Diskuse

Škoda Karoq (2021)

4.9.2021

Jak to všechno začalo V první řadě musím předeslat, že když si naše rodina před 5 lety kupovala Seat Leon ST, plánovali jsme, že další nové auto si…

 

Škoda Karoq (Arese)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 12 Reagovat !

    foto Dzakobo

    Dzakobo 04.09.  17:04

    Rozumná volba

    Na recenzi jsi si dal pěkně záležet :yes:
    Karoq má ze sourozenců nejpohodlnější podvozek, akorát si nejsem jistý, jestli se vám bude chtít ke stáru řadit... Samozřejmě místo suchého DSG je manuál mnohem lepší volba, i když novější DSG už tak necukají.
    Spíš bych šel pro SUV s měničovou převodovkou, třeba Grandland X 1.6T 8AT, ale 100 lidí 100 chutí. Tak ať vám Škodověnka dělá radost dlouhá léta.
    Otec (63) si nemůže vynachválit Rapida 1.2TSI "105"k, já z něj nejsem "urvaný", ale je fakt, že je pohodlnější než můj FoFo. A táhne víc "vocpoda", njn - dvouventil rychleji foukne na turbo.
    Taky zvažuju, co časem koupit. Rád bych už něco italskýho. Když nedělají kombi, tak jedině SUV. 2.0T ve Stelviu žerou o 3l víc než nafťáci, ale nájezd asi nebude kdovíjaký, tak nevím...
    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 04.09.  17:27

      « Re: Rozumná volba

      Díky za pochvalu. Manuální převodovka a přeplňovaný 4válec byly naše požadavky, přes které nejel vlak. Řadit a mačkat spojkový pedál by mi znemožnila jen amputace levé nohy, a k té (doufám) nikdy nedojde. Při výběru tvého budoucího Itala držím moc palce, Stelvio by určitě byla parádní volba. Zkušenosti s technikou nové Giulie/Stelvia jsou prý velmi dobré, prý nejspolehlivější Alfy od 60. let. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Ota4

        Ota4 05.09.  21:48

        « Re: Re: Rozumná volba

        Rozumná volba. Jen se zeptám na compasse? Toho jsi neměl ve výběru? 1.3 Firefly. 6st v manuálu. Vzadu vždy viceprvek místo traverzy. Tlumiče FSD v základu. A po faceliftu nádherný interiér.
        • 00 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 05.09.  22:35

          « Re: Re: Re: Rozumná volba

          Neměl, protože u něj nelze individuálně nakonfigurovat výbavu - v nabídce je jen řada paketů, což sebou přináší vždy řadu kompromisů. Další zásadní nevýhodou je, že výkonnější verzi motoru 1.3 FireFly se 110 kW lze získat jen s automatem :-( . Manuál je k mání jen s 96 kW verzí. A interiér Compassu svoji kvalitou nesahá tomu v Karoqu ani po ventilky. Zásadním nedostatkem tohoto Jeepu je také velmi mělký kufr. Naopak vnější design tohoto amerického Itala považuju za velmi povedený, ale to na vítězství nestačí...
          • 00 Reagovat !

            foto Ota4

            Ota4 06.09.  05:06

            « Re: Re: Re: Re: Rozumná volba

            Ano kufr je mělký když má rezervu to je pravda. Naopak 96kw verze motoru je pouze udušena softwarově. V 90% případů jede stejně jako 110kw. P.S ale říct že nový compass interiérově nesahá plasťákovému karoqu ani po ventilky. . . . No taky názor. Jinak samozřejmě gratulace k novému autu.
            • 00 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 06.09.  10:03

              « Re: Re: Re: Re: Re: Rozumná volba

              No, s tím přirovnáním "nesahá ani po ventilky" jsem to asi trochu přehnal, ale rozdíl v kvalitě těch interiérů je patrný na první pohled. Rozhodně je tedy kabina "plasťákovější" v tom Jeepu, než u té Škody. Taky ve slícování interiérových dílů je koncern VW výrazně lepší. Ano, motor Compassu je "uškrcený" "jen" elektronicky, ale já prostě nechci uškrcenou verzi motoru! Emocionálně vzato je mi ten Compass po stránce vnějšího designu i dobrodružného image jeho značky velice sympatický, ale objektivně je prostě ten Karoq 1.5 TSI prakticky ve všem lepší (zrychlení, maximálka, spotřeba, hmotnost a s velkou pravděpodobností i jízdní vlastnosti - to jsem ovšem osobně nezkoušel). A velikost kufru je v naší cestovatelské rodině taky velice důležitá. :-)
              • 00 Reagovat !

                foto idam-i

                idam.i 06.09.  11:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozumná volba

                "Uškrcený"motor nie,ale dvojválec áno. ;-)
                Pre vypínanie valcov,bol pre mňa 1,5TSI out.
                Navyše recenzie tvrdili o letargickom motore.
                V každom prípade prajem veľa spokojných kilometrov.
                • 00 Reagovat !

                  foto Arese

                  Arese 06.09.  11:57

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozumná volba

                  Tak já z toho vypínání dvojice válců samozřejmě taky nemám žádnou radost. Naštěstí při jízdě je to fakt naprosto nepostřehnutelné (tedy kromě nápisu na dispelji). Slyšel jsem ale, že některé chiptuningové firmy už to umí deaktivovat. Tak uvidíme časem. :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Ota4

                Ota4 06.09.  19:47

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozumná volba

                Asi mluvíme každý o jiném autě. Asi interiér srovnavas s verzí před FL. Jízdně karoq lepší být nemůže. Jinak užívej nového auta je to vždy radost.
                • 00 Reagovat !

                  foto Arese

                  Arese 06.09.  20:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozumná volba

                  "Však proč by nemohl?" Vašu * jsme taky neviděl a..... >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ota4

                    Ota4 06.09.  22:16

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozumná volba

                    Nevím třeba konstrukce podvozku? MQB s tyčí vzadu je jízdně vyhlášené? Ale kašli na to. Pouze moje zkušenost a názor
                    • 00 Reagovat !

                      foto Arese

                      Arese 07.09.  20:08

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozumná volba

                      Zkušenosti říkají, že zadní víceprvek automaticky nemusí být lepší, než dobře navrřžená vlečka. Ale přímé srovnání nemám, každopádně vlečená zadní náprava má do budoucna obrovskou výhodu ve své naprosté servisní nenáročnosti.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ota4

                        Ota4 07.09.  22:24

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozumná volba

                        Tak to potom jo
                      • 02 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 10.09.  14:24

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozumná volba

                        Do té doby, než příjdou příčné nerovnosti.... Pak to pozná i poleno ;)
  • 10 Reagovat !

    foto JirkaVejrazka

    JirkaVejrazka 04.09.  19:15

    Blahopreju

    Blahopreju k peknemu autu, at dlouho a dobre slouzi!
    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 04.09.  19:57

      « Re: Blahopreju

      Díky! Doufám, že bude. :-) Resp. bude muset... :-O
  • 21 Reagovat !

    foto Onkel-Paul

    Onkel_Paul 05.09.  09:02

    Gratulace

    Díky za obsáhlou a zároveň čtivě napsanou recenzi. Auto se mi moc líbí, konečně Karoq v jiné barvě než šedé či bílé. Koupil si jej opravdu v ten nejlepší možný čas, pokud bude dostatek čipů, tak cena už nikdy dolů nepůjde... Tak ať Ti dlouho a dobře slouží a mnoho bezpečných kilometrů :yes:
  • 10 Reagovat !

    foto palix

    palix 06.09.  13:30

    ...

    Pekne napísaná recenzia. Prajem veľa šťastných kilometrov a obrovskú spokojnosť s autom...
    Mimochodom - pekne popísaná súčasnosť automobilizmu v EU. Tiež si to moje auto nechám čo najdlhšie a ak niekedy ešte budem meniť, asi zvolím niečo zaujímavé a jazdené.
    Pred pár rokmi (desaťročiami) viacmenej platilo "novšie = lepšie". Dnes to už neplatí...
    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 06.09.  16:16

      « Re: ...

      Díky za ocenění i přání. Bohužel, ta tvoje poslední věta ten hrůzný vývoj evropského automotive v posledních letech úplně přesně vystihuje... :-( :no:
  • 10 Reagovat !

    foto johny555

    johny555 06.09.  16:14

    jenom drobná poznámka

    Na jedné straně odsuzujete EU, ekoteroristy, progresivisty atd., na druhou stranu si pochvalujete nízkou spotřebu. No právě díky nim je ta spotřeba tak nízká vzhledem k velikosti a tvaru vozidla (u několik generací staršího vozidla této velikosti a výkonu by byla klidně 10 l/100). Já vím, že emise se úplně nerovná spotřeba, ale jestli chce automobilka zajistit nízké emise, nemůže mít velkou spotřebu.
    Druhá věc je digitalizace, asistenti apod. Tady to taky není zcela vina EU, ale koncernu, že ruší ovládací prvky a tlačí nesmyslně do menu infotainmantu. Přitom korejci ukazuji, že to jde normálně. I nové modely mají zachovaná tlačítka, ovládání klimatizace na panelu, vypínaní line asistenta jednoduše tlačítkem atd. Na rozdíl od koncernu. Tohle zvěrstvo si nevymyslela EU, ale nějací hipsteři ve vedení, kteří se snaží napodobit Teslu, nebo já nevím.
    Samozřejmě nevyvracím, že ceny aut půjdou nahoru a kdo má rád klasiku a moderní trendy v automobilismu se mu nelíbí, tak nejlepší, když si teď koupí nové auto a snaží se o něj pečovat, aby mu dlouho vydrželo.
    • 10 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 06.09.  16:19

      « Re: jenom drobná poznámka

      Díky za poznámku, ale s tím prvním bodem nemohu souhlasit. Nižší spotřebu přece vždy chtěli hlavně zákazníci (a v Evropě to tak po II. sv. válce bylo prakticky vždy), aby provozní náklady měly pokud možno co nejnižší. Na to fakt žádní ekofašisti potřeba nebyli a nejsou. Co se týká té překotné digitalizace u VW, tak tam s vámi naprosto souhlasím. Dokonce si myslím, že když už chce EU kecat do automotive, tak právě v této oblasti měla dotykové ovladače základních funkcí vozu automobilkám prostě zakázat.
  • 00 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 06.09.  21:14

    krásné auto

    Já tu možnost koupit ho na jaře prováhal. Trval jsem na ročním nebo předváděcím 2,0 TDi Evo v manuálu, ve Style s tažným a nedočkal se. A od začátku roku ho už v mé výbavě zdražili o 50 000 Tis. Takže Karoq to asi už nebude. Fakt je, že to je jedno z nejpohodlnějších běžných aut s jistým podvozkem co jsem jel. Fandové Citroenů prominou. Jen nerozumím té averzi k elektronické ručce - ten autohold je třeba v kopci pro ženskou naprosto skvělý a pochybuju že by žena driftovala s ručkou...Ty rozdíly mezi 1,4 a 1,5 TSi jsem tady u své recenze už popisoval. Vidíme to podobně 1,4 výbušnější, 1,5 větší tahoun ale s o 0,5L nižší spotřebou. a to se počítá. Taky souhlasím s těmi Ratikony - v poslední době jednoznačně nejobludnější elektrony na novém autě. Tam designéři šlápli do ho... Naštěstí kdo má estetické cítění je to snadno řešitelné při konfiguraci.
    • 00 Reagovat !

      foto idam-i

      idam.i 06.09.  22:51

      « Re: krásné auto

      Možná skús Grandland X s 1,6i s 8stupňovým hydro. ;-)
      Pokial ešte sú pred FL bez baterky.
      Niečo takéto : [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 06.09.  22:54

      « Re: krásné auto

      Díky za zajímavé postřehy, z toho komfortního podvozku jsme s manželkou taky nadšení, přitom v zatáčkách se to auto chová naprosto jistě. Tady škodováčtí podvozkáři prostě odvedli skvělou práci! Elektrickou P brzdu odjakživa nesnáším, mám prostě rád pořádnou páku u své pravé ruky. U moderního auta s ručkou (např. u našeho Leonu) žádný autohold nepotřebuješ - při rozjezdu do kopce ti auto cca 2 vteřiny podrží provozní brzdy (využívá se při tom čidel ABS). A v budoucnu se nebudu muset obávat drahé opravy dalšího zbytečného elektromotoru, navíc umístěného na exponovaném místě pod autem. O driftování to opravdu není, zvláště pak v případě SUV! :-) Potěšilo mě, že rozdíl mezi 1.4 TSI vs. 1.5 TSI hodnotíš podobně, stejně jako ty hnusné Ratikony. Snad při nadcházející modernizaci skončí v propadlišti dějin...
  • 00 Reagovat !

    foto zetr007

    zetr007 07.09.  10:05

    Dobrá volba


    Blahopřeju ke Karoqu, at vám v rodině dělá co nejdéle radost.

    Hezky a obsáhle napsaná recenze!

    Mám trochu jinej názor jen na tři věci co máš v recenzi.

    1, el. ruční brzda, proč ji nemusíš si vysvětlil v odpovědi Vernymu 2013

    2, bezklíčkové odemykání ti vadí proč? Možná jen z důvodu snadnější krádeže, ale myslím že zrovna Škoda na to má nějaký patent, ale nevím to jistě, snad jen že když ti někdo bude chtít ukrást auto je mu dneska jedno jestli má nebo nemá bezklíčkové odemykání. Já pravidelně přesedám z bezklíčkového auta do tzv. klíčkového a jsem pokaždý naštvanej, hledání klíčku v kapse nebo zapomenu klíček v zapalování když vysedám.

    3, to suveréní a svižné předjetí kamionu s 1.5 TSI.
    Když jedeš sám nebo ve dvou tak asi ano i když s jistou prodlevou při sešlápnutí plynu. Ve čtyřech chlapech do kopce už mi to předjíždění moc suvéréní nepřijde a to mám Leona (menší odpory než tvůj Karoq). Každopádně pokud jezdíš v rovinatém terénu ve dvou může se ti zdát 1.5 TSI 110KW suvérení a svižná, tomu rozumím.

    Tak ještě jednou velká gratulace k novému Karoqu, vybrali jste si z manželkou dobře, podle mě

    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 07.09.  20:11

      « Re: Dobrá volba

      Děkuji. Body 1 a 2 jsem už opravdu vysvětlil (jedničku zde v reakci, dvojku v textu recenze). To hodnocení "suverenity" předjíždění samozřejmě závisí na tom, na jak dynamické auto je člověk zvyklý. My jezdíme v plném zatížení jen výjímečně a většinou se nepohybujeme po nějakých extra kopcovitých trasách.
    • 00 Reagovat !

      foto SCHROJF

      SCHROJF 08.09.  10:50

      « Re: Dobrá volba

      KESSY má už senzor pohybu...tak cca rok...viac tu:
      [odkaz]
      ...veľa sťastných km prajem... :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 08.09.  19:58

        « Re: Re: Dobrá volba

        Díky moc! :-)
        • 01 Reagovat !

          foto SCHROJF

          SCHROJF 14.09.  08:45

          « Re: Re: Re: Dobrá volba

          Ako to je u Karoqa s tým oplastovaním blatníkov?
          Tento na foto ho má :
          [odkaz] Stretávam autá s, aj bez tohoto ochranného oplastovania...je to nejaký paket, pripláca za to? Trebárs u Kamiqa je toto oplastovanie u nás v SR možné iba vo verzii Scoutline...Ty to oplastovanie nemáš, nie je to škoda u auta podobného zamerania, typu?V našom SR konfigurátore to neviem zistiť, ponúkajú už iba skladové vozidlá...dík za info... :-!
          • 10 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 05.10.  23:38

            « Re: Re: Re: Re: Dobrá volba

            Přídavné plasty na lemech blatníků jsou příplatková položka na přání. Nám se nelíbí, protože opticky na autě zmenšuje kola.
  • 00 Reagovat !

    foto s0va

    s0va 08.09.  13:38

    Reakce na komentář

    Ahoj, už chápu tvou reakci na moji poznámku ke Karoqu na mém profilu :-) Musím se poupravit, nevypadá zastarale, trefnější slovo je spíše konzervativně. Ale konec konců, to je mnohými vyhledávaná vlastnost, ne vada.
    Byť moje volba by to nebyla (měl jsem ostatně jiné požadavky), tak vhledem k popsaným potřebám myslím nakonec skvělý výběr auta. Navíc bez starostí s haldexem, olejem v DSG, víceprvkem vzadu... A to načasování koupě se vyloženě povedlo. :yes:
    Jen bych popřemýšlel a zvážil vypnutí funkce ACT (tj. ten dvouválcový režim jízdy při potřebě nízkého výkonu). Slyšel jsem o tom, že když se prostřední válce vypnou, tak začnou chládnout a zbývající olejová a benzínová mlha v jejich sání začne kondenzovat na okolních stěnách. Přívod vzduchu tak má tendenci zarůstat těmito úsadami. Úspora několika deci paliva by určitě za případné problémy nestála. Nevím, jestli je to stará informace, nebo je to u novinek už nějak podchyceno.
    Přeji ať dlouho a bezproblémově slouží. Sám nevím, co budeme kupovat, až nám tato auta za 10+ let dojezdí.
    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 08.09.  20:03

      « Re: Reakce na komentář

      Ahoj, díky moc! Ano, jak jsem psal, právě ta určitá konzervativnost se nám na designu Karoqu moc líbí. O vypnutí té funkce ACT samozřejmě budu přemýšlet (ale pochopitelně až po záruce). Taky jsem slyšel, že existují firmy, které tento nesmysl umí deaktivovat.
      P.S. Milovníci nových normálních aut si už za několik málo let mezi novými auty prostě nevyberou. Takže se určitě vrátí doba generálních oprav a vyvařování karoserií... :-( :-O :no: Nebo se taky za pár let kvůli těm debilním ekoteroristům EU rozpadne a v zemích V4 dojde k novému rozkvětu motorismu. Uvidíme! :-!
  • 10 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 08.09.  13:54

    Gratuluju

    Tak gratuluju k novýmu autu.
    Ty a Škodovka, kdo by si to pomyslel... :-)
    Barva i konfigurace se mi líbí. Karoq jako takový o trošku míň, co do designu mi trošku víc sedí Ateca... ale určitě víc než Kamiq.
    Ty porty - co máš za port na telefonu? Nedá se prostě koupit kabel USB-C na USB-Mini třeba... za pár stovek... a nechávat ho v autě?
    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 08.09.  20:05

      « Re: Gratuluju

      Ateca se mi taky moc lbí, ovšem před faceliftem se mi líbila mnohem víc. V realitě českých mizerných silnic je to ale nepříjemně tvrdé auto a to jsme u našeho SUVčka fakt nechtěli (zvláště, když nám bude muset vydržet až do stáří). Díky za typ na kabel, přiznám se, že toto řešení nás nenapadlo. Jen bychom museli v autě takové kabely skadovat 2, manželka ke svému telefonu zase potřebuje jinou koncovku na straně telefonu... 8-s
      • 00 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 09.09.  16:06

        « Re: Re: Gratuluju

        Jo, to chápu... jak to jezdí je nakonec důležitější než jak to vypadá.
        Jasně, dva kabely v autě - a pak si za rok koupíš novej telefon a třeba budeš potřebovat další kabel. Ale jsou to věci za pár stovek max... tak bych si tím nenechal kazit radost z auta za pár set tisíc :-)
  • 33 Reagovat !

    foto jirka29368

    jirka29368 09.09.  08:07

    !!! FAKE !!!

    Tato recenze je jeden velky FAKE vcetne diskuse, a je jich tady spousta.
    • 22 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 09.09.  10:25

      « Re: !!! FAKE !!!

      >:-[] >:-[] >:-[] Jediný fake je tady nějaký Jirka 29368, který pod tímto debilním nově založeným nickem napsal tento ubohoučký nenávistný blábol. Tak co, ulevilo se ti aspoň trochu od tvé žluči, kterou se tak zalikáš? >:-[]
  • 10 Reagovat !

    foto Tielman

    Tielman 09.09.  13:37

    Gratuluju

    ... ať Karkulka slouží.
    S tou Atecou máš pravdu, je to jakési natvrdlé, ta Karotka je přece jen o píď pohodlnější.
    Nuže, mnoho spokojených let...
  • 21 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 10.09.  11:59

    Hodnocení

    Tak koukám že se ti hodnocení auta změnilo z 10 na 9,44. Kdo to tak asi mohl být? Ano uživatel sOva. Mě to tam taky nalákal na všechna auta. Je to arogant s velkou károu, egem ale malým pinďou. Sám neumí fotit a chtěl by za ně 10. Nezbývá než hodnotit stejně popř. Požádat redakci o jeho blokaci a výmaz hodnocení.
    • 10 Reagovat !

      foto Xylo

      Xylo 10.09.  12:58

      « Re: Hodnocení

      Myslím, že by stačilo pokud by pan Arese změnil své hodnocení u auta pana s0vy. Je to hned první hodnocení jeho Tiguanu a myslím si, že zbytečně negativní:
      Arese 8 1 6 5,00
      • 00 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 10.09.  14:06

        « Re: Re: Hodnocení

        Hele, já to zase tak neprožívám. :-) Já jsem jen chtěl zdejším čtenářům přinést co možná nejvystížnější recenzi Karoqu, vč. vysvětlení důvodů, které mě vedly k jeho volbě. A doplnit to pokud možno kvalitními fotkami. Toť vše. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Verny-2013

          Verny_2013 10.09.  14:41

          « Re: Re: Re: Hodnocení

          Já taky ne, ale stačilo by napsat hodnotiteli do zpravy-hele mám nové fotky, prosím o přehodnocení. Sova ale ne. Do pěkné recenze tam dá 3x5 a až zlepšíš ty zlepším i já. Já tu zkušenost s ním mám, proto jsem reagoval.
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 10.09.  14:47

            « Re: Re: Re: Re: Hodnocení

            Tady je víc takovejch... bohužel.
          • 01 Reagovat !

            foto s0va

            s0va 10.09.  15:25

            « Re: Re: Re: Re: Hodnocení

            S Aresem jsme si psali a on ví, že hodnotím na základě vzájemnosti. Sám mi dal hodnocení 5, což nepovažuji za fér. V takové situaci mu mám dát 3x10? Ale prosím tě, nebuď směšný. Myslím si, že reciproční hodnocení je nejférovější a nejpředvídatelnější systém. Pokud si to nemyslíš, je to tvoje volba, hodnoť si jak uznáš ty za vhodné. Je potřeba si uvědomit, že žádné objektivní hodnocení neexistuje, je to jen subjektivní pocit a nemusí být férové ani tebou rozdávané známky.
            No každopádně ještě že tě tady máme Verny_2013, takového ukřivděného šerifa jsme tady potřebovali. >:D A hlavně s lidma konstruktivně nediskutuj, jen si je hoď do blacklistu, aby tě náhodou nemohli přeargumentovat. Holt i takoví chudáci jsou mezi námi.. :'-(
            • 10 Reagovat !

              foto Verny-2013

              Verny_2013 10.09.  16:32

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení

              sOvo, jen jsem ostatním sdělil co jsi zač, a že tvé "skvělé" hodnocení není poprvé. Je to opravdu príma že hodnotíš recipročně, jen si tak trošku neuvědomuješ, že ta kvalita recenze a hlavně fotek byla u tebe někde jinde než u Areseho, nebo u mě. A když je doplníš a chceš lepší hodnocení tak tady máme skvělý nástroj - aktualizace recenzí a soukromé zprávy. Já se tím řídím a když vidím zlepšení odrazí se to v hodnocení. Pokud si vzpomínám tak tvá recenze na Tiguana nebyla špatná ale měl jsi tam jen pár mizerných fotek. Jak ti pak máme dát lepší známku? dostal jsi cos zasloužil. Teď bych ji třeba hodnotil líp. Ale když nevím že jsi tam něco vylepšil tak přirozeně nehodnotím. Pak do toho uvidím 3x5 pro jinak skvělou recenzi. Tak se pak nediv že jsi ve škatulce. Jo a umíš argumentovat líp než já - hodnocení 3x5 je opravdu přesvědčivé. To jsme viděli všichni. Každý si jistě udělá svůj obrázek kdo je větší chudák.
              • 01 Reagovat !

                foto s0va

                s0va 10.09.  17:47

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení

                Tak ještě že rady máme tak objektivního arbitra přes foto jako jsi ty. Je zřejmé, že do nové recenze nepřibydou fotky hned a chvíli to trvá. Ale tobě je něco vysvětlovat, to je házení perel … Tvoje fotky stojí za ho*** a taky nemám potřebu to troubit v diskusi na cizím profilu. Každopádně jsem rád, že co si vyfotím a zveřejním je jen moje věc a tobě to může být dokonale jedno.
                Tímto končím tuhle anonymní toxic diskusi. Pokud mi chceš sdělit něco konstruktivního, můžeš tak učinit soukromou zprávou, pokud toho jsi schopen. Jinak si své mindráky běž léčit jinam :-|
                • 00 Reagovat !

                  foto Xylo

                  Xylo 10.09.  18:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení

                  Fajn pánové. Děkuji. 8,67 je přeci jen lepší než 5,00 ;-)
                • 20 Reagovat !

                  foto Verny-2013

                  Verny_2013 10.09.  19:28

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení

                  Tomu říkám konstruktivní ukončení diskuze. Pár skrytých vulgarit a nabídka na soukromou zprávu. Je vidět že jsi prošel školením asertivního chování. Akorát jsi to vzal za špatný konec.
                  • 30 Reagovat !

                    foto idam-i

                    idam.i 10.09.  22:14

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení

                    Prakticky dávam za každú čo len trocha čitateľnú recenziu 3x10b.Som ráď,že je niekto ochotný sa podeliť.Pokiaľ je úplne mimo,tak radšej nehodnotim.
                    Osobne ma dosť irituju ľudia čo intensívne diskutujú poprípade aj urážajú a keď chcem mrknuť ich recenziu,tak neprístupna.
  • 20 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 10.09.  14:36

    Konzervativní volba

    Jo, auto slušné, motor slušný jen kdyby sis odpustil v recenzi ty konspirační teorie o zlé EU, ale zase si musím zarýpat hlavně v kontextu tvého kázání v diskuzích >:D Promiň, neodpustím si to >:D

    SUV - přesně typ auta, který je opakem řidičské nirvány pro manuál a čtyřválcový benzín, dle gusta... ale naši mají stejný typ auta (Kugu 2 2019 s 1.5EB a 110kw) a jezdí to slušně, je to takový větší hatchback pro někoho, kdo nechce hatchback ani kombi, má tedy mnohem, ale mnohem lepší podvozek než Karoq, jinak já osobně bych právě do takového auta chtěl automat. Kugou s AT jsem nejezdil, ale Karoqem ve tvé motorizace s DSG ano a přesně to bych do auta chtěl, když už bych musel vzít Karoqa s tímto motorem ;) Zkusil si to přes ten tvuj hejt, nebo ani ne? Není to špatné.

    Osobně bych v této kategorii zkusil ještě toho Jeepa, jako píše Ota, ten se mne osobně hodně líbí. Otec při koupi druhé Kugy nad tím uvažoval, lámal jsem ho na salon, ale nakonec šel zas na jistotu, takže nemohu soudit jestli je dobrý, jen se mi líbí.

    Víš, že výdobytek SUV podporuje celá židobolševická EU? >:D A taky tlačí na spotřebu, kterou vychvaluješ.... jo a ...

    Víš že tam máš elektrickou ruční brzdu? >:D [odkaz]

    >:-[] >:-[] >:-[]

    Jinak recenzi dávám 3x10 i přes ten úvod, protože má vše co má mít, zasloužíš si to, dal sis s tim práci, já osobně bych si trochu pohrál s konfigurací, Škodovka má jako jedna z mála posledních automobilek docela pestrou nabídku individualizace, mne nejvíce baví Karoq v také khaki metalíze či perleti, tím jsem i jezdil a musím říct, že až na plastový interiér to auto vypadalo fakt dobře. :yes:

    Přeju ti hodně kvrdlání a namáhání levé nohy na spojce, šťastné kilometry bez poruch, smykování s elektronickou ručkou a také ať se jednou projedeš s automatem či autem s víceprvkem, pak si trochu poupravíš světanázor byť sis vybral slušné auto :yes: >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 11.09.  09:26

      « Re: Konzervativní volba

      Nejde o žádné konspirační terorie - nenávistná politika rudozelených mozků z vedení EU vůči dostupné individuální mobilitě obyvatel EU povede jen ke zhroucení evropského autoprůmyslu a obrovské nezaměstnanosti a sociálním nepokojům. Ekologického přitom nepřinese vůbec nic, právě naopak! Za pár let si na má slova vzpomeneš, to ti garantuju (pokud se tedy ty šílence ještě v poslední chvíli nepodaří zastavit).
      Že má Kuga II lepší podvozek než Karoq, o tom žádná, ale současná generace už bohužel není SUV, ale crossover a nenabízí žádnou motorizaci, kterou bych chtěl. Proč jsem automat nechtěl, přesně zdůvodňuji ve své recenzi, tak si ji pořádně přečti. Jinak jsem samozřejmě auta s DSG řídil a tuto převodovku bych nechtěl ani kdyby mi někdo příplatek za ní uhradil. Co se týče toho Jeepu - mně se Compass po stránce vnějšího designu taky moc líbí, ale v ostatních parametrech na Karoqa prostě nemá. Podrobněji jsem to napsal zde v diskusi výše. Co se týče el. P brzdy v Karoqu, můj názor na tuto "vymoženost" jsem v recenzi taky jasně vyjádřil. Hele, tak mě napadá, že jsi ten text asi vůbec nečetl, nebo jen z rychlíku, jinak bys mi tady nekladl tyto mnou dávno zodpovězené dotazy! Týká se to i té pestré nabídky individualizace - její možnost byla jedním z důvodů, proč jsme do tohoto auta šli a samozřejmě jsme tuto možnost plně využili. Jinak výbava Styla je natolik bohatá, že více příplatkových položek, než co jsme si objednali, opravdu nepotřebujeme. A závěrem tě mohu znovu ubezpečit, že jsem řídil celou řadu aut s automatem, ale jízda s nimi (kterou by zvládla i slušně cvičená opice) mě opravdu neuspokojuje, a tedy neláká. Co se týče víceprvku, dobře navržená moderní vlečka v praxi nemusí být zase o tolik horší, zato je naprosto bezúdržbová. A kromě toho, mám zadní víceprvkovou nápravu ve svém jiném autě, plně zaměřeném na požitek ze sportovní jízdy. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 11.09.  09:37

        « Re: Re: Konzervativní volba

        A ty si zase nečetl moc dobře muj text >:D Já si rýpal, protože o té ručce si napsal stohy příspěvků v diskuzích, takže se tak trochu pod vousy směji, že si ji nakonec akceptoval... stejně to bude i s automatem, uvidíš ;)

        K individualizaci jsem to myslel exteriérově, nic proti červené, sám ji mám taky rád, jen asi nějaký metalický odstín, který snad ani Škodovka nenabízí.

        Jo, s Kugou 3 souhlasím. To auto jezdí na poměry třídy pořád skvěle, ale už to není SUV, měli jsme vedle sebe otevřené kufry Kugy 2 a 3 a ten rozdíl nad roletkou je drtivý, protože nová generace má zkosenou záď a výhody krabice jsou pryč.

        Dovolím si ale rozporovat údržbu víceprvku. Pokud se nejedná o starou ojetinu, kde absence pravidelné údržby způsobí zareznutí součástí, vymlácení silentbloků a podobné nešvary (na to dnes trpí zhnutované, kdysi vyhlášené Fordí víceprvky, či koncernovwá auta jako O2/Golf... ale u aut 15+ ), tak u nového auta tě to nemusí vůbec, ale vůbec trápit hoooodně dlouho :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 11.09.  11:22

          « Re: Re: Re: Konzervativní volba

          No, vzhledem k tomu, že toto auto si kvůli idiotům ve vedení EU budeme muset nechat asi už napořád (resp. do konce našich řidičských dnů, tj. tak 25-30 let), tak bych ten zadní víceprvek jednou určitě řešit musel. 8-s
  • 00 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 10.09.  16:31

    Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení

    výše má odpověď uživateli sOva.
  • 00 Reagovat !

    foto hugino

    hugino 11.09.  11:27

    Gratulujem

    Gratulujem ti k novému autu a prajem veľa štastných a spokojných kilometrov.Po skúsenostiach s Leonom určite vieš prečo si ostal pri koncerne a ja si tiež myslím že to bola správna voľba aj keď ja by som teraz ak by som uvažoval nad SUV asi išiel vyskúšať tiež nový Nissan Qashqai 1.33 tce 158 k manuál.Z tých troch áut čo si spomínal v užšom výbere tak som si myslel že pôjdeš do Atecy.Ináč velmi pekne napísaná recenzia dal si si fakt záležať.Ja takisto preferujem autá so štvorválcovým turbobenzínovým motorom a manuálom.Chcel by som sa ešte spýtať či je pocitovo velký rozdiel v pružnom zrýchlení napr. z 80-120 km/h medzi 1.4 tsi 92 kw a 1.5 tsi 110 kw / aj keď je jasné že Karoq je o 100 kg ťažší ako Leon /.Ešte raz prajem nech Karoq slúži a s tými EU eko teroristami máš pravdu. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 11.09.  13:15

      « Re: Gratulujem

      Díky moc! No, rozdíl v té pružnosti tam je, to 1.5 TSI má prostě o 50 N.m víc, a samozřejmě je to znát. Ale jak říkáš, zase ta nižší hmotnost a lepší aerodynamika hraje do karet tomu slabšímu Leonu ST, takže ten rozdíl není zase tak propastný... :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Pokus o vraždu matky a syna v Dolních Chabrech: Stíhání odloženo! Útočník není trestně odpovědný

Pokus o vraždu matky a syna v Dolních Chabrech:…

Scéna jako z hororu se odehrála koncem dubna v Dolních Chabrech. Došlo tam k pobodání 14letého chlapce a jeho…

Provokatérka Hana Mašlíková: V noční košilce přestala brát ohled na chlapy!

Provokatérka Hana Mašlíková: V noční košilce…

Ví, jak zaútočit na své obdivovatele! Modelka Hana Mašlíková (39) dokáže své mužské fanoušky pořádně nažhavit.…

 

iSport.cz

Šílená nehoda a boj o život: Cyklista smetl nepozornou divačku

Šílená nehoda a boj o život: Cyklista smetl…

Záběry ze kterých mrazí. Spurtující cyklista v plné rychlosti brutálně smetl nepozornou divačku, která mu…

VIDEORECENZE: Neužilův Zátopek je trefa, precizní film běží i do světa

VIDEORECENZE: Neužilův Zátopek je trefa, precizní…

Jeden z nejočekávanějších českých filmů míří do kin. Zátopek mapuje příběh slavného českého běžce, jeho lásku s…

 

Reflex.cz

Dobrá zpráva pro Miloše Zemana, konečně má tu správnou prezidentskou stranu

Dobrá zpráva pro Miloše Zemana, konečně má tu…

Václav Havel žádnou stranu neměl, pokud tedy odmyslíme (po)listopadové Občanské fórum. Opíral se o vybrané…

Tahák k Halloweenu: Legendární hororová série je plná přešlapů, hovadin a přepisování své historie

Tahák k Halloweenu: Legendární hororová série je…

V kinech konečně po dlouhých odkladech znovu řádí Mike Myers, možná nejslavnější maskovaný zabiják v dějinách…