Recenze

vwtsi (muž ) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Volkswagen Passat 2.0 TSI DSG

9,51 Uživatelé

Hodnoceno: 21× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volkswagen Passat, foto 1 Volkswagen Passat, foto 2 Volkswagen Passat, foto 3 Volkswagen Passat, foto 4 Volkswagen Passat, foto 5 Volkswagen Passat, foto 6 Volkswagen Passat, foto 7 Volkswagen Passat, foto 8
Volkswagen Passat, foto 9 Volkswagen Passat, foto 10 Volkswagen Passat, foto 11
 

Technické info

Přezdívka auta Volkswagen Passat B7 Rok výroby 2011 Koupeno nové palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1984 výkon [kW]: 155 kroutící moment [Nm]: 280 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7,6 maximální rychlost [km/h]: 242 počet rychlostí: 6 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 565 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 9

Popis vozu

Passatik

Bol objednavany koncom leta 2011 no dockali sme sa ho az zaciatkom novembra.

Pred passatom to bol a este stale je superb 2, 2.0tdi (125kw) DSG 4x4.Mimochodom velmi dobre auto :)

Preco prave 2.0tsi dsg? Nuž,superb je naozaj pohodlne auto a so 170k dizlovym motorom je to naozaj tahun,pohodlny,na dlhe cesty so super spotrebou.No aj tak v nom chyba urcita,nenazval by som to sportovost ,ale skor dravost,chut nechavat sa vytacat.

Passat bol teda objednany s motorom 2.0tsi ,ktory disponuje vykonom 210k,cize "geteíčkovy"
motor.Motor tiahne vdaka preplnaniu krasne odspodu a necha sa vytacat az po 7000ot/min.Vo vyssich otackach ma podla mna aj krasny zvuk ( ti ktori jazdia na 6 a viac valcovych motoroch mi asi nedaju za pravdu).

Pochvalit musim prevodovku DSG ktora je naozaj rychla,rychlejsia ako v superbe.v kludnom jazdnom style se snazi udrzovat otacky okolo 1500 otacok aj menej, a pritom vobec nemam pocit ze by sa motor dusil.Pri zoslapnuti pedalu na podlahu (pri plnom kotli :D )podradi aj niekde do pasma 6000ot a potiahne do 7000.Vtedy ma motor krasny zvuk a dokaze krasne zatlacit do sedadla.Pri rychlostiach okolo 30km/h pri plnom plyne prevodovka podradi aj do jednotky.Velmi dobra je aj elasticita zo 60-100 alebo 80-120, no pri prychlostiach nad 120uz nejde o zatlacenie do sedadla ale motor aj tak slusne taha.

Skoda ze k 2.0tsi sa momentalne neponuka 4 motion....

Co sa tyka jazdnych vlastnosti auto velmi pekne drzi stopu aj ked je len na 17 palcovych diskoch kolies,samozrejme su tu naznaky nedotacavosti ved je to predsa prednokolka :Dfiltrovanie nerovnosti je vyborne.

Passatik je okrem stresneho okna a nezavisleho kurenia v plnej vybave,viac sa z priplatkovej uz ani nedalo vybrat.

Par zaujimavych priplatkovych veci:

Adaptivny tempomat s front assist:

Zo zaciatku som sa ho bal vyskusat a moc som mu neveril,prvy krat som ho skusil na dialnici kde som spomalil na 120 a zaradil sa do praveho pruhu a zacal sa priblizovat ku kamionu iducemu 90...auto ma upozornilo a kedze som nereagoval pekne pribrzdilo na 90 a udrzovalo si odstup za kamionom,samozrejme po vyhodeni smerovky a zaradeni do laveho jazdeho pruhu auto zacalo samo zrychlovat na predtym zvolenych 120.

Lane assist & side assist:

Nefunguje,ze by som si zapol adaptivny tempomat vylozil nohy na volant a cital noviny :D
Je to pomocnik,ktory pocas microspanku dokaze auto udrzat v jazdnom pruhu no po par sekundach sa ozve hlasne pipanie a vibracie do volantu.Ako bezpecnostny prvok hlavne pocas dlhych ciest je vsak vynikajuci.

Parkovaci asistent:

Ano dokaze presne zaparkovat ci uz pozdlzne alebo kolmo,no niekedy sam zaparkujem rychlesie...

Niektore dalsie predmety zakupene v priplatkovej vybave:

Atermicke celne sklo

Bixenony,s LED dennym svietenim ( vyzeraju naozaj dobre a hlavne svietia dobre)

Prehladny nevigacny system

Audio systemm Dynaudio confidence(10 repr.)-hra nauzaj skvele...


Bezpečnostné a zvukovo izolujúce predné
bočné sklá...

..a mnoho dalsich veciciek,mozno aj zbytocnych hluposti...:D

No suma sumarum motor,prevodovka,vybava,priplatky= 43 600e

Silné stránky

-motor
-prevodovka
-pohodlie
-vzhlad
-komfort
-zvuk

Slabé stránky

-spotreba
-cena vozidla
-cena priplatkovej vybavy
-parkovacie senzory su menej presne ako na Superbe 2,superb zachytaval aj nizsie predmety,passat ma problem zachytit nizsie predmety a je trosicka pomalsi OPS

 


Další vozy Volkswagen Passat



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10
prostornost
9
jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
9
provozní náklady
7
náhradní díly
8
výkon motoru
9
spotřeba
5
hlučnost motoru
7
kvalita sedadel
8
brzdy
8
zavazadlový prostor
9

Více o modeluVolkswagen Passat B7/3C (2010-2014)
VW Polo Variant 1,9 SDi - Malý velký vůz VW Polo Variant 1,9 SDi - Malý velký vůz

Po Passatu a Golfu Variant přichází i designově povedené…

VW Golf IV VW Golf IV

Už je to tady, představujeme Vám horkou novinku tohoto…

 





Blesk.cz

Kůň na Brněnsku spadl do úzké šachty u bazénu: Vytahovali ho jeřábem

Kůň na Brněnsku spadl do úzké šachty u bazénu:…

Hasiči a veterináři v neděli ráno zachránili koně, který se propadl do technologické šachty bazénu v…

Jan Tříska (80) do Vltavy skočil sám! Pokus o sebevraždu?

Jan Tříska (80) do Vltavy skočil sám! Pokus o sebevraždu?

Okolnosti provázející sobotní skok Jana Třísky (80) do vod Vltavy vzbuzují otázky a provází je jedna záhada za…

 

iSport.cz

Krmenčík si libuje: Náš fotbal je pastva pro oči. Tabulku střelců neřeší

Krmenčík si libuje: Náš fotbal je pastva pro oči.…

Byl to jeho zápas. Během čtrnácti minut zasunul do sítě Mladé Boleslavi dvě branky. Ve zbytku utkání útočil…

Potlesk vestoje pro legendy. Na čtyřhru s Rafou nezapomenu, zářil Federer

Potlesk vestoje pro legendy. Na čtyřhru s Rafou…

Na tohle celý svět čekal. Roger Federer a Rafael Nadal na jedné straně kurtu, aneb výjimečná premiéra v Praze!…

 

Reflex.cz

Dnes se rozhoduje o budoucnosti Německa. Pět důvodů, proč sledovat volby u našich sousedů

Dnes se rozhoduje o budoucnosti Německa. Pět důvodů,…

Na první pohled by se mohlo zdát, že nedělní volby do německého Spolkového sněmu budou hodně nudné.  Všechny…

Herec Jan Tříska bojuje o život. Včera spadl či skočil z Karlova mostu do Vltavy

Herec Jan Tříska bojuje o život. Včera spadl či…

Herecká legenda Jan Tříska (80) bojuje ve vážném stavu o život na anesteziologicko-resuscitačním oddělení (ARO)…