Recenze

vl.sl (muž 40 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Renault Espace Privilege

9.23 Uživatelé

Hodnoceno: 22× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Renault Espace, foto 1 Renault Espace, foto 2 Renault Espace, foto 3 Renault Espace, foto 4 Renault Espace, foto 5 Renault Espace, foto 6 Renault Espace, foto 7 Renault Espace, foto 8
Renault Espace, foto 9
 

Technické info

Přezdívka auta Renault Espace Rok výroby 2003 Koupeno ojeté najeto [km]:109000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1997 výkon [kW]: 120 kroutící moment [Nm]: 250 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9.9 maximální rychlost [km/h]: 205 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 9.1

Popis vozu

Vzledem k castemu presouvani s novym prirustkem v rodine jsem se zacal poohlizet po necem
vetsim nez bylo vsemi milovane mondeo.
Vyber z kategorie MPV je vcelku siroky,lec designeri nekterych koncernu maji o teto kategorii
predstavu siroke krabice na ctyrech kolech
(posledni modely kat MPV uz vypadaji o dost lepe nez v roce 2003) ...
Dalsi,pro nekoho dulezitejsi,(pro me 50:50) je jakou pohonnou jednotku zvolit.
To bylo opravdu tezke rozhodovani,na tak velky vuz je potreba mit dostatecny vykon,
tocivy moment,to vse pri prijatelne spotrebe. Jelikoz dieselovym ojetinam prilis neverim a
z meho okoli slycham o problemech s turbem,vstrikovanim,atd,preferoval jsem pri vyberu
benzinovou jednotku.Po tydnu stravenem hledani jsem konecne nasel co jsem potreboval.
Renaultu ESPACE,(v prekladu prostor-jak trefne) byla ta trefa do cerneho,design je vyjimecny a
jednoznacne u nas zvitezil, konkretni kousek od 1 majitele s 2 litrovym turbomotorem,najeto 109.000km ve
spojeni se 6st manualem a 7 mistnym usporadanim jsem videl jako idealni volbu. Samozrejme
jako vetsina i ja se obaval s vyhlasenou nespolehlivosti renaultu,ale opak byl pravdou.Jedine co jsem
zatim za 25 tisic km menil byla zarovka couvaciho svetla,tuk tuk tuk.Zvazovali jsme take
2.2DCI,ale pri hledani na jakemkoliv serveru bylo tolik vozus poruchou motoru,ze me to ihned odradilo.
Vybava je takrka kompletni-xenony,8 airbagu,sedadla v kombinaci alcantara-latka,navigace,
kontrola tlaku v pneu,key-less entry(mimoradne komfortni vecicka),destovy senzor,ESP,jen
tempomat a parkovaci cidla chybi.Panoramatickou strechu jsem nechtel kvuli prehrivani
interieru.
Co me opravdu nadchlo jsou jizdni vlastnosti,v primem srovnani s Fordem Galaxy(2003)
ktery je v rodine,hraje Renault jinou ligu-subjektivni nazor. Samozrejme bavime se o kategorii
rodinnych vozu,nikoliv sportaku,,vaha a stavba vozu sice hlasaji opak ale na okreskach
si prekvapive uziji dost zabavy,spolu s vytecnymi brzdami,hmm velke + Renault.
Kdyz se pak clovek podiva na palubni pocitac po takove rychlejsi projizdce a sviti tam 9,4l-
opet +.Vubec spotreba me mile prekvapila,pri ekonomicke jizde po okreskach na 5 resp
6 stupen neni problem jezdit za 7l,mesto 10,5,Nemecko dalnice 12,3l(prumer 170km-h) .
Vyborna jsou take sedadla s loketni operkou,spise rekl bych kresla,ani po delsi ceste cloveka
neboli zada,ja bych ale snesl i tvrdsi,ve 2 rade sedadel potesi integrovane tacky a slunecni
zaclonky...Vyhled vsemi smery je paradni,prosklenim se opravdu nesetrilo,elektricky
se sklapejici zrcatka maji idealni velikost,jen mi chybi samozatmavovani kdyz vas
nejaky chytrolin zezadu osilnuje.Kufr v 5 mistnem usporadani bohate staci vetsi rodine na
dovcu bez nutnosti pridavat stresni box,v 7 mistnem usporadani to je tak na 2 mensi tasky,
to resi Grand Espace,prodlouzeny o 20cm,ktery je mimochodem nyni v nasem hledacku
jako nastupce...
Schrnu-li to,nasli jsme takrka dokonaly vuz:-)

Silné stránky

Pasivni bezpecnost-5 hvezdicek EURO NCAP,100% ziskal za bocni naraz-rarita
Design
jizdni vlastnosti
brzdy
nekrade se

Slabé stránky

Proc nema motor retez proboha proc ten remen?????Zbytecne naklady

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Rea group,Praha Zlicin,vse ok,

Na prodej

Tak nas mazlik musi z domu,nahradi ho novejsi a vetsi braska GRAND ESPACE take 2l turbo privilege,kdyby nekdo mel zajem,tak napiste mailk ja se ozvu,diky

 

Novinky v recenzi

23.3.2008 00:00

Na prodej,skvely stav


Další vozy Renault Espace



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Vymenena 1 zarovka behem 25,000km

praktičnost
10
prostornost
10

ESPACE=prostor

jízdní vlastnosti
9

Top

jízdní komfort
9

pricne nerovnoti jsou malinko citit

provozní náklady
8

No tak 1,2htp to neni ze

náhradní díly
0

??? Zatim nepotrebuji-neschanim

výkon motoru
9

Akorat

spotřeba
9
hlučnost motoru
9
kvalita sedadel
9
brzdy
10
zavazadlový prostor
10





Blesk.cz

Dvojčata v pořadu O 10 let mladší: Lidé si myslí, že jsou matka s dcerou!

Dvojčata v pořadu O 10 let mladší: Lidé si myslí, že…

Populární pořad O 10 let mladší dnes představí svým divákům další neuvěřitelnou proměnu. Tentokrát se před…

Samsung si zajistil ultratenká displejová skla pro skládačky budoucnosti

Samsung si zajistil ultratenká displejová skla pro…

Samsung podepsal exkluzivní dohodu se společností Dowoo Insis na dodávku ultratenkých skel (anglicky UTG, tj.…

 

iSport.cz

V rallye roste obří talent. Rovanperä může dojít k titulu, říká šéf Škody

V rallye roste obří talent. Rovanperä může dojít k…

Je sice teprve teenagerem, ale už na startu kariéry si stihl podmanit motoristický svět. Devatenáctiletý…

Trenér se zamyslel nad Pastrňákovou povahou. Subban pod těžkou palbou

Trenér se zamyslel nad Pastrňákovou povahou. Subban…

"Brácha na bráchu..." Však to znáte. Davidové Krejčí a Pastrňák si v nočním duelu štrejchli spolu v lajně, z…

 

Reflex.cz

Bohumil Pečinka: V Česku se fakticky zrodilo nové hnutí, říkejme mu Tříprocentní

Bohumil Pečinka: V Česku se fakticky zrodilo nové…

Letná byla jednou z největších protivládních demonstrací v Evropě v posledních letech. Tradiční média i sociální…

Skočit si s padákem ve 102 letech. Podívejte se na neuvěřitelný čin odbojáře a skauta Eduarda Marka

Skočit si s padákem ve 102 letech. Podívejte se na…

Minutový film dokumentaristky Theodory Remundové je součástí unikátní projektu časopisu Reflex a České televize.…