Recenze

patr007 (muž 55 let) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Kia Pro ceed GT 1.6 T-GDi 150 kW

10.00 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Kia Pro ceed, foto 1 Kia Pro ceed, foto 2 Kia Pro ceed, foto 3 Kia Pro ceed, foto 4 Kia Pro ceed, foto 5 Kia Pro ceed, foto 6 Kia Pro ceed, foto 7 Kia Pro ceed, foto 8
Kia Pro ceed, foto 9 Kia Pro ceed, foto 10 Kia Pro ceed, foto 11 Kia Pro ceed, foto 12 Kia Pro ceed, foto 13 Kia Pro ceed, foto 14
 

Technické info

Přezdívka auta Prosíd Rok výroby 2022 Koupeno ojeté najeto [km]:43000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1591 výkon [kW]: 150 kroutící moment [Nm]: 265 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7.5 maximální rychlost [km/h]: 225 počet rychlostí: 7 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 18 zavazadlový prostor [l]: 594 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7.5

Popis vozu

Kia ProCeed je třešinkou na dortu košaté rodiny vozů Kia Ceed. Základním poznávacím znakem je karoserie typu shooting brake (podle mě by to měl být spíše "break"), která dělá auto již na pohled poměrně jedinečným a dodává mu sportovní šmrnc. Sportovnost auta je dále podpořena docela silným motorem (150 kW / 265 Nm), výborným podvozkem, skvělými sedačkami a docela sportovně naladěnou dvojspojkovou automatizovanou převodovkoou. A, kdyby byl někdo stále na pochybách, tak ho přesvědčí zvuk laděného výfuku.
Celkově jde o auto skvěle kombinující sportovní šmrnc s praktičností a to ještě za dobrou cenu nákupu i následného provozu a servisu. V této kombinaci a speciálně v karoserii shosting brake Kia ProCeed reálně nemá konkurenci.
Já jsem po ProCeedu už dlouho pokukoval, ale jako první jsem pořídil standardní Ceed SW, protože jsem potřeboval co největší praktičnost. Když se ale naskytla příležitost doplnit vozový park o ProCeed ve výbavě GT pro primárně služební ježdění, neváhal jsem.

Silné stránky

+ pěkný vnější design
+ skvělý podvozek
+ silný motor
+ vynikající sedačky
+ velký a variabliní zavazadlový prostor
+ celkově velmi bohatá výbava GT včetně řady komfortních prvků
+ systém hlídání bdělosti řidiče je mnohem méně otravný než u mého Ceed SW 2025 a dá se i vypnout (na rozdíl od Ceed SW TOP+BUS 2025)
+ záruka 7 let nebo 150000 km

Slabé stránky

- špatný výhled vzad vnitřním zpětným zrcátkem
- omezený prostor pro cestující vzadu
- ve standardní výbavě bez dojezdového kola (to se tam ale dá doplnit)
- spojler nad zadním oknem znemožňuje běžným kartáčovým myčkám umýt celé zadní okno

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatím žádné zkušenosti se servisem, zatím vše funguje. Poměrně brzy ale bude třeba řešit relativně opotřebené brzdy.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto Opat Nupaky - úplná pohoda, profesionalita, vstřícnost, soulad reality s informacemi uvedenými v inzerátu

 


Přidat názorDiskuse: Kia Pro ceed GT 1.6 T-GDi 150 kW

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.

Další vozy Kia Pro ceed



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10

Zatím žádný problém, i po 43000 km auto jezdí zcela bez problémů, funguje motor, převodovka i elektronika, takže OK

praktičnost
8

Auto je sice sportiovně střižené, ale má skvěle vyladěný podvozek a další vlastnosti, které umožňují auto používat pro běžné každodenní ježdění. Velký kufr pak praktičnosti ještě přidává.

prostornost
7

Karoserie shooting brake není tak prostorná jako standardní kombi, ale 594 l základního objemu zavazadlového prostoru je dost. Méně místa ale pocítí pasažéři vzadu. Auto je oběcně pohodlné pro osoby do cca 185 cm výšky.

jízdní vlastnosti
10

Základem výborných jízdních vlastností je perfektně odladěný podvozek, který je skvělým kompromisem mezi sportovností a komfortem a není ani na závadu, že není vybaven adaptivními tlumiči. Motor dává auto dobrou dynamiku a celkově je radost auto řídit.

jízdní komfort
8

Běžné Ceedy mají podvozky nastavené komfortněji, v ProCeedu je třeba počítat s projevy tužšího podvozku v kombinaci s nízkoprofilovými 18" pneumatikami, ale ani se na běžných silnicích od podvozku neozývají rány, auto neskáče a sedačky Recaro skvěle drží.

provozní náklady
8

Servisní náklady nejsou nijak dramaticky vyšší než u běžných aut nižší střední třídy. Provozní náklady lehce zvyšuje fakt, že k autu nejsou povoleny jiné pneumatiky než 225/40R18. Běžná servisní prohlídka s výměnou oleje a spo. vyjde na nějakých 6500 Kč.

náhradní díly
8

Náhradní díly jsou dobře dostupné, cena běžných dílů je jen o něco málo vyšší než o ostatních aut rodiny Ceed, část dílů lze pořídit i z druhovýroby. Sám jsem ale zatím nic nepotřeboval.

výkon motoru
9

Výkon i točivý moment motoru na 1400 kg těžké auto velmi dobře stačí a dá se jezdit opravdu sportovně. Výkon, toč. moment i max. rychlost jsou nadto běžně reálně vyšší než udává výrobce.

spotřeba
7

S autem se dá jen obtížně jezdit pod 7 l, při běžné jízdě a se sem tam využívaným režimem Sport je to spíše o průměrných 7,5 - 8 l / 100 km.

hlučnost motoru
8

Hlučnost motoru se těžko hodnotí, auto má laděný výfuk, který je především v režimu Sport opravdu hlučný a výfuk a hluk od kol vždy spolehlivě přehluší zvuk samotného motoru. Hlučný výfuk ale může leckomu i vadit.

kvalita sedadel
10

Sportovní sedačky Recaro jsou skvělé, všesměrně elektricky nastavitelné a to včetně opěrky hlavy polohovatelné v předozadním směru, což velice oceňuji. Sedačky výborně drží tělo v zatáčkách a přitom jsou dostatečně pohodlné i pro delší cesty.

brzdy
8

Účinek brzd je adekvátní autu, oproti mému standardním kombíku Kia Ceed SW jsou ale měkčí, ProCeed tedy brdí méně než Ceed SW, ne však nepříjemně či nebezpečně.

zavazadlový prostor
8

594 l základu, resp. 1545 l po sklopení zadních sedaček jsou čísla dostatečná na to, aby se ProCeed dal použít i jako běžné rodinné auto, kam se toho dost vejde. Je třeba ale počítat s menší výškou interiéru.






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…