Hyundai H1 (2010)
27.6.2011Vy, kdož máte u kompjútru času chviličku Dovolte mi představit Vám svou Há-jedničku Ve srovnání s Vaším fárem pouhý užitkáč Věřte mi však, tenhle…
Hyundai H1 (woody-alien)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Poustnik 28.06.11 23:29
« Přední sedadlo pro jednonohého
je opravdu zvláštní. Nemá ani opěrku hlavy, takže je možná pro bezhlavého. Korea má blízko k Indii, jestli to není indická specifikace pro jednonohé závozníky.... >:D To zadní plato je urob si sám? Po vyjmutí zadního sedadla tam jsou asi nějaké ďury, že? A ty moje nohy chlupatý jsi sem dávat nemusel, vždyť jsi ještě v novinkách.... >:-[] -
woody-alien 28.06.11 23:15
« Re: Re: střevo
Tak jsem se dneska při jízdě na to zaměřil a výsledek je trochu odlišný. Na pětku při tachometrových 120 km/h točí motor cca 2400, při 130 km/h cca 2650 a při 140 km/h cca 2850 otáček. To je myslím slušný a částečně to vysvětluje, že motor i při 140 km/h je slyšet jen vzdáleně.
Největším prznitelem ticha na palubě H1 není motor, ani kola, dokonce ani velký, částečně nekrytý plechový prostor - ale vzduch. Obtékání začíná být znatelné od přibližně 100 km/h a je to nejslyšitelnější zdroj hluku. Ale jak jsem řekl výše, bavit se dá i ve vysokých rychlostech normálně, nicméně jako že by bylo takový ticho, abych tápal jakou rychlostí jedu, to se tedy říct nedá... >:D -
Poustnik 27.06.11 23:14
« Re: Re: Ty plantážníku!
Takový úložný prostor pod sedákem ve tvaru lavoru k tomu přímo vybízí!!! Sice je na dně napsáno, že si tam nemáš stoupat, ale středně těžkou nohu to v pohodě snese. Jen ten špuntík schází..... >:D Kdybych si tam ale dával do zásoby pitnou na cestu, dopadlo by to asi hůř..... :-! -
woody-alien 27.06.11 21:48
« Re: střevo
Ano, dávají tam už šestikvalty, zato kvůli Euro 5 vyřadili z nabídky právě verzi 125 kW. 8-s
Právě ta nadstavba výkonové rezervy a hladké jízdy možná bude chybět.
Co se týká hlučnosti. Pokud se budem bavit o dálnicích, nikoliv o oraništích zvaných D1, tak třeba na D8 při lehce plynoucích 140 km/h je motor nad očekávání tichý. Točí lehce přes 3000 a zvýšená hladina hluku pochází spíše od kol a od dunění plechových stěn v zadní části. Nicméně není to nijak rozčilující, bavit se dá normálně a rádio nemusíš dávat víc nahlas.
Limuzína to není ale o úrovni cestovního komfortu trochu vypovídá to, že H1 klidně vezmu jako supl rodinného auta i na delší jízdu. Když jsem línej věci skládat do osobáku, naházím je dozadu do H1 a jedu, aniž bych měl pocit, že to zas bude pruda. ;-) -
woody-alien 27.06.11 19:25
« Re: recenze
Jasný, neměl jsem žádný použitelný fotky interiéru. Samozřejmě je doplním, jsou dost důležité s ohledem na užívání auta.
Jinak zvítězila forma nad obsahem a zábava nad seriózností. Jazyk Villonův je pro mě i při vší snaze dost svazující, tak nejspíš doplním i nějaký pikantní detaily v samostatným odstavci. H1 si recenzi zaslouží. -
-
m.z. 27.06.11 09:32
« střevo
>:D tak zveršovanou recenzi, jsem jeěte nečetl :yes:
Do H1 jsem si sedl v Brně a hleděl jsem, že tam už konečnš dávají 6kvalty.
Sedačky se mi jevily jako velice pohodlné na delší cesty, rozhodně jsou lepší, než v různých MPV, kde jsou úzké a 3 dospělí vedle sebe, je za trest...
Jak je to s vnitřní hlučností např. na dálnici?