Diskuse

Chrysler 300C (2007)

10.2.2011

Chrysler 300c SRT8 hemi. Obsah 6.063cm3, 435k, 570Nm, maximální vyzkoušená rychlost 280km/h, 0-100km za 5,6sec. Zadní náhon, automat s tiptronicem atp.…

 

Chrysler 300C (sam74)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto certzhor

    certzhor 08.03.14  02:33

    « Re: Re: Re: Re: Re: Náklady

    tak pana se stavební firmou bych nerad soudil je to jeho vec...ale mohu se podelit o situaci s lpg primo v rodine. svagdrzdrsle si lpg nechal namontovat uz pred 3 lety. je spokojen jezdi na lpg....usetri na benzinu....az na to ze nestaci vozit auto k opravarum....tuhle sahara,tuhle podpaleny vstrik....vodni pumpa,,,auto se prehriva a z motoru se valí olej(tlaky) a to ma automobil seriovku evropa.aby mel ameriku tak si muze hodit masly. proste benal je benal a kdyz chcete delat trtrtrttrtr ttrrrr tak si to musite zaplatit u benzinky v lepším případě v tom horšim je servis
  • « 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 21.03.11  15:38

    « Re: Gratuluji majiteli...E-klasa za cenu Oktavky

    Co je na nich jiného?
    DPH, CLO, doprava do čr, předělání na EU předpisy a velká marže prodejce :-)

    A tebou uváděných 1,7 mega je nesmysl, neb i Impexta to dává za 1,3 mega (zde seterský Charger SRT8 - funglovka)
    [odkaz]

    Když si to dovezeš sám, vyjde tě to na 1-1,1 mega.
  • « 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 21.03.11  15:33

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Náklady

    Jo ta spotřeba je dobrá no :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Gluck202

    Gluck202 04.03.11  23:37

    « Gratuluji majiteli...E-klasa za cenu Oktavky

    :yes: to musi byt super sednout rano do auto a slyset ten fajnovy zvuk V8. Hned se clovek citi lip. Jak vysse kolegove diskutovali o plynu do velkoobjemoveho auta, tak sem pro. Benzin na blbnuti a plyn na klidnou a levnou jizdu. Dat to takoveho auta diesel by byla blbost a nebyl by to spravny pozitek. Jinak sem myslel ze je to tu samy milionar co nesetri na spotrebe, opak je pravdou bohati lide utraci, ale pote setri. Cena auto v CR je na urovni E a M5, v USA cena Oktavky. Pote je tu otazka koupim v CR oktravku nebo dovezu z USA E, M5 s poradnyma kreslama a 430 konema co zere jako oktavka RS? Vyhodil bych rezervu a dal tam nadrz na plyn, pokud si nekdo umi predstavit jak se meni takove kola chape...Preji hodne bezpecnych km...

    1.7mega
    [odkaz]

    764tisic
    [odkaz]

    co je na nich jineho?
  • « 00 Reagovat !

    foto sam74

    sam74 01.03.11  21:05

    « Re: Re: Re: Re: Re: Náklady

    pane jo, to jsem nevěděl. Tim pádem to má fantastickou spotřebu, když to jede pořád na plno. :-) jak jsem již jednou psal, mám vyzkoušené to, že pokud chci spotřebu snížit, tak na něj chvilku pořádně šlapu. Pak po ubrání jde spotřeba docela znatelně dolů.
  • « 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 16.02.11  10:19

    « Re: Re: Re: Re: Další 300C

    Tak to je možný že to měla třeba jen verze pro evropu, ale v brožuře se uvádí.
  • « 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 16.02.11  10:17

    « Re: Re: Re: Re: Náklady

    [odkaz]

    Chrysler's Multi-Displacement System is not used on the 6.1.

    A mam i jiné zdroje kde se to uvádí. Vč. továrního servisního manuálu :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 16.02.11  10:15

    « Re: Re: Re: Re: Náklady

    Kol. Jaké jiné
  • « 00 Reagovat !

    foto sam74

    sam74 15.02.11  13:38

    « Re: Re: Re: Další 300C

    Nevím, jak vypadá u SRT, ale u s-klasse je těsně pod maskou čidlo, které u SRT nemám. Auto mám z Kanady a na tu jejich šnečí rychlost by to tam nikdo nevyužil. Já ho stejně moc nepoužívám, rád si to užívám. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto sam74

    sam74 15.02.11  13:35

    « Re: Re: Re: Náklady

    jaké matice máš na mysli?
    SRT vypínání válců podle mě má, jukni sem:

    [odkaz]

    Oproti 5,7 to je převrtané a větší kompresní poměr. Dále předpokládám ostřejší vačky. Pokud najdeš někde jiné informace, tak mi je pošli, ať jsem chytřejší, dík.
    ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 14.02.11  13:55

    « Re: Re: Další 300C

    No 20"ky tam fakt nechci.

    Ty origoš brzdy taky nejsou špatný, vpředu i vzadu s vnitřním chlazením, originály sou Bosch (je to na kotouči, na krabici je Mopar).
    Já s tím 250 nejezdím, takže se mi to nepřehřívá :-)

    No co já vím, tak SRT8 má mít adaptivní tempomat ve standardu, akorát nevím zda jen evropská verze nebo všechny a od kolikátého roku.
    Ale v brožuře na 07ku je to uváděno jako standartní výbava SRT8.
  • « 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 14.02.11  13:51

    « Re: Re: Náklady

    Systém vypínání válců ti nemůže zabrat, 6,1ka žádné MDS nemá.
    ONLY 5,7ka.
    A ted nově 6,4.
    Ale 6,1 fakt vypínání válců nemá, ověř si to.
    Pod 11 to jede jen dlouhý štreky na dálnici. Jinak ne.
    Ale mezi 11-13 se daj i okresky popř kombinace město/okresky.

    No nejlevněji vyjdou ND z USA, že, co si budeme povídat.
    Pokud nejsem moc těžký a nevyjde doprava 3x tolik, to pak dát jedině do kontejneru nebo poslat lodí, to ale trvá.

    Zařáží mě, že na tom máš stejný aušosvý matice jako dávaj na ostatní slabší verze. Tyhle matice stojí za kulajz, chce tam koupit pořádný a neorigo.

  • « 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 14.02.11  13:41

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Náklady

    :yes: :yes: pravdu díš
  • « 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 14.02.11  13:39

    « Re: Re: Gratulujem

    No a těch Magnumů s 2,7 V6 je tu nejvíc >:D
    V USA to stálo babku
  • « 00 Reagovat !

    foto sam74

    sam74 14.02.11  00:01

    « Re: Re: Re: Náklady

    Tohle auto si benzín opravdu zaslouží!!! Každý litr je opravdu poctivě spálený. Měl jsem před tím H2 a na 22" kolech jsem se pod 22lt nedostal ani náhodou a to jsem ho opravdu šimral. Jinak 25lt a více nebyl problém. Fakt hnus, motor těžká vykopávka. No jo no, tlačit vzduch něco stojí :-)
    Tady jezdím normálně za 13-15lt, 16lt když závodím s motorkářema. Maximum jsem měl 18lt v Brně na okruhu. To byl ale opravdu extrém, pořád plný plyn.
    Tenhle motor se podařilo velice dobře vyladit. Ze 2 ventilů na válec se podařilo dostat více koní na litr, že má třeba SL 500 (5,5lt, 390k).
    Jen tak pro zajímavost, kdysi jsem měl octavii rs a stejným stylem, co jedu teďka za 15 jsem s ní jel za 11-12lt. Nikdy jsem nevěřil, že tenhle obsah dokáže tak málo brát.
    Ale každá sranda něco stojí. Někdo to prochlastá, já to rád projedu. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto sam74

    sam74 13.02.11  23:49

    « Re: Gratulujem

    300c a SRT kombi se nechá sehnat pouze v evropě. Ve státech je kombi pouze jako dodge a to s nechutným předkem a ještě horším interierem. Je hold levnější, tak museli někde ušetřit. A to ani nemluvě o tom, že do toho dávají i 2,7l, který při rychlejší jízdě bude baštit stejně, jako SRT.
  • « 00 Reagovat !

    foto sam74

    sam74 13.02.11  23:46

    « Re: Další 300C

    Tempomat tam mám, ale pokud máš na mysli ten, co má s-klasse, co zastaví auto, tak bohužel. Mám s ním zkušenosti z eska a fakt hukot, hlavně v noci. Pozná na dálku třeba srnku na silnici a začne brzdit. Pokud to vyhodnotí jako potencionální náraz, tak zvedá sedadla a zavírá okna. Docela legrace, pokud se pak nic nestane. :-) Nechá se i nastavit vzdálenost a tu udržuje. Příplatek ale 100tis :-(
    Podle mých informací, tak ho má pouze ten nový model Chryslera.
    Jinak bych ti Bremba taky doporučoval, nedají se uvařit. Klasika 5,7l na to trpí. Na 5,7 se nechá koupit celá sada. Ale druhá věc je taková, že pak tam menší kola, jak 20" nejdou.
  • « 00 Reagovat !

    foto sam74

    sam74 13.02.11  23:37

    « Re: Náklady

    Je zajímavé, že je to moje několikáté us auto (no, vlastně se vyrábí kousek od Toronta v Kanadě :-) ) a vůbec se do něj minerál neleje. Olej měnim po 10-12tis km. Co se týká servisu, tak největší položka jsou gumy. Mě osobně vydrží tak 10-15tis a je po nich. Je to dáno tim, že auto zrovna nešetřím a rád se opájím jeho famózním zrychlením. O brždění ani nemluvím.
    Aut mám víc a tohle je spíše srdeční záležitost, takže s ním nejezdím denně. Navíc v zimě stojí, protože 20" zimáky se mi fakt kupovat nechce.
    Jinak samotné díly, myslím klasické mechanické, nejsou vůbec problém a mám vyzkoušené, že přímo u Mercedesu jsou kolikrát levnější, než u prodejců us dílů, kteří vám budou tvrdit, že u MB to bude stát 2x více. Měnil jsem třeba pomocná ramena přední nápravy (jsou ALU s čepy) a u MB stálo rameno 2,5tis. Nebylo skladem, ale do týdne jsem ho měl.
    Jinak já osobně bych auto na plyn nedával. Otázkou pak zůstává, návratnost investice. Když se s autem jede normálně, tak se nechá jet za 13lt (rekord jsem měl i pod 11). Je třeba zajímavé, že když chci docílit menší spotřebu, tak chvilku na auto šlapu, pak zvolním a systém vypínání válců zabere dříve. Přechod není absoluně cítit.
  • « 00 Reagovat !

    foto Vette

    Vette 12.02.11  19:19

    « Re: Re: Re: Re: Re: Náklady

    Nezabudaj ze na supersportoch sa vela nejazdi, a to je hlavny rozdiel preco to tam ani nema zmysel uvazovat. Pri SUV alebo limuzine na bezne pouzivanie to uz moze mat zmysel. Preco nevyuzit cenove vyhody plynu ak to dokaze v autach normalne fungovat? Tomu nezabranis rovako a hybridom a elektromobilom. Ani sa nenazdas a budes mat hybridne Ferrari alebo Lambo. Elektro spotrove auta sa uz teraz daju bez probloemov kupit :-(
  • « 10 Reagovat !

    foto Vette

    Vette 12.02.11  19:13

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Náklady

    presne tak. Ma komfort a vykon V8 za lepsie financie.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…