Recenze

tom_16v (muž 30 let) Poslat zprávu
 
8 Majitel

Fiat Tipo 2,0 16V

9,71 Uživatelé

Hodnoceno: 16× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Fiat Tipo, foto 1 Fiat Tipo, foto 1 Fiat Tipo, foto 2 Fiat Tipo, foto 3 Fiat Tipo, foto 4 Fiat Tipo, foto 5 Fiat Tipo, foto 6 Fiat Tipo, foto 7
Fiat Tipo, foto 9 Fiat Tipo, foto 10 Fiat Tipo, foto 11 Fiat Tipo, foto 12 Fiat Tipo, foto 13 Fiat Tipo, foto 14
 

Technické info

Přezdívka auta Sedicivalvole Rok výroby 1992 Koupeno ojeté najeto [km]:93425 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1995 výkon [kW]: 107 kroutící moment [Nm]: 190 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9 maximální rychlost [km/h]: 220 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 10

Popis vozu

Jedná se o ostrou verzi Fiatu Tipo. Je vybaven atmosférickým dvoulitrem s 16 ventilovou technikou. V sérii dodává 107kW při6200 otáček. Oproti obyčejnému Tipu má větší brzdy (nejdou dát menší než 15" ráfky), jinou masku, zadní lampy, prahy, laděný výfuk včetně svodů, budíky pro tlak oleje a teplotu oleje, volant Momo a anatomické sedačky racaro.

Silné stránky

+Poměr cena / výkon
+prostornost (kterou ovšem absolutně nevyužiji :D)
+jízdní vlastnosti
+předvídatelné chování
+poměrně nízká spotřeba i při ostré jízdě

Slabé stránky

-Převodovka je nevychytaná (špatné zpřevodování) a celkem nepřesná. -hmotnost.
-měkčí podvozek
-imige přece jenom většina típek už je dávno posmrti.
-málo kdo ho ocení

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Za celou dobu tyhle závady
-spojka
-zaseklí pístek v zdním třemenu brzdy
-tekoucí servo
-převodovka
-těsnění pod vanou

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto jsem koupil na inzerat na cars.cz . Předchozí majitel mi o něm řekl vše, co věděl, takže max. spokojenost. Vše má ovšem malou pihu na kráse: slíbil mi, že mi zašle bezpečnostní klíč od šroubů alu kol, ale ten však neposlal.

Ostatní

Mým velkým snem je Fiat Coupe 20VT limited edition. Na Coupe zatím nemám, tak sem si koupil auto, které má alespoň stejné srdce. Také mě utvrdilo v tom, že dokud nebudu mít zaměstnání, nemám šanci Coupe uživit. Holt mít sportovní auto není levná záležitost. Tuning: mám jen jiná kola o stejného průměru. Na Tipo se tuning nehodí. Plánuji pouze hlavici řadící páky.(z Coupe 20VT plus), otevřené sání a možná červené pásy, jako má Coupe limited edition nebo třeba bíle podbarvené budíky. Vysvětlivky: Mám ho opravdu pro zábavu a sportovní jízdu, takže berte jako fakt, že např. felicie má převodovku daleko, daleko horší. Francouzská auta mají podvozek daleko mekčí. Protě vše je relativní :P

 

Novinky v recenzi

23.9.2007 00:00

Mazlíka jsem už prodal a moooc mi chybí :'-(

1.9.2007 00:00

Auto momentálně na prodej

11.5.2007 00:00

Tak auto už mám týden na výměně spojky a prý tam ještě týden budu....Už se na něj těším opravdu moc až probudím znovu jeho horko krevné srdce a protáhnu ho po mé oblíbené okresce.


Další vozy značky Fiat



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
8

Pár mušek mělo,ale nic hrozného

praktičnost
10
prostornost
10

Až zbytečně velké...Velký kufr místa na zadních sedačkách místa habaděj(co mi to je platné když jezdím sám ve předu :D )

jízdní vlastnosti
8

Rozhodně by to chtělo tvrdší podvozek,přesnější převodovku a nějaké to kilo dolů jinak vyhovujicí

jízdní komfort
8

Báječný,auto je pohodlné...

provozní náklady
7

Dá se to zvládnout v pohodě se stálým příjmem, ovšem pro studenta v celku vysoké.

náhradní díly
7

Dostupné, levné, ovšem pro mě jako studenta nepříjemně drahé :(

výkon motoru
9

Hondy dokážou vymáčknout ze svého 2litr víc, ale i tak je to slušné. Nicméně do 3tis. je nepříjemně líný, ovšem potom jde rychle do otáček a doprovází ho krásný zvuk. Rafička se zastaví u 7tis. Nejvhodnější je řadit v 6500, což i prozrazuje žluté pole

spotřeba
6

Přiměřená úsporná jízda 8,5; normální 9,5-10; ostrá 12. Pedál neustále na podlaze - kolem 15.

hlučnost motoru
9

Tak akorát... Má krásný zvuk, to se musí slyšet.

kvalita sedadel
10

Sedačky recaro jsou tvrdší, ale nabízí oporu díky dobrému tvarování a dobrému bočnímu vedení.

brzdy
7

Při opakovaném brždění rychle vadnou. Uvažuji o upgradu. Jinak mají ostrý nástup.

zavazadlový prostor
10

Velký,nadbytečný pro lékarníčku,hever,nějaké to nářadi a sem tam batoh :D


Více o modeluFiat Tipo
Fiat Tipo 1.4 (70 kW) – Proč nemá turbo? Fiat Tipo 1.4 (70 kW) – Proč nemá turbo?

Nový kompaktní sedan od Fiatu chce kombinovat atraktivní…

Fiat Tipo hatchback a kombi: První jízdní dojmy z Itálie Fiat Tipo hatchback a kombi: První jízdní dojmy z Itálie

Fiat po dvaceti letech oprášil jméno Tipo, nejprve coby…

 






Blesk.cz

Finále plesové sezóny? Za velké prachy valčík beznaděje

Finále plesové sezóny? Za velké prachy valčík beznaděje

Sezóna plesů skončila a opět se ukázalo, že i na velkých a prestižních bálech, jakým byl i ten Česko Slovenský v…

Slavný autosalon jde k zemi. Bývalá firma milovníka vnadných blondýn je v konkurzu

Slavný autosalon jde k zemi. Bývalá firma milovníka…

Někdejší největší síť autosalonů v Česku A. Charouz Motors skončila v konkurzu. Uvedl to ve středu…

 

iSport.cz

Kometa a LM? Nutné zlo, partnery ani fanoušky nezajímá, říká Zábranský

Kometa a LM? Nutné zlo, partnery ani fanoušky…

Automaticky se ziskem extraligového titulu připadlo Kometě právo startovat v příštím ročníku Ligy mistrů. Na…

Velký návrat Šarapovové. V prvním zápase po aféře porazila Vinciovou

Velký návrat Šarapovové. V prvním zápase po aféře…

Návrat k tenisu po trestu za doping se ruské hvězdě Marii Šarapovové vydařil. Na turnaji ve Stuttgartu porazila…

 

Reflex.cz

Je suis Bělobrádek aneb Co zůstalo skryto za radou k nalezení nového chlapa

Je suis Bělobrádek aneb Co zůstalo skryto za radou k…

Předseda KDU-ČSL Pavel Bělobrádek pohoršil v rozhovoru pro The Student Times snad všechny české svobodné matky.…

Generálním ředitelem České televize bude i nadále Petr Dvořák

Generálním ředitelem České televize bude i nadále…

Generálním ředitelem České televize dnes Rada ČT na dalších šest let zvolila jejího současného šéfa Petra…