Citroën C1 (2007)
15.1.2009Na podzim 2007 jsem plánoval odchod z malého města za prací do Prahy, a tak jsem potřeboval malé a obratné auto do centra velkoměsta, dostatečně rychlé…
Citroen C1 (Adrian77)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- foto 15.01.2009 21:42 Ma007
- hezke supermini 16.01.2009 09:17 sotomaior
- Výborná recenze 16.01.2009 13:56 PeT-a (RSKa)
- . 16.01.2009 15:25 lordlord
- MINIMINI 16.01.2009 17:09
- kamarád má červenýho 16.01.2009 17:39 MiG-21
- moc pěkne 16.01.2009 19:04 chetoos
- super auticko mal som ho 19.01.2009 09:18 tomikadze
-
Ma007 15.01.2009 21:42
foto
Pridaj fotky!!!! V rodine máme záujem o P107. Preto ma zaujíma prevodovka (chod, dorazy,...) Rozpíš sa ešte aj o interiéri-
Adrian77 15.01.2009 21:50
« Re: foto
Další fotky přibudou hned po schválení. A na odkazech jsou videa, která postupně přidávám. Jinak o převodovce a jejím zpřevodování jsem se už zmínil, stejně jako o interiéru v recenzi. Co konkrétně Tě zajímá ohledně převodovky a interiéru? Kvalita materiálů, prostornost, variabilita? -
Adrian77 15.01.2009 21:57
« Re: foto
Jo už to vidím. Chod je relativně přesnej a středně dlouhej. Pokud jsi zvyklej na VW, příjde Ti trochu gumová, ale není problém si brzy zvyknout. Jen zpátečka je potřeba občas zařadit silou, nebo na 2x. Rozhodně je dobré si to auto u prodejce domluvit předváděcí jízdu. Nejlepší je zkusit si jízdu na vlastní kůži.
Převodovka má dlouhý zpřevodování, tak se mě třeba stalo, že jsem jel na zkušební jízdě asi stovkou a říkal jsem si, že na nový auto je to docela hlučný a pak jsem si všiml, že tam nemám pětku, ale jen trojku. Je to trochu nezvyk zpočátku, ale příjemnej nezvyk :-)
-
-
sotomaior 16.01.2009 09:17
hezke supermini
hezke auti, super motor, osobne se mi s tria vice libi aygo, ale i c ma neco do sebe... jenom zrychleni ti v tabulce nesedi, z 0-100 to trva 13.7s.-
-
"-- skrytý --" 16.01.2009 09:45
« Re: Re: hezke supermini
Jestli to nebude spíš tim, že tachometr krapet předbíhá, takže vokáže 100 dřív, než se na ní dostaneš ;-)
Čoveče to, co píšeš, zní opravdu sympaticky (převody a spotřeba). Dofoť eště sedačky a palubní desku. Kupovat tohle v dieselu opravdu moc smysl nemá. -
-
-
GooF (RaceFans) 16.01.2009 10:55
« Re: hezke supermini
Hezky napsana recenze. Podle toho na co to auto pouzivas, si vybral paradne. Kamarad mel stejnou, ale cernou a byl s ni spokojeny. 2x boural na predek, auto bylo docela zmackany a jemu se nikdy nic nestalo, takze je i bezpecny. Dobra volba :-)-
Poustnik 16.01.2009 12:47
« Re: Re: hezke supermini
no já nevím....když jsme teď sháněli druhé auto do rodiny, tak žena tyhle prcky vyřadila z výběru jako první, protože jí to přišlo jako plechovka smrti.....ale je fakt, že já měl tendenci taky vybírat menší a lehčí auto, když má být druhé a do města a tak....ale alespoń jsme se shodli na tom, že když to má pod 66kW, tak to nejede....takže nakonec zvítězilo tohle...to se tváří bezpečně s 6ti airbagy a tak.... :-) [odkaz]
-
-
-
PeT-a (RSKa) 16.01.2009 13:56
Výborná recenze
pěkné autíčko, krásná spotřeba. Škodovka by se měla stydět ;-)-
-
vartin 19.01.2009 02:31
« Re: Re: Výborná recenze
Jinak majitel uvádí na 2-hý rychlostní stupeň 100km/h - není tomu tak. Na druhým rychlostním stupni sepne omezovač na 110 km/h, stabilně lze jet 108 na dvojku. Motor je docela dobrý s velkou výdrží. Řazení už nic moc, zlatej VW. Nepochopil sem to s tim podvozkem nejdřív kvalitní sportovní a pak koukám že patří mezi slabé stránky? Žárovku ste neměnil? To buďte rád (je to hrůza). V 5000 sme museli nechat vyměnit zámky, v 35 tis. se už měnila spojka a u rok a půl starý C1 nám upadla zadní část výfuku - úplně shnilý. V 75 tis. znovu odchází spojka. Když se Vám někdo opře o bok auta, tak se velice lehce promáčke, výhoda je, že lze lehce odtrhnout laciný boční plasty a ručne znovu plech vymáčknout do původního stavu. Čelní náraz a náraz do zadní části docela dost vydží, až sem se sám divil. I nárazy na kola dost vydží, ani geometrie nebyla potřeba seřídit po nárazu v 80km/h na obrubník. Pouze se zkroutil ráfek a zasekl do brzdového třmenu. Poškozené kolo se na místě vyměnilo a jezdilo se dál. Jak sem psal - čelní nárazy zvládá dobře, u bočního nárazu to tak už není. Je to velice špatné, už při nárazu v malé rychlosti je to auto jak papír.
CHci jen upozornit že nejen já mám takovéto zkušenosti, taky je fakt, že ty auta moc nešetříme, ale jak psal "PeT-a (KaaTeaM)" že škodovka by se měla stydět? Velký omyl!!! S fábií se jezdí úplně stejně a první závada byla V 60.000 odešel startér a až ve 100.000 km proběhla výměna tlumičů. Tak si vyberte! ;-) Já volím ŠKODOVKU!-
vartin 19.01.2009 02:40
« Re: Re: Re: Výborná recenze
Jo a abych nezapoměl, Výměna zadního okna v autorizovanym servisu stojí 16 000 tisíc korun není to překlep "šestnácttisíc" ;-) :-O Zámky taky nejsou zrovna levná záležitost.
Jedna z věcí kterou bych ještě pochválil je velice kvalitní lak, odolný proti poškrábání. Škodovka takový lak nemá.
Valim oči na ten skůtr v autě :-O :yes: -
Adrian77 19.01.2009 08:47
« Re: Re: Re: Výborná recenze
Podvozek je sice kvalitní a sportovní, kdy v zatáčkách báječně drží, ale jeho slabou stránkou je horší průchodnost terénem při plným zatížení (konkrétně polní cestou v horším stavu k chatě ;-) ).
Jinak 75 tis. km, to je taky slušnej nájezd:-) A jak stará ta C1 je? A kolik stála výměna spojky?
Možná taky hodně záleží - jako snad u všech aut - na štěstí na konkrétní kus :-)-
vartin 19.01.2009 18:54
« Re: Re: Re: Re: Výborná recenze
Něco málo přez 10 tis. v autorizovaným servisu stála ta spojka. Dnes nám znovu odvezli citrona, spojka K.O... ;-\. Zapoměl sem na katalizátor, výměna v autorizovaným servisu kolem 30 tis.
Jestli můžu poradit tak auto šetřete a řádně se o něj starejte, pak vydrží. Nejlépe se z těch třech jeví toyota aygo. Zatím měli toyoty nejméně poruch, igdyž je to stejná výroba.
-
-
PeT-a (RSKa) 19.01.2009 19:15
« Re: Re: Re: Výborná recenze
Čao. Abych to uvedl na pravou míru. Nemyslel sem škodovku (konktrétně fábii) jako celek, ale jenom motoricky. Sám mám najeto několik tisíc kilometrů s Fabii 1,4 MPI (50kw) a když vidím výkonově stejné auto, které žere 5L a jede na dvojku kolem te stovky. No to se s historickým MPI ani nedá sravnat , kombinovaná spotřeba 9-10L !!! A myslím že HTP na tom není o moc lépe oproti výbornému 1,0 VVTi....
Jinak podvozkově a tak bych tyhle dvě auta asi nesrovnával ;-)
Na fabii už taky bylo vyměněno hodně blbostí, takže se spolehlivostí budou určitě kolínské trojčata na tom lépe........-
vartin 19.01.2009 19:50
« Re: Re: Re: Re: Výborná recenze
Výkonově stejné, ale velikosně je třeba ta fabie mnohem větší a těžší, tudíž spotřebu má taky vyžší a výkon se samozřejmě díky váze ztrácí. Mít fabie stejný hmotnosti tak jako ty kolínský trojčata, potom dá škodováckej motor s přehledem taky stovku na ten 2-hý rychlostní stupeň. V práci máme HTP fabii a pět trojčat z Kolína, na všech máme najto desítky tisíc kilometrů. Víme jediný: do baráku si ani jedno z těch trojčat nikdo z nás nepořídí.
Jinak tu fabii sem tam napsal jen proto, že ji máme společně s těmi trojčaty a takovejch závad co měly ty kolínský trojčata, fabie neměla ani ve snu; a to má ze všech aut najeto nejvíce kilometrů. :-)-
PeT-a (RSKa) 19.01.2009 20:07
« Re: Re: Re: Re: Re: Výborná recenze
ok, beru zpět ;-)
Možnost přímého porovnání nemám, takže tvůj názor beru. Měj se...-
vartin 19.01.2009 20:33
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výborná recenze
Mi tu možnost máme a nejsme z toho moc nadšeni když se nám trojčata neustále střídají v servisu. Kolegové se už docela tomu smějí, když vydí, jak škodovka opět hrdině táhne na laně jedno z těch tří prdítek, kterým pomalu dochází dech. ;-)
Taky se měj, čau
-
-
-
-
-
-
-
lordlord 16.01.2009 15:25
.
je hezke potkat na silnici auto a na něm věci, na kterých jsem spolupracoval při vývoji -
tomikadze 19.01.2009 09:18
super auticko mal som ho
tak toto auto som mal, aj ked to bola prave Toyota Aygo s automatom. Je to skratka minitaska ale na to auto nedam dopustit. Bolo super, spotreba v meste pri nesetrnej jazde teda same kickdowny bola 6l a viac ani keby som sa zblaznil. Kazdy si z toho robil srandu ale ten trojvalcek je genialny, sprintuje ako bezna 1.9tdi, na rovine a dialnici 170km/h bez problemov. Bezne som bol v lavom pruhu a vsetci dost vyjavene pozerali ako to jazdi. S kludom som sa drzal so silnejsimi autami.