Recenze

závodník (muž 28 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Mazda 626 1.8 LX

9.80 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Mazda 626, foto 1 Mazda 626, foto 2 Mazda 626, foto 3 Mazda 626, foto 4 Mazda 626, foto 5 Mazda 626, foto 6 Mazda 626, foto 7 Mazda 626, foto 8
Mazda 626, foto 9 Mazda 626, foto 10 Mazda 626, foto 11 Mazda 626, foto 12 Mazda 626, foto 13 Mazda 626, foto 14 Mazda 626, foto 15 Mazda 626, foto 16 Mazda 626, foto 17 Mazda 626, foto 18 Mazda 626, foto 19 Mazda 626, foto 20 Mazda 626, foto 21 Mazda 626, foto 22 Mazda 626, foto 23 Mazda 626, foto 24 Mazda 626, foto 25 Mazda 626, foto 26
 

Technické info

Přezdívka auta Mazdička Rok výroby 1999 Koupeno ojeté najeto [km]:178500 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1840 výkon [kW]: 66 kroutící moment [Nm]: 145 zrychlení 0-100 km/h [s]: 12.5 maximální rychlost [km/h]: 180 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 502 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7.6 (udávaná)spotřeba naměřená:Spritmonitor.de

Popis vozu

Každý, kdo si udělal nebo koupil řidičské oprávnění už to zná - kartičku máte, ale musíte ji taky využít. Nebudete přece utrácet peníze pro nic za nic. Já jsem také takto uvažoval, a tak jsem začal hledat něco na jezdění, aby mi ten řidičák k něčemu byl. Jenomže znáte to, netopím se v penězích, ale auto jsem vždycky chtěl. A tak jsem začal hledat něco, co má aspoň 4 kola a nerozpadne se to, když vletím do první díry na silnici. Za těch pár peněz, co jsem měl, jsem to viděl na koupi nějaké rozpadlé Felicie, která by ty dvě podmínky mohla tak nějak splnit...
Ale najednou jsem spatřil ten zázrak japonské techniky, který se schovával na úplné spodní části bazoše. Říkalo si to Mazda 626 a popravdě, existuje málo aut, které by šlo tak snadno přehlédnout. Jenomže ojeté auto si přece nekupujete jen kvůli vzhledu, jsou i daleko důležitější vlastnosti. A tak už je nějaký ten pátek, co jsem toto auto zakoupil a proto si myslím, že k němu můžu pár slov napsat.

Začnu malým vyprávěním. Na začátku 90.let začali vývojáři Mazdy vymýšlet technologii, která by zabránila krádeži jejich automobilů.
Ne, že by někdy byly Mazdy mezi zloději oblíbené, ale vývojáři Mazdy byli tak napřed, že této situaci chtěli preventivně předcházet.
A tak začala Mazda vyvíjet speciální technologii s pojmenováním
"目に見えない目に見える車", nebo-li "viditelný neviditelný automobil". Prvním nositelem této inovativní technlogie se měla stát další generace modelu 626 s označením GF. Vše začalo u designérů. Ti dostali za úkol udělat auto, které bude mít naprosto nevýrazný design, aby jej každý zloděj přehlédnul. Cílem bylo minimalizovat možnost krádeže auta nejen tím, že bude mít na kapotě ten divný znak Mazdy, ale také tím, jak bude vypadat. Je totiž všeobecně známo, že atraktivní a vzhledově nápadné auto přitáhne zloděje daleko víc než nenápadná „šedá myška“.

V roce 1997 se tato horká novinka se jménem Mazda 626 představila světu a pro jistotu Mazda začala používat nové logo, které ještě nikdo neznal, čímž se měl nezájem zlodějů o nové Mazdy ještě zvýšit. Podle nové anti-zlodějské strategie Mazdy se počítalo se s tím, že automobilka bude každých pět let měnit logo. Po představení na autosalonu bylo toto auto naprosto obdivováno staršími pány v důchodovém věku, kdežto mladá klientela se shromažďovala kolem Mercedesů, BMW a Ferrari a stánek Mazdy s novinkou totálně ignorovali, jako by tam nic nebylo. Tím se vývojářům potvrdilo, že jejich projekt neviditelného auta je naprosto úspěšný a toto auto bude dokonale neviditelné pro zloděje, protože zlodějové bývají většinou mladí a rychlí lidé. Naprosto nejoblíběnější tak bylo toto auto mezi staršími pány v důchodovém věku, kteří rádi jezdili nakupovat do Kauflandu. Zde se neviditelné auto zcela ukázalo, protože každý sklerotický důchodce, který zapomněl zamknout svou Mazdu se nemusel bát a při návratu z obchodu ji našel opět na svém místě. Důchodce, který si koupil jiné auto (například Škodu Octavii se známým logem naší české automobilky) měl většinou oči pro pláč a mohl si začít šetřit důchody na nové auto. Časem se ale ukázalo, že chválihodný počin Mazdy měl pár chyb. Nebyl totiž dostatek starších pánů, kteří by si toto auto koupili a pro jinou skupinu řidičů jako by Mazda 626 neexistovala. Navíc 626ka uměla tak dokonale splynout mezi ostatními auty, že často své auto nemohl najít ani majitel. Proto lépe vybavené Mazdy 626, patřící movitějším pánům, měly také dálkové ovladače.

Designéři Mazdy zmíněný problém zkusili opravit v roce 2000, kdy Mazda 626 dostala novou, výraznější tvář, aby ji viděl i její majitel. Od tohoto roku se také vyráběly 626ky barevnější, protože stříbrná přestala být in, navíc manažeři Mazdy chtěli model 626 cílit nejen na barvoslepé starší lidi, ale i na ostatní skupiny zákazníků. Všechny zmíněné úpravy ale nezměnily naprosto nízkou oblíbenost této Mazdy mezi zloději, takže pro ně stále zůstala neviditelná. Problémy s prodejností se ale přetrvávaly, protože i nadále si Mazdu 626 kupovali jen starší páni. Popularita Mazdy 626, ve své poslední generaci GF, tak postupně vyšuměla, a rok 2002 byl pro Mazdu 626 GF poslední. Místo toho už byl připravený nový model, který Mazda připravila na základě poznatků z 626 GF. Jako důkaz, že technologie neviditelného auta byla "slepou vývojovou uličkou", změnil následující model své jméno na Mazda6 a přišel s líbivým sloganem "zoom-zoom" a s výraznějším sportovním designem, který lákal zákazníky i zloděje aut o dost více. Od té doby se občas nějaká ta Mazda objeví ve statistice kradených aut.

Ještě bych rád přidal své zkušenosti s technologií neviditelného auta. Tato technologie funguje opravdu dobře. Je to opravdu zajímavé a je vidět, že japonci tuto technologii dotáhli do naprosté dokonalosti. Na ulici je auto naprosto neviditelné a nikdo by se za ním neotočil, ani kdyby to bylo poslední auto na světě. Je určitě dost lidí, kterým se takový pocit anonymity zamlouvá. Jinak co se týče hledání na parkovišti, s tím nemám problém, protože mám v kapse klíče s dálkovým ovládáním a na ty se auto zviditelní. U tohoto auta je to opravdu nutnost, Mazda 626 GF bez dálkového ovládání už snad ani není...

Takže pokud na parkovišti tuto Mazdu nepřehlédnete, můžete se dostat dovnitř.
Výbava auta je na svou dobu celkem slušná - ABS, manuální klimatizace, elektricky ovládaná přední okna, elektricky nastavitelná zrcátka, 4x airbag (airbag řidiče, spolujezdce a boční airbagy). Interiér Mazdy 626 je pojat stejně jako vnější design, tedy nenápadně bez nějakých "designérských výstřelků". To má ale samozřejmě svůj účel, jako vše u tohoto auta. Výrazný interiér by totiž kazil venkovní maskování a příliš by přitahoval pohledy zlodějů. Proto je uvnitř černě zbarvený interiér nutností. Černý plastový interiér tak vypadá trošku pohřebně a smutně. Aby se neřeklo, že to je uvnitř až moc nuda, tak strop je pro změnu béžový a má dokonce světýlko. Pokud nějaký důchodce vyhrál ve sportce, mohl si koupit vyšší výbavu, která měla šedivé plyšové sedačky s loketní opěrkou a uprostřed panel palubní desky s imitací dřeva, což přece jen vypadalo trochu veseleji. Stačilo přihodit pár drobných a hned k tomu mohlo být třeba střešní okno, automatická klimatizace, vyhřívání předních sedaček a tempomat. Takto vybavené Mazdy 626 ale nebyly moc časté, protože taková výbava už zvyšovala možnost, že by si někdo všiml auta, které nemá být vidět. Interiér je dost pohodlný a prostorný. Na sezení jsou čtyři pohodlná místa a uprostřed vzadu je ještě místo na menší osobu. Pro řidiče, spolujezdce, i pro ty vzadu je místa dost. Asi měli inženýři Mazdy na skladě zrovna nějakého Passata a udělali to tak, aby to bylo o kousek větší. Jediné, co ubírá místo na zadních sedačkách, je středový tunel. Budete překvapeni, ale kufr to má dost velký. Má 502 litrů, takže nemusíte příliš přemýšlet, až budete v Kauflandu nakupovat ve slevě. Něco z toho ubírají vzpěry dveří kufru, které zasahují dovnitř kufru. To vám připomene, že toto auto je už docela oldschool. Pro kombi a liftback toto neplatí, protože oba typy karoserie mají, narozdíl od sedanu, okno výklopné s dveřmi.

Od kufru můžeme přejít na druhou stranu k motoru. Moje Mazda má nejslabší nabízený motor, 1.8čku o výkonu 90 koní, což stačí na to, abych rychle dojel do Kaufu když mají třeba rohlíky v akci. Jak už jsem tedy naznačil, výkon motoru není nějak brutální, ale úplně stačí. I když záleží na tom, co komu stačí. Je totiž známo, že důchodci nemají rádi náhlé změny rychlosti. Tomu také odpovídá zvuk motoru, který není nějak brutálně hlasitý. Na volnoběh je to takové šeptání, jenom abyste věděli, že máte nastartováno. Je to tichý motor, který o sobě dá vědět až kolem 4000 otáček za minutu. Do té doby o něm nevíte. To je totiž další strategická součást projektu neviditelného auta, které nemá být ani slyšet. Některé Mazdy 626 mají dokonce automatickou převodovku, takže se řídí skoro jako limuzína. Ono se to nezdá, ale s límuzínou toho má docela dost společného, kromě ceny samozřejmě. Nejlépe se s tím jezdí jen tak na pohodu, plachtit větrem a skoro neslyšet motor. Silnější dvoulitr 85kW má určitě působivější zrychlení, o dvoulitru 100 kW ani není potřeba mluvit. Ta má poznámka o tichém motoru ale platí jen pro benzínové motory. Nahluchlí důchodci, kteří řídili traktor, si mohli koupit do Mazdy 626 dieselový motor 2.0 DITD, který je z úplně jiného světa a hlučností připomíná zmíněný stroj.

Dále můžeme přejít k jízdním vlastnostem. Jak už jsem zmínil, motory v tomto autě nejsou nějak extra výkonné. Vlastně, kdejaká nová tříválcová Fabie s turbem už má víc koní a je rychlejší. To ale neznamená, že by toto auto neumělo jezdit rychle. Přece jen je to starší auto, a tak je o něco lehčí než dnešní auta a proto nějaký ten chybějící koník pod kapotou nevadí. Ale kdo by to potřeboval? Viděli jste někdy nějakého zběsilého důchodce se stříbrnou Mazdou? Tomu odpovídá i odpružení, které není moc měkké, ale ani tvrdé. V ostřejších zatáčkách se podvozek malinko naklání, ale to je asi celkem běžné u starších aut. Sem tam vezmu nějakou díru, a to už je cítit, ale jinak se vozím pohodlně. Víc už bych jízdní vlastnosti nedokázal popsat, přece jen nejsem automobilový novinář a moc jiných aut jsem neřídil, takže nemám s čím srovnávat. Ale myslím si, že většina lidí, kteří hledají své první auto spíš ocení bezproblémový provoz než nějaké „zážitky“ za volantem. I přesto mě řízení tohoto auta z nějakého důvodu baví a myslím si, že jezdí pěkně.

Suma sumárum, s omezeným rozpočtem 15000-20000 Kč je to hodně dobré auto. Za tu cenu stojí uvažovat, jestli to náhodou není výhodnější koupě než utahaná rezavá Felicie za stejnou cenu. Nehledě na to, že tohle auto vypadá stále docela moderně a nemá to každej jouda. Jediný problém má 626ka s korozí – chce to vybírat opatrně a pravidelně se o své auto starat – ale to má každé stejně staré auto podobné. Pokud vám nevadí image nudného auta pro důchodce, tak na oplátku získáte auto, které je velké, levné, pohodlné a bude vám sloužit třeba až do důchodu. A jestli mi budou volat z áček, že ji chtějí za 5000 Kč, tak ani náhodou! Je to takový neviditelný poklad, který sice nenajdete hrdě vystavený u vstupu do autobazaru jako nejkrásnější auto v prodejně, ale je mnohem lepší než si všichni myslí. Asi jste pochopili, že jsem s tím autem spokojený a docela jsem si ho oblíbil. Myslím si, že to auto budu mít ještě hodně dlouho...

Silné stránky

+Jestě jsem nestál u krajnice s poruchou.
+Zloděj? Co to znamená?
+Není to auto, co potkáte na každém rohu.
+Hodně místa uvnitř a velký kufr.
+Benzínové motory jsou při běžné jízdě tiché a kultivované, jako ve správné limuzíně. Neplatí pro diesel, ten je hlučný jako traktor.
+Ani delší cesta v tomto autě není unavující (vyzkoušeno mnohokrát).
+Docela slušná spotřeba benzínu (olej taky moc nežere :D).
+I ta nejvíc sociální výbava (třeba ta moje) není za trest.
+Náhradní díly nejsou nějak extrémně drahé, ale stejně se vám všichni se Škodovkama budou rádi smát.
+Snadný a jednoduchý servis, spoustu věcí si člověk udělá sám a velmi se při tom naučí.
+Snadná výměna žárovek v předních světlech. Majitelé nových aut můžou závidět.

Slabé stránky

-Image – Neviditelné auto mladé ženy/slečny příliš nepřitahuje a tak moc nehrozí, že budete vedle sebe mít pěknou spolujezdkyni. Ale když už k vám nějaká vleze, tak aspoň víte, že to není zlatokopka.
-Aerodynamický hluk při vyšších rychlostech, je to už starší konstrukce
-Koroze, koroze a koroze. I když záleží taky na tom, jak se o to ten důchodce před vámi staral.
-Raději nebourat. Před 20ti lety s těmi hvězdičkami teprve začínali. Na druhou stranu jsou i daleko méně bezpečná auta – toto je takový lepší průměr, i díky slušné bezpečnostní výbavě (4x airbag) a dobré konstrukci karoserie.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Ještě by jste možná chtěli vědět, jak často jezdím do servisu. Abych řekl pravdu, moc toho na mě nevydělají. Táhnou to tam jiní.
Sem tam se něco najde, ale to je asi tím, že chci mít hezké auto a nechci ho za dva roky dát do šrotu. Ono by to jezdilo stejně i kdybych na to kašlal. Chce to jen benzín a olej. Bez toho by bylo zle.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto jsem koupil jsem od druhého majitele na bazoši. Trošku mi bylo líto toho nabouraného starého auta a bůhví, jak by dopadlo, kdybych ho nekoupil. Neměl jsem žádné iluze o nějakém super stavu skoro 20 let starého auta za 15000 Kč, které navíc bylo nabouráno na přední blatník a dveře, ale byl jsem docela překvapený. Auto je sice s nejnižší výbavou, ale měl ho 16let jeden důchodce (jak jinak...), takže má docela čistý interiér, zachovalý lak a má vzorně vyplněnou servisní knížku. Lepší jak Ofce v topu z áček. Líbilo se mi, jak pán všechny chyby popsal a nic netajil, to se moc nevidí. Asi věděl, že má být spíš rád, že to auto prodal. Pak mi ještě nabízel o něco hezčí Renault Megane, ale já jsem si přijel pro Mazdu, tak proč brát Renault ;-)

 

Novinky v recenzi

27.11.2021 16:12

Další STK na výbornou s flíčkem

V červnu jsem navštívil, jak je po dvou letech obvyklé, STK. Výsledkem bylo - měření emisí bez závad, ale co se týče zbytku vozu v oddílu lehké závady povrchová koroze na karoserii. Jelikož zadní lemy opakovaně rezly, a na zadní části karoserie byla nějaká ta koroze, rozhodnul jsem se pro návštěvu autoklempíře, který mi pomůže s opravou.

27.11.2021 16:08

Omluva ze servisu Best Drive

Velice mě potěšilo, že v květnu se mi ozvali z níže uvedeného servisu ohledně ulomené měrky oleje. Dohodli jsme se na finančním vyrovnání za cenu poškozené měrky a také jsme dostali malé dářečky - voňavku a voucher na slevu. Což bylo super, takže bych řekl, že už je to asi v pohodě a servis nás odškodnil dostatečně. :)

7.1.2021 23:14

První špatná zkušenost s autoservisem

Tak nakonec všechno svědčí tomu, že v autoservisu Best Drive v Praze na Nádražní ulici nepracují zrovna dobří mechanici. Řemeny byly sice vyměněny, ale mechanici udělali snad víc škody než užitku. Měrka oleje je umístěná u alternátoru a neopatrný mechanik ji ulomil. Šroub od alternátoru je vyžvejkaný a skoro nešel povolit. Pánové se moc nepředvedli. Asi si řekli, že je to jen staré auto, tak s tím můžou... škoda mluvit. Psal jsem jim, jak vyřeší tu zlomenou měrku a odpověď nula nic... Musel jsem ji sehnat sám. Bohužel pro ně, nejhorší reklama je nespokojený zákazník.

17.12.2020 22:47

Nové řemeny alternátoru a klimatizace

Nechal jsem v servisu vyměnit preventivně řemeny alternátoru a klimatizace. Na řemenu alternátoru jsem objevil rýhu. V servisu mi potvrdili, že oba řemeny prý už nebyly moc v kondici. Bohužel se stala zvláštní věc. V servisu mi před předáním auta volali, že je zlomený plast na horní části olejové měrky. Ještě se to řeší, ale bude se muset sehnat nová. Nemám z toho dobrý pocit, mechanik je asi nemehlo a nedával pozor. Nemám žádné důkazy, jen domněnky. Odteď si budu auto před každým servisem důkladně fotit. Uvidíme jak to dopadne...

11.10.2020 00:19

Nová spojka, nové svíčky a zapalovací kabely.

Stále žijeme... Auto i majitel. Ale nebylo to teď úplně jednoduché období, protože jsem musel vysypat pár drobných z prasátka. Byl jsem na to připraven, ale stejně bych samozřejmě radši, kdybych nemusel. Tak vysvětlím o co šlo. Začalo to asi před dvěmi měsící, kdy jsem začal pozorovat zváštní chování motoru. Při rozjezdu do kopce a zrychlování asi od 1500 otáček se motoru nechtělo moc táhnout. Ne tak, jak jsem byl zvyklý. Začal jsem si myslet, že odchází spojka a tak jsem nechal v servisu vyměnit celou sadu. Spojka je tedy nová, a prý na tom ještě nebyla tak špatně. Jenže problém přetrvával. A tak mě nepadlo ještě zkontrolovat svíčky a byl jsem to dost překvapený. Všchny svíčky byly od oleje a jedna byla propálená. Bylo jasné, že jsou K.O. Objednaly se nové, i se zapalovacími kabely. Po výměně už je vše v pořádku a Mazdička jezdí jako z mlada. ;)

23.3.2020 20:31

Stále žije...

Občas se natankuje, doleje se olej, natře se rez a umyje, ale stále jezdí téměř bez investic. Nevím jestli existuje jiné podobně bezproblémové 20 let staré auto, ale já bych to nazval zázrak...

24.9.2019 21:28

Nově natřený vúfuk a STK na výbornou

Před zimou jsem natřel výfuk žáruvzdorným Alkytonem - chci aby vydržel co nejdéle.
V červnu byla na STK a prošla bez problémů. Motor jak nový, na karoserii je lehká koroze.

19.2.2019 23:01

Denní svícení

Namontováno LED denní svícení - žárovky v hlavních světlech se budou méně opotřebovávat.

13.9.2018 15:49

Nástřik podvozku antikorozním přípravkem

Blíží se zima, pro auto hodně náročné období, a tak je potřeba předcházet problémům prevencí.


Další vozy Mazda 626



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Podle mého názoru je to jedno z nejspolehlivějších aut, co se dají sehnat. Benzínové motory 1.8 a 2.0 jsou považovány za spolehlivé a odolné. Naftové motory 2.0 DiTD nikdo příliš nedoporučuje a proto si myslím, že benzínové motory jsou jistější volba.

praktičnost
8

V interiéru je dost malých odkládacích míst, ale nějaká větší schránka (kromě schránky u spolujezdce) by se ještě hodila. Kufr je taky v pohodě, ale je do něj horší přístup, protože je to sedan. Za tohle by měly liftback a kombi bodík navíc.

prostornost
9

V interiéru je hodně místa jak vpředu, tak vzadu. Nikde se o nic nebouchám a vzadu je strop docela vysoký, což je vidět i zvenku na hranatém profilu auta. Na zadních sedačkách ubírá místo pro nohy středový tunel, což trochu kazí celkový dojem.

jízdní vlastnosti
8

Jízdní vlastnosti sice nejsou příliš sportovní, ale to u takového auta nikdo neočekává. Přesto se mi od začátku jízda s tímhle autem líbila. Řídí se hezky a snadno. V zatáčkách se malinko naklání, ale to mi nevadí. Jinak není co kritizovat. Prostě Mazda.

jízdní komfort
8

Občas vletím do díry, a to už je slyšet. Ale jinak je odpružení naladěno spíš jako kompromis mezi tvrdým a měkkým nastvením. Při dálniční rychlosti je slyšet aerodynamický hluk, ale není to nové auto.

provozní náklady
8

Do servisu jezdím jen na běžnou údržbu a na nějaké ty menší opravy, které každé starší auto vyžaduje. Pokud je majitel šikovný, tak si většinu věcí ještě opraví sám. A třeba kvůli výměně žárovky ve světlech s tímto autem do servisu jezdit nemusíte ;)

náhradní díly
9

Dříve prý byly díly na Mazdy drahé, ale teď se dají sehnat za dobré ceny. Navíc se dá spousta dílů sehnat ve druhovýrobě a ještě na vrakovištích, kde není o tyto auta nouze.

výkon motoru
8

Občas si říkám, jaké by to bylo mít silnější dvoulitr. Pokud je třeba na dálnici prudší kopec, už je nutné podřadit z pětky. Při předjíždění se taky musí podřadit. To už je vidět, že je motor výkonově slabší. Ale většinou nejslabší 1.8čka úplně stačí.

spotřeba
8

Snažím se jezdit úsporně, ale tankuju často za malé částky. Plný počet tady dát nemůžu, protože dnes jsou určitě ještě úspornější auta. Prostě stará atmosféra bez přímého vštřikování. ;)

hlučnost motoru
10

Spíš by se hodilo napsat "tichost motoru". Nevýrazné auto přece nemůže řvát ;-) Je to další z mnoha předností tohoto auta, pokud nemáte dieselový motor nebo díru ve výfuku. Mazda umí.

kvalita sedadel
10

Pohodlné sedačky, tak akorát tvrdé, takže z nich nebolí záda ani na delších cestách. Občas mi chybí loketní opěrka, ale tu měly vyšší výbavy s plyšovými sedačkami. I levnější provedení sedadel se dá nastavovat jak je potřeba, takže no problem.

brzdy
10

O brzdách kdysi v recenzích psali, že jsou slabé, ale podle mě fungují skvěle. Jednou mi vběhla nějaká paní do cesty a docela se divila, že jsem tak rychle zastavil :) Ale není to asi auto pro řidiče brzda-plyn, ti musí hledat jinde.

zavazadlový prostor
9

502 litrů je dostatečná velikost i na větší nákup. Bodík ubírám za vzpěry víka, které zasahují do kufru, ale tenkrát asi nebylo vymyšleno nějaké lepší řešení.






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…