reklama


Diskuse

Chrysler 300C (2007)

10.2.2011

Chrysler 300c SRT8 hemi. Obsah 6.063cm3, 435k, 570Nm, maximální vyzkoušená rychlost 280km/h, 0-100km za 5,6sec. Zadní náhon, automat s tiptronicem atp.…

 

Chrysler 300C (sam74)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Vette

    Vette 10.02.2011  21:27

    Gratulujem

    Ahoj. Vela ludi pre toto auto mena pochopenie ale mne sa vzdy pacilo. Dlho ma laka SRT-8 v kombiku, aj ked to moc prakticke nie je :-( Aj ked sa mu da vela veci vytknut a daju sa kupit aj lepsie auta, podla mna je super a rad by som ho mal doma :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Nicco

      Nicco 10.02.2011  22:01

      « Re: Gratulujem

      300c kombi bolo v Autotipe v rubrike paradoxy. V tomto pripade islo o to, ako ma maly kufor. No ale inak parada tank. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 11.02.2011  14:33

        « Re: Re: Gratulujem

        Kufr je velký hodst, koor když skopíš sedačky.
        Ale střecha se svažuje dolů, takže tam nenaložíš objemnné předměty.
    • 00 Reagovat !

      foto sam74

      sam74 13.02.2011  23:49

      « Re: Gratulujem

      300c a SRT kombi se nechá sehnat pouze v evropě. Ve státech je kombi pouze jako dodge a to s nechutným předkem a ještě horším interierem. Je hold levnější, tak museli někde ušetřit. A to ani nemluvě o tom, že do toho dávají i 2,7l, který při rychlejší jízdě bude baštit stejně, jako SRT.
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 14.02.2011  13:39

        « Re: Re: Gratulujem

        No a těch Magnumů s 2,7 V6 je tu nejvíc >:D
        V USA to stálo babku
  • 00 Reagovat !

    foto coolio

    coolio 10.02.2011  22:21

    Náklady

    Hodil bys do placu pro představu nějaké náklady?
    Mění se častěji olej, ale předpokládám že to nejsou ty evropské longlife oleje ale spíš nějaká jednodušší sorta, třeba minerální a tím pádem levnější? Kolik litrů se do motoru lije?
    A rozměr pneu? Na kolik km tak jsou? Náhradní díly co musíš měnit - např ty čepy, kde se shánějí, dodací lhůty, kolik stojí?
    Uvažoval jsem o tom si také něco velkolitrážního pořídit, ale asi bych to musel předělat na plyn abych to utáhnul.
    • 00 Reagovat !

      foto krovakus

      krovakus 10.02.2011  23:01

      « Re: Náklady

      Posledni veta me rozsekala... >:D Amerika na plyn... >:D Hodne dobry vtip... :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Ondrej-Samal

        Ondřej Šámal 10.02.2011  23:30

        « Re: Re: Náklady

        "Když nemáš na banány, nekupuj si opici!"
        Tohle řešení spotřeby a nákladů mě vždycky hrozně pobaví, zvlášť u auta, co má přes 430 koní. Náklady budou adekvátní vzhledem k objemu, výkonu a původu auta. Narvat do tohodle auta plyn je na facku, beze srandy. Pokud chceš jezdit za 8 litrů, kup si diesel nebo nějakou 1,8 v benzínu. S tímhle autem počítej tak 13-15 litrů v normálu (majitel to ví určitě líp). Každopádně tě ale bude na druhou stranu hřát u srdce, že víc jak za 25 na sto s tím nikdy nepojedeš, narozdíl od všech těch oturbených motůrků, jejichž rozpětí je někde mezi 5 a 40 litry, za cenu mnohem nižšího výkonu a spolehlivosti/trvanlivosti.
        Prostě pokud řešíš, jestli ti auto žere 8, nebo 12 litrů, tak si tohle nekupuj, nebudeš mít na to ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Poustnik

          Poustnik 10.02.2011  23:50

          « Re: Re: Re: Náklady

          A co by ne? Vím, že to tady bojovníci za čistotu benzínu neradi slyší, ale mít pohodlí ameriky s náklady Octávky, není to sen každého motoristy? A když to bude mít potom jen 400 místo 430 koní, kdo to pozná? Maňána!!! >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Ondrej-Samal

            Ondřej Šámal 11.02.2011  00:20

            « Re: Re: Re: Re: Náklady

            Já vim, ale když někdo řeší spotřebu, pravděpodobně bude řešit i další věci (cena dílů apod.), o ten plyn až tak nejde. Taky mě zajímá spotřeba, proto většinou jezdim v autě, co žere 4,5 litru. Ale podobný auto bych chtěl, i když teda americká auta uznávám jen do začátku 70. let, tedy do vypuknutí ropný krize a snižování emisí, od tý doby stojej ameriky za starou belu.
            Pokud teda pán chce podobné auto, musí ho chtít i se všemi jeho nešvary, velkoobjemový motor je prostě :yes: byl by hřích ho jakkoliv mršit.
            • 00 Reagovat !

              foto Poustnik

              Poustnik 11.02.2011  00:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: Náklady

              Když je někdo na opravy levej jako já a musí se vším běhat do serisu, tak je asi blbost pořizovat si auto s šestilitrovým motorem. Ale existují i kutilové, co jsou schopni si cokoli opravit sami a objednat si díly z ameriky není žádný problém. Když ti do toho nelezou prostředníci, tak bych řekl, že budou i laciné. Ale nevím samo, jak u tohodle konkrétního typu. Když jsme v USA měli nějaký problém s naším Fordem, dojeli jsme do servisu, nic se předem neobjednávalo, maník na to kouknul, rozebral brzdy, řekl - tak to budu potřebovat tohle - zvedl telefon, zavolal do skladu, za půl hodiny přijel poslíček s tím co potřeboval a bylo to. Ale je fakt, že Ford je tam masovka. :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Stefic

                Stefič 11.02.2011  08:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Náklady

                njn, jenže v USA je auto spotřební zboží a tomu se podobají i náklady nakoupi a na náhradní díly. V Evropě je to stále poněkud jinak...bohužel. Osobně bych se ani tak neobával mechanických poruch. Máš pravdu, že s tím pomůže šikovný mechanik, ale větší možné problémy by mohly být s elektronikou...To chce většinou autorizovaný servis. Koukal jsem na chrysler.cz a cena za hodinu práce je 800,- Výměna oleje 4400(!) a to se mění po 6 měsících nebo po 12.000km. Takže za lidovku to rozhodně nebude
                • 00 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 11.02.2011  14:39

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Náklady

                  Musíš si najít šikovnýho garážistu s diagnostikou, ale eletronika je německá, takže by měla být OK.
        • 00 Reagovat !

          foto Johny-Rico

          Johny.Rico 11.02.2011  10:25

          « Re: Re: Re: Náklady

          Hele víš co? Tys měl asi včera taky opici a proto vypouštíš takové p******y z pusy. Majitel jedné velké stavební firmy u nás má Chrysler 300C Hemi na plyn, Voyager na plyn, RS4 má na benzin. Znám ho a vím, že problémy s penězi nemá, a přesto to auto má na plyn. Já bych udělal to samé, pokud bych byl v situaci coolio. Jenže tady, vy internetoví bijci, víte všechno nejlíp. To mě vždy rozseká a pobaví >:D :no:
          • 00 Reagovat !

            foto Stefic

            Stefič 11.02.2011  11:43

            « Re: Re: Re: Re: Náklady

            zkus přemýšlet. Když si koupím auto pro rodinu (jako je třeba Voyager), pak se dá předpokládat, že si budu hlídat náklady na provoz. Nepreferuji výkon, ale prostor a právě ty náklady. Pokud si ale koupím auto s V8 a objemem 6l, pak to asi nedělám, abych uspořil PHM, nemyslíš? Patrně hledám především výkon. A pokud si mohu dovolit dát za auto nemalé peníze, tak lze předpokládat, že peníze pro mě nejsou takovou překážkou a tudíž mě spotřeba tolik nezajímá. A pokud to tak je, tak proč bych ten supr výkon omezoval nějakým trapným plynem. Plyn si nacpi do Felicie nebo Fabie 1,2 HTP...Do takového auta cpát plyn, to může udělat jenom absolutní ignorant...
            A ještě detail - to, že je někdo majitel velké stavební firmy a má dost peněz ještě neznamená, že spolkl veškerou moudrost světa (jak si patrně myslíš). Je to prostě trouba a nejspíš velký lakomec co chce dělat machry, ale nechce se mu za to machrování platit... Nebo to zase takový pracháč nebude..
            • 00 Reagovat !

              foto Poustnik

              Poustnik 11.02.2011  12:12

              « Re: Re: Re: Re: Re: Náklady

              Ale to je fakt jenom úhel pohledu. V USA si to auto koupí spousta lidí jen proto, že ho chtějí a ten výkon nikdy nevyužijí. Co jsem pozoroval maminy, co vozí děti do školy, ani netušily, jestli mají 4, 6, nebo osm válců a kolik to má vlastně koní. Tam se výkonný motor do rodinného auta dává pro pocit bezpečí, že tam ten výkon je, kdyby byl potřeba, ale skoro nikdo ho nevyužívá.
            • 00 Reagovat !

              foto positivemind

              positivemind 11.02.2011  13:08

              « Re: Re: Re: Re: Re: Náklady

              Záleží na úhlu pohledu. Jak psal ale Johny výše, má RS4 na benzín - tzn. za zábavu si umí zaplatit.

              Na cestování (300C) patrně hledal něco obdobně výkonného jako RS4, ale protože hodně najede, přemýšlí (jako správný podnikatel) také nad výdaji.
              Když pak 300C slouží jako dálkáč, proč ne. Má výkon a optimalizuje výdaje.

              Já bych si ale do auta plyn nedal už z důvodu, že ho pořád a pořád nepovolují do podzemek :no:
              • 00 Reagovat !

                foto The-Stig-Driver

                The Stig Driver 11.02.2011  14:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Náklady

                Hoši já znám chlapa co má Porsche Caynene na plyn..... má ho jen na to, aby s ním machroval >:D >:D >:D Ostatní lidí se mu smějí a on si myslí jaký je king....
                Mně osobně by bylo hodně trapně, kdybych měl dojet s Cayenem na benzinku a čepovat plyn >:D :no: To je můj osobní názor ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto positivemind

                  positivemind 11.02.2011  15:15

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Náklady

                  Musíš to brát tak, že jsou auta, kde se na spotřebu nehledí (pro zábavu, což je třeba právě ta RS4) a kde se na spotřebu hledí, i když jde o silné auto - 300C. Ať už má důvod jakýkoliv, směšné to pravděpodobně nebude :-)

                  Cayenne na plyn? Který motor?
                • 00 Reagovat !

                  foto Johny-Rico

                  Johny.Rico 11.02.2011  18:08

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Náklady

                  Klasické předsudky... na to jsou lidi odborníci :no:
            • 00 Reagovat !

              foto Johny-Rico

              Johny.Rico 11.02.2011  18:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: Náklady

              Přečti ti reakci uživatele RKa "dole"... řekl to za mě.
            • 00 Reagovat !

              foto Vette

              Vette 11.02.2011  19:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: Náklady

              Co je na tom zle? Chces vykon a nizsie naklady? Tak preco nie? Mam kamarata co ma Hummra H2 na plyn a nevie si to vychvalit. Jediny problem je velka nadrz na plyn co ma v kufri v objeme 100l. Teraz by to uz dal umiestnit niekam inde. Naklady ma vraj rovnake ako ked jazdil na Renaulte Espace. Dalsi to ma v Mustangu a tiez je spokojny. Ma auto ktore vzdy chcel a v daka uspore nakladov na nom moze jazdit kazdy den aj do roboty. Nie kazdy kto chce silne auto s velkym objemom ma zbytocne peniaze na ucty za benzin
            • 00 Reagovat !

              foto certzhor

              certzhor 08.03.2014  02:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: Náklady

              tak pana se stavební firmou bych nerad soudil je to jeho vec...ale mohu se podelit o situaci s lpg primo v rodine. svagdrzdrsle si lpg nechal namontovat uz pred 3 lety. je spokojen jezdi na lpg....usetri na benzinu....az na to ze nestaci vozit auto k opravarum....tuhle sahara,tuhle podpaleny vstrik....vodni pumpa,,,auto se prehriva a z motoru se valí olej(tlaky) a to ma automobil seriovku evropa.aby mel ameriku tak si muze hodit masly. proste benal je benal a kdyz chcete delat trtrtrttrtr ttrrrr tak si to musite zaplatit u benzinky v lepším případě v tom horšim je servis
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 11.02.2011  14:40

            « Re: Re: Re: Re: Náklady

            HEMI na plyn je v čr řada, pravda bejvaj to hlavně 5,7ky.
        • 10 Reagovat !

          foto RKa

          RKa 11.02.2011  14:24

          « Re: Re: Re: Náklady

          Ja sa zasa vždy pobavím na takých ako si ty. Ak niekto trepne takúto blbosť tak akosi neviem, či vôbec rozmýšľa. Ak môžem mať niečo v rovnakej kvalite za 10 € a niečo za 5 € tak len * by zobral to za 10€. neviem, čo je nepochopiteľné na takomto aute + plyn. Toto nie je ferrari, alebo lambo. Máme C 6.3 AMG a nemámeho na plyn, pretože jazdíme s ním málo. Ak by sme jazdili viac tak mi to je jedno a ak to pôjde tak to možno dáme. Známy má H2 V8 na plyn. Zdá sa ti, že človek, čo si kúpi H2 rieši spotrebu? Nie!!!! Človek má rozum a vie, že keď si to dá na plyn ušetrí €, za čo si môže dopriať jazdu, dovolenku, alebo ďalšie auto. ....
          • 01 Reagovat !

            foto Ondrej-Samal

            Ondřej Šámal 11.02.2011  15:57

            « Re: Re: Re: Re: Náklady

            Pokud chci jezdit za málo, nekoupím si velkoobjemový benzín, ale diesel!
            • 10 Reagovat !

              foto RKa

              RKa 11.02.2011  16:12

              « Re: Re: Re: Re: Re: Náklady

              Panebože tu nejde o to, že chcem jazdiť za málo. Veď ak človek premýšľa tak zistí, že sa môže na V8 voziť v prepočte za cenu 8 litrov nafty a má neporovanteľne lepší zvukový prejav + samozrejme výkon.
              • 00 Reagovat !

                foto Johny-Rico

                Johny.Rico 11.02.2011  18:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Náklady

                :yes: :yes: :yes:
              • 10 Reagovat !

                foto Vette

                Vette 12.02.2011  19:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Náklady

                presne tak. Ma komfort a vykon V8 za lepsie financie.
          • 01 Reagovat !

            foto Stefic

            Stefič 12.02.2011  10:02

            « Re: Re: Re: Re: Náklady

            Takze uz chapu proc maji supersporty tak maly kufr. Ne proto, ze na nej neni misto. Je to kvuli mago.rum jako jsi ty co jsou schopni narvat plyn i do Veyrona. Tfuj tajxl, pro vas je skoda i te blbe Felicie
            • 00 Reagovat !

              foto Vette

              Vette 12.02.2011  19:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: Náklady

              Nezabudaj ze na supersportoch sa vela nejazdi, a to je hlavny rozdiel preco to tam ani nema zmysel uvazovat. Pri SUV alebo limuzine na bezne pouzivanie to uz moze mat zmysel. Preco nevyuzit cenove vyhody plynu ak to dokaze v autach normalne fungovat? Tomu nezabranis rovako a hybridom a elektromobilom. Ani sa nenazdas a budes mat hybridne Ferrari alebo Lambo. Elektro spotrove auta sa uz teraz daju bez probloemov kupit :-(
        • 00 Reagovat !

          foto coolio

          coolio 11.02.2011  19:29

          « Re: Re: Re: Náklady

          V mé situaci nelze mít takovéto auto jako jediné. Čili by bylo jako druhé, a řeším či na něj přeložit větší část najetých km, nebo ne. Jinak řečeno, jestli bude jen pro zábavu (na víkend) nebo i na seriozní ježdění (řekněme každodenně).

          A proto mne samozřejmě zajímají fixní náklady, a variabilní náklady na km, protože zdroje jsou omezené a děr v lodi je hodně :-) Nechci se dostat do situace že si to pořídím, a pak přijdu na něco proč to nelze reálně používat.
        • 00 Reagovat !

          foto sam74

          sam74 14.02.2011  00:01

          « Re: Re: Re: Náklady

          Tohle auto si benzín opravdu zaslouží!!! Každý litr je opravdu poctivě spálený. Měl jsem před tím H2 a na 22" kolech jsem se pod 22lt nedostal ani náhodou a to jsem ho opravdu šimral. Jinak 25lt a více nebyl problém. Fakt hnus, motor těžká vykopávka. No jo no, tlačit vzduch něco stojí :-)
          Tady jezdím normálně za 13-15lt, 16lt když závodím s motorkářema. Maximum jsem měl 18lt v Brně na okruhu. To byl ale opravdu extrém, pořád plný plyn.
          Tenhle motor se podařilo velice dobře vyladit. Ze 2 ventilů na válec se podařilo dostat více koní na litr, že má třeba SL 500 (5,5lt, 390k).
          Jen tak pro zajímavost, kdysi jsem měl octavii rs a stejným stylem, co jedu teďka za 15 jsem s ní jel za 11-12lt. Nikdy jsem nevěřil, že tenhle obsah dokáže tak málo brát.
          Ale každá sranda něco stojí. Někdo to prochlastá, já to rád projedu. >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 11.02.2011  14:38

      « Re: Náklady

      Olej Mobil 1 0W40; objem 6,6 litru
      Měnit každých 6 tis km (doporučeno)

      Pneu 20" 245/45 R20 vpředu; 255/45 R20 vzadu

      Dodací lhůta 2 dny z centrálního skladu z německa, 5 dní přes FedEX z USA, ostatní doprava neprioritní 14 dní.
      ofiko díly u dealerů Fiat CR (chrysler,dodge a jeep) nebo www.mopardily.cz; zbytek budto dovozci nd an ameriky, naebo www.rockauto.com a další + ebay
    • 00 Reagovat !

      foto sam74

      sam74 13.02.2011  23:37

      « Re: Náklady

      Je zajímavé, že je to moje několikáté us auto (no, vlastně se vyrábí kousek od Toronta v Kanadě :-) ) a vůbec se do něj minerál neleje. Olej měnim po 10-12tis km. Co se týká servisu, tak největší položka jsou gumy. Mě osobně vydrží tak 10-15tis a je po nich. Je to dáno tim, že auto zrovna nešetřím a rád se opájím jeho famózním zrychlením. O brždění ani nemluvím.
      Aut mám víc a tohle je spíše srdeční záležitost, takže s ním nejezdím denně. Navíc v zimě stojí, protože 20" zimáky se mi fakt kupovat nechce.
      Jinak samotné díly, myslím klasické mechanické, nejsou vůbec problém a mám vyzkoušené, že přímo u Mercedesu jsou kolikrát levnější, než u prodejců us dílů, kteří vám budou tvrdit, že u MB to bude stát 2x více. Měnil jsem třeba pomocná ramena přední nápravy (jsou ALU s čepy) a u MB stálo rameno 2,5tis. Nebylo skladem, ale do týdne jsem ho měl.
      Jinak já osobně bych auto na plyn nedával. Otázkou pak zůstává, návratnost investice. Když se s autem jede normálně, tak se nechá jet za 13lt (rekord jsem měl i pod 11). Je třeba zajímavé, že když chci docílit menší spotřebu, tak chvilku na auto šlapu, pak zvolním a systém vypínání válců zabere dříve. Přechod není absoluně cítit.
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 14.02.2011  13:51

        « Re: Re: Náklady

        Systém vypínání válců ti nemůže zabrat, 6,1ka žádné MDS nemá.
        ONLY 5,7ka.
        A ted nově 6,4.
        Ale 6,1 fakt vypínání válců nemá, ověř si to.
        Pod 11 to jede jen dlouhý štreky na dálnici. Jinak ne.
        Ale mezi 11-13 se daj i okresky popř kombinace město/okresky.

        No nejlevněji vyjdou ND z USA, že, co si budeme povídat.
        Pokud nejsem moc těžký a nevyjde doprava 3x tolik, to pak dát jedině do kontejneru nebo poslat lodí, to ale trvá.

        Zařáží mě, že na tom máš stejný aušosvý matice jako dávaj na ostatní slabší verze. Tyhle matice stojí za kulajz, chce tam koupit pořádný a neorigo.

        • 00 Reagovat !

          foto sam74

          sam74 15.02.2011  13:35

          « Re: Re: Re: Náklady

          jaké matice máš na mysli?
          SRT vypínání válců podle mě má, jukni sem:

          [odkaz]

          Oproti 5,7 to je převrtané a větší kompresní poměr. Dále předpokládám ostřejší vačky. Pokud najdeš někde jiné informace, tak mi je pošli, ať jsem chytřejší, dík.
          ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 16.02.2011  10:15

            « Re: Re: Re: Re: Náklady

            Kol. Jaké jiné
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 16.02.2011  10:17

            « Re: Re: Re: Re: Náklady

            [odkaz]

            Chrysler's Multi-Displacement System is not used on the 6.1.

            A mam i jiné zdroje kde se to uvádí. Vč. továrního servisního manuálu :-)
            • 00 Reagovat !

              foto sam74

              sam74 01.03.2011  21:05

              « Re: Re: Re: Re: Re: Náklady

              pane jo, to jsem nevěděl. Tim pádem to má fantastickou spotřebu, když to jede pořád na plno. :-) jak jsem již jednou psal, mám vyzkoušené to, že pokud chci spotřebu snížit, tak na něj chvilku pořádně šlapu. Pak po ubrání jde spotřeba docela znatelně dolů.
  • 00 Reagovat !

    foto Martin911Turbo

    Martin911Turbo 11.02.2011  10:56

    Ideální rodiné auto

    Toto je u mě ideální rodiné auto, sám ho do budoucna zvažuji - impozantní, silné, velké!
    Gratulace a bodíky
  • 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 11.02.2011  14:42

    Další 300C

    tož vítej v klubu, máš moc hezký auto.
    6,1ka je mazec, hlavně ty brzdy Brembo.

    A máš tam adaptivní tempomat? Měl by být u sRT8 ve standartu.
    • 00 Reagovat !

      foto sam74

      sam74 13.02.2011  23:46

      « Re: Další 300C

      Tempomat tam mám, ale pokud máš na mysli ten, co má s-klasse, co zastaví auto, tak bohužel. Mám s ním zkušenosti z eska a fakt hukot, hlavně v noci. Pozná na dálku třeba srnku na silnici a začne brzdit. Pokud to vyhodnotí jako potencionální náraz, tak zvedá sedadla a zavírá okna. Docela legrace, pokud se pak nic nestane. :-) Nechá se i nastavit vzdálenost a tu udržuje. Příplatek ale 100tis :-(
      Podle mých informací, tak ho má pouze ten nový model Chryslera.
      Jinak bych ti Bremba taky doporučoval, nedají se uvařit. Klasika 5,7l na to trpí. Na 5,7 se nechá koupit celá sada. Ale druhá věc je taková, že pak tam menší kola, jak 20" nejdou.
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 14.02.2011  13:55

        « Re: Re: Další 300C

        No 20"ky tam fakt nechci.

        Ty origoš brzdy taky nejsou špatný, vpředu i vzadu s vnitřním chlazením, originály sou Bosch (je to na kotouči, na krabici je Mopar).
        Já s tím 250 nejezdím, takže se mi to nepřehřívá :-)

        No co já vím, tak SRT8 má mít adaptivní tempomat ve standardu, akorát nevím zda jen evropská verze nebo všechny a od kolikátého roku.
        Ale v brožuře na 07ku je to uváděno jako standartní výbava SRT8.
        • 00 Reagovat !

          foto sam74

          sam74 15.02.2011  13:38

          « Re: Re: Re: Další 300C

          Nevím, jak vypadá u SRT, ale u s-klasse je těsně pod maskou čidlo, které u SRT nemám. Auto mám z Kanady a na tu jejich šnečí rychlost by to tam nikdo nevyužil. Já ho stejně moc nepoužívám, rád si to užívám. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 16.02.2011  10:19

            « Re: Re: Re: Re: Další 300C

            Tak to je možný že to měla třeba jen verze pro evropu, ale v brožuře se uvádí.
  • 00 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 11.02.2011  20:31

    paráda

    tak tohle ti chválím, mám pro něj slabost ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Gluck202

    Gluck202 04.03.2011  23:37

    Gratuluji majiteli...E-klasa za cenu Oktavky

    :yes: to musi byt super sednout rano do auto a slyset ten fajnovy zvuk V8. Hned se clovek citi lip. Jak vysse kolegove diskutovali o plynu do velkoobjemoveho auta, tak sem pro. Benzin na blbnuti a plyn na klidnou a levnou jizdu. Dat to takoveho auta diesel by byla blbost a nebyl by to spravny pozitek. Jinak sem myslel ze je to tu samy milionar co nesetri na spotrebe, opak je pravdou bohati lide utraci, ale pote setri. Cena auto v CR je na urovni E a M5, v USA cena Oktavky. Pote je tu otazka koupim v CR oktravku nebo dovezu z USA E, M5 s poradnyma kreslama a 430 konema co zere jako oktavka RS? Vyhodil bych rezervu a dal tam nadrz na plyn, pokud si nekdo umi predstavit jak se meni takove kola chape...Preji hodne bezpecnych km...

    1.7mega
    [odkaz]

    764tisic
    [odkaz]

    co je na nich jineho?
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 21.03.2011  15:38

      « Re: Gratuluji majiteli...E-klasa za cenu Oktavky

      Co je na nich jiného?
      DPH, CLO, doprava do čr, předělání na EU předpisy a velká marže prodejce :-)

      A tebou uváděných 1,7 mega je nesmysl, neb i Impexta to dává za 1,3 mega (zde seterský Charger SRT8 - funglovka)
      [odkaz]

      Když si to dovezeš sám, vyjde tě to na 1-1,1 mega.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!

reklama

Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

reklama





Blesk.cz

Záhadná smrt tučňáků v kanadské zoo. Sedm ptáků se podle pitvy utopilo

Záhadná smrt tučňáků v kanadské zoo. Sedm ptáků se…

Na západě Kanady se v zoologické zahradě Calgary utopilo sedm tučňáků. Oznámila to místní…

Stříbrná „popelnice“ v Toulcově dvoře: Patří do ní hliník a kovový odpad

Stříbrná „popelnice“ v Toulcově dvoře: Patří do ní…

V Hostivaři můžete kromě plastů a papíru konečně třídit i hliník. Většina lidí je zvyklá třídit umělé lahve i…

 

iSport.cz

Fanoušci jsou stále proti Kýhosovi. Je to těžké i pro hráče, řekl kouč

Fanoušci jsou stále proti Kýhosovi. Je to těžké i…

Potřeboval tři body víc než sůl. Vladimír Kýhos v náročné době musí přesvědčit výsledky. Zvlášť poté, co mu…

Inter Milán - Sparta 2:1. Dočkal nedal penaltu a domácí rozhodli v závěru

Inter Milán - Sparta 2:1. Dočkal nedal penaltu a…

Sparta zakončila základní skupinu Evropské ligy porážkou 1:2 na hřišti Interu Milán. Svěřenci Davida Holoubka v…

 

Reflex.cz

Jak vypadá Hřebejkovo Zahradnictví? Sledujte první ukázku z filmu, který dějově předchází Pelíškům

Jak vypadá Hřebejkovo Zahradnictví? Sledujte první…

Nejde vlastně o jeden film, ale o unikátní trilogii. Tvůrčí duo tvořené scénáristou Petrem Jarchovským a…

Tohle nás zničí: Obchod musel vyměnit nevinné označení přebalovacích místností, prý bylo sexistické

Tohle nás zničí: Obchod musel vyměnit nevinné…

Některá evropská média zaznamenala v minulých dnech další díl absurdní diskuse, která přivede Evropu k…

 
 
reklama