 00 Reagovat !

      foto idam-i

      idam.i 06.09.2021  22:51

      « Re: krásné auto

      Možná skús Grandland X s 1,6i s 8stupňovým hydro. ;-)
      Pokial ešte sú pred FL bez baterky.
      Niečo takéto : [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 06.09.2021  22:54

      « Re: krásné auto

      Díky za zajímavé postřehy, z toho komfortního podvozku jsme s manželkou taky nadšení, přitom v zatáčkách se to auto chová naprosto jistě. Tady škodováčtí podvozkáři prostě odvedli skvělou práci! Elektrickou P brzdu odjakživa nesnáším, mám prostě rád pořádnou páku u své pravé ruky. U moderního auta s ručkou (např. u našeho Leonu) žádný autohold nepotřebuješ - při rozjezdu do kopce ti auto cca 2 vteřiny podrží provozní brzdy (využívá se při tom čidel ABS). A v budoucnu se nebudu muset obávat drahé opravy dalšího zbytečného elektromotoru, navíc umístěného na exponovaném místě pod autem. O driftování to opravdu není, zvláště pak v případě SUV! :-) Potěšilo mě, že rozdíl mezi 1.4 TSI vs. 1.5 TSI hodnotíš podobně, stejně jako ty hnusné Ratikony. Snad při nadcházející modernizaci skončí v propadlišti dějin...
  • 00 Reagovat !

    foto zetr007

    zetr007 07.09.2021  10:05

    Dobrá volba


    Blahopřeju ke Karoqu, at vám v rodině dělá co nejdéle radost.

    Hezky a obsáhle napsaná recenze!

    Mám trochu jinej názor jen na tři věci co máš v recenzi.

    1, el. ruční brzda, proč ji nemusíš si vysvětlil v odpovědi Vernymu 2013

    2, bezklíčkové odemykání ti vadí proč? Možná jen z důvodu snadnější krádeže, ale myslím že zrovna Škoda na to má nějaký patent, ale nevím to jistě, snad jen že když ti někdo bude chtít ukrást auto je mu dneska jedno jestli má nebo nemá bezklíčkové odemykání. Já pravidelně přesedám z bezklíčkového auta do tzv. klíčkového a jsem pokaždý naštvanej, hledání klíčku v kapse nebo zapomenu klíček v zapalování když vysedám.

    3, to suveréní a svižné předjetí kamionu s 1.5 TSI.
    Když jedeš sám nebo ve dvou tak asi ano i když s jistou prodlevou při sešlápnutí plynu. Ve čtyřech chlapech do kopce už mi to předjíždění moc suvéréní nepřijde a to mám Leona (menší odpory než tvůj Karoq). Každopádně pokud jezdíš v rovinatém terénu ve dvou může se ti zdát 1.5 TSI 110KW suvérení a svižná, tomu rozumím.

    Tak ještě jednou velká gratulace k novému Karoqu, vybrali jste si z manželkou dobře, podle mě

    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 07.09.2021  20:11

      « Re: Dobrá volba

      Děkuji. Body 1 a 2 jsem už opravdu vysvětlil (jedničku zde v reakci, dvojku v textu recenze). To hodnocení "suverenity" předjíždění samozřejmě závisí na tom, na jak dynamické auto je člověk zvyklý. My jezdíme v plném zatížení jen výjímečně a většinou se nepohybujeme po nějakých extra kopcovitých trasách.
    • 00 Reagovat !

      foto SCHROJF

      SCHROJF 08.09.2021  10:50

      « Re: Dobrá volba

      KESSY má už senzor pohybu...tak cca rok...viac tu:
      [odkaz]
      ...veľa sťastných km prajem... :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 08.09.2021  19:58

        « Re: Re: Dobrá volba

        Díky moc! :-)
        • 01 Reagovat !

          foto SCHROJF

          SCHROJF 14.09.2021  08:45

          « Re: Re: Re: Dobrá volba

          Ako to je u Karoqa s tým oplastovaním blatníkov?
          Tento na foto ho má :
          [odkaz] Stretávam autá s, aj bez tohoto ochranného oplastovania...je to nejaký paket, pripláca za to? Trebárs u Kamiqa je toto oplastovanie u nás v SR možné iba vo verzii Scoutline...Ty to oplastovanie nemáš, nie je to škoda u auta podobného zamerania, typu?V našom SR konfigurátore to neviem zistiť, ponúkajú už iba skladové vozidlá...dík za info... :-!
          • 10 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 05.10.2021  23:38

            « Re: Re: Re: Re: Dobrá volba

            Přídavné plasty na lemech blatníků jsou příplatková položka na přání. Nám se nelíbí, protože opticky na autě zmenšuje kola.
  • 00 Reagovat !

    foto s0va

    s0va 08.09.2021  13:38

    Reakce na komentář

    Ahoj, už chápu tvou reakci na moji poznámku ke Karoqu na mém profilu :-) Musím se poupravit, nevypadá zastarale, trefnější slovo je spíše konzervativně. Ale konec konců, to je mnohými vyhledávaná vlastnost, ne vada.
    Byť moje volba by to nebyla (měl jsem ostatně jiné požadavky), tak vhledem k popsaným potřebám myslím nakonec skvělý výběr auta. Navíc bez starostí s haldexem, olejem v DSG, víceprvkem vzadu... A to načasování koupě se vyloženě povedlo. :yes:
    Jen bych popřemýšlel a zvážil vypnutí funkce ACT (tj. ten dvouválcový režim jízdy při potřebě nízkého výkonu). Slyšel jsem o tom, že když se prostřední válce vypnou, tak začnou chládnout a zbývající olejová a benzínová mlha v jejich sání začne kondenzovat na okolních stěnách. Přívod vzduchu tak má tendenci zarůstat těmito úsadami. Úspora několika deci paliva by určitě za případné problémy nestála. Nevím, jestli je to stará informace, nebo je to u novinek už nějak podchyceno.
    Přeji ať dlouho a bezproblémově slouží. Sám nevím, co budeme kupovat, až nám tato auta za 10+ let dojezdí.
    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 08.09.2021  20:03

      « Re: Reakce na komentář

      Ahoj, díky moc! Ano, jak jsem psal, právě ta určitá konzervativnost se nám na designu Karoqu moc líbí. O vypnutí té funkce ACT samozřejmě budu přemýšlet (ale pochopitelně až po záruce). Taky jsem slyšel, že existují firmy, které tento nesmysl umí deaktivovat.
      P.S. Milovníci nových normálních aut si už za několik málo let mezi novými auty prostě nevyberou. Takže se určitě vrátí doba generálních oprav a vyvařování karoserií... :-( :-O :no: Nebo se taky za pár let kvůli těm debilním ekoteroristům EU rozpadne a v zemích V4 dojde k novému rozkvětu motorismu. Uvidíme! :-!
  • 10 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 08.09.2021  13:54

    Gratuluju

    Tak gratuluju k novýmu autu.
    Ty a Škodovka, kdo by si to pomyslel... :-)
    Barva i konfigurace se mi líbí. Karoq jako takový o trošku míň, co do designu mi trošku víc sedí Ateca... ale určitě víc než Kamiq.
    Ty porty - co máš za port na telefonu? Nedá se prostě koupit kabel USB-C na USB-Mini třeba... za pár stovek... a nechávat ho v autě?
    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 08.09.2021  20:05

      « Re: Gratuluju

      Ateca se mi taky moc lbí, ovšem před faceliftem se mi líbila mnohem víc. V realitě českých mizerných silnic je to ale nepříjemně tvrdé auto a to jsme u našeho SUVčka fakt nechtěli (zvláště, když nám bude muset vydržet až do stáří). Díky za typ na kabel, přiznám se, že toto řešení nás nenapadlo. Jen bychom museli v autě takové kabely skadovat 2, manželka ke svému telefonu zase potřebuje jinou koncovku na straně telefonu... 8-s
      • 00 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 09.09.2021  16:06

        « Re: Re: Gratuluju

        Jo, to chápu... jak to jezdí je nakonec důležitější než jak to vypadá.
        Jasně, dva kabely v autě - a pak si za rok koupíš novej telefon a třeba budeš potřebovat další kabel. Ale jsou to věci za pár stovek max... tak bych si tím nenechal kazit radost z auta za pár set tisíc :-)
  • 33 Reagovat !

    foto jirka29368

    jirka29368 09.09.2021  08:07

    !!! FAKE !!!

    Tato recenze je jeden velky FAKE vcetne diskuse, a je jich tady spousta.
    • 22 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 09.09.2021  10:25

      « Re: !!! FAKE !!!

      >:-[] >:-[] >:-[] Jediný fake je tady nějaký Jirka 29368, který pod tímto debilním nově založeným nickem napsal tento ubohoučký nenávistný blábol. Tak co, ulevilo se ti aspoň trochu od tvé žluči, kterou se tak zalikáš? >:-[]
  • 10 Reagovat !

    foto Tielman

    Tielman 09.09.2021  13:37

    Gratuluju

    ... ať Karkulka slouží.
    S tou Atecou máš pravdu, je to jakési natvrdlé, ta Karotka je přece jen o píď pohodlnější.
    Nuže, mnoho spokojených let...
  • 21 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 10.09.2021  11:59

    Hodnocení

    Tak koukám že se ti hodnocení auta změnilo z 10 na 9,44. Kdo to tak asi mohl být? Ano uživatel sOva. Mě to tam taky nalákal na všechna auta. Je to arogant s velkou károu, egem ale malým pinďou. Sám neumí fotit a chtěl by za ně 10. Nezbývá než hodnotit stejně popř. Požádat redakci o jeho blokaci a výmaz hodnocení.
    • 10 Reagovat !

      foto Xylo

      Xylo 10.09.2021  12:58

      « Re: Hodnocení

      Myslím, že by stačilo pokud by pan Arese změnil své hodnocení u auta pana s0vy. Je to hned první hodnocení jeho Tiguanu a myslím si, že zbytečně negativní:
      Arese 8 1 6 5,00
      • 00 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 10.09.2021  14:06

        « Re: Re: Hodnocení

        Hele, já to zase tak neprožívám. :-) Já jsem jen chtěl zdejším čtenářům přinést co možná nejvystížnější recenzi Karoqu, vč. vysvětlení důvodů, které mě vedly k jeho volbě. A doplnit to pokud možno kvalitními fotkami. Toť vše. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Verny-2013

          Verny_2013 10.09.2021  14:41

          « Re: Re: Re: Hodnocení

          Já taky ne, ale stačilo by napsat hodnotiteli do zpravy-hele mám nové fotky, prosím o přehodnocení. Sova ale ne. Do pěkné recenze tam dá 3x5 a až zlepšíš ty zlepším i já. Já tu zkušenost s ním mám, proto jsem reagoval.
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 10.09.2021  14:47

            « Re: Re: Re: Re: Hodnocení

            Tady je víc takovejch... bohužel.
          • 01 Reagovat !

            foto s0va

            s0va 10.09.2021  15:25

            « Re: Re: Re: Re: Hodnocení

            S Aresem jsme si psali a on ví, že hodnotím na základě vzájemnosti. Sám mi dal hodnocení 5, což nepovažuji za fér. V takové situaci mu mám dát 3x10? Ale prosím tě, nebuď směšný. Myslím si, že reciproční hodnocení je nejférovější a nejpředvídatelnější systém. Pokud si to nemyslíš, je to tvoje volba, hodnoť si jak uznáš ty za vhodné. Je potřeba si uvědomit, že žádné objektivní hodnocení neexistuje, je to jen subjektivní pocit a nemusí být férové ani tebou rozdávané známky.
            No každopádně ještě že tě tady máme Verny_2013, takového ukřivděného šerifa jsme tady potřebovali. >:D A hlavně s lidma konstruktivně nediskutuj, jen si je hoď do blacklistu, aby tě náhodou nemohli přeargumentovat. Holt i takoví chudáci jsou mezi námi.. :'-(
            • 10 Reagovat !

              foto Verny-2013

              Verny_2013 10.09.2021  16:32

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení

              sOvo, jen jsem ostatním sdělil co jsi zač, a že tvé "skvělé" hodnocení není poprvé. Je to opravdu príma že hodnotíš recipročně, jen si tak trošku neuvědomuješ, že ta kvalita recenze a hlavně fotek byla u tebe někde jinde než u Areseho, nebo u mě. A když je doplníš a chceš lepší hodnocení tak tady máme skvělý nástroj - aktualizace recenzí a soukromé zprávy. Já se tím řídím a když vidím zlepšení odrazí se to v hodnocení. Pokud si vzpomínám tak tvá recenze na Tiguana nebyla špatná ale měl jsi tam jen pár mizerných fotek. Jak ti pak máme dát lepší známku? dostal jsi cos zasloužil. Teď bych ji třeba hodnotil líp. Ale když nevím že jsi tam něco vylepšil tak přirozeně nehodnotím. Pak do toho uvidím 3x5 pro jinak skvělou recenzi. Tak se pak nediv že jsi ve škatulce. Jo a umíš argumentovat líp než já - hodnocení 3x5 je opravdu přesvědčivé. To jsme viděli všichni. Každý si jistě udělá svůj obrázek kdo je větší chudák.
              • 01 Reagovat !

                foto s0va

                s0va 10.09.2021  17:47

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení

                Tak ještě že rady máme tak objektivního arbitra přes foto jako jsi ty. Je zřejmé, že do nové recenze nepřibydou fotky hned a chvíli to trvá. Ale tobě je něco vysvětlovat, to je házení perel … Tvoje fotky stojí za ho*** a taky nemám potřebu to troubit v diskusi na cizím profilu. Každopádně jsem rád, že co si vyfotím a zveřejním je jen moje věc a tobě to může být dokonale jedno.
                Tímto končím tuhle anonymní toxic diskusi. Pokud mi chceš sdělit něco konstruktivního, můžeš tak učinit soukromou zprávou, pokud toho jsi schopen. Jinak si své mindráky běž léčit jinam :-|
                • 00 Reagovat !

                  foto Xylo

                  Xylo 10.09.2021  18:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení

                  Fajn pánové. Děkuji. 8,67 je přeci jen lepší než 5,00 ;-)
                • 20 Reagovat !

                  foto Verny-2013

                  Verny_2013 10.09.2021  19:28

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení

                  Tomu říkám konstruktivní ukončení diskuze. Pár skrytých vulgarit a nabídka na soukromou zprávu. Je vidět že jsi prošel školením asertivního chování. Akorát jsi to vzal za špatný konec.
                  • 30 Reagovat !

                    foto idam-i

                    idam.i 10.09.2021  22:14

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení

                    Prakticky dávam za každú čo len trocha čitateľnú recenziu 3x10b.Som ráď,že je niekto ochotný sa podeliť.Pokiaľ je úplne mimo,tak radšej nehodnotim.
                    Osobne ma dosť irituju ľudia čo intensívne diskutujú poprípade aj urážajú a keď chcem mrknuť ich recenziu,tak neprístupna.
  • 20 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 10.09.2021  14:36

    Konzervativní volba

    Jo, auto slušné, motor slušný jen kdyby sis odpustil v recenzi ty konspirační teorie o zlé EU, ale zase si musím zarýpat hlavně v kontextu tvého kázání v diskuzích >:D Promiň, neodpustím si to >:D

    SUV - přesně typ auta, který je opakem řidičské nirvány pro manuál a čtyřválcový benzín, dle gusta... ale naši mají stejný typ auta (Kugu 2 2019 s 1.5EB a 110kw) a jezdí to slušně, je to takový větší hatchback pro někoho, kdo nechce hatchback ani kombi, má tedy mnohem, ale mnohem lepší podvozek než Karoq, jinak já osobně bych právě do takového auta chtěl automat. Kugou s AT jsem nejezdil, ale Karoqem ve tvé motorizace s DSG ano a přesně to bych do auta chtěl, když už bych musel vzít Karoqa s tímto motorem ;) Zkusil si to přes ten tvuj hejt, nebo ani ne? Není to špatné.

    Osobně bych v této kategorii zkusil ještě toho Jeepa, jako píše Ota, ten se mne osobně hodně líbí. Otec při koupi druhé Kugy nad tím uvažoval, lámal jsem ho na salon, ale nakonec šel zas na jistotu, takže nemohu soudit jestli je dobrý, jen se mi líbí.

    Víš, že výdobytek SUV podporuje celá židobolševická EU? >:D A taky tlačí na spotřebu, kterou vychvaluješ.... jo a ...

    Víš že tam máš elektrickou ruční brzdu? >:D [odkaz]

    >:-[] >:-[] >:-[]

    Jinak recenzi dávám 3x10 i přes ten úvod, protože má vše co má mít, zasloužíš si to, dal sis s tim práci, já osobně bych si trochu pohrál s konfigurací, Škodovka má jako jedna z mála posledních automobilek docela pestrou nabídku individualizace, mne nejvíce baví Karoq v také khaki metalíze či perleti, tím jsem i jezdil a musím říct, že až na plastový interiér to auto vypadalo fakt dobře. :yes:

    Přeju ti hodně kvrdlání a namáhání levé nohy na spojce, šťastné kilometry bez poruch, smykování s elektronickou ručkou a také ať se jednou projedeš s automatem či autem s víceprvkem, pak si trochu poupravíš světanázor byť sis vybral slušné auto :yes: >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 11.09.2021  09:26

      « Re: Konzervativní volba

      Nejde o žádné konspirační terorie - nenávistná politika rudozelených mozků z vedení EU vůči dostupné individuální mobilitě obyvatel EU povede jen ke zhroucení evropského autoprůmyslu a obrovské nezaměstnanosti a sociálním nepokojům. Ekologického přitom nepřinese vůbec nic, právě naopak! Za pár let si na má slova vzpomeneš, to ti garantuju (pokud se tedy ty šílence ještě v poslední chvíli nepodaří zastavit).
      Že má Kuga II lepší podvozek než Karoq, o tom žádná, ale současná generace už bohužel není SUV, ale crossover a nenabízí žádnou motorizaci, kterou bych chtěl. Proč jsem automat nechtěl, přesně zdůvodňuji ve své recenzi, tak si ji pořádně přečti. Jinak jsem samozřejmě auta s DSG řídil a tuto převodovku bych nechtěl ani kdyby mi někdo příplatek za ní uhradil. Co se týče toho Jeepu - mně se Compass po stránce vnějšího designu taky moc líbí, ale v ostatních parametrech na Karoqa prostě nemá. Podrobněji jsem to napsal zde v diskusi výše. Co se týče el. P brzdy v Karoqu, můj názor na tuto "vymoženost" jsem v recenzi taky jasně vyjádřil. Hele, tak mě napadá, že jsi ten text asi vůbec nečetl, nebo jen z rychlíku, jinak bys mi tady nekladl tyto mnou dávno zodpovězené dotazy! Týká se to i té pestré nabídky individualizace - její možnost byla jedním z důvodů, proč jsme do tohoto auta šli a samozřejmě jsme tuto možnost plně využili. Jinak výbava Styla je natolik bohatá, že více příplatkových položek, než co jsme si objednali, opravdu nepotřebujeme. A závěrem tě mohu znovu ubezpečit, že jsem řídil celou řadu aut s automatem, ale jízda s nimi (kterou by zvládla i slušně cvičená opice) mě opravdu neuspokojuje, a tedy neláká. Co se týče víceprvku, dobře navržená moderní vlečka v praxi nemusí být zase o tolik horší, zato je naprosto bezúdržbová. A kromě toho, mám zadní víceprvkovou nápravu ve svém jiném autě, plně zaměřeném na požitek ze sportovní jízdy. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 11.09.2021  09:37

        « Re: Re: Konzervativní volba

        A ty si zase nečetl moc dobře muj text >:D Já si rýpal, protože o té ručce si napsal stohy příspěvků v diskuzích, takže se tak trochu pod vousy směji, že si ji nakonec akceptoval... stejně to bude i s automatem, uvidíš ;)

        K individualizaci jsem to myslel exteriérově, nic proti červené, sám ji mám taky rád, jen asi nějaký metalický odstín, který snad ani Škodovka nenabízí.

        Jo, s Kugou 3 souhlasím. To auto jezdí na poměry třídy pořád skvěle, ale už to není SUV, měli jsme vedle sebe otevřené kufry Kugy 2 a 3 a ten rozdíl nad roletkou je drtivý, protože nová generace má zkosenou záď a výhody krabice jsou pryč.

        Dovolím si ale rozporovat údržbu víceprvku. Pokud se nejedná o starou ojetinu, kde absence pravidelné údržby způsobí zareznutí součástí, vymlácení silentbloků a podobné nešvary (na to dnes trpí zhnutované, kdysi vyhlášené Fordí víceprvky, či koncernovwá auta jako O2/Golf... ale u aut 15+ ), tak u nového auta tě to nemusí vůbec, ale vůbec trápit hoooodně dlouho :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 11.09.2021  11:22

          « Re: Re: Re: Konzervativní volba

          No, vzhledem k tomu, že toto auto si kvůli idiotům ve vedení EU budeme muset nechat asi už napořád (resp. do konce našich řidičských dnů, tj. tak 25-30 let), tak bych ten zadní víceprvek jednou určitě řešit musel. 8-s
          • 00 Reagovat !

            foto Mikesus

            Mikesus 12.11.2021  07:30

            « Re: Re: Re: Re: Konzervativní volba

            no jelikož u tebe nemám obavy, že bys autu nedopřál pravidelný servis, tak se u víceprvku opravdu nic takové stát nemůže.
  • 00 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 10.09.2021  16:31

    Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení

    výše má odpověď uživateli sOva.
  • 00 Reagovat !

    foto hugino

    hugino 11.09.2021  11:27

    Gratulujem

    Gratulujem ti k novému autu a prajem veľa štastných a spokojných kilometrov.Po skúsenostiach s Leonom určite vieš prečo si ostal pri koncerne a ja si tiež myslím že to bola správna voľba aj keď ja by som teraz ak by som uvažoval nad SUV asi išiel vyskúšať tiež nový Nissan Qashqai 1.33 tce 158 k manuál.Z tých troch áut čo si spomínal v užšom výbere tak som si myslel že pôjdeš do Atecy.Ináč velmi pekne napísaná recenzia dal si si fakt záležať.Ja takisto preferujem autá so štvorválcovým turbobenzínovým motorom a manuálom.Chcel by som sa ešte spýtať či je pocitovo velký rozdiel v pružnom zrýchlení napr. z 80-120 km/h medzi 1.4 tsi 92 kw a 1.5 tsi 110 kw / aj keď je jasné že Karoq je o 100 kg ťažší ako Leon /.Ešte raz prajem nech Karoq slúži a s tými EU eko teroristami máš pravdu. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 11.09.2021  13:15

      « Re: Gratulujem

      Díky moc! No, rozdíl v té pružnosti tam je, to 1.5 TSI má prostě o 50 N.m víc, a samozřejmě je to znát. Ale jak říkáš, zase ta nižší hmotnost a lepší aerodynamika hraje do karet tomu slabšímu Leonu ST, takže ten rozdíl není zase tak propastný... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto lukas13

    lukas13 04.11.2021  15:19

    Gratulace


    Hezké auto, hezká recenze. Gratuluju.

    Malé rýpnutí - SUV a bez ručky? Dobře ty ;-)

    V recenzi bych si asi odpustil ty politické haty, ale jinak fakt pěkně a čtivě napsáno :yes:

    Kupoval jsem letos v lednu, ze stejných důvodů jako Ty a sakra dobře jsem udělal (jako Ty). Taky SUV, stejný segment.

    A proto říkám, že ohledně Compassu (viz. diskuze výše) a hlavně ohledně jeho jízdních vlastností a kvality interiéru by jsme se asi pěkně chytli (a to máme Karoq v rodině a jel jsem, mohu opravdu porovnat), nicméně ad 1 to sem zatáhli v diskuzi jiní a ad 2 tohle je Tvoje recenze na Tvého plechového miláčka, takže to sem až tak nepatří. ;-)

    Přeji mnoho šťastných kilometrů.

    Ps.: To vypínání válců bych si nechal deaktivovat, zejména pokud plánuješ mít auto déle. Hroznej bazmek, něco jako SS.
  • 10 Reagovat !

    foto Petrskr

    Petrskr 10.11.2021  11:17

    automat

    Já jsem si pořídil Karoq 1,6 TDI ve výbavě Style s auutomatickou převodovkou, adaptivním tempomatem, senzory na stěrače, světla, spousta vychytávek. A je to super :-) (třeba simply clever řešení, že nelze omylem natankovat benzín do dieslu, prostě je tam na to pojistka nebo třeba že se auto nerozjede, když jsou otevřené dveře...). Nebo takový autohold je úžasná věc. Nechápu tohle staromilství a touhu po manuálech a strach z nových věcí, např. z automatického hlášení nehody, která může zachránit životy. Co se týče tlačítek/koleček např. na ovládání automatické klimatizace - za 2,5 roku jsem s tímto autem snad teplotu neměnil ani jednou (ale uznávám, že některá auto to mají tak idiotsky řešené, že by to bylo už moc i na mě).

    Manuální převodovku bych už nechtěl ani zadarmo, hlavně ve městě, např. v kolonách, pořád stát na spojce, to tedy fakt nechápu, koho tohle může bavit. Sedmistupňový automat řadí krásně a plynule, auto jezdí skvěle... No tak, nebojte se těch nových a moderních věcí, ony vám nechtějí ublížit. :-)

    Zkuste si ten manuál někdy, uvidíte, jakou to jízdě dodá plynulost, klid...
    • 00 Reagovat !

      foto idam-i

      idam.i 10.11.2021  16:39

      « Re: automat

      V poslednej vete si asi myslel automat ;-)
    • 01 Reagovat !

      foto Rasto

      Rasto 11.11.2021  08:38

      « Re: automat

      Tak neviem na čo auto používaš, ale napríklad onen adaptívny tempomat je fajn na okreske, keď ideš za niekym, ale skús ho použiť na diaľnici, ak je veľká premávka - to potom vyzeráš, ako by si len včera vyšiel z autoškoly.

      No a automat - proste DSG s TDI nie je zrovna TOP kombinácia, lebo aspoň s 2.0TDI to zvykne často podtáčať motor. A to potom radšej má človek manuál, kde si o otáčkach rozhoduje sám, nad radcom radenia sa iba pousmeje, než počúvať dunenie podtočeného motora. Samozrejme čisto do mesta je ten automat fajn, ale asi by som bolil niečo od Toyoty v hybride - to bude úspornejšie, plynulejšie a hlavne dlhodobo spoľahlivé aj v meste.

      Autohold súhlasím, ten je fajn.A dúfam, že Stop-start vypínaš :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Petrskr

        Petrskr 11.11.2021  10:03

        « Re: Re: automat

        Tak jasně, není možné ho použít vždy, pokud se proplétám frekventovanou dálnicí nebo různě popojíždím po městě, tak to nedává smysl. Ani třeba v různých moc zatáčkách, ale prostě pro tyto situace to není určené. To by mě ani nebavilo. Ale ve spoustě situací je to opravdu moc příjemné.

        Co se týče toho podtáčení, to je pravda. To mě trochu štve, ale taky se to neděje pořád, ale jsou místa, kde to je vyloženě otravné, někdy to neřeším a někdy prostě zmáčknu levé "pádlo" a podřadím si. Ale jo, to je asi důvod, proč bych si už tento motor nepořídil a příští bych chtěl 2.0 TDI 110 kW, ale jestli to dělá také... :-O

        Stop-start nechám většinou zapnutý, vypínám ho ale třeba v nějakých kolonách kde popojíždím a to neustálé vypínání a zapínání je otravné a nebo třeba když přijedu do nějaké křižovatky, kde déle čekám a kvůli silnému provozu vím, že z ní musím vystřelit, tak to pak trochu prodlužuje ten rozjezd, když se ještě musí spustit motor.

        S Toyotou zkušenosti nemám, ale u Toyoty zase auto ve velikosti Karoqa bude asi o dost dražší a nějak mě ty Toyoty nebaví...
        • 01 Reagovat !

          foto Rasto

          Rasto 11.11.2021  11:20

          « Re: Re: Re: automat

          Tak ja neviem, ja osobne chcem tempomat používať hlavne na diaľnici. Preto mi vadí, že koncern mi nedovolí si prepnúť na hlúpy tempomat. Jo pozri si nejaké fóra. Všetky DSG-čka podtáčajú naftové motory.

          Mne na asistentoch nevadí, že sú, ale že sa nedajú vypnúť normálne. Na toyote som si upozornenie na jazdné pruhy mohol vypnúť a auto si to pamätalo, na diaľnici som si ho zase zapol. Ale aby som robil vypínací rituál pri každom štarte auta je proste hovadina.

          No tak máš pravdu, CHR má menší kufor a mini okineka vzadu a cenou asi bude o čosi nižšie ako Karoq pri porovnateľnej výbave s 90kw hybridom a RAV4 je zas väčšia, ale drahšia a má 160kw takže Karoq je niekde medzi.

          Ale napríklad taký Ford Kuga s hybridom (rovnaký systém ako Toyota) by mohol byť dobrý konkurent.

          Samozrejme si môžeš kúpiť čo chceš :).
      • 10 Reagovat !

        foto Mikesus

        Mikesus 12.11.2021  07:32

        « Re: automat

        já tedy adaptivní tempomat používám i na té frekventované dálnici, okruh kolem Prahy, a nějakých problémů jsem si nevšiml. Čím větší provoz a nižší rychlost, tím nastavená nižší vzdálenost. Co že by to mělo dělat?
        • 01 Reagovat !

          foto Rasto

          Rasto 12.11.2021  09:29

          « Re: automat

          Tak neverím, že to má toyota o moc inak. Problém je, že auto nemôže vedieť moje úmysly. Teda ak napríklad ide za mnou niekto rýchly a ja sa mu chcem uhnúť doprava do menšej medzery (aj keď viem, že mi to vyjde bez brzdenia tempomat to nevie a začne spomaľovať). Ďalej aj v minimálnej vzdialenosti to pri dobiehani kamiónov spomaľuje moc skoro - a človek musí do ľavého pruhu neprimerane skoro.
          Ďalej keď dobieham niekoho v ľavom pruhu a už vidím, že sa stihne zaradiť, kým ho dobehnem tak tempomat úplne zbytočne spomalí, počká vo vzdialenosti, kým sa zaradí úplne a potom začne na pol plynu zrychľovať.
          Takisto ak niekto odbočuje a nezaradí sa úplne do odbocovacieho pruhu, tempomat panicky brzdí. Keď sa zaraďuje z kolóny do kolóny tak na smerovku temomat začne pridávať, aby hneď zistil, že vlastne ani v ľavo to nejde rýchlejšie tak začne brzdiť. A celková plynulosť jazdy je horšia, ako keď idem bez neho, alebo s hlúpym tempomatom. Ako vzhľadom k bezpečnosti je to vyladené dobre, jediné čo by som chcel je rozhodnúť sa, kedy je tempomat adaptivny a kedy hlúpy.
          • 00 Reagovat !

            foto Petrskr

            Petrskr 12.11.2021  11:02

            « Re: Re: automat

            Jojo, přesně, když se tam ty auta vepředu tak různě motají v pruzích :-) tak to takhle začne brzdit a to je uplně debilní... Ještě se prostě ty tempomaty mají co učit. Hloupý tempomat jsem měl ve Volvu S40 a jako taky jsem to občas použil, ale vadilo mi, že to neumí brzdit z kopce.

            Ta Kuga by asi nemusela být špatná, kouknu se na ní. Hodně se mi líbí nová Puma, ale to je opravdu maličké a mě velikost Karoqu vyhovuje hlavně proto, že sklopim sedačky a dám do auta celé horské kolo a nemusím sundávat přední kolo. Já budu nové řešit od března 2024, kdy budu vracet současný Karoq, ale objednat už budu muset cca tento březen, aby se to v klidu vyrobilo. Škodovka asi bude na prvním místě, před Karoqem jsem měl Fabii a prostě ty Škodovky jsou pro mě asi ten ideál. Když se bude dařit, tak bych uvažoval i o Kodiaqu, ale to už je o jiných penězích :-(
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 12.11.2021  14:01

              « Re: Re: Re: automat

              Nevím, co přesně hledáš, ale Kuga jezdí mnohem líp, než Karoq, podvozek, řízení i řazení, ale mne se nová Kuga moc nelíbí vzhledově. Určitě to jdi zkusit. Puma je jen nafoulý hatchback, s torzkou a na velkých kolech sice zatáčí hezky, ale komfort už tady naráží na fyzikální limity krátkého rozvoru a obrovských kol
              • 00 Reagovat !

                foto Petrskr

                Petrskr 12.11.2021  14:06

                « Re: Re: Re: Re: automat

                Díky za tip, určitě jí tedy zkusim a omrknu jí...
              • 00 Reagovat !

                foto Petrskr

                Petrskr 12.11.2021  14:11

                « Re: Re: Re: Re: automat

                Tak koukám na ty Kugy a příjdou mi tedy pěkně drahé :-( to bych asi už raději uvažoval třeba o BMW X1, které je sice asi trochu menší než Kuga ale myslim že pořád o trochu větší než Karoq...
          • 10 Reagovat !

            foto Mikesus

            Mikesus 12.11.2021  12:19

            « Re: Re: automat

            Proto se ptám na situace. Pokud mám směrovku a blížíme se k autu, nebrzdi do poslední chvíle dokud v pruhu vedle je volno. Pokud zajíždí do mezery, tak brzdit bude, pokud sundam nohu z plynu, bude samozřejmě brzdit. A to předjíždění jak píšu, jakmile dáš smerovku a je v levém pruhu volno, do posledni chvíle nebrzdi, bez směrovky už dřív zpomaluje.
            • 00 Reagovat !

              foto Rasto

              Rasto 12.11.2021  14:21

              « Re: Re: Re: automat

              Ako priateľka chodí na tempomat a je s ním spokojná aj na diaľnici, mňa však ide pritom vystrieť...
              A na Highlanderi sa dá zvoliť hlúpy režim tempomatu?
              • 00 Reagovat !

                foto JirkaVejrazka

                JirkaVejrazka 12.11.2021  14:34

                « Re: Re: Re: Re: automat

                Na Priusu to Toyota umi. Hloupy a chytry se prepinaji delsim stiskem tlacitka tempomatu. Ten chytry je na dalnici nepouzitelny, na okreskach v pohode.
  • 00 Reagovat !

    foto Badster

    Badster 20.05.2022  11:41

    Karoq

    Dobrý den,
    jen takový dotaz, zajímavost k DSG. Řada profesionálů-autobusáků, TIRáků tvrdí, že po vyzkoušení a zvyknutí si na automat už by manuál nechtěli?!?!! :-(
    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 03.10.2022  23:43

      « Re: Karoq

      Ano, to je jistě možné a naprosto logické. Však taky tito profesionálové stráví za volantem doslova roky svého života. :-) A nemusí řešit dražší pořizovací cenu i následný servis (a větší rizikozávad) vozidla s automatem....
  • 00 Reagovat !

    foto M1A

    M1A 30.06.2022  22:42

    Odlišný názor

    Přeji hodně šťastných kilometrů.
    S tímto autem jsem měl možnost najet jen několik set kilometrů, můj názor se liší v těchto bodech:
    1. Jízda po dálnici je taková specialitka. Přesně nad 130 km/h začné být auto neovladatelné. Takže asi ano: Lidi by měli jezdit slušně.
    2. Manuální řazení, těžší auto, slabší turbomotor. Tato kombinace mi připadá nepříjemná, ale stejně je to jen o zvyku, a kdo jezdí jen málo asi nebude mít potřebu vrážet desítky tisíc do automatu.
    3. Hlášky proti snaze o omezení exhalací mi už dnes připadají poněkud nechytré.
    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 03.10.2022  23:49

      « Re: Odlišný názor

      Díky za vaše názory. Pokusím se na ně reagovat:
      1) Záleží na tom, jestli třeba nefoukal silný boční vítr. Já jsem zatím s naším Karoqem jel nejvíce 150 km/h a žádnou nestabilitu jsem ani při této rychlosti nezaznamenal. Ale nízké auto je na tom v této oblasti zákonitě vždy lépe, než SUV.
      2) Záleží na osobních preferencích. Hlavně, když dá automobilka svému zákazníkovi vybrat!
      3) Proti rozumným snadhá o snižování exhalací rozhodně nelze nic namítat. Ty ale končí u v současnosti platné normy Euro 6c. Tehdy má benzinové auto i filtr pevných částic a emise opravdu zcela minimální. Hybridy a nedej bože zkratowozy nařizované všem jsou už těžce přes čáru!
      • 00 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 04.10.2022  22:13

        « Re: Odlišný názor

        Hlavně ta jednička je vtipná. Já už si vážně nevzpomínám, kdy naposledy jsem jel autem, které by přesně nad 130 km/h začalo být neovladatelné.
  • 00 Reagovat !

    foto KubikCv

    KubikCv 11.12.2022  21:52

    Gratulace ke ŠkodaWágen

    Gratuluju k pořízení, nakonec to pohodlný nastupování je fajn věc :-)
    Upřímně, mě by se líbil Karoq se zadkem z Atecy . Nemůžu si pomoct, ale ta zadní partie u Karoqu se mi ekluje.U Atecy to vypadá líp, ale zase má divnej předek >:D Docela mě překvapilo, že Boleslaff recyklovala zadní sedačky z Yetiho . Ale vsadím boty, že s varioflex nebyla možnost výhřevu.
    Rád si počkám na delší zkušenosti s přímovstřikem na krátký trasy. Osobně z něj mám pořád vítr :-)
    PS: Ať eMBéčko slouží :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Vitez1

    Vítěz1 14.08.2023  17:23

    Taky jsem nevěřil, že koupím SUV

    Koukám, že důvod pro SUV jsi měl obdobný jako já, jen u mne to bylo po nezaviněném pádu z kola, kdy mne sejmula baba s lankovym vodítkem psa přes cyklostezku.
    Se dvěma zlomenými žebry se do Toleda nastupovalo dost obtížně.

    Na rozdíl od tebe, jsem chtěl elektrizaci a automat, s tím, že jsem k tomu dostal další výbavu, ulehčující řízení jako je třeba AHL, automatickou ručku (nevyužívám, ale žena ano), adaptivní světlomety.

    Po roce si už na kvedlání s šaltpákou ani nevzpomenu.

    Podpora elektromotoru je znát při rozjezdech, kdy centimetrové posuny vpřed a vzad např. při parkování jsou otázkou jemné práce s brzdovým pedálem. Žádné cukání a poskakovani se nekoná.

    eCVT převodovka je kritizovaná za vytáčení motoru při předjíždění, takový ten vysavačový projev, u Kugy to je zmírněno virtuálními převodovými stupni, které si převodovka postupně odřazuje a snižuje otáčky motoru. Ono i s manuálem si pro rychle předjetí klidně i o dva stupne podřadíš. Výhodou je to, že jsem nenarazil na situaci, kdy by tápala, který převodový stupeň má zařadit.

    Přeji šťastné kilometry bez nehod a spokojenost s vozem.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…