Diskuse

Mazda 626 (1999)

5.6.2018

Každý, kdo si udělal nebo koupil řidičské oprávnění už to zná - kartičku máte, ale musíte ji taky využít. Nebudete přece utrácet peníze pro nic za nic.…

 

Mazda 626 (Mělník)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 10 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 05.06.  13:01

    speciální technologie zamezující krádeži

    To mě fakt pobavilo a první odstavec jsem sežral i s navijákem. Blahopřeju k autu, s tou korozí ale nic nenaděláš, taky jsme jednu 6 měli a je to u Mazdy marný boj. Fotky snad časem přidáš, pak známku za ně určitě zlepším.
    • 00 Reagovat !

      foto zavodnik

      závodník 05.06.  13:22

      « Re: speciální technologie zamezující krádeži

      Díky za názor. Fotky přidám, mám jich víc než dost ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto idam-i

        idam.i 07.06.  00:04

        « Re: Re: speciální technologie zamezující krádeži

        Verím,že fotky pridaš. ;-) Mal som 626 pred tvojou.Tá teda neviditeĺná nebola,ale inak bola super.Navyše to bola V6. :-) Takže to máš za plných 30b.Určite lepšia voľba ako nejaká Felda,alebo Fabča.Prajem veľa spokojných kilometrov. :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto zavodnik

          závodník 07.06.  06:38

          « Re: Re: Re: speciální technologie zamezující krádeži

          Díky za hodnocení ;-) O předchozí 626ce jsem taky uvažoval, sice se mi líbí víc designem (který jak píšeš není neviditelný :-) ), ale už je dost stará, a navíc novější je bezpečnější a má více místa uvnitř.

          Jinak fotek už je 20 a časem budu ještě přidávat, tak doufám, že nejsou neviditelné :-)
  • 10 Reagovat !

    foto palix

    palix 07.06.  14:26

    626

    V prvom rade by som chel popriať veľa šťastných kilometrov :).

    Kedysi mal známy Mazdu 626 r.v. 1992 (kupovaná nová). Bol to ten oblý model a stál ho oooobrovské prachy (on bol vtedy podnikateľom). Ja ako mladý chalan (17r) som len slintal. To auto bolo na vtedajších cestách plných Š120 , Š110, Favoritov, Žigulíkov... zjavom (dovtedy som na lepšom nešiel). Bolo totálne pohodlné. Pamätám ako si ako sme na diaľnici v cca 170 km/h nabehli na hranu výbrusu (vyrezaný kus asfaltu na ceste = výška cca 8 cm + ostrá hrana). Auto jemne poskočilo a nič sa nedialo - totálna pohoda, Na tú dobu dokonalé tiché a kultivované auto.
    Potom prišli facelifty, zdokonaľovania...

    Ešte by som dodal - po spomínanej Mazde 6 , Mazde 3 ... prišiel štýl KODO a rýchly rast Mazdy ako automobilky (fabrika v Mexiku, skladové modely u dealerov... / dovtedy prázdne dvory). Tak obrovský záujem o Mazdy nebol ešte nikdy. Síce to nie je VW alebo Toyota, ale Mazda je malá automobilka so svojským prístupom.
    Dnešné Mazdy sú nádherné, pohodlné a výborne jazdiace autá. Čo recenzia, to výborné hodnotenie. Mazdu si cením aj pre jej vývoj v oblasti motorov, kde ako jedna z mála automobiliek nepodľahla downsizingu. Viackrát som čítal v recenziách, že súčasné Mazdy sú autá, ktoré akoby nenavrhoval počítač, ale ľudia, ktorí sa tomu rozumejú, majú radi autá a radi jazdia. V podstate aj ja som si to všimol už na testovacej jazde.

    Kedysi sa mi neskutočne páčila Mazda 323 F 2. generácie (bezrámové okná, úzke svetlá). Potom prišla najnudnejšia 323F a nakoniec tento rad skončil. Dnešná 3-ka by sa kľudne dala označiť ako nástupca 323 F ;).

    Od áut pre dôchodcov sa Mazda dostala k autám pre viacmenej fajnšmekrov (kto by dnes chcel 2,0 l atmosféru, ktorá sa musí točiť, aby išla + perfektnú manuálnu prevodovku?) a ľudí, ktorí majú vkus na pekné veci. Vyberajú si ju tí, ktorým sa páči , alebo takí, ktorí radi šoférujú. Každá Mazda má jedne z najlepších jazdných vlastností vo svojej kategórii.
    Práve preto, aká Mazda je som si ju vybral aj ja.

    U jazdených exemplárov staršieho data ale trochu vadí korózia. Na druhej strane, ktoré 15 a viacročné auto je úplne "zdravé"? Minule som videl Fábiu II a tá bola teda riadne hrdzavá - predpokladám ale, že prežila nejakú haváriu, alebo mala výrobnú vadu.
    Nakoniec - lepšie je mať trochu hrdze, ako nepojazdné auto s drahou opravou :-)
    • 00 Reagovat !

      foto zavodnik

      závodník 07.06.  15:00

      « Re: 626

      Díky za doplnění a vzpomínky. S tím starým autem to je pravda, i když u novějších 626tek není problém sehnat nějaký kus v ještě lepším stavu za dobrou cenu. Chtěl bych ten svůj kousek postupně opravovat a zachovat co nejdéle. Jinak co se týče designu, tak se mi začalo líbit právě to, jak je to nenápadné důchodcovské auto. Stačilo by si koupit nějakou druhou 626ku GF, nacpat do ní nějaký silnější motor, odlehčit a hned by to bylo kladivo na BMW. To by pak puberťáci v BMW koukali, že je předjelo takové zběsilé důchodcovské auto. >:-[] Tak ať Mazda slouží :yes:
      • 10 Reagovat !

        foto palix

        palix 07.06.  19:31

        « Re: Re: 626

        S tou upravenou 626-kou by to mohlo byť zaujímavé - silné a nenápadne auto. To napríklad také nové Mazdy - 3 hatchback, 6-ka, CX 3, CX 5 mjú vzadu pekné 2 výfuky a celkom agresívny dizajn, ale "len" 88 kW, prípadne o trochu viac. Potom si niekto môže myslieť, že je to nejaké relatívne výkonné auto a ono je obyčajné, aj keď v zatáčkach je Mazda všeobecne výborná. Ale zdá sa mi trochu, že to viac budí rešpekt.

        Staršie autá boli skvelé, čo sa kvality týka. Len na tú dobu bola napr vaša 626-ka neskutočne drahá. Ak sa to teraz spočíta na počet výplat, tak napr na moju Mazdu som pracoval menej, ako by som pracoval kedysi na novú základnú Felíciu. Za cenu 626-ky z daných čas by mal človek lepšie Porsche Panamera (vzhľadom na dobu potrebnú na zarobenie daných peňazí) ;).
        Na druhej strane za Mazdu 626 sa v 90-tých rokoch postaviť 2 domy ;).
      • 10 Reagovat !

        foto martinST

        martinST 08.06.  09:19

        « Re: Re: 626

        Tak Mazda sveho času měla výborný "sleeper" a to Mazda 3 1gen ve verzi MPS. Stačilo sundat znaky MPS a jediné co prozrazovalo 260ps pod kapotou byl velká koncovka vyfuku (ale jen jedna) a trochu vyboulenější přední kapota. Měl jí známý a do dnes na ní s úsměvem vzpomíná. Říkal tomu "zraňovač ega" protože spousta lidí kroutila hlavou, jak je možné, že jejich vysněný sedan nebo kombi se "silným" dieslem může takhle zničit nejaky starý hatchback... :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Kotelnice v přípravě? Jílková s dcerou (14), která je její věrnou kopií!

Kotelnice v přípravě? Jílková s dcerou (14), která…

Čtrnáctiletá slečna Marie Voráčková jako by své mamince Michaela Jílkové (50) z oka vypadla. Na sobotním přenosu…

Fialový dráček frčí na nostalgické vlně. Recenze Spyro Reignited Trilogy

Fialový dráček frčí na nostalgické vlně. Recenze…

Před rokem způsobil poprask remake původní trilogie legendárního Crashe Bandicoota. Vydavatelský dům Activision…

 

iSport.cz

Čech o Arsenalu i své budoucnosti: Chytat v Česku? Už to asi není reálné

Čech o Arsenalu i své budoucnosti: Chytat v Česku?…

Do sezony vstoupil famózně, po měsíčním zranění ale o místo jedničky v Arsenalu přišel. Teď musí Petr Čech tvrdě…

Hrajte FIFA 19! Otevřeny jsou dvě kvalifikace v týdnu i o víkendu

Hrajte FIFA 19! Otevřeny jsou dvě kvalifikace v…

V sobotu se odehrála úvodní kvalifikace CZC.cz iSportCup, kde se soutěží o 50 000 korun a profesionální kontrakt…

 

Reflex.cz

Architektura smrti: Betonová monstra, která měla chránit hitlerovské Německo

Architektura smrti: Betonová monstra, která měla…

„Válka bude vyhrána nebo prohrána na plážích. Máme jen jednu šanci zastavit nepřítele, a to když je ve vodě a…

Češi bodovali na

Češi bodovali na "mistrovství světa bagristů". To…

Tomáš Sooky (29) z Lipence u Loun obsadil sedmé místo na prestižní soutěži Caterpillar Operator Challenge ve…