Recenze

10 Majitel

Ford Focus

8,89 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Ford Focus, foto 1 Ford Focus, foto 2 Ford Focus, foto 3
 

Technické info

Přezdívka auta focus Rok výroby 1999 Koupeno ojeté najeto [km]:160000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1596 výkon [kW]: 74 kroutící moment [Nm]: 145 převodovka: manuální pohon kol: přední

Popis vozu

Focus první generace (Mk I)
Focus Mk I ve verzi sedan

Výrobce: Ford Motor Company
Koncern: Ford Motor Company
Roky produkce: 1998–2004
Místa výroby: Saarlouis
Modernizace: 2001
Předchůdce: Ford Escort (Evr.) a Laser (Asie)
Konkurence: VW Golf, Op. Astra, Ren. Megane
Karoserie: 3-dvéřový (hatchback)
Třída: Nižší střední
Objem nádrže: 55 l
Motor: 1,6 16V, 74 kW/100 k
EuroNCAP: (1999)

Od roku 1998 se vyráběl jako hatchback, o rok později se objevil sedan a kombi v závodech Saarlouis v Německu, Valencii ve Španělsku a St. Petersburgu v Ruské Federaci. V roce 2001 prošel model faceliftem. Nejvýraznější změnou byl přesun blinkrů do předních světlometů. O roku 2002 byla k dispozici sportovní verze ST a o rok později ještě výkonnější RS. V roce 2004 byl vůz nahrazen druhou generací. Ale jeho produkce pokračovala až do roku 2005.
Převodovka je manuální pětistupňová. Vůz má pohon předních kol.

Zdroj: Wikipedia.org
http://cs.wikipedia.org/wiki/Ford_Focus#1._generace_.28Mk_I.29.281998-2004.29

Úpravy, opravy


HISTORIE VOZU PODROBNĚ:

[X] POŠKOZENÁ OJNICE A KLIK. HŘÍDEL ??.08.2011
(cca160000km)
- díky nefunkční kontrolce oleje jsem přišel o ojnici a kliku, nebylo možné ani soustružení :-( odhad opravy (materilálu) 10000,-KČ. Nechal jsem si místo koupě těchto dílů dovézt celý motor z Německa i se spojkou. Nový motor je R.V.2000 a má najeto necelých 60000km a proto je vhodným kandidátem pro tuning.
MATERIÁL:
zatím 0,- Kč
PRÁCE:
zatím 0,- Kč

[X] VÝMĚNA MOTORU ??.09.2011
(cca160000km)
- konečně se mi vrátil ze servisu, čekal jsem cca 2 měsíce na motor. V servisu toho dělali více, oleje, výfuk apod...
MATERIÁL:
motor: 11000,- Kč
spojka: 2000,- Kč
PRÁCE:
6000,- Kč (toto jsem opravdu nechal dělat profesionály)

[X] SPORTOVNÍ FILTR a KONCOVKA ??.10.2011
(cca160000km)
- koupil jsem levný sportovní filtr pro zlepšení zvuku vozu a koncovku na výfuk pro zlepšení vzhledu posledního tlumiče výfuku.
MATERIÁL:
Filtr: 350,- KČ
Koncovka: 150,- KČ
PRÁCE:
0,- KČ (sám)

[X] OPRAVA VÝFUKU ??.11.2011
(cca160000km)
- kompletní přepasování dílů, v servisu když dělali motor, tak pravděpodobně usoudili, že výfuk je na odpis a napasovali mi tam ze známosti zdarma jeden z 5ti dvéřového focusu který malinko zkrátili. Nicméně musel být přepasován a ještě zkrácen aby lépe seděl. Radši v jiném servisu - lokální skoro 60ti letý machr přes výfuky. :-)
MATERIÁL:
0,- KČ
PRÁCE:
800,- KČ

[X] ANGELEYES a ČIRÉ BLINKY 16.11.2011
(cca160000km)
- Dnes jsem dokončil práci na AngelEyes které dorazily 11.11.2011 i s čirými černými blikry. Nasadil jsem do 2x 2 H7 žárovky a původní Ford motorky pro naklápění jelikož nebyly součástí, dále jsem si do nich vložil blinkrové žárovky a propojil je s blinkry v nárazníku aby blikaly jak ty čiré černé v nárazníku, tak i ve světlech.
MATERIÁL:
Světla: 4000,- KČ (dárek od přítelkyně)
Blinkry: 500,- KČ
Žárovky: 4x 100,- KČ (blinkrové jsem měl a jednu mi dal kamarád)
PRÁCE:
0,- KČ (sám)

[X] CENTRÁL 21.10.2011
(cca160000km)
- ode dneška nejde dálkové ovládání, central ale funguje na obou klíčích, asi uplaval kód, zatím řešit nebudu (pozn. opraveno, auto umí kód naprogramovat zpět)
MATERIÁL:
0,- KČ
PRÁCE:
0,- KČ

[X] MENŠÍ MYTÍ MOTORU 22.10.2011
(cca160000km)
- trochu jsme vymyli motor
MATERIÁL:
0,- KČ (kolegovo vapka a chemikálie)
PRÁCE:
0,- KČ (s kolegou)

[X] 8x (6x) FERODO SL TARGET 25.10.2011
(cca160000km)
- nasadili jsme destičky na přední a jedno zadní kolo a zjistili, že na prav. zadím je asi poškozený brzdový píst který nešel zatlačit, možná díky tomu byla našikmo jedna z destiček a dobrousila se až do kotouče, museli jsme na tomto kole nechat původní a zítra nechám v servise opravit píst a po té je nasadíme.
MATERIÁL:
1900,- KČ (kolegovo sleva na autodíly)
PRÁCE:
0,- KČ (s kolegou)

[ono to bude pořád přibývat] :-)

 


Další vozy Ford Focus



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Více o modeluFord Focus C170 (1998-2004)
Avatar Roadster s motorem z Fordu Focus RS míří do výroby Avatar Roadster s motorem z Fordu Focus RS míří do výroby

Mala britská automobilka Avatar Sports Cars v loňském…

Nový Ford Focus zachycen na špionážních fotkách. Poprvé odhaluje interiér Nový Ford Focus zachycen na špionážních fotkách. Poprvé odhaluje interiér

Nová generace Focusu je jedním z nejočekávanějších…

 





Blesk.cz

Doly krále Šalamouna i potápění s delfíny. Utečte před zimou do izraelského Ejlatu

Doly krále Šalamouna i potápění s delfíny. Utečte…

Chcete plavat s delfíny, šnorchlovat mezi korálovými útesy, nebo se jen tak vprostřed zimy povalovat na pláži?…

Recenze: Mučení jako za totality. Vidořád skomírá v nástrahách futuristické Evropy

Recenze: Mučení jako za totality. Vidořád skomírá v…

Třetí díl z plánované heptalogie mladé britské autorky Samanthy Shannon je na českých knižních pultech. A…

 

iSport.cz

Eden mimo sezonu? Na Slavii bude centrum pro mladé čínské fotbalisty

Eden mimo sezonu? Na Slavii bude centrum pro mladé…

Slavia se dohodla s Čínskou fotbalovou asociací, že v Edenu vytvoří první centrum pro trénink čínské mládeže v…

Vémola v pořadu Fight!: O cestě do UFC, kulturistice a práci vyhazovače

Vémola v pořadu Fight!: O cestě do UFC, kulturistice…

Díky práci vyhazovače v Londýně se probojoval do nejprestižnější MMA ligy UFC. Kariérní cesta Karlose Vémoly je…

 

Reflex.cz

Další protikuřácké tažení: Zakáže nám EU elektronické cigarety?

Další protikuřácké tažení: Zakáže nám EU…

Nenápadně a pozvolně nám aktivisté rozjíždějí, podobně jako rozjeli válku proti tabáku, válku proti…

Čína má poprvé více superpočítačů než USA. A daleko více než Japonsko, Německo a Británie dohromady

Čína má poprvé více superpočítačů než USA. A daleko…

Bouřlivě se rozvíjející Čína dosáhla dalšího milníku v nejmodernějších technologiích. Poprvé v historii má více…