Recenze

salazar (muž 56 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Chrysler Concorde

9.85 Uživatelé

Hodnoceno: 25× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Chrysler Concorde, foto 1 Chrysler Concorde, foto 2 Chrysler Concorde, foto 3 Chrysler Concorde, foto 4 Chrysler Concorde, foto 5 Chrysler Concorde, foto 6 Chrysler Concorde, foto 7 Chrysler Concorde, foto 8
Chrysler Concorde, foto 9 Chrysler Concorde, foto 10 Chrysler Concorde, foto 11 Chrysler Concorde, foto 12 Chrysler Concorde, foto 13 Chrysler Concorde, foto 14 Chrysler Concorde, foto 15 Chrysler Concorde, foto 16 Chrysler Concorde, foto 17 Chrysler Concorde, foto 18 Chrysler Concorde, foto 19
 

Technické info

Přezdívka auta Prcek Rok výroby 1999 Koupeno ojeté najeto [km]:170000 palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2800 výkon [kW]: 149 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9 maximální rychlost [km/h]: 200 počet rychlostí: 4 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 100000 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 11

Popis vozu

Jelikož konečně zdražil trochu benzín a doma i ve firmě se přemnožily auta na CNG (taktéž se rozepíšu v jiné recenzi) a já vlastně už ani nevím jak benzinka vypadá, pojal jsem geniální nápad koupit si něco co mě návštěvu benzínky umožní a to poměrně často. Jelikož se u mně asi začíná už projevovat krize středního věku a taky uběhlo poměrně dost času od doby co jsem prodal Henryho (Ford escape) uvědomil jsem si, že celý život toužím po velkým čistokrevným émerickým pekáči bylo rozhodnuto. Jelikož se ceny těchto vozů propadly na minimum a pár mrzkých grošů jsem nastřádal ze sociálních dávek, začal jsem mudrovat co vlastně koupit, abych nebyl v rodné výsce za pitomce. Když jsem oblažil své okolí touto myšlenkou a čekal lásku a pravdu - dočkal jsem se pouze ťukání si na čelo a nějaký moudra o tom , že patřím do blázince a že su magor atd. Já jsem si fšak zcela jist, že konám moudře a jdu tou správnou cestou. A když ameriku tak jedině "krajzlera" i když ho posledních pár let przní německej Helmut mercedes. Já jsem včak bodrý vesnický proto jsem hledal pravou ameriku . Tož napadlo mě nejdřív koupit cháčko 300M (na C nemám groše neb sběrem železného šrotu se neživím ), ale pak jsem objevil, že americký prduchové vymysleli ještě větší potvoru a to LHS nebo Concorde (i když je to samozřejmě z 90% stejný jako tříkilo) a když jsem viděl délku kufru zamiloval jsem se na první pohled skoro jako tenkrát do Máni na zábavě po sedmi rumech a začal plánovat jak budu vozit mrtvoly. Začal jsem to trochu studovat, páč nejsu žádná trubka a internet mám bezdratowy. Ale zjistil jsem , že je lepší nic nečíst a nestudovat, protože zjistíte , že všechny tyhle auta americký jsou naprd a na řiť. Buďto jsou zadřený už z výroby nebo nejde automat atak dále - no prostě šunky co nikdo nechce a serou se jen se na ně podíváš, nedej bože v nich kejcheš nebo si uprdneš. Trochu mě to zezačátku vyděsilo, ale jelikož nebožtík Henry vydržel hrozný věci a kamarád z Júesej co tam už nějakej rok zachraňuje ekonomiku českejma ručičkama mě to nakonec politicky vysvětlil a trochu tím uklidnil. Pravil - je to jednouduše tak, že tyhle auta běžně naběhaj v émerice 300-400 tisíc mil a nespravují se v servisu typu Baslíř a syn, aneb co jsme doma našli to jsme Vám tam pane namontovali. A když to auto má koněčně umřít dají ho do kontejneru a pošlou ho lodí do EU aby se mu splnilo jeho poslední přání před smrtí - mít přetočený tachometr a stat se opět mladým . O kilometrech (teda mejlích) jsem si udělal jasno hned u prvního auta ,kde jsem měl pocit, že na volantu zůstala jen kůže co opadala z rukou řidiče, když objíždel po šestý zeměgulu. Nakonec jsem si vybral auto co jsem před rokem okukoval kdesi vnitru moravského království a ono za ten rok zlevnilo asi na polovinu né-li víc a vypadolo přesně podle mých představ. Vyrazil jsem tedy s tou mojí na výlet, že jako jen hodím nezávazně voko. Bazárista hledal vyděšeně chvilku klíče a dle rok propadlý technický se mu ani nedivím. Sedl jsem do toho otočil klíčkem a bylo vystaráno a dokonáno. Trochu jsem truchlil , že se narodil v Kanadě a ne v USA ale nějak jsem to rozchodil a vysypal groše na stůl. Připlul jsem jsem domů a čekal kdo první zavolá do Bohnic, ale byl jsem rychlejší posadil jsem je rychle do auta a vyrazil na předváděčku. Po pár minutách bylo po kecech a nikdo nechtěl vystoupit - divný že ? Hlavně jsem se bál aby mi ty perský tépichy naši trhači hned nepobl..., páč se to auto trochu houpe.Usnuli hned po prvním kilometru jak indický kobry, takže test prošel a auto schválili i zástupci zvířecí říše.
Takže k autu samotnýmu ať nenapínám. Obrovská loď s maximalně pohodlnýma sedačkama a absolutním prostorem. Sice je to břichoplaz a sedíte skoro na silnici, ale i tak je to pocit parádní. Auto si potichounku přede a lehce se pohupuje po silnici jako loďka. Motor bručí po šestiválcovsku (okolí musí slyšet bručení jinak jsou to vyhozený peníze) a automat řadí jak v 89 revoluce, tak jak jsem si to přál. Je to sice obyčejnej tupej 4 kvedlák bez tiptroniku, ale od automatu chci aby řadil von a né já. První šok jsem utrpěl už při cestě z bazáru po ujetí 100km co jsem se musel asi 60 km držet v koloně co jela předpisově 80-90km v hodině . Na počítači svítil průměr 7,9 km, takže je to určitě rozbitý. Americkej mastodont a hovado nemůže mít takovou spotřebu to se přeci nesmí to musí bejt potrestaný. Druhý den jsem se rozhodl, že konečně dosáhnu spotřeby 20 litrů a potěším všechny škodovkáře z okolí svým zdrceným výrazem a histerickou scénou u benzínky při placení. Dával jsem mu do těla, kopečky, předjížděčky, kickdownovačky atd. prostě jezdil jsem jak prase ve dvojkový oktávce. Ale fakt mě concord nas-al ! Spotřeba vylezla na 14,8 litrů - za víc to neumíš srabe ?. Tak nevím chtěl jsem potěšit Kalouska, že jako tou daní co vybere na benzínu pomůžu rozpočtu a vono mi teď po cca 1000 km ukazuje průměr 10.1 což jsem absolutně nečekal a vlastně jsem plánoval , že budu jezdit jen v pátek do mastny pro bůček a v neděli za babčou do chudobince pro její důchod páč na víc mi nezbyde i přes to že naši zatím v lybii vítězí a bojují za levnější ropu.
No ještě jsem neřekl co tam vlastně mám za motor - je to ten nenáviděnej 2.7 HTP co se prej každýmu zadře nebo vypadne na zem a na internetu je jeho vlastnictví považováno za posednutí ďáblem . Ale já vím tajemství - vono totiž se prej musí ten volej taky měnit panáčkové, tak se nedivte, že se vám to zadře, když jezdíte 3 roky na volej z lídlu co slejvaj švédi z rybiček . No uvidím, když se i přes to zadře nevadí - králící budou mít luxusní králíkárnu - už se moc těší smradi ušatý.
K interiéru auta asi takto. Naši měli v 70 letech takovou hnusnou šedivou sedačku, která byla super pohodlná a vydržela jim asi dvacet let. Pak ji vyhodili na smeťák. Podezdřívám vrahy z Wallstreetu, že ji čorli a dělají podle ní ty sedáky do aut. Vůbec se mi z těch sedáků nikam nechce jaký jsou měkoučký a pohodlný úplný azuriti.
Výbava: Průměrnej americkej černoch vlastně umí dát jen D a zapnout rádio a když má střední školu a byl dvakrát v íráku pustí si klimu a zapne stěrače. Jiný knoflíky vlastně nepotřebuje a já taky ne, takže pohoda. U volantu je jedna páčka kde je všechno - stěrače, blikry, ostřikovače, vztyčovák americký vlajky. Marně jsem ale přemýšlel nad počítačem co je ve stropě. Ten má víc funkcí jak Obama poradců tak nevím jestli to zvládaj kluci černý - možná je to chytrá menšina a nejsou dyskrymynovaný.
Vzhled vozu - podle mě famozní a nepřehlédnutelný. Budí poměrně velkou pozornost a u Tesca s ním nezaparkuje, protože se s takovou 5 a půl metrů dlouhou krávou prostě nevejdete. Mám americkou verzi s červenejma světla, oranžovejma pozičkama, nesklopnejma světlometama -no prostě jsem na trest smrti. Čekám až mě místní renžrs pověsej na ráhno. Zatím mě nechávaj žít maj strach, že z toho vyleze čak norys a zmastí je propiskou. Spíš maj strach, že s těma fobijema 1.2 htp co jim radek džon nechal (protože přeci nechlastaj) mě asi nedohoní. Maj recht - vono to fakt pádí 200 km a pocit při velkej rychlosti je jak ve skutečným konkordu .
Závěr - moc jste se toho asi nedozvěděli, technický data mě moc nezajímaj.Já to prostě koupil páč se mi to líbilo a chtěl jsem bejt jinej. Dnes je teplej večír , hodím nějakej krujzing stavím se na hamburgr k číňanům a zaparkuju někde na louce, pustím si z mámou kazoš se starejma hitama. no prostě si uděláme hezkej letní večer a tohle auto nám ho určitě zpříjemní. Tak se mějte - nebourejte !
Jo a komu vadí ja blbě píšu a mluvím vězte , že hlavní je celosvětový mír a né právopíís.

Silné stránky

Je to americký auto má všechno silný

Slabé stránky

Nemá žádný je to přeci americký auto - vlastně jednu jo -couvat s tím je fakt frajeřina - prdel jako kráva

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatím nespravuji není co a můj mechanik když to viděl požádal o politický azyl v rumunsku

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Dal jsem prachy - voni auto - tak to má bejt víc od bázaristů nečekám. Kdo jo - je romantik

 


Přidat názorDiskuse: Chrysler Concorde

Další vozy značky Chrysler



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Zatím šlape jak hodinky

praktičnost
1

Absolutně nepraktický

prostornost
10

Pokud potřebujete odvést nějakou mrtvolu v kufru je prostě ideální

jízdní vlastnosti
1

Houpající se mastodont

jízdní komfort
10

Pojízdný obývák

provozní náklady
6

Kupodivu únosné

náhradní díly
1

Nejsou prostě nejsou

výkon motoru
5

Dostačující ale v americe to musí být něco jako HTP

spotřeba
5

Asi jako nějakej evropskej dvoulitr

hlučnost motoru
10

Samet

kvalita sedadel
10

Ušák

brzdy
1

Občas mám strach že nedobrzdím

zavazadlový prostor
10

Větší kufr snad neexistuje






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…