Chrysler 300C (2007)
10.2.2011Chrysler 300c SRT8 hemi. Obsah 6.063cm3, 435k, 570Nm, maximální vyzkoušená rychlost 280km/h, 0-100km za 5,6sec. Zadní náhon, automat s tiptronicem atp.…
Chrysler 300C (sam74)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Vette 12.02.11 19:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Náklady
Nezabudaj ze na supersportoch sa vela nejazdi, a to je hlavny rozdiel preco to tam ani nema zmysel uvazovat. Pri SUV alebo limuzine na bezne pouzivanie to uz moze mat zmysel. Preco nevyuzit cenove vyhody plynu ak to dokaze v autach normalne fungovat? Tomu nezabranis rovako a hybridom a elektromobilom. Ani sa nenazdas a budes mat hybridne Ferrari alebo Lambo. Elektro spotrove auta sa uz teraz daju bez probloemov kupit :-( -
Vette 11.02.11 19:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Náklady
Co je na tom zle? Chces vykon a nizsie naklady? Tak preco nie? Mam kamarata co ma Hummra H2 na plyn a nevie si to vychvalit. Jediny problem je velka nadrz na plyn co ma v kufri v objeme 100l. Teraz by to uz dal umiestnit niekam inde. Naklady ma vraj rovnake ako ked jazdil na Renaulte Espace. Dalsi to ma v Mustangu a tiez je spokojny. Ma auto ktore vzdy chcel a v daka uspore nakladov na nom moze jazdit kazdy den aj do roboty. Nie kazdy kto chce silne auto s velkym objemom ma zbytocne peniaze na ucty za benzin -
coolio 11.02.11 19:29
« Re: Re: Re: Náklady
V mé situaci nelze mít takovéto auto jako jediné. Čili by bylo jako druhé, a řeším či na něj přeložit větší část najetých km, nebo ne. Jinak řečeno, jestli bude jen pro zábavu (na víkend) nebo i na seriozní ježdění (řekněme každodenně).
A proto mne samozřejmě zajímají fixní náklady, a variabilní náklady na km, protože zdroje jsou omezené a děr v lodi je hodně :-) Nechci se dostat do situace že si to pořídím, a pak přijdu na něco proč to nelze reálně používat. -
positivemind 11.02.11 15:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Náklady
Musíš to brát tak, že jsou auta, kde se na spotřebu nehledí (pro zábavu, což je třeba právě ta RS4) a kde se na spotřebu hledí, i když jde o silné auto - 300C. Ať už má důvod jakýkoliv, směšné to pravděpodobně nebude :-)
Cayenne na plyn? Který motor? -
Barrichello 11.02.11 14:38
« Re: Náklady
Olej Mobil 1 0W40; objem 6,6 litru
Měnit každých 6 tis km (doporučeno)
Pneu 20" 245/45 R20 vpředu; 255/45 R20 vzadu
Dodací lhůta 2 dny z centrálního skladu z německa, 5 dní přes FedEX z USA, ostatní doprava neprioritní 14 dní.
ofiko díly u dealerů Fiat CR (chrysler,dodge a jeep) nebo www.mopardily.cz; zbytek budto dovozci nd an ameriky, naebo www.rockauto.com a další + ebay -
The Stig Driver 11.02.11 14:25
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Náklady
Hoši já znám chlapa co má Porsche Caynene na plyn..... má ho jen na to, aby s ním machroval >:D >:D >:D Ostatní lidí se mu smějí a on si myslí jaký je king....
Mně osobně by bylo hodně trapně, kdybych měl dojet s Cayenem na benzinku a čepovat plyn >:D :no: To je můj osobní názor ;-) -
positivemind 11.02.11 13:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Náklady
Záleží na úhlu pohledu. Jak psal ale Johny výše, má RS4 na benzín - tzn. za zábavu si umí zaplatit.
Na cestování (300C) patrně hledal něco obdobně výkonného jako RS4, ale protože hodně najede, přemýšlí (jako správný podnikatel) také nad výdaji.
Když pak 300C slouží jako dálkáč, proč ne. Má výkon a optimalizuje výdaje.
Já bych si ale do auta plyn nedal už z důvodu, že ho pořád a pořád nepovolují do podzemek :no: -
Poustnik 11.02.11 12:12
« Re: Re: Re: Re: Re: Náklady
Ale to je fakt jenom úhel pohledu. V USA si to auto koupí spousta lidí jen proto, že ho chtějí a ten výkon nikdy nevyužijí. Co jsem pozoroval maminy, co vozí děti do školy, ani netušily, jestli mají 4, 6, nebo osm válců a kolik to má vlastně koní. Tam se výkonný motor do rodinného auta dává pro pocit bezpečí, že tam ten výkon je, kdyby byl potřeba, ale skoro nikdo ho nevyužívá. -
Stefič 11.02.11 11:43
« Re: Re: Re: Re: Náklady
zkus přemýšlet. Když si koupím auto pro rodinu (jako je třeba Voyager), pak se dá předpokládat, že si budu hlídat náklady na provoz. Nepreferuji výkon, ale prostor a právě ty náklady. Pokud si ale koupím auto s V8 a objemem 6l, pak to asi nedělám, abych uspořil PHM, nemyslíš? Patrně hledám především výkon. A pokud si mohu dovolit dát za auto nemalé peníze, tak lze předpokládat, že peníze pro mě nejsou takovou překážkou a tudíž mě spotřeba tolik nezajímá. A pokud to tak je, tak proč bych ten supr výkon omezoval nějakým trapným plynem. Plyn si nacpi do Felicie nebo Fabie 1,2 HTP...Do takového auta cpát plyn, to může udělat jenom absolutní ignorant...
A ještě detail - to, že je někdo majitel velké stavební firmy a má dost peněz ještě neznamená, že spolkl veškerou moudrost světa (jak si patrně myslíš). Je to prostě trouba a nejspíš velký lakomec co chce dělat machry, ale nechce se mu za to machrování platit... Nebo to zase takový pracháč nebude..
Aut mám víc a tohle je spíše srdeční záležitost, takže s ním nejezdím denně. Navíc v zimě stojí, protože 20" zimáky se mi fakt kupovat nechce.
Jinak samotné díly, myslím klasické mechanické, nejsou vůbec problém a mám vyzkoušené, že přímo u Mercedesu jsou kolikrát levnější, než u prodejců us dílů, kteří vám budou tvrdit, že u MB to bude stát 2x více. Měnil jsem třeba pomocná ramena přední nápravy (jsou ALU s čepy) a u MB stálo rameno 2,5tis. Nebylo skladem, ale do týdne jsem ho měl.
Jinak já osobně bych auto na plyn nedával. Otázkou pak zůstává, návratnost investice. Když se s autem jede normálně, tak se nechá jet za 13lt (rekord jsem měl i pod 11). Je třeba zajímavé, že když chci docílit menší spotřebu, tak chvilku na auto šlapu, pak zvolním a systém vypínání válců zabere dříve. Přechod není absoluně cítit.