Chrysler 300C (2007)
10.2.2011Chrysler 300c SRT8 hemi. Obsah 6.063cm3, 435k, 570Nm, maximální vyzkoušená rychlost 280km/h, 0-100km za 5,6sec. Zadní náhon, automat s tiptronicem atp.…
Chrysler 300C (sam74)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Barrichello 11.02.11 14:38
« Re: Náklady
Olej Mobil 1 0W40; objem 6,6 litru
Měnit každých 6 tis km (doporučeno)
Pneu 20" 245/45 R20 vpředu; 255/45 R20 vzadu
Dodací lhůta 2 dny z centrálního skladu z německa, 5 dní přes FedEX z USA, ostatní doprava neprioritní 14 dní.
ofiko díly u dealerů Fiat CR (chrysler,dodge a jeep) nebo www.mopardily.cz; zbytek budto dovozci nd an ameriky, naebo www.rockauto.com a další + ebay -
The Stig Driver 11.02.11 14:25
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Náklady
Hoši já znám chlapa co má Porsche Caynene na plyn..... má ho jen na to, aby s ním machroval >:D >:D >:D Ostatní lidí se mu smějí a on si myslí jaký je king....
Mně osobně by bylo hodně trapně, kdybych měl dojet s Cayenem na benzinku a čepovat plyn >:D :no: To je můj osobní názor ;-) -
positivemind 11.02.11 13:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Náklady
Záleží na úhlu pohledu. Jak psal ale Johny výše, má RS4 na benzín - tzn. za zábavu si umí zaplatit.
Na cestování (300C) patrně hledal něco obdobně výkonného jako RS4, ale protože hodně najede, přemýšlí (jako správný podnikatel) také nad výdaji.
Když pak 300C slouží jako dálkáč, proč ne. Má výkon a optimalizuje výdaje.
Já bych si ale do auta plyn nedal už z důvodu, že ho pořád a pořád nepovolují do podzemek :no: -
Poustnik 11.02.11 12:12
« Re: Re: Re: Re: Re: Náklady
Ale to je fakt jenom úhel pohledu. V USA si to auto koupí spousta lidí jen proto, že ho chtějí a ten výkon nikdy nevyužijí. Co jsem pozoroval maminy, co vozí děti do školy, ani netušily, jestli mají 4, 6, nebo osm válců a kolik to má vlastně koní. Tam se výkonný motor do rodinného auta dává pro pocit bezpečí, že tam ten výkon je, kdyby byl potřeba, ale skoro nikdo ho nevyužívá. -
Stefič 11.02.11 11:43
« Re: Re: Re: Re: Náklady
zkus přemýšlet. Když si koupím auto pro rodinu (jako je třeba Voyager), pak se dá předpokládat, že si budu hlídat náklady na provoz. Nepreferuji výkon, ale prostor a právě ty náklady. Pokud si ale koupím auto s V8 a objemem 6l, pak to asi nedělám, abych uspořil PHM, nemyslíš? Patrně hledám především výkon. A pokud si mohu dovolit dát za auto nemalé peníze, tak lze předpokládat, že peníze pro mě nejsou takovou překážkou a tudíž mě spotřeba tolik nezajímá. A pokud to tak je, tak proč bych ten supr výkon omezoval nějakým trapným plynem. Plyn si nacpi do Felicie nebo Fabie 1,2 HTP...Do takového auta cpát plyn, to může udělat jenom absolutní ignorant...
A ještě detail - to, že je někdo majitel velké stavební firmy a má dost peněz ještě neznamená, že spolkl veškerou moudrost světa (jak si patrně myslíš). Je to prostě trouba a nejspíš velký lakomec co chce dělat machry, ale nechce se mu za to machrování platit... Nebo to zase takový pracháč nebude.. -
Johny.Rico 11.02.11 10:25
« Re: Re: Re: Náklady
Hele víš co? Tys měl asi včera taky opici a proto vypouštíš takové p******y z pusy. Majitel jedné velké stavební firmy u nás má Chrysler 300C Hemi na plyn, Voyager na plyn, RS4 má na benzin. Znám ho a vím, že problémy s penězi nemá, a přesto to auto má na plyn. Já bych udělal to samé, pokud bych byl v situaci coolio. Jenže tady, vy internetoví bijci, víte všechno nejlíp. To mě vždy rozseká a pobaví >:D :no: -
Stefič 11.02.11 08:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Náklady
njn, jenže v USA je auto spotřební zboží a tomu se podobají i náklady nakoupi a na náhradní díly. V Evropě je to stále poněkud jinak...bohužel. Osobně bych se ani tak neobával mechanických poruch. Máš pravdu, že s tím pomůže šikovný mechanik, ale větší možné problémy by mohly být s elektronikou...To chce většinou autorizovaný servis. Koukal jsem na chrysler.cz a cena za hodinu práce je 800,- Výměna oleje 4400(!) a to se mění po 6 měsících nebo po 12.000km. Takže za lidovku to rozhodně nebude -
Poustnik 11.02.11 00:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Náklady
Když je někdo na opravy levej jako já a musí se vším běhat do serisu, tak je asi blbost pořizovat si auto s šestilitrovým motorem. Ale existují i kutilové, co jsou schopni si cokoli opravit sami a objednat si díly z ameriky není žádný problém. Když ti do toho nelezou prostředníci, tak bych řekl, že budou i laciné. Ale nevím samo, jak u tohodle konkrétního typu. Když jsme v USA měli nějaký problém s naším Fordem, dojeli jsme do servisu, nic se předem neobjednávalo, maník na to kouknul, rozebral brzdy, řekl - tak to budu potřebovat tohle - zvedl telefon, zavolal do skladu, za půl hodiny přijel poslíček s tím co potřeboval a bylo to. Ale je fakt, že Ford je tam masovka. :-) -
Ondřej Šámal 11.02.11 00:20
« Re: Re: Re: Re: Náklady
Já vim, ale když někdo řeší spotřebu, pravděpodobně bude řešit i další věci (cena dílů apod.), o ten plyn až tak nejde. Taky mě zajímá spotřeba, proto většinou jezdim v autě, co žere 4,5 litru. Ale podobný auto bych chtěl, i když teda americká auta uznávám jen do začátku 70. let, tedy do vypuknutí ropný krize a snižování emisí, od tý doby stojej ameriky za starou belu.
Pokud teda pán chce podobné auto, musí ho chtít i se všemi jeho nešvary, velkoobjemový motor je prostě :yes: byl by hřích ho jakkoliv mršit. -
Ondřej Šámal 10.02.11 23:30
« Re: Re: Náklady
"Když nemáš na banány, nekupuj si opici!"
Tohle řešení spotřeby a nákladů mě vždycky hrozně pobaví, zvlášť u auta, co má přes 430 koní. Náklady budou adekvátní vzhledem k objemu, výkonu a původu auta. Narvat do tohodle auta plyn je na facku, beze srandy. Pokud chceš jezdit za 8 litrů, kup si diesel nebo nějakou 1,8 v benzínu. S tímhle autem počítej tak 13-15 litrů v normálu (majitel to ví určitě líp). Každopádně tě ale bude na druhou stranu hřát u srdce, že víc jak za 25 na sto s tím nikdy nepojedeš, narozdíl od všech těch oturbených motůrků, jejichž rozpětí je někde mezi 5 a 40 litry, za cenu mnohem nižšího výkonu a spolehlivosti/trvanlivosti.
Prostě pokud řešíš, jestli ti auto žere 8, nebo 12 litrů, tak si tohle nekupuj, nebudeš mít na to ;-) -
coolio 10.02.11 22:21
« Náklady
Hodil bys do placu pro představu nějaké náklady?
Mění se častěji olej, ale předpokládám že to nejsou ty evropské longlife oleje ale spíš nějaká jednodušší sorta, třeba minerální a tím pádem levnější? Kolik litrů se do motoru lije?
A rozměr pneu? Na kolik km tak jsou? Náhradní díly co musíš měnit - např ty čepy, kde se shánějí, dodací lhůty, kolik stojí?
Uvažoval jsem o tom si také něco velkolitrážního pořídit, ale asi bych to musel předělat na plyn abych to utáhnul.