Recenze
Ford C-Max 1,8 benzín + pružiny EIBACH
Technické info
Přezdívka auta Cecilka Rok výroby 2008 Koupeno nové najeto [km]:15000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1798 výkon [kW]: 92 kroutící moment [Nm]: 165 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10.5 maximální rychlost [km/h]: 205 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 460 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 9
Popis vozu
Svého C-MAXe jsem si koupil v dubnu 2008 a volba padla na motor 1,8 benzín 125 koní v tmavě šedé barvě, k tomu příplatková sportovní a vyhřívaná sedadla, vyhřívané přední sklo, kožený volant, variabilní zadní sedadla, tmavá okna (+folie na předních bočních dodatečně) a další drobnosti nad výbavu Trend. K tomu rozšířená záruka na 5 let nebo 120 tisíc kilometrů, aby byla dušička v klidu :-) Výběr byl nakonec ovlivněn možností odpočtu DPH a klasický kombík jsem již nechtěl, navíc Focus má v provedení kombi trochu jiný podvozek než multilink u 5-ti dvéřového hatchbacku, který je se svým fantastickým podvozkem na vrcholu nižší střední třídy. C-MAX má stejný multilink a na jeho jízdních vlastnostech je to opravdu znát. Nevěřil jsem, jaká může být i s tímto o něco vyšším autem zábava v zatáčkách (jen o 10cm vyšší než 5-ti dvéřový Focus), než jsem se při testovacích jízdách opakovaně projel po mé oblíbené staré Velké ceně v Brně, především zatáčky nahoru do kopce na Kohoutovice :-) :-) Skvělý podvozek a komunikativní řízení, kdy člověk přesně ví, co se mu děje pod zadkem a že se už blíží ten okamžik, kdy se auto začne pomalu sunout po předku ven ze zatáčky, než po chvilce zasáhne ESP, nebo kdy ubráním plynu auto krásně srovnáte do stopy. Naštěstí ESP nezasahuje moc brzo a nechá člověka trochu si užít zábavy, samozřejmě když zrovna v protisměru nic nejede (a dá se také vypnout).
Již několik měsíců před koupí jsem začal vybírat a projel jsem spoustu jiných aut s motorem 1,6 až 2,0 benzin, např. moc povedená nová Mazda 6, velmi schopný a také zábavný Opel Astra (překvapivě dobré a čitelné jízdní vlastnosti na tu obyčejnou zádní nápravu), dále trochu zženštilé BMW 120i (tady ESP zasahuje moc brzo a není s ním zábava), nebo Mazda 3 (zastaralý a nepěkný interiér), Nissan Qashqai (podivná sedadla a moc vysoké sezení), Hyundai i30 a další. Třeba také koncernová auta Škoda Octavia (divný aerodynamický hluk od levých předních zrcátek nebo A sloupku - nebyl to problém jen jednoho konkrétního auta), VW Golf V a Golf V GT - všechny ale takřka necitlivé a málo komunikativní řízení, ikdyž podvozek se oproti minulým generacím o dost zlepšil (dříve jsem měl Octavii první generace s motorem 1,8 20V), ale stále to má do Focuse dost daleko. K tomu ještě tvrdé plasty v interiéru a hlavně mizerná akustika hudby díky "geniálnímu" nápadu přesunout přední repro hned vedle sedací části našeho těla, aby se do přední části dveří vešla 1,5 litrová PET láhev. Jako by nemohla být třeba uprostřed mezi sedadly, nebo v klimatizované přihrádce před spolujezdcem. Zkuste si pootevřít dveře a zvuk je úplně jiný. Na druhou stranu se mi v nové Octavii líbil motor 1,8 TSI s turbem (160 koní), který krásně táhne a otáčky mu také nevadí. Asi ideální kombinace by byl tento motor (nebo 2,0 TSI z Golfu GTI) v 5-ti dvéřovém Focusu :-)) Nejvíce se mi líbil právě podvozkově skvělý Ford Focus 5D, ale tady bohužel díky podivné politice českého zastoupení Fordu jsou u obou benzínových motorů 1,6 pouze bubnové brzdy vzadu, přitom na jiných trzích se dodávají kotoučové. Také se u nás v ČR nenabízí Focus s motorem 1,8 benzin co mám nyní v C-MAXu a motor 2,0 benzin je pouze v kombinaci s předraženou nejvyšší výbavou. Odpočet DPH se k mé smůle u 5-ti dvířka začal nabízet až měsíc po objednání C-MAXe.
Ve fotogalerii najdete také fotky z mého setkání v srpnu 2008 s testovacím Focusem RS, kterého jsem potkal v rakouských Alpách, kde jsem byl o dovolené protáhnout svého miláčka po serpentinách na Grossglockner strasse až do výšky 2571 metrů nad mořem. Potkat takové vyjímečné auto, které se teprve půl roku po tom začne prodávat, to bylo úžasné. A ten zvuk vytočeného 300-koňového motoru, to byla prostě paráda. Ale o tom možná někdy jindy...
Silné stránky
Samozřejmě především výborný podvozek, který skvěle sedí a při tom zvládá pohlcovat nerovnosti jako výrazně větší a těžší auto. Také vynikající citlivé řízení, kdy konečky prstů cítíte co se přesně děje pod předními koly, kdy začínají postupně ztrácet přilnavost třeba na mokré silnici, nebo kdy naopak perfektně lepí k silnici. Kdo nikdy neřídil delší dobu auta jako Ford, BMW, Porsche apod, tak neví o čem tady píši.
Dále se mi líbí prostor na zadních sedadlech při čtyřmístné konfiguraci, kdy jsou zadní dvě sedadla posunuta o něco dozadu a trochu do středu (páté sedadlo je trvale v garáži, ikdyž se dá sklopit do kufru, kde však zabírá trochu místa). Na auto dlouhé necelé 4,4 metru je nyní vzadu spousta místa na nohy, srovnatelně s auty o třídu větší (a také tak o 20 cm delší, tudíž také o spoustu kilogramů těžší). C-MAX má s tímto motorem jen 1370 kg, což je vcelku přijatelné. Měřím 190cm, takže ve většině aut řeším problém, že si za mě dospělý člověk moc nesedne, zvláště ne vysoký. Také příplatková sportovní sedadla mají dobré boční vedení a sedák se dá dobře nastavit a má rozumnou délku. Ve většině aut mi přijdou sedáky moc krátké a jejich naklonění je malé, takže stehna nemají skoro žádnou podporu.
Příjemný je také lepší výhled, přitom auto se v zatáčkách tak nenaklání jako jiná MPV nebo SUV, která jsou ještě o dost vyšší. Navíc je o něco bezpečnější v případě nějaké nehody nebo bočního nárazu od jiného auta.
Slabé stránky
Trochu mi vadí silný "A" sloupek, zhoršuje to výhled šikmo vpřed. Hodně mi chybí šestka na dálnici a ten motor by se mi líbil o něco silnější. Zvláště od té doby, co jsem řídil Focus ST s jeho 2,5 litrovým pětiválcem s turbem a jeho 225 koni a nádherným zvukem. STéčko je fantastické auto s geniálním podvozkem, je sportovní a perfektně drží stopu a to překvapivě i na horších silnicích. Čekal jsme že to bude tvrdé svezení (něco jako BMW 3 se sportovním podvozkem), ale STéčko zvládá i děravé silnice nevídaným způsobem a ve městě je velmi pohodlné (pokud se člověk zvládne ve zdraví nasoukat do celkem úzkých, ale skvělých sedaček Recaro). Focus ST mi od té doby leží v hlavě a už teď na něj pomalu šetřím, abych si ho mohl za dva roky dopřát, i kdyby měl být 1-2 roky jetý. Určitě chci verzi po faceliftu po roce 2008, kdy vypadá ještě lépe a má o něco kvalitnější interiér.
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Zatím skoro žádné, jen výměna oleje po 5000 km, která sice není předepsaná, ale po záběhu motoru jsem ji svému miláčkovi dopřál.
Předchozí zkušenost s posledním servisem na Mondeo byla v servise Rašino Kuřim u Brna velmi dobrá, jsou tam velmi šikovní a ochotní. Když měl kamarád, kterému jsem Mondeo prodal, po několika týdnech problém se ztrátou výkonu motoru, hned poznali podle příznaků, co to je. Vyměnili prasklou hadičku a bylo po problémech. V jiném neznačkovém servisu před tím strašili vstřikama a kdo ví čím a částkami v desítkách tisíc korun. Tady to nakonec spravilo pár stovek.
Před tím jsem jezdil v záruce s Mondeem do jiného servisu Ford v Brně a dost se tam poslední roky zkazili, stejné zprávy jsem měl i od jiných lidí.
Doplnění:
Občas je problém se startováním, kdy se auto při rozjezdu trochu dusí. Řešení je po nastartování počkat asi 30 vtěřin, teprve pak se rozjíždět. Jako by to chtělo nejdříve "nacucnout" trochu elektriky do všech krabiček :-) V servise mi na to opakovaně řekli, že je to bohužel známý problém těchto motorů 1,8 a že na to není žádné řešení.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Auto jsem kupoval u Fordu Rašino v Brně, stejně jako v roce 2003 předchozí Mondeo. Jsou tam velmi příjemní a ochotní lidé, na nějaké té slevě jsme se také domluvili, takže jsem si objednal auto dle svých představ do výroby a do měsíce jsem měl svého krasavce k vyzvednutí.
Drobná vylepšení
Zvlášt jsem si po internetu objednal černé elektrony BORBET LV5, které mají nižší číslo ET40, takže má auto větší rozchod o 2,5 cm a lépe sedí, navíc to dobře vypadá, kola nyní pěkně vyplňují blatníky - je to hezky srovnané s karoserií. Na ně jsem obul své pneu DUNLOP Sport MAXX, co jsem měl necelý rok na Mondeu a průměrné Michelinky na kterých C-MAX přišel, jsem nechal na Mondeu při prodeji :-) Po přezutí byl rozdíl znát (s původními jsem jezdil týden než přišly disky), Dunlopky jsou tišší, lépe sedí na vodě i na suchu. Podle testů jsou jedny z NEJ a cena rozumná.
Dále jsem vyměnil původní "papírové" repro za kvalitní Pionner a rádio za vyšší model od Pioneeru (DEH-P7000UB) na CD a MP3, nyní to má mnohem lepší zvuk než příplatkové SONY CD/ MP3, za které chce Ford nekřesťanské peníze. Rád si v autě poslechnu kvalitní muziku. Zřejmě dám časem letní kola 17“, která budou o něco širší.
Dost vážně přemýšlím o vzduchovém filtru K&N a tvrdších pružinách EIBACH (máte s tím někdo osobní zkušenost??), které se pro C-MAXe nabízejí přímo od Fordu a sníží auto o 3cm, zmenší náklony v zatáčkách, přitom prý moc neutrpí komfort. Musím jít na konci března nebo začátkem dubna na garančku po 1 roce, tak by se to dalo namontovat při tom. Nebo budu raději šetřit na toho Focuse ST, GOLFA GTI 6 nebo novou Fiestu ST, kterou teprve mají představit a měla by mít motor 1,6 TURBO :)) Velikostně by mi Fiesta asi stačila, ale uvidíme jak to dopadne.
Novinky v recenzi
Svezení s Caterhamem - dost brutus !!
Dneska jsem se konečně svezl s Caterhamem 1,6 Roadsport SV. Přítulka mi k vánocům koupila na slevovém webu půlhodinku na okresce, na místě jsem si dokoupil druhou, naštěstí byla také se slevou 50% v rámci akce Dream-Cars Day a za druhou půlhodinu jsem tak zaplatil dalších 995 Kč. Měl jsem sice nějakou představu o jízdě v CATu z různých testů, ale musím přiznat, že realita je úplně jiná. Tohle se nedá představit, tohle se musí zažít. Úzký kokpit, málo místa na nohy, málo místa na šlapky na pedálech (chce to hodně úzké boty), kolena jsem měl u volantu, žádný posilovač řízení, žádný posilovač brzd, nula airbagů, žádné ABS natož ESP apod. Váha pouhých 550 kilo, motor 1,6 díky tomu dokáže autem hýbat více než slušně. Motor je hodně hlasitý, máte ho kousek před sebou, s převodovkou se člověk musí taky trochu poprat a spojkový pedál vždy pořádně vyšlápnout až dolů. Hlavně jsem měl pocit že to nebrzdí, ikdyž jsem na to pak dupal vší silou. Dojem z jízdy v otevřeném a takto hradcore autě byl fakt silný. Na okreskách které znám a kde mi přijde rychlost kolem 120-ti taková normální a bezpečná, mi najednou 90 km/hod přijde jako rychlé, málo bezpečné a hlavně jsem se u toho fakt bavil !! Prostě parádní svezení, doporučuji každému vyzkoušet. Za ty dva litry za hodinku s Caterhamem (ve slevě) by si to měl každý správný fanoušek aut zkusit na vlastní kůži :-) Jde o čirou radost z jízdy a nemusí to být v závratných rychlostech.
Upravená fotogalerie
Trochu jsem po delší době upravil a přeskupil fotky v galerii, některé jsem dal pryč a přidal pár jiných.. Mimochodem, pružiny Eibach jsou stále na prodej :-)
Poslední příspěvek k MAXovi (PRODÁNO) - zhodnocení po jedné sezoně s pružinami EIBACH a celkově s Maxíkem
Asi před měsícem a půl jsem koupil na MAXe nové letní pneu, opět DUNLOP SportMAXX. Rázem zmizela hlučnost, která byla způsobena ojetými pneu. Vzhledem k mému o něco agresivněšjímu stylu jízdy se na kraji gumy trochu více zežvejkaly a byly ke konci své životnosti o poznání hlučnejší. Velký rozdíl byl na jaře po přezutí ze zimních pneu GoodYear UG 7+, které jsou jedny z NEJ a jsou tiché. Původně jsem to připisoval trochu těm tvrdším pružinám, ale nyní se potvrdilo, že to bylo jen díky výměně pneu. Zvláště když jsem před 2 týdny dal zpátky původní pružiny kvůli prodeji auta novému majiteli, tak se ukázalo, že "hlučnost" je stejná (s novými pneu už velmi slušná) a výměnou pružin se nic nezměnilo.
Po jedné sezoně se sportovními pružinami AIBACH, které auto snížili o 30mm, musím uznat, že odladění pružin provedli u AIBACHu jedinečně!! Auto se přestalo v zatáčkách akoro naklánět (samozřejmě o něco vyšší těžiště bylo stále znát), ale v zatáčkách sedělo naprosto fantasticky. Komfort zůstal skoro stejný jako s původním nastavením. Spousta spolujezdců se jen divila, jak takové relativně vysoké auto dokáže projíždět zatáčky tak rychle a přitom zvládá tlumit i drobné nerovnosti. Navíc aerodynamika se evidentně také zlepšila a při opravdu vysokých rychlostech na dálnici byla hlučnost o poznání menší (také širší rozchod udělal evidentně své a slícování kol s karosérii bylo lepší). Myslím, že ta malá investice (asi 7000 vč.práce) za výměnu pružin stála opravdu za to, i když jsem si jich užil jen jedno léto. Kdyby měl Maxík ještě výrazně silnější motor (aspoň tak 180 koní), tak bych si ho nechal mnohem déle. Svého Maxíka jsem předal novému majiteli a bude se mi po něm moooc stýskat. Bylo to šikovné vozítko, ale život jde dále a už se nemohu dočkat nového mazlíka...
Nové fotky z FERRARI Racing Days v Brně
Přidal jsem první sérii fotek z dnešní návštěvy FERRARI Racing Days v Brně. Spousta nádherných krasavců, samozřejmě především Ferrari :-) Sice nejsem žádný nadšenec do Ferrari, musím však uznat, že mají něco do sebe...
Prodám sportovní pružiny EIBACH na C-MAXe 1.6, 1.8 a 2.0 benzin
Prodávám svého C-MAXe a kupec (starší pán), tam bude chtít zpátky původní komfortnější pružiny. Proto prodávám své pružiny EIBACH, které jsem koupil na jaře jako originální příslušenství Ford = žádný problém se zárukou atd. Na autě budou ještě v září, pokud by si zájemnce chtěl vyzkoušet, jak se auto chová a jak bezvadně sedí v zatáčkách. Komfort je snížený jen lehce, v pohodě zvládá vstřebávat menší nerovnosti, auto snížené asi o 30mm. Cena 2000 Kč, tedy polovina... Případně bych mohl ještě prodat nedávno namontovaný sportovní vzduchový filtr K+N, ten je ale tuším jen na motor 1.8 benzín, ale možná i na 1.6 benzin.
Svezení s GOLFem 6 GTI a DSG
Tak na Maxíkovi mám už přes 25 tisíc kilometrů. Nedávno jsem dal filtr K+N, ale nějaké znatelné zlepšení jsem nezaznamenal, možná o chloupek lepší zvuk a pokud není moc teplo, tak jde možná ve středním pásmu i lépe do otáček, ale těžko říct...
Po ujetí 20.000 kilometrů
Tak jsem na Maxíkovi, nebo-li Cecilce, překročil 20.000 km :-) Na tvrdší podvozek jsem si rychle zvykl, vychutnávám si tu neskutečnou přilnavost v zatáčkách, sedí to jako přilepené !! Po městě se to tvrdší nastavení dá zvládnout, zvláště když si člověk vybírá cestu podle kvality silnice, což v těchto měsících není po Brně vůbec jednoduché, je to tady nyní jako jedno velké staveniště a samé uzavírky, stavby, opravy apod. Rád se jezdím projet po nějakých hezkých okreskách za Brno, kde si dokážu podvozek opravdu vychutnat. Objednal jsem si sportovní vzduchový litr K+N, tak za týden až dva uvidíme. Pojedeme v létě asi do Chorvatska, tak nevím, jestli ho tam dát již teď, nebo počkat až se vrátíme od moře, jestli se zbytečně nezanese hnedka u moře od toho jemného písku, který je tam všude ve vzduchu, abych ho nemusel hnedka zase čistit :-)
Včera jsem byl na autosalonu, především si pořádně prohlédnout jednoho z mých dvou favoritů, což je vedle dříve zmiňovaného Focusu ST, nový GOLF GTI. Konečně jsem ho viděl na vlastní oči a hlavně v něm seděl. Potřeboval jsem si zkusit sedačky, jestli mi bude vyhovovat sklon sedáku, jelikož se nedá u VW samostatně nastavit, tak jako v Recarech u ST (pouze v kombinaci s kůží, což bych kůži rozhodně nechtěl). Exteriér není tak povedený a sportovní jako u ST, kde se mi líbí boční profil kupé i v 5-ti dvéřovém provedení, GTI má zadek moc kolmý a useklý. Ale interiér má GTI zase o hodně lepší než ST, kvalita materiálu je o generaci dále a vypadá fakt úžasně. Teda až na ten volant, nejsem z něj uplně unešený, to vykrojení je na můj vkus už moc velké a v tomto místě je volant již moc úzký, navíc perforace kůže chybí právě v místech, kde se volant drží, tedy opačně než by člověk čekal. Celkově se mi GTI moc líbí, takže uvidíme až se v něm projedu, jestli bude mít tak úžasné a komunikativní řízení jako má ST, podobně vyvážený podvozek a také takový fantastický zvuk. Rozhodně to za rok až dva nebude lehké rozhodování, který z nich koupit. Nebo že by do té doby představili další někdejší ikonu Ford Capri, o které se již nějakou dobu mluví? :-) Možná se dočkáme představení ještě letos, když slaví to 40-té výročí...
Zkušenosti se sportovním podvozkem EIBACH na C-Maxovi
Před dvěma týdny jsem nechal při roční servisní prohlídce namontovat sportovní pružiny EIBACH Pro-KIT, které se prodávají jako originální příslušenství Ford (snížení auta o 30mm). Zároveň jsem si nechal přezout na letní elektrony a udělala se geometrie. Nejdříve jsem byl překvapený z větší hlučnosti auta, pocházející zřejmě z letních pneu (ikdyž je to možná trochu divné), ale asi to souvisí také s těmi tvrdšími pružinami. Na normálních pružinách s letními koly jsem to v létě nepozoroval. Ale je pravda, že moje zimní gumy GoodYear UG 7+ jsou jedny z nejlépe hodnocených pneu a jsou celkem tiché, takže středně sjeté Dunlopky SportMaxx, o něco tvrdší než zimní pneu (stejná šířka a rozměr 205/55 R16), jsou o trošku hlučnější. Možná se ten hluk od kol teď přes ty pružiny více přenáší do karoserie, nevím. Nechal jsem ještě po týdnu zkontrolovat ložiska, jestli to nemůže být tím, ale vše je prý v pořádku. Už jsem si ale zvykl, je to slyšet spíše v nižších rychlostech, kolem stovky už to stejně přehluší aerodynamický hluk a stejně to vždy přeřve rádio s nějakým rockovým CD :-)
Auto nyní sedí v zatáčkách jako přibité, skoro se nenaklání, jezdit s ním na okreskách je fakt SUPER! Zatáčky se dají řezat v mnohem vyšší rychkosti než se standardním podvozkem, který byl už v základu velmi dobrý. Také na dálnici je to nyní méně houpavé a pokud nejedete v pravém pruhu po D1 (jako že tam stejně jezdím minimálně i se služební Octaviíí, aby člověk to natřásání přežil ve zdraví), tak je komfort celkem ucházející. Při vyšších "nezákonných" rychlostech auto mnohem lépe sedí a jen tak něco ho nerozhodí. Dokonce ani intenzivní brždění na okreskách na poslední chvíli v zatáčce, když přeženu nájezdovou rychlost. Dříve se auto trochu rozvlinilo a šlo do lehkého nedotáčivého smyku, teď drží stopu o něco déle. Daň za to je samozřejmě větší tvrdost ve městě, kde auto více poskakuje na té spoustě drobných nerovností, kterých je po zimě všude hodně.
Hezky jsem si vychutnal jízdu s novým přitvrzeným podvozkem cestou na okruh v Mostě, kde jsem se byl podívat na testování Caterhamů a série LightWeight (kdo nezná, ať koukne na lightweight.cz). Především okresky kolem Teplic a Mostu byly na testování jako stvořené :-) :-) Fakt jsem si to užil...
- Doplnění dne 2.10.2009: Ten hluk po instalaci pružin byl způsobený letními pneu. Před 6 týdny jsem dal nové pneu, opět DUNLOP SportMAXX a hluk byl mnohem menší. Navíc jsem před 2 týdny dal zpátky původní pružiny, protože auto prodávám a kupec chce zpátky ty původní. Hlučnost auta byla stejná, komfort se takřka nezměnil, jen se auto více naklání v zatáčkách. S odstupem času musím říct, že ty pružiny byly opravdu výborně odladěné, soudruzi u AIBACHu to naladili opravdu fantasticky! Mohu jen doporučit!!
Sportovní pružiny EIBACH na Ford C-MAX
Tak jsem dnes objednal ty sportovní pružiny EIBACH, které nabízí FORD jako originální příslušenství - takže to nemá vliv na záruku. Snížení podvozku o 30mm, snad to moc neubere komfortu a přitvrdí auto v zatáčkách. Uvidíme za týden, až to bude namontované. Možná to pak hned v neděli 29.3. zkusím na okruhu v Brně :-)
Přidal jsem další fotky Focuse RS
Přidal jsem další fotky Focuse RS ze setkání v srpnu na Grossglockner Strasse v rakouských Alpách. Také dvě fotky nádherného starého Astona kabrio...
Přidané fotky interiéru
Přidal jsem nějaké fotky interiéru. Především jak to vypadá ve 4-místné konfiguraci, kterou používám v podstatě trvale. Páté sedadlo je v garáži a jen vyjímečně ho zase namontuji dovnitř. Nemá smysl zbytečně vozit dalších 10-15 kg, navíc sklopené zabírá v kufru místo. Vzniklou díru jsme takticky "ucpal" originál dvojitým kobercem z kufru, který jsem dostal v sadě k textilní síti za zadní sedadla. Takto je kufr "odhlučněn", navíc to vypadá mnohem lépe než původní díra. Drží to jednoduše na pružných hácích, takže v případě potřeby je to možné během 5-10 minut demontovat...
Jak to vypadá v 5-ti místné konfiguraci a jak funguje systém sklápění a posunu sedadel najdete v recenzi uživatele "an", kde to má majitel pěkně nafocené. Nemá cenu, abych to fotil také :-)
Přidat názorDiskuse: Ford C-Max 1,8 benzín + pružiny EIBACH
zobrazené auto není aktivní, nelze diskutovat
Další vozy Ford C-Max
-
Ford C-Max (2008) Majitel: štíreček1
Přidáno: 2.9.2009 7410 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Ford C-Max (2007) Majitel: kobamm
Přidáno: 28.6.2008 228 Majitel 9.89 Uživatelé
-
Ford C-Max (2008) Majitel: parkoviště
Přidáno: 29.9.2008 7510 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Ford C-Max (2009) Majitel: parkoviště
Přidáno: 14.3.2010 309 Majitel 9.85 Uživatelé
-
Ford C-Max (2008) Majitel: parkoviště
Přidáno: 1.9.2008 149 Majitel 9.83 Uživatelé