Opel Astra (2011)
20.5.2011Pôvodne som nemal vôbec v pláne zverejňovať moje auto na MACZ, ale nakoľko to tu mne osobne veľmi pomohlo pri výbere, tak som sa rozhodol, že prispejem…
Opel 2.0 cdti Cosmo (automat) (zino)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
kornel 22.05.11 13:52
« Re: Opel astra J a Turbo-benzíny
chlapi ja mam 2.0TSI 155kw a po prvych 10 tis.km mam realnu dlhodobu spotrebu 7,6 litra a neda sa povedat, ze by som jazdil na spotrebu, skor tak jemne svizne a niekedy tomu aj viac slapnem na krk. Ale je pravda, ze po meste jazdim malo, skor okresky. -
Stefič 22.05.11 13:26
« Re: Opel astra J a Turbo-benzíny
s tou spotřebou souhlas. Přečtěte si renze majitelů škodovek s 1,8 TSI. tyhle motory jsou prostě při agresivní jízdě žravé. Ale spotřeba 8l s benzínem a poměrně těžkým autem mi nepřijde špatné. Já jezdím se Zafirou v létě za cca 8,2 v poměru město/mimo 1:1. Mě spíš mrzí ten trend benzínových motorů. A to nejen u opelu. Když budu chtít novou Zafiru, tak mám k dispozici jen 1,4 T a 1,6 T. 1,6 bude žravá a naftu nemám rád. Tak mi to připadá, že nás automobilky do těch dehťáků tak nějak tlačí -
Vaidimar 22.05.11 12:46
« Opel astra J a Turbo-benzíny
Ahoj s tvým hodnocením nove generace Aster souhlasím. S Bráchou máme oba novou Astru s motory 1,4T (já 88kW, bratr 103kW) a na autě krom pár malých much bych neměnil nic. Plánuju sem pak umístit vlastní recenzi, ale zatím nebyl čas :-). Jen ke tvému "nedoporučení" Opelovských Turbo-benzínů s ohledem na spotřebu. Strašně záleží na charakteru provozu a jízdním stylu řidiče. Musím uznat že ve městě, kde se postrkuješ v koloně to není "Eko auto", ale průměrná spotřeba 8,1l (po 10tis km) u motoru se 140 koňmi mi nepřipadá zas tak hrozná uvážím-li že 80% je jízda po městě a ne rozhodně dědkovskej styl. Já svoji Astru (120K) používám povětšinu na dálnici (Praha-Plzeň), ale i městu se nevyhnu (Průměrná rychlost dle PC je 71km/h) a průměrnou spotřebu mám v záběhu 7,1l což mi připadá jako dobrej poměr cena vozu a výkon. Jinak super recenze a přeju ať ti Astra slouží. -
vrtuch 20.05.11 23:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Bixenony.
takze pri -15 len tak nalahko bez rukavic oskrabes cele auto a potom nasadnes a pockas az sa rozohreje volant. no v tom pripade ale ten vyhrievany volant ani nepotrebujes. zima ta proste nezdola. ale naozaj. robim to proste ako ty, len po par minutach ked sa rozohreje auto si stiahnem rukavice. efekt ten isty, na kratke trasy sa ani neoplati davat dole. a ak jazdis vela mesto beztak je ruka stale na radicke. takze opel spravil fajn ze supol vyhrievany volant aj do nizsej strednej, ale zase vynasat to do nebies zmysel nema. ak sa mame totiz bavit o naozaj komfortnom a zivot ulahcujucom doplnku auta tak je to nezavisle kurenie... -
"-- skrytý --" 20.05.11 16:29
« Re: Re: Re: Re: Bixenony.
Tak soferovat s rukavicami? To zeby bolo vonku aspon -15. Pri normalnej zime sadam do auta v triku s dlhym rukavom a softselovej veste. Pustim vyhrievanie sedadla a volantu a som vysmiaty, nemusim nikde zastavovat a vyzliekat sa.
Hocikedy ked je vonku sychravo, uz nemusi mrznut, tak rukavice nemas ,ale ruky skrehnute ano a volant je tiez studeny, aj ked je kozeny.
Alebo v zime zastavis na benzinke a davas rukavice?
Za tych 140 E ci kolko to stalo sa to fakt oplatilo. -
vrtuch 20.05.11 16:18
« Re: Re: Re: Bixenony.
mne vyhrievany volant dava zmysel len za predpokladu ze idem priamo z domu do vyhrievanej garaze. ja jedno ani druhe nemam, takze mam na rukach rukavice a ruky mam od zaciatku v teple. a to uz nehovorim o pripadnom odstranovani namrazy zo skla. pre mna osobne je teda vyhrievany volant uplne na nic. -
"-- skrytý --" 20.05.11 12:55
« Re: Re: Bixenony.
Jelikoz jezdim pravidelne 100km usek, tak je to vicemene tak 10 km mesto (pravda cast z toho je Praha, takze vetsinou stani v kolone), zbytek cesty 25 km dalnice a ten zbytek okreska se silnym provozem, vetsinou jizda v kolone kolem 80, ale to me obcas nebavi, takze pri predjizdeni to trochu prislapnu. -
"-- skrytý --" 20.05.11 12:37
« Re: Bixenony.
Zadne parkovacie senzoty uz mala byt samozrejmost.
2Mrak: jazdis ale asi po meste. Ja mesto skoro vobec a vacsina jazd, je neskore popoludnie az noc. Inak svizna jazda je dialnica 130 - 140, tam sa to neoplati tlacit, nema to efekt a ani ma to nebavi. Okresky ale 110 - 120, tam ma to zase bavi.
Naposledy Presov - Brno - 438 km, za 4:30, co je priemerna rychlost cca 97, s vyslednou spotrebou 6,9. To nekecam. Brno - Presov za 4:20, teda priemerna rychlost 101, ale to uz bolo za 7.5 (vacsia premavka, viac obiehania). Je to dostatocne svizne? -
zino 20.05.11 12:24
« Re: Bixenony.
No v mojom prípade ani nie. Pre mňa nebol automat prvok prepychu, ale nutnosť. A tak už na niektoré veci neostávalo. AFL xenóny v pakete s podvozkom vychádzali na 1550€ a to som už potom vynechal aj keď som stále nad tým premýšľal.
Ja mám celkom vysoký ročný nájazd, tak preto som volil diesel. Zvukový prejav bude u benzínu vždy lepší, ale jazdný prejav tohto dieselu je veľmi dobrý!
A vyhrievaný volant ma pôvodne ani nenapadol, zastavil som sa pri tej položke až tesne pred dodaním. Ja som sa zameral na vyhrievané sedačky. Navyše je volant tiež v koži, takže očakávam, že to v zime nebude žiadna katastrofa. Aj keď uznávam, vyhrievaný volant je v zime veľmi dobrá vec.
Na čo som však pri vybavovaní zabudol boli zadné parkovacie senzory. Tie by sa hodili. Auto je to veľké a toto by bola aká-taká poistka. -
"-- skrytý --" 20.05.11 11:00
« Bixenony.
S tymi bixenonmi si zavahal. Radsej svetla ako automat - su fakt perfektne.
Inak nepovedal by som, ze benzin zerie extremne vela. Osobne mam 1.4 T Cosmo, najazdenych 24.500 km za necely rok a spotreba do 7,5, vacsinou do 7,2 - jazdim hlavne dlhe trate cez cele slovensko, sviznejsim tempom. Ked som to kupoval ja, tak bol priplatok za 2.0 CDTi oproti 1.4 T tusim 3300 alebo 3500 E, v cechach to bolo 2000 E.
Inak luxusnym prvkom v priplatkovej vybave je vyhrievany volant - mozem len doporucit ;).