Recenze

woody-alien (muž 52 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Hyundai H1 6-VAN 2.5 CRDi

9.90 Uživatelé

Hodnoceno: 38× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Hyundai H1, foto 1 Hyundai H1, foto 2 Hyundai H1, foto 3 Hyundai H1, foto 4 Hyundai H1, foto 5 Hyundai H1, foto 6 Hyundai H1, foto 7 Hyundai H1, foto 8
Hyundai H1, foto 9 Hyundai H1, foto 10 Hyundai H1, foto 11 Hyundai H1, foto 12 Hyundai H1, foto 13 Hyundai H1, foto 14 Hyundai H1, foto 15 Hyundai H1, foto 16 Hyundai H1, foto 17 Hyundai H1, foto 18 Hyundai H1, foto 19 Hyundai H1, foto 20 Hyundai H1, foto 21 Hyundai H1, foto 22 Hyundai H1, foto 23 Hyundai H1, foto 24 Hyundai H1, foto 25 Hyundai H1, foto 26 Hyundai H1, foto 27 Hyundai H1, foto 28 Hyundai H1, foto 29 Hyundai H1, foto 30 Hyundai H1, foto 31 Hyundai H1, foto 32 Hyundai H1, foto 33 Hyundai H1, foto 34 Hyundai H1, foto 35 Hyundai H1, foto 36 Hyundai H1, foto 37 Hyundai H1, foto 38 Hyundai H1, foto 39 Hyundai H1, foto 40 Hyundai H1, foto 41 Hyundai H1, foto 42 Hyundai H1, foto 46 Hyundai H1, foto 50 Hyundai H1, foto 51 Hyundai H1, foto 52 Hyundai H1, foto 53 Hyundai H1, foto 54 Hyundai H1, foto 55 Hyundai H1, foto 56 Hyundai H1, foto 57 Hyundai H1, foto 58 Hyundai H1, foto 63 Hyundai H1, foto 65 Hyundai H1, foto 66 Hyundai H1, foto 67 Hyundai H1, foto 68 Hyundai H1, foto 69 Hyundai H1, foto 70 Hyundai H1, foto 71 Hyundai H1, foto 72 Hyundai H1, foto 73 Hyundai H1, foto 74 Hyundai H1, foto 75 Hyundai H1, foto 76 Hyundai H1, foto 77 Hyundai H1, foto 78 Hyundai H1, foto 79 Hyundai H1, foto 80 Hyundai H1, foto 81 Hyundai H1, foto 82
 

Technické info

Přezdívka auta Hyundai Rok výroby 2010 Koupeno nové najeto [km]:12900 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2497 výkon [kW]: 125 kroutící moment [Nm]: 392 zrychlení 0-100 km/h [s]: 14.5 maximální rychlost [km/h]: 180 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 2500 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 8.5

Popis vozu

Vy, kdož máte u kompjútru času chviličku
Dovolte mi představit Vám svou Há-jedničku

Ve srovnání s Vaším fárem pouhý užitkáč
Věřte mi však, tenhle Hyundai není žádný sráč

Před časem mi facku zleva vlepil náklaďák
A z Transita zbyly trosky vhodné na šroťák

Bez ženské a bez tabáku život knopový
Ještě hůř je bez dodávky živnostníkovi

A tak sedám k internetu, v hlavě jasný plán
Auto ihned, silný motor, dveře z obou stran

Jenže ouha, na skladech jsou vozů tisíce
Když chceš ovšem dvoje dveře, čekáš měsíce

Vyhlídky na snadný nákup překryl temný mrak
Vozit zboží na trakaři nebo z Áček vrak ?

Jenže pak jsem v městě piva, Vivat Gambrinus
Narazil na zcela nový a výhodný kus

Dvě hodinky svižné jízdy, směr na Nepomuk
Už mě vítá mladej Šrámek, sympatickej kluk

Vše proběhlo jak se patří, jízda, záloha
Nevěřil bych dřív Korejcům ani za boha

Během prvních kilometrů mizí pochybnost
Tohle auto jezdí skvěle, motor silnej dost

Koníků stosedmdesát, litrů dva a půl
Do škarpy mě nezažene z tunning-party vůl

Motor, ten je chloubou auta, táhne odspodu
Turbodíru překonává vhodnost převodů

Pružností a dynamikou kupce přesvědčí
Předjíždět i prudce zrychlit zvládne bez řečí

Nevadí, že při tom řadíš jenom kvaltů pět
Zvlášť když pětka je dost dlouhá pro dálniční let

K tankování není třeba vlastnit zlatý důl
V pohodičce dá se jezdit za osm a půl

Co se jinak jízdy týká, já jsem spokojen
Ani v zimě zadokolka není jak zlý sen

Nasaď autu zimní gumy, na zadek pár kil
Bez potíží absolvuješ cestu svou start-cíl

Zadní náhon, i když mívá pověst ponurou
Nemusíte do zatáčky nutit torturou

Zlatým hřebem těchto vanů bývá prostornost
Pět metrů a ňáký drobný, důvod pro radost

To srovnání pokulhává, chápe většina
Přesto : tam, kde Sharan končí, Hyundai začíná

Abych však jen nepěl chválu, háček najde se
Že je Hyundai šestimístnej, je spíš recese

Pro řidiče, spolujezdce – vpředu paráda
Třetí by si musel strčit nohy za záda

Vzadu ale halda místa pro tři obézní
Až z toho i vlastník Supa lehce znervózní

Ponechám bez komentáře prostor pro náklad
Lepší příměr nežli jáma by mě nenapad

Dostávám se k další chybě, zadní sedačka
Nejde sklopit, pouze vyndat, což není hračka

No a jsme u zpracování, z višně jsem nespad
Nečekal jsem vnitřek Audi, takže bez výhrad

Jednoduchá přístrojovka, plasty ze žuly
Nestalo se ovšem zatím, že by vrznuly

Z opěráku vedle sebe vytvoříte stůl
Do dveří se vejde PETka, vodka i Red Bull

Sedačky maj slušnej rozměr, jinak bez příkras
Ani po stech kilometrů nemám ischias

Když to shrnu, zaslouží si Hyundai, vážení
Býti řazen k špičce třídy, bez přehánění

Nebojte se dáti košem značkám s tradicí
Zkuste si ho a budete kroutit palicí


Silné stránky

Motor a zpřevodování - prostě klenot

Spotřeba - jezdit s takovou neforemnou krabicí, velmi svižně a naložen a dostat se na spotřebu pod devět litrů, tomu říkám pohoda

Solidní úroveň interiéru a zatím, narozdíl třeba od Transita, nikde nic nevrže

Šoupačky z obou stran - to je ovšem moje zásadní podmínka, připlácel jsem si je u všech dodávek, u H1 jsou v základu.

No a pak jsou to věci, které tak nějak vyplývají z typu auta. Velký prostor, zvýšený posaz a výborný výhled ven, snadné nastupování velkými dveřmi, snadné nakládání, obrovská zrcátka atd.

Slabé stránky

Parkování ve městě - délka a rozvor mi občas pěkně zatopí

Nepoužitelné třetí místo vepředu - ani při zcela dozadu odsunuté dvojlavici si na prostřední místo nikdo nesedne. Když už by se našla nějaká anorektička, která by to zvládla na šířku, musela by si ještě ufiknout nohy...

Chybí stěrače na zadních dveřích

Zadní sedačka je prosta jakékoliv variability, žádný posun nebo sklopné opěradlo a ani celá překlopit nejde. Takže golu do ruky, odšroubovat a hezky ven.

Po deseti měsících musím do slabých stránek zařadit systém aretace a uvolňování zadních křídlových dveří. Pokud je chcete otevřít do 180 stupňů, musíte vytahovat zajišťovací kolíky z plastových pouzder. Jednak to jde dost ztuha, druhak jsou kolíky samozřejmě špinavé. Pánové z Hyundaie, tohle je debilita.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

První servisní prohlídka proběhla po 10 měsících a 20.000 km u autorizovaného servisu Auto Háša. Jsem spokojen jak s přístupem zaměstnanců, tak s provedením. Nedalo mi to a zkontroloval jsem si olej jakýmsi měřícím papírkem. Výsledek dopadl dobře, ostatně olej byl i viditelně novej. To mě trochu překvapilo, většinou se u dieselů během pár kilometrů promění na klasickou černou srágoru. Jinak byl kompletně vyčištěnej motor a nenašel jsem žádné známky poškození interiéru ani exteriéru.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Pan Šrámek z Plzně, první prodejce vozů Hyundai u nás, zareagoval na můj mail prakticky okamžitě, a to byla neděle. V pondělí jsem si do Plzně dojel auto prohlédnout a vyzkoušet a asi o dva dny později jsem si ho připravené vyzvednul.

Vše proběhlo k mé spokojenosti, vstřícné jednání, kafíčko a tak podobně.

 

Novinky v recenzi

25.6.2012 12:16

Jepičí život čelních skel

No tak je další sklo v háji. Opět mi jeden protijedoucí náklaďák jedoucí z lomu odložil kousek nákladu do ksichtu. Takže mi zatím vychází nelichotivý průměr jedno sklo na sezónu. A to ta druhá ještě ani zdaleka není u konce. Vzhledem k tomu, že zítra vyrážím na cesty s Mondeem, pouze jsem informoval pojišťovnu a výměnu musím odložit. Už mám vážně chuť pořídit si slušnej prak, navštívit sídlo nejmenované firmy a trochu jim to pod heslem "sklo za sklo" vrátit.

28.9.2011 21:57

První servis

Takže po 10 měsících a 19.995 km (takhle pěkně mi to vyšlo) jsem absolvoval první servisní prohlídku. Výměna oleje (7.5 litru) a filtru, kabinovej filtr, kontrola a doplnění kapalin, seřízení geometrie. Cena 7.400 Kč. A jedeme dál.

Za těch deset měsíců mi H1 dělala pouze radost. Žádné závady se nevyskytly, nic nevrže, motor jezdí jako drak a žere jako střízlík, celkově pro mě opravdu velký překvapení a palec nahoru. Jediné co musím zmínit a zapisuju do negativ je skutečně jeden z nejdebilnějších....ne, vlastně úplně nejdebilnější systém uvolňování "bouchaček" pro otevření do 180 stupňů, jakej jsem kdy viděl. Vytahování špinavých kolíků z plastových pouzder je opravdu na palici a musel to vymyslet jedině někdo, kdo v praxi nikdy takové auto ani neviděl.

7.9.2011 19:12

Konec čelního skla

Asi týden zkouším v H1 on-board kameru. Chtěl jsem tak předejít případným nepříjemnostem tvrzení vs. tvrzení na semaforech atp.

No a dnes se mi to docela hodilo. Krátce po poledni mi protijedoucí náklaďák kamenem trefil sklo téměř doprostřed a zanechal tam pavouka si 3 x 3 cm. Zavolal jsem svojí pojišťovně, nahlásil z kamery zjištěnou SPZ i firmu, která náklaďák vlastní a mělo by se to zaplatit z povinného ručení viníka. Jako důkaz u soudu se sice kamera, pokud vím, neuznává, ale ten záznam je natolik průkaznej (včetně mých nepublikovatelných poznámek), že pojišťovně by to mělo stačit.

28.6.2011 11:36

Ještě nějaký obrázky

Měl jsem zatím málo fotek, tak ať nežeru
doplnil jsem dnes recenzi o pár záběrů.

Uvidíte nevídané, volant, palubku
jen doufám, že neskončíte smíchy na pupku.

Každopádně díky, že byť v šoku nemalém
oceníte moji snahu stát se Nezvalem.


Přidat názorDiskuse: Hyundai H1 6-VAN 2.5 CRDi

zobrazené auto není aktivní, nelze diskutovat

Další vozy značky Hyundai



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
7

Uvidíme, příliš krátká doba na hodnocení. Zatím bez chybičky.

praktičnost
10
prostornost
10
jízdní vlastnosti
8

Ve rámci konkurence se Korejcům zadařilo. Oproti silnějším předokolkovým dodávkám si mnohem ochotněji najíždí do zatáček.

jízdní komfort
7

Na dodávku víc než dobrý.

provozní náklady
10

Zatím bez investic.

náhradní díly
5

Nelze hodnotit.

výkon motoru
10

Bez uzardění říkám - paráda.

spotřeba
10

Milé překvapení, osm a půl litru dosáhnete bez sebetrýznění.

hlučnost motoru
8

Studenej chrochtá, po zahřátí je zvuk skoro příjemnej.

kvalita sedadel
9

Hodně slušný.

brzdy
10

Musím pochválit, trochu ostřejší nástup ale svoji práci zvládaj.

zavazadlový prostor
10

Má cenu to komentovat ?






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…