Diskuse

Mitsubishi Outlander (2008)

31.8.2008

podle nabidky vyrobce - viz nize

 

Mitsubishi Outlander (Ada je zase tady)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.09.08  12:56

    « Re: Re: Motor

    O výkon ani tak nejde. Měl jsem to na dlouhé dálniční přesuny a když hodíte tempomat na 180, tak je úplně jedno, co tam máte za motor. Horší je, že řídíte něco, co by měla být limuzína, a ono to chrochtá jak ty nejméně kultivované sedany střední třídy (např. VW Passat s týmž motorem).
  • « 00 Reagovat !

    foto Outlander

    Outlander 22.09.08  01:51

    « Re: Motor

    Ehm ehm, 2.0 TDI v A6? To věřím, že musel být pekelný zážitek >:-[]
    Já jsem myslel, že takový motorky se ani do A6 nedají koupit. Já ho naopak měl v Jettě a velká spokojenost.
  • « 00 Reagovat !

    foto Outlander

    Outlander 22.09.08  01:50

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale stejně je to mazel

    No, nejezdím po takových cestách, abych musel mít neustále zapnuté F4WD a s půjčovnou mám smlouvu na 2 roky a 100 tis. km ;) Takže to tak nějak dohromady snad vydrží ;)
  • « 00 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 21.09.08  12:46

    « Re: Re: Re: Re: Re: Ale stejně je to mazel

    Diky! Opravdu zajimave. Otazka je, jestli na tom nekdo v tom rezimu uz najezdil nejmene 100 tis mil...
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronnyp-RSKa-

    Ronnyp (RSKa) 15.09.08  18:47

    « Re: Re: jeste doplneni

    okna i sibr mozes zavrit klicem podrzenim tlacitka na zamykani :-| jako mel sem na mysli u te jetty
  • « 00 Reagovat !

    foto Outlander

    Outlander 15.09.08  18:43

    « Re: jeste doplneni

    K tomu Ti řeknu jen jedno: pámbu zaplať aspoň za ty wokna. Ve VW (teda aspoň v Jettě) nejde dělat nic ani s těma oknama jakmile otevřeš dveře. Tak jak to má Mišák mi to přeci jen vyhovuje o kousek víc ;)
  • « 00 Reagovat !

    foto Outlander

    Outlander 13.09.08  09:59

    « Re: Re: Re: Re: Ale stejně je to mazel

    Nemám, já mám auto z půjčovny, to je pro mě relevantní informace :-!
    Ale jsem si podle chování auta na 99% jistej, že na F4WD se při 40kmph nikam nepřepíná.
    Konečně se mi podařilo najít tu zprávu, kterou jsem sem chtěl dát už minule:
    [odkaz]

    A tady právě píše někdo o tom, že jezdí na F4WD a nezaznamenal ani vyšší spotřebu ani ojíždění pneu:
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 07.09.08  02:59

    « Re: Ale stejně je to mazel

    Ahoj, ja ale nepisu, ze je to spatne auto, naopak. Srovnani s Passatem jsem zvolil proto, ze to je auto se stejnym motorem a ve stejne cenove kategorii. Samozrejme, ze s ohledem na fakt, ze je to SUV, Passata v mnoha ohledech predci. Ale asi se shodneme, ze pokud by si ti chlapci usati sikmooci vzali od VW priklad a dotahli ty zcela zbytecne hlouposti, o kterych spolecne piseme, do dokonalosti, bylo by to super auto. Takto se ve srovnani s VW prakticky kazdy den potykam s nejakou zbytecnou nedomyslenosti, a to je skoda. Jinak TDI 2.0 je v Outlanderu utlumeny lepe, nez v nove Octavii, Golfu a Passatu B6 a srovnatelne s novym Passatem. Pri normalni jizde prevazuje hluk od pneumatik a vetru nad zvukem motoru. Takze urcite zadne chrochtani :-) , spis pri stani na krizovatce to zni jako tikani. Spotreba jde stale dolu, ted okolo 7,4 prumer. At ti to taky hezky jezdi.
  • 00 Reagovat !

    foto Outlander

    Outlander 06.09.08  09:19

    « Ale stejně je to mazel

    Čau Ado, mám Mišáka od dubna a souhlasím prakticky se vším, co píšeš, snad až na ty jízdní vlastnosti, ale to je hodně o tom, co komu vyhovuje. Já jsem před tím najezdil 120 tis. s VW Jetta 2.0 TDI DSG a když se podíváš na mýho Mišáka tady ma moje.auto.cz tak popisuju prakticky to samé co ty, pokud jde o negativa. ALE:
    I přes to všechno bych neměnil. Nevim proč, ale Mišák mi připadne 100x zábavnější než všechny Passaty, Jetty a Mondea. S někým jsem se o tom bavil, že VW nebo Ford už prostě dělají tak dokonalý auta, že už jim schází něco jako duše, že se do nich prostě nemůžeš zamilovat. Hodně je to taky o tom, že s Jettou bych si nikdy nedovolil sjet z dálnice přes mez, když je kolona a pak to na polní cestě rozpálit na na 120 a kochat se oblakama prachu, který za mnou zůstávají.
    Celkem jsi mě nahlodal, jestli jsem místo 2.2HDI neměl zvolit ten 2.0 TDI s Rallitronicem. S Jettou jsem si ho nemohl vynachválit. Ale 2.2 mi připadne takovej sametovější, není to tak děsnej chrochták jako TDI. A spolehlivost neřešim, mám auto z půjčovny, ta se stará ;)
    No, ještě mě napadlo, že bys mohl zkusit napsat, co má Outlander lepší než Passat ;)
  • « 00 Reagovat !

    foto Ricardo

    Ricardo 04.09.08  14:54

    « Re: jeste doplneni

    Proč sis vybral Outlander když má tolik chyb?
  • 00 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 03.09.08  23:52

    « jeste doplneni

    Na aute je najeto prvnich 10000 km. Pomalu klesa spotreba, ted je kombinovana okolo 7,6 l/100km, na vedlejsich silnicich se ted da jezdit pod 7. To je :yes:

    - Zacalo neco slabe drncet ve vyplni LP dveri.
    - nasel jsem dalsi nedomyslenost: pokud vypnu "zapalovani", daji se okna otevirat a zavirat jeste cca 30 vterin. To je OK. PROC ALE NEJDE ZAVRIT OTEVRENA STRECHA? To musim zase zapnout zapalovani, zavrit strechu a potom zapalovani vypnout. To by byl takovy problem zapojit ten sibr na stejne rele, jako je ovladani oken??? :no:
  • 01 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 06.09.15  23:08

    « 240 tisíc km

    Stále bez problémů. Vloni jsem nechal vyměnit akumulátor, olej v převodovce a rozvodovce a turbo, letos kulové čepy na rejdových tyčích. S ohledem na stáří a najeté km se to dá považovat za běžný servis. :-!
  • 01 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.03.10  17:53

    « Ahoj

    Jsi prostě zaujatej *,podle tvejch agresivních poznámek(i když jsou třeba pravdivý) je vidět,že sis to auto buď nekupoval a nebo,že tě do něj někdo nutil...protože v opačnym případě by sis ho nekoupil a nemuseli bychom tu číst jak je passat božský auto!!!ja osobně zrovna passaty nesnášim a jezdil jsem v něm a taky tady nepíšu jak je to auto na *...
  • 01 Reagovat !

    foto GTI

    GTI 17.10.09  22:54

    « P

    D
  • « 01 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 08.09.08  12:09

    « Re: Re: Re: Ale stejně je to mazel

    Zdravim. Ja jezdim temer vyhradne po silnici, ale v zime dost casto po horach a snehu - a take dost s karavanem. Ono vyjet s karavanem treba po mokre trave nekam do strmeho kopce si take vyzaduje sve. To tve negativni srovnani s Haldexem asi platilo hlavne u haldexu I. generace, Novejsi Haldexy reaguji mnohem lepe a abych rekl pravdu, pripada mi jejich chovani predikovatelnejsi, i kdyz pro sportovni jizdu na sotoline asi mene inspirujici, nez chovani Outlandera. Ten rozdil v pohledu ale asi take souvisi s vekem - po padesatce a 1.5 milionu km mne, mam-li byt otevreny, uz sportovni jizda po prasnem povrchu moc nezajima, spis hledim na to, abych vzdy vyjel kam potrebuji. Faktem je, ze asi by se mel nekdo od Mitsubishi oficialne vyjadrit, jak je to s opotrebenim v rezimu F4WD. To, co jsem zatim cetl rika, ze se trvale pouzivani nedoporucuje prave z duvodu vetsiho opotrebeni - a ze se ze stejneho duvodu automaticky prepina na rezim 4x4 jiz pri 40kmph. Mas nejake relevantni informace, ze caste pouzivani F4WD opravdu neni problemem?
  • « 02 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 06.09.15  23:09

    « Re: vw vs. francouzi

    To jistě ne. :-!
  • « 02 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 28.11.10  19:52

    « Re: Chiptuning vs. ralyetronic

    Zdravim Vas. Chiptuning rozhodne smysl ma. Mel jsem nekolik aut a vetsinou s chiptuningem.

    Je vsak treba rici, ze chiptuning nelze pouzivat ke zvyseni vykonu motoru, ktery je trvale uzivan na mezi sveho vykonu, ale spise jako prijemnou rezervu vykonu pro zvyseni aktivni bezpecnosti, zejmena pri predjizdeni. BTW - zvyseni vykonu prostrednictvim originalniho modulu Ralitronic od Mitsubishi je omezeno na 45 vterin.V pripade uzivani zvyseneho vykonu motoru timto zpusobem to nema zadny meritelny vliv na zivotnost motoru.

    Jde tedy o aktivni bezpecnost a ne o zavodeni. Pokud tento atribut splnujete, nebojte se do toho jit. Dodavatel obvykle originalni SW vypali na CD, takze v pripade nejake poruchy motoru se vzdy muzete vratit k puvodnimu nastaveni. Je vhodne, aby v okamziku upravy byl motor uz zajety, coz u dieselu predstavuje cca 30 tis km.

    A ted duvod proc chiptuning a ne power box Ralitronic: motor v mem Outlanderu byl od vyrobce naladen tak, ze max. tociveho momentu nastava az nad 2000 otackami /min. Porovnani s jinym vozem se stejnym motorem bylo tristni. Powerbox Ralitronic zvednul tocivy moment i vykon, ale nezmenil charakteristiku motoru, ktery ozival az nad 2200RPM. Chtel jsem zmenit charakteristiku motoru tak, aby odpovidal Passatu, kterym jsem jezdil predtim. Nepovedlo se to hned, dotycny expert SW ladil, ale nakonec se povedlo a vuz tahne od 1800RPM.

    Nicmene: pokud byste chtel zachovat plnou zaruku, muzu vam nechat originalni powerbox Rallitronic za 1/4 ceny noveho.
  • « 02 Reagovat !

    foto Dan0044

    Dan0044 27.05.10  17:53

    « Re: Ahoj

    tak jako některý poznámky jsou úplně na hlavu... Jako vychvalovat (v dnešní době!) motory TDI, tak to si tady ze mě někdo dělá srandu... A osobně sem nepochopil, proč si všichni stěžují na jen výškově stavitelný volant... Já mám 193 cm a nemám (!) s tim žádný problém... Co se týče zadních sedaček, tak ty se jako u MNOHA aut věší na přední sedačky a vznikne ROVNÁ plocha! Co se týče klimatizace, když ti to fouká do obličeje, tak máš ruce! zkus je použít a otočit směr toho větráku někam jinam... Ale na to, jak se ovládá auto, tolik času nemám. Zkus prospekty.

    Jsi zaujatý. Nemůžu si pomoct. Anebo náročný. Ale jestli chceš dokonalé auto (které sice nebude dokonalé, ale aspoň si to budeš myslet), tak si kup nějaký VW... Mitsubishi dělaj právě ty vlastnosti typické pro Mitsubishi. Díky těm mají lidi tuhle značku rádi. Například ty ovladače světel a stěračů. Víš, že už se úplně stejné vyrábí 20 let?
  • 03 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 19.02.12  23:31

    « ještě pár poznámek

    Na autě je 140 tisíc km, takže během roku půjde do světa. Nic moc se na něm dosud nesype (musím zaťukat), jen mi na rádiu přestaly hrát střední a dlouhé vlny. Sehnal jsem proto nové rádio v Polsku, takže z toho původního nabízím za pakatel měnič na CD-MP3, pokud by měl někdo zájem. Pasuje pochopitelně i do odvozenych vozů.
    Z nedostatků Outlandera bych navíc (k těm viz výše) vytknul nízký zisk regulační smyčky automatické klimatizace. Pokud venku mrzne a jedete po dálnici, musíte nastavit na voliči klimatizace vyšší teplotu, abyste se cítili příjemně, naopak v horkých letních dnech, je zapotřebí nastavovat teplotu citelně nižší, než optimálních 21 až 22 stupňů.
  • « 04 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 21.09.08  12:03

    « Re: Motor

    Proti gustu zadny disputat. Dokonce jsou mezi nami lide, kteri preferuji benzin, coz je opravdu tezke pochopit.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…