Recenze
Renault Espace 2.2dCi Privilége
Technické info
Přezdívka auta Rolba Rok výroby 2003 Koupeno ojeté najeto [km]:39000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2188 výkon [kW]: 110 kroutící moment [Nm]: 320 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11.5 maximální rychlost [km/h]: 190 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7.9
Popis vozu
MPV. co víc dodat, Espace je dnes asi jedním z největších, kromě verze Grand,ale to už je fakt moc. Uveze pohodlně 6 lidí (7.sedačku zatím nemáme), nákladu habaděj, kola,prostě úplně všechno, k tomu navíc v relativním komfortu i v rychostech kolem 170 a má sílu i na víc,ale kdo by ho trápil. Espace nemá moc rád ostrou jízdu, spíš jen takové svižnější tempo,ale není to sporťák, takže v pohodě. jinak ale na dálnici perfektně stabilní, když nefouká moc vítr. Náš obouvá 225/55 R17, možná by víc slušely 18" ale je to auto, od kterého se žádá komfort,takže proč :) taky jsem si vzpoměl na jednu vychytávku a tím je červenejma diaodama osvětlený prostor kolem řadící páky, vy noci to vypadá moc hezky. Jo a taky jakmile vypnete motor tak se automaticky rozsviti svetla v podlaze,což nejen vypadá hezky,ale zároveň to je promyšelné,protože po otevření dveří z nich svítí světýlka i na zem. Výbava: 17" kola, bixenony, radio s cd changerem v kufru, roletky na zadních oknech a kufru,6 sedadel,příčníky, na sedadlech broušená kůže ( jen na krajích), Keyles Entry, jinak je to výbava Privilége. je to 3. auto v rodině používané na převoz větších věcí,nebo na delší cesty.
Silné stránky
prostotnost, spotřeba, i když pod 7,5l to prostě nejde, vzhled, mě osobně se líbí, pohodlí, svojí váhou adocela dobře vyžehluje nerovnosti,podle mě povedená převodovka,řadit s ní je radost. Líbí se mi karta Keyless Entry,kterou nemusíte vůbec tahat z kapsy, čidla pod klikami rozeznají kartu a odemkne se,pak stačí podržet spojku a stisknout start, rozsvítí se xenony,sjedou dolů nahorů a a může se jet.Jinak ta karta obsahuje ještě funkci, se kterou můžete plašit lidi na ulici v noci. stačí stisknout tlačítko a rozsvítí se světla, to vše na dálku, paárkrát už se hodilo. Dál bych zmínil výborný výhled, přední okno je prostě impozantní, z místa řidiěe se na něj ani nedá dosáhnout, jo a ty stěracě sou super, stírají proti sobě a každej z nich má snad metr,takže setřou úplně všechno. Pokud porovnávám motor s VW tak je kulitovovaností úplně jinde a nová 2.0dCi je prý ještě mnohem lepší :) Už tenhle motor o sobě nedává moc vědět, prostě je to celý dobře odhlučněný.
Slabé stránky
spolehlivost, tu a tam odejde zámek dveří ale mouchy se naštěstí vychytali ještě v záruce,kterou jsme radši nechali prodloužit na 4 roky a vyplatilo se to.Problém vidím v přeplněnosti elektrickými vším. nevím jestli to je poměrně těžkým motorem vpředu,ale na 30 000km se musely měnit přední závěsy, naštěstí vše hradil Renault.Paradoxně velikost je i slabá stránka, teď nemyslím parkování,to je v pohodě,ale jelikož všechny naše auta myju výhradně ručně, je potřeba použít žebřík, nebo aspoň menší schůdky :)Motor, papírově stačí, jen trvá než se roztočí turbo,pak jede chvilku moc pěkně,ale zase pak uvadá, když ses ním člověk naučí tak to jde. chybí tempomat,na tohle auto by se určitě hodil a k tomu automat
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
servisováno většinou Renault Praha Zličín a bez námitek.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Kupováno v Německu,najeto asi 18 000km, prodejce byl příjemnej chlapík, přihodil nám k tomu ještě jednu sadu pneumatik a nechal auto prefektně vyčistit. Oproti cenám v čechách výrazný rozdíl, samozřejmě v dobrém
Novinky v recenzi
Tak auto bylo prodáno, doufám že novému majiteli bude dobře sloužit dál, takže auto odsud asi smažu ale nebojte, bude nástupce
Po delsi dobe Espacek vyjel, jinak pres zimu spi v garazi. tentokrat bylo potreba prevest 6 lidi, coz zvladnul hrave, jizda krasne plavna. jen mi uz nekdo vysvetlete, proc nekdo vymyslel tak stupidne malej otackomer, je uplne k nicemu,to stejny plati pro Scenica, ma stejnej display a je to absolutne nepouzitelny.Naproti tomu rychlomer je celkem velikej, mozna az moc. Taky se mi nelibi sedacky, v tahlejsich zatackach z nich clovek vypadava, je to docela neprijemny, musim si porad poposedavat a to neni ani moc bezpecny. jinak motor se jevi jako optimalni, zadnej sprinter,ani lenoch, spis pracant. Po nedavne jizde stdi od wv nebe a dudy, ve prospech common railu samozrejme.
tak sem konečně vyfotil ty diody co svítí ze stropu, což není ve dne vidět a v noci to dělá hezký světlo, jen tak orientační. taky sem si ověřil,ze s tímhle autem nejde jezdi na krev, vyhovuje mu svižná jízda, normálně jezdím s Cliem a to je radost ždímat,ale tohle ne, to je na pohodu,líbí se mi pružné zrychlení,jinak akcelerace z místa nic moc,má krátkou jedničku,takže nezávodit. jinak mě taky dost překvapuje,jak rychle žere gumy, po skoro 39 000km už je 3/4 vzorku pryč, vzadu je ještě víc než polovina, co potom těžší auta s většíma motorama?? jinak zřejmě vlivem opotřebení asi tak při 130km/h začne vibrovat volant,není to tragédie,ale asi budou potřeba převázit kola, přes 140 už to je zase dobrý,takže já volím víc,protože to auto s tím nemá sebemenší problém :-)
Přidal sem foto, víc zatím nemám.
Přidat názorDiskuse: Renault Espace 2.2dCi Privilége
zobrazené auto není aktivní, nelze diskutovat
Další vozy Renault Espace
-
Renault Espace (2003) Majitel: vl.sl
Přidáno: 3.2.2008 1710 Majitel 9.23 Uživatelé
-
Renault Espace (2005) Majitel: parkoviště
Přidáno: 16.7.2010 010 Majitel 5.89 Uživatelé
-
Renault Espace (2006) Majitel: Winterwolf
Přidáno: 20.10.2015 09 Majitel 5.89 Uživatelé
-
Renault Espace (2009) Majitel: lukasik
Přidáno: 23.8.2018 09 Majitel 0.00 Uživatelé
-
Renault Espace (1991) Majitel: Šosti
Přidáno: 21.3.2010 1610 Majitel 9.77 Uživatelé