Volkswagen Golf (2014)
1.12.2014PROČ GOLF VARIANT Golf Variant 1.4 TSI 103 kW Highline jsem zakoupil jako nový vůz v září 2014. Doba dodání od objednávky byla přesně tři měsíce.…
Volkswagen Golf (trelax)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
trelax 04.12.14 09:41
« Re: Re: Re: Re: STIERACE
Tónování - 2600 Kč za komplet zadní skla (zadní dveře, boky kufru, 5. dveře)
Pískování - systém Cebia (včetně registrace) 1700 Kč, dá se i levněji leptáním, ale to jde ze skla vyleštit
Zafóliování předku (nárazník, kapota, blatníky, hrana nad předním sklem až po střešní okno + černá ochrana nákladové hrany kufru - 6000 Kč bez dokladu -
doktores 12.07.15 21:47
« Zabezpečenie
Zdravým, mám objednaný Golf Variant Highline 1.4TSI 110KW a rád by som vedel, aké zabezpečenie okrem pieskovania skiel si dával, alebo zvažoval, díks za odpoveď.
Ja osobne uvažujem o Bulldocku na pedále + zamykanie prevodovky + pieskovanie skiel /zvažoval som aj uzamykanie stĺpu riadenia miesto prevodovky/. Alarm je samozrejmosť. Ináč tá cena je super, mne dali 13% z cenníkovej ceny po urputnom boji asi s 10 predajcami - pochodil som v Čechách aj na Slovesnku, bral som nakoniec z Čiech, kde ho aj chcem prihlásiť /nechce sa mi platiť 450 eur registračnú daň/. -
Vašek M. 08.12.14 10:32
« Re: Re: Re: Re: Re: STIERACE
Ahoj, psal jsem SZ, ale je to nějaké nepřehledné a ani á ji nedokážu vyhledat v odeslaných, tak kdo ví, jestli tobě to vůbec přišlo. :-)
Chválím Golfa, fakt pěkná specifikace. Taky mi při srovnání s O3 připadá jako lepší volba.
Kolik bys chtěl za ty letní gumy 205/55 R16? Hodily by se mi na jaro na O2.
Kdyžtak napiš na vasek.mensik@post.cz
Díky! -
iudex 04.12.14 14:05
« Re: Re: Re: Spotreba
Ja mám 193cm a do (krátkeho) Golfa sadám absolútne bez problémov, dokonca keby bola núdza, zmestil by som sa aj dozadu pri sedačke nastavenej na mňa. A ten motor: o tom nekultivovanom slabom chrochtáku ako alternatíve k vydarenému, výkonnému a úspornému TSI by som ani sekundu nerozmýšľal ani pri väčšom nájazde. -
iudex 03.12.14 15:33
« Re: Re: Re: STIERACE
Len poznámka k tým gumám: tie rozmery, čo uvádzaš, nie sú správne. Golf (a ostatní koncernoví súrodenci) majú povolené rozmery:
195/65R15
205/55R16
205/50R17
225/45R17
225/40R18
225/35R19.
Napr. pneu 225/50R17 majú oproti 225/45R17 obvod väčší o 70mm, čo je dosť; okrem samotného veľkostného rozdielu to napr. spôsobí aj odchýlku tachometra.
Rovnako veľké sú pneu 225/45R17 a 205/50R17, preto sú aj povolenými alternatívami.
Inak pekne vymazlené auto. :yes: -
trelax 02.12.14 09:40
« Re: Re: Spotreba
Je to o mnoha aspektech. Už jen kvůli nízkému ročnímu nájezdu, parkování venku i v mrazech a převážné většině jízd na krátké vzdálenosti je pro mě nafta špatná volba, i kdybych nebral v úvahu další aspekty - jak ty objektivní (kultivovanost a hlučnost motoru, jen pětikvalt), tak i subjektivní, které při správné péči vůbec nemusejí nastat (potenciálně vyšší náklady na servis dieselu, filtr pevných částic...).
Mně konkrétně tohle vše plus výrazně vyšší výkon benzinu 103 kw stojí za spotřebu vyšší o 1 litr. Ale samozřejmě je spousta lidí, kteří jezdí jinak, jinde, na jiné vzdálenosti a parkují třeba v garáži.
Každý vybírá auto komplexně podle svých priorit. Já jsem malý a hubený aktivní sportovec, proto mi vyhovuje nízký dlouhý kombík se sportovním sedadlem až dole u podlahy. Manželka má metr šedesát a děti ani to ne, takže prostorově větší auto nepotřebujeme.
Ale třeba soused má skoro dva metry a dost přes 100 kilo. Do golfa s panoramou (snížený strop) se sotva nasouká a je sranda pozorovat, když se z něj pokouší vystoupit. Do práce dojíždí denně skoro 100 km, z části po rozbitých okreskách, a tak si koupil yetiho 4x4 v dieselu. Oba jsme maximálně spokojeni.
Člověk s postavou někde mezi námi si vybere třeba sportsvana jako nejlepší volbu. Má prostornější interiér, pohodlnější nastupování/vystupování, ale zase menší, kratší a vysoký kufr, což není optimální pro převoz větších předmětů. Taky rozložení hmotnosti napěchovaného kufru třeba při cestě k moři je logicky horší. I spotřeba bude při stejném motoru větší kvůli vyšší karoserii (aerodynamický odpor). Kdo ale hledá větší vnitřní prostor, tyhle drobné minusy skousne. Je to zkrátka o prioritách.
Ještě že je nabídka tak široká a každý si vybere podle toho, co potřebuje :-) -
trelax 01.12.14 22:02
« Re: Spotreba
Je to pahorkatina sem tam s kopci, žádná Haná... :-) Pod 5 litrů se dá jet za minimálního provozu, tj. ideálně v noci nebo o víkendu mimo špičku. Ale stejně myslím, že je to hlavně o stylu jízdy. Já třeba zásadně z kopce brzdím motorem, do zastavení hodně dojíždím na neutrál...
Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI 103 KW Highline plus
VNITŘNÍ VÝBAVA
- automatická dvouzónová klimatizace Climatronic
- sportovní sedadla ergoActive v kombinaci kůže/látka, 14polohové sedadlo řidiče s masážní funkcí bederní opěrky a vyhřívání předních sedadel (příplatek)
- vyhřívaný multifunkční volant (příplatek)
- volant, řadicí páka, hlavové opěrky a výplně dveří v kůži
- elektromechanická ruční brzda s funkcí Auto Hold
- Start-stop systém
- loketní opěrky vpředu + vzadu
- panoramatické elektrické střešní okno (příplatek)
- palubní počítač Colour – dotykový displej, rádio, USB, 2x slot na SD kartu, 8 reproduktorů
- barevný maxidot displej mezi budíky (příplatek)
- navigace Discover Media (příplatek)
- tempomat včetně omezovače
- volba režimu jízdy: Normal, Eco, Sport, Individual (příplatek)
- elektrické ovládání oken vpředu + vzadu
- rozhraní pro bluetooth telefonování s integrovanou anténou (příplatek)
- vyhřívané přední sklo bezdrátově (příplatek)
- dešťový senzor
- signalizace únavy řidiče
- LED osvětlení interiéru, prostoru pro nohy a dekoračních dveřních lišt
- zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru
- kontrola tlaku v pneumatikách
- tónovaná skla
VNĚJŠÍ VÝBAVA
- bi-xenonové světlomety s LED diodami a aktivním přisvěcováním do zatáček (příplatek)
- ostřikovače světlometů s ukazatelem stavu nádržky (příplatek v rámci xenonů)
- mlhové světlomety s aktivním přisvěcováním do zatáček
- zatmavená zadní světla s LED brzdami
- LED osvětlení SPZ
- střešní nosič podélný stříbrný
BEZPEČNOSTNÍ SYSTÉMY
- elektronická uzávěrka diferenciálu XDS
- elektronický imobilizér
- stabilizační systém ESP včetně ABS, EBV, ASR, MSR
- 11 airbagů (zadní za příplatek)
- Parkpilot - parkovací senzory vpředu + vzadu, zobrazení na displeji (příplatek)
- parkovací kamera (příplatek)
- multikolizní brzda
- PreCrash systém
Prodloužená záruka zdarma - 4 roky/80.000 km
CENÍKOVÁ CENA VOZU: 692.900 Kč
PRODEJNÍ CENA PO SLEVĚ NA IČO VČETNĚ ŠKOFIN BONUSU 30.000 Kč: 553.000 Kč
DOPLŇKY POŘÍZENÉ PO KOUPI VOZU
- letní kola VW Madrid, Pireli P7 225/50 R17
- zimní gumy Continental 850 195/55 R16 na sériová kola
(zůstaly mi nejeté letní gumy Continental 195/55 R16, tak kdyby měl někdo zájem...)
- černá mračítka na světlometech
- tónování zadních skel 20 procent propustnost
- ochranná fólie: kapota, přední nárazník, přední blatníky
- černá ochranná fólie na nakládací hraně kufru
- vypískování kódu na skla včetně střešního
- dvojitá koncovka výfuku
- vnitřní prahové lišty nerez
- řadicí páka GTI
- sada sportovních pedálů GTI
- nerez mřížka na zadní výduch klimatizace
- vana do kufru originál VW Golf
- sada pryžových koberců originál VW Golf