Recenze

10 Majitel

Volkswagen Golf Golf VII

9,71 Uživatelé

Hodnoceno: 16× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volkswagen Golf, foto 1 Volkswagen Golf, foto 2 Volkswagen Golf, foto 3 Volkswagen Golf, foto 4 Volkswagen Golf, foto 5 Volkswagen Golf, foto 6 Volkswagen Golf, foto 7 Volkswagen Golf, foto 8
Volkswagen Golf, foto 9 Volkswagen Golf, foto 10 Volkswagen Golf, foto 11 Volkswagen Golf, foto 12 Volkswagen Golf, foto 15 Volkswagen Golf, foto 16 Volkswagen Golf, foto 17 Volkswagen Golf, foto 18 Volkswagen Golf, foto 19 Volkswagen Golf, foto 20 Volkswagen Golf, foto 21 Volkswagen Golf, foto 22 Volkswagen Golf, foto 23 Volkswagen Golf, foto 24 Volkswagen Golf, foto 25
 

Technické info

Přezdívka auta Běloch Rok výroby 2013 Koupeno nové najeto [km]:27000 palivo: benzin počet válců: 4 objem [cm3]: 1200 výkon [kW]: 63 maximální rychlost [km/h]: 179 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5,9

Popis vozu

Volkswagen Golf VII 1,2TSI 63kw Trendline

Před pořízením G7, jsem byla šťastnou majitelkou Golfa čtvrté řady, bylo to skvělé auto, ale změna je život – rozhodla jsem se, že si pořídím něco novějšího. Byla jsem rozhodnutá opět pro VW, teď ještě model, G5 mě nikdy neoslovil, G6 se mi líbila už od začátku, ale odradily mě recenze typu rozvodové řemeny atd., tak jsem prostě nevěděla do poslední chvíle, co si pořídím. Seběhlo se to tak, že v jeden den jsem prodala G4 a druhý den se u prodejce VW konal den otevřených dveří, kde představovali nového Golfa, tak jsem tam jen ze zvědavosti zavítala, že si ho obhlédnu, no na první pohled mě okouzlil jak exteriér, tak i interiér – kvalita zpracování atp. No ujal se mě sympatický a ochotný prodejce, který mi auto předvedl, ukázal a vzal mě na zkušební jízdu, no a už jsem byla nalomená, že tohle musí být mé budoucí auto. Nakonfigurovala jsem si auto přesně podle svých představ a finančních možností, k základní výbavě a motoru 1,2TSI 63kw - jsem si přiobjednala mlhové světlomety s přisvicováním do zatáček, malý kožený paket, lepší rádio s 8 reproduktory, loketní opěrku a bílý lak. Šup složila jsem zálohu a auto se objednalo – čekací doba 2-3 měsíce (pro mě neskutečně dlouhé), no dočkala jsem se a čekání opravdu stálo za to :-).

Interiér:
tady není o čem diskutovat, je znát, že se jedná o německé auto, při porovnání VW se škodovkou se mi plasty použité v interiéru ve VW zdají o dost lepší, nepůsobí tak tvrdě. Velké plus dávám odhlučnění vozu, v interiéru je naprosté ticho, o motoru vůbec nevím.
Ve středu palubní desky je umístěné barevné dotykové rádio a ovládací prvky klimatizace, vše je decentně natočené směrem k řidiči.
Sedadla trendline vcelku pohodlná, ale schází mi možnost nastavení bederní opěrky a mají malé boční vedení. Akt. původní sedadla jsem vyměnila za GTD.

Exteriér:
Co mám psát k exteriéru, prostě bílé auto, které jsem si vybrala, protože se mi líbí, spolu se 17" koly působí dobře, i když bych dala kola klidně o palec větší, nevím jak by se na našich cestách s tím jezdilo a navíc na motor by to bylo už asi moc.
Možná zaujme vcelku nabroušený vzhled přední masky a světel.

Motor:
Co se týče motoru nejsem nějaký vyznavač silných motorů, tak pro mě základní motorizace byla jasnou volbou a velmi mě překvapuje, jak je motor pružný a není to žádný lenoch (porovnávám dle svého předchozího motoru 1,4 16V) Zátah turba pociťuji od 2,2tis.ot. a předjíždění není žádný problém. Při zaplé klimatizaci je znát, že pod kapotou neburácí žádný šestiválec :-)

Spotřeba: průměr 5,4 l/100km (2 osoby), např. cesta Louny - Mikulov 4 osoby, naložený kufr spotřeba 5,6 l/100km, umím s tím jet i za 4,9....ke spotřebě, nemám připomínky.

Podvozek:
se 17" koly je poměrně tuhý, ale přejezdy nerovností a průjezdy v zatáčkách zvládá perfektně.

Brzdy:
jedním slovem perfektní (ostré jak břitva)

Na závěr: z mého pohledu se jedná o opravdu povedené auto, já jsem možná trošu hendikepovaná na vozy VW a Golfy obzvlášť, tak mě berte s rezervou, ale já nemám připomínek.

Silné stránky

- Bohatá základní výbava, již v základu je dvou-zónová digitální klima, 4x elektrická okna a zrcátka, výhřev zpětných zrcátek, Start/stop, elektronická parkovací brzda + autohold, palubní PC, dotykové rádio, centrál na DO, isofix, lakování zrcátek a klik…atd.
- Odhlučnění vozu
- Vysoká kvalita zpracování plastů v interiéru
- Výborné jízdní vlastnosti
- Komfort i na našich rozbitých cestách (výborné odpružení)
- výborné brzdy

Slabé stránky

Pro někoho je slabinou elektronická parkovací brzda, ale já jsem si na ní velmi rychle zvykla a s funkcí autohold funguje skvěle.
- slabinou je určitě to, že se jedná o model, který je velmi žádaný u zlodějů :-(
- halogenová světla spolu se standardně dodávanými žárovkami svítí velmi špatně, je potřeba přikoupit nějaké Osramky a problém je vyřešen
- malý kufr
- start/stop, ihned při startu tuto "vychytávku" vypínám, škoda, že nelze odpojit nastálo.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

v létě do motoru zavítaly myšky a rozkousaly hadice od chladící kapaliny... těm hlodavcům prostě ty nový auta chutnají, pak palivové čerpadlo viz. níže, závada snad již vyřešena.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Porsche Praha Prosek - naprostá spokojenost, jak s prodejcem, tak i finální cenou vozu :-)

Volkswagen Golf VII 1,2TSI 63kw

koupila jsem 17" kola, nabarvila brzdiče na červeno, nalepila červený proužek do masky (ala GTI :-) ), sportovní sedadla z verze GTD.

 

Novinky v recenzi

17.7.2015 08:36

nová sedadla GTD

Udělala jsem si menší radost a koupila sedadla z modelu GTD. Při konfiguraci auta mi totiž bylo zamítnuto dát do vozu jakákoliv nadstandardní sedadla (prý to do verze Trendline nelze), tak jsem si odsupem času koupila, přesně to co jsem chtěla viz. fotky v galerii.

7.8.2014 10:40

reklamace č. 3 - opět čerpadlo

najeto 11tis. hučení palivového čerpadla se opět začalo projevovat i u nového již vyměněného čerpadla. Tak jsem si říkala chyba musí být někde jinde, na autě musí bý něco špatně, když "odejdou" dvě čerpadla najednou.
Auto odvezeno na reklamaci, reklamace neuznána s tím, že jsem jedniná s touto závadou a nadměřné hučení není závadou, mám přijet až se čerpadlo úplně rozbije. Říkám si super za půl roku mi končí záruka a čerpadlo se může rozbít až po uplynutí záruky. Nejde mi do hlavy proč mechanici se ani nesnažili najít příčinu, proč čerpadlo nadměrně hučí...vyměnit ho umí každý jouda.
Rovnou mi do auta nahráli nový software, který mi již jednou údajně nahrával jiný servis při svolávací akci, tak jsem říkala, že ho v autě už nahraný mám (mám i razítko v servisní knize) a oni říkali, že nahraný nebyl jinak by je to k aktualizaci ani nepustilo. Tak jsem uvědomila, že od té doby, co mi softwere údajně přehrál nejmenovaný servis mi čerpadlo začalo hučet (proto ta první reklamace), nyní po přehrání softwere je vše v pořádku. Tak mě napadá, že první servis udělal asi nějakou chybu při přehrání softweru a proto čerpadlo začalo zlobit nebo si to nedokážu jinak vysvětlit.

No doufám, že toto je již vyřešené a jiné reklamace již nebudu muset řešit.

7.8.2014 10:23

reklamace č. 2

najeto kolem 9-10tis. a musela jsem reklamovat palivové čerpadlo. Při zapnutí klíčku je běžné, že čerpadlo nabíhá, ale mně nepřiměřeně začalo hučet, jak při zapnutí zapalování, tak i při startu, hučení bylo slyšitelné i při zapnutém rádiu. Poslechla jsem si několik aut, než jsem auto ovezla reklamovat a žádnému takto slyšet nebylo, tak jsem si říkala je otázkou času, kdy mě to někde nechá.
Auto odvezeno do servisu, čerpadlo vyměněno za nové.

7.8.2014 10:14

reklamace č.1

v zimě při prvních mrazíkách se objevila první výrobní vada a to sice, že nešlo otevřít víčko nádrže. Týkalo se to všech golfů vyrobené v jedné řadě.
Reklamováno, servis si s tím poradil...údajně stačilo ve víčku upilovat nějakou plastovou zarážku.

26.4.2013 12:24

menší úpravy

tak konečně jsem se dočkala hezkého počasí, tak nastalo pár menších úprav v podobě...namontovány 17" s pneu 225/45, natřeny brzdiče na červeno, červená linka v masce.
Po namontování 17" kol je auto stabilnější, zároveň je cítit každá nerovnost vozovky a co se týče spotřeby tak dle palubního počítače je furt stejná :-).


Další vozy Volkswagen Golf



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Více o modeluVolkswagen Golf A7/AU (2012-dosud)
VW Golf GTI Performance – Ostrý hatchback pro každý den VW Golf GTI Performance – Ostrý hatchback pro každý den

Vedle tradičního Golfu GTI můžete sáhnout i po…

Nový VW Golf: Osmá generace už krouží na Nürburgringu! Nový VW Golf: Osmá generace už krouží na Nürburgringu!

Jak bude vypadat příští Volkswagen Golf již osmé…

 





Blesk.cz

Havajské ostrovy: Lákají na vulkány, odlehlé pláže a žhavé celebrity

Havajské ostrovy: Lákají na vulkány, odlehlé pláže a…

Pokud toužíte po absolutním ráji a nekonečné pohodě, zamiřte na jeden z Havajských ostrovů uprostřed Tichého…

Austrálie zachraňuje unikátní útes. Na pomoc povolala vědce

Austrálie zachraňuje unikátní útes. Na pomoc povolala vědce

Australská vláda začala posuzovat předložené vědecké návrhy na záchranu Velkého bariérového útesu, který je od…

 

iSport.cz

Vítejte ve VIDEOdobě. Jak nástroj pro sudí může proměnit taktiku fotbalu

Vítejte ve VIDEOdobě. Jak nástroj pro sudí může…

Fotbal už nikdy nebude jako dřív. To lze s ohledem na zapojení videa do nejmasovějšího světového sportu s…

SESTŘIHY: Slavia přejela Olomouc, tři body získaly Sparta i Plzeň

SESTŘIHY: Slavia přejela Olomouc, tři body získaly…

Nová sezona Fortuna ligy je tady - a začala výhrami favoritů. Slavia v neděli vyplenila Olomouc a po výhře 3:0…

 

Reflex.cz

Kopr v kuchyni: Je křehký i dominantní, milovaný i nenáviděný

Kopr v kuchyni: Je křehký i dominantní, milovaný i…

Koprovku buď milujete, nebo nesnášíte. Být vůči ní lhostejný prakticky nejde. Asi měsíc v roce koprovku bezmezně…

Kapela TH!S během posledního tajného koncertu pomáhala bourat stan Reflexu

Kapela TH!S během posledního tajného koncertu…

Poslední tajný koncert Reflexu se na Colours odehrál v režii kapely TH!S. Gang kolem herce a režiséra Vojty…