Nissan 370Z (2010)
31.5.2012*** KOUPĚ *** Jednou ráno sem se vzbudil a rozhodl se, že si koupím sporťák. Dokud jsem mladý a budu ho zvládat, ne až budu dědula. Začal jsem ho…
Nissan 370Z (runner42)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
runner42 01.06.12 18:36
« Re: Krásná recenze.
Děkuju za pochvalu :-)
Důvod je jednoduchý - celkové náklady. Pořizovací cena u GT-R klame. Když zohledníme pokles hodnoty, výměny olejů, pravidelný servis, spotřebu atd., 370Z vychází na cca 10 Kč/km zatímco GT-R přes 40 Kč/km.
40 Kč za kilometr zábavy si zatím nemůžu dovolit.
K GT-R mám tu poznámku, že zázrajy se nedějí. Nissan udělal výkonné auto za nízkou cenu, které se ale musí servisovat za velké peníze. Logicky. -
Alejandro 01.06.12 14:58
« Krásná recenze.
Krásně napsaná recenze a skvělé auto, nicméně mi to nedá a chci se zeptat. Proč ne lehce ojetý GT-R, který lze za pořídit za těch cca 1.2-1.5 mil. Kč? Jsou to přísná kritéria jako náhon na zadek nebo úplně nové auto, či něco jiného? Myslím si, že GT-R může nabídnout mnohem intenzivnější zážitky, ikdyž působí jako přetechnizovaná hračka, která udělá dobrého řidiče i z amatéra. -
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 01.06.12 14:51
« Re: Re: Zet
runner - nepamatuju, že jsme to spolu řešili, ale to je u mě, bohužel, normální 8-s :-)
Já bych 370 Z bral, to každopádně, ale v žádném případě nevyměnil za 350 Z, 70-tka je rozhodně lepší vůz pro každodenní život, ale mrzí mě, že vyměkla, už to není takovej neotesanej hrubián, dotýká se kategorii GT. Jsem přesvědčen, že se nestane takovou ikonou jako 240 Z, 350 Z, částečně i 260Z, prodeje tomu tak trochu napovídají :'-( . Při nasednutí do obou se cítím sportovně, všechno je tak, jak má být, při jízdě se pár much najde, jako mnou už zmíněná nekonzistentní spojka, zbytečně citlivý řízení, trochu měkčí podvozek a absence typického chrapláku V6. To kdyby bylo jinak, mám ho v garáži místo žáby.
U pneumatik na zetko je zásadní tuhost bočnic, zdaleka ne každá guma je vhodná na ne zrovna lehký Nissan a při ostrém průjezdu zatáčkou se zkrátka žvejká, o životnost i ani nemluvím a i proto jsou potenzy ne jedinou ale dobrou volbou (výborné na suchu, delší životnost, tuhá bočnice, větší valivý hluk, nic moc na vodě).
S tím ,,samoopravovacím,, je to docela blbý, je to pro mě zajímavé info.
;-) -
runner42 01.06.12 14:45
« Re: Re: Palec nahoru
Čau, já byl na té akci ve Stodůlkách taky. Akorát sem přijel už po jídle >:D Tehdy poprvé sem ho viděl naživo a také poprvé ho řídil (v manuálu). A měl sem úplně stejné dojmy >:D :yes:
Akorát ty dvě Black edition tam nebyly Magnetic Black, ale v té Black Cherry a ta se mi teda vůbec nelíbila. Ten manuál ... věř že ten problém s tím přesedáváním u mě trval i po delším testu a proto sem raději volil AT. -
Papír1 01.06.12 12:58
« Re: Palec nahoru
JJ krásné auto. Měl jsem možnost řídit Black Edicion jak s manuálem tak i s automatem. Na normální ježdění je lepší automat, ale já bych si vybral manuál. Viz moje postřehy z 370. [odkaz] viz novinky 21.4.2010 15:17 - Akce 370Z
Krásné druhé auto.
:yes: :yes: :yes: -
pd.86 01.06.12 08:00
« Black
věta " a lupání chládnoucích brzd" ve mě vyvolává rozporuplné pocity.
Mě teda učili že po ostré jízdě je potřeba vychladit brzdy a motor pomalou jízdou. Když zastavíš, tak se ti ty kototuče možná tak zvlní a chládnou pomaleji. Když jedeš pomalu tak se chladí přirozeněji a je to účinější. Ale je to tvoje auto.
Taky máme doma Blacka... kamínky uslyšíš vždycky, podívej se do podběhů a pochopíš to. V "normálních" autech jsou v podbězích tlumící materiály, tady ne a proto i ten hluk.
Velká gratulace k automatu, máme ho s manuálem a já ti nevím, není to úplně 1A.
No a gumy, pro mě jsou Pontezy katastrofa, asi si s nima nerozumím
Hodně šťastných km bez nehod! -
runner42 01.06.12 07:46
« Re: Zet
Čau, pamatuju se, že jsme tu převodovku spolu už jednou řešili, vzpomínáš? >:D
350ku znám důvěrně a i když je to dobré auto, nevybral bych si ji. 370ku ano, takže pro mě je to prostě mnohem lepší auto.
K těm gumám - měl sem možnost řídit 370ku na Yokohamach AdvanSportech a proti Potenzám je to mnohem lepší volba. Auto lépe sedělo a bylo mnohem tišší. Mnohem! Ovšem najedou prý cca půlku než Potenzy.
Samoopravovací lak.... ano, sice tam prý je. Mám na přítlačném křídle malý vlasový škrábanec. Není vidět když o něm vyloženě nevíš a křídlo budu stejně v létě měnit, ale za cca rok se to nezatáhlo. A je to přitom vyloženě nepatrné poškození na sluníčku hezky vystaveném místě. Takže houby >:D :no: -
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 31.05.12 23:50
« Zet
Jako zarytého fanouška Nissanu mě těší, že je na našich silnicích o jeden krásný kousek více. Black Edition jsem řídil v manuálu a srovnával ho s naší 350 Z a vyplynulo z toho následující.
Pokud bych ho chtěl, tak v manuálu, k charakteru auta se, podle mě, automat nehodí.
Řazení u 370 Z je podobně skvostné jako u 350 Z, naopak spojka je tragická.
První, co bych u 70-tky udělal je výfuk, páč se soundem 350 Z to zkrátka nesnese srovnání.
370 Z je bohužel měkčeji, rozuměj komfortněji nastavena než starší model, její lehké náklony by mi trošku vadily.Interiér je samozřejmě o dost kvalitnější o tom žádná. Potenzy bych rozhodně neměnil, na zetku jiné gumy zkrátka tak nefungují, max Dunlop nebo Toyo, kamínky jsou slyšet i u 350Z, zkrátka to patří k autu....
Přeji spoustu vysmátých kilometrů a užívej si ho
;-)
btw : lak u Nissanu patří k těm lepším, měl bys mít i ten samoopravovací, jsou jiné značky s tragickou kvalitou laku, věř mi. -
runner42 31.05.12 19:10
« Re: cože?
Ale no tak ;-) Camaro je bombastický auto, o tom žádná. Jednou si ho taky koupím. Ale upřímně, není to sporťák, není praktický a na běžný ježdění má přímo brutální spotřebu. Camaro má pouze svůj zjev, kterým ohromuje. Tudíž je to pro mě pozérský auto. Nic proti, v každém z nás to trochu je, i ve mě >:D -
kornel 04.06.12 21:32
« Re: Re: Re: Krásná recenze.
kde ja pisem o tom ci je alebo nieje dobre usetrit na servise, dieloch a pod...? ocividne mas obmedzene chapanie pisaneho textu.. tak si to prejdi este raz a snad pointu na druhy krat pochopis.. Ale pomozem.. Ja tu pisem o tom, ze pokial nemam na prevadzku a reziu vozidla bez toho, aby som musel riesit kde co zohnat lacnejsie, tak si take vozidlo preboha kupovat nebudem... chapenzi? >:D ja nikde nepisem, ze je blbost si pomahat trebars zhananim lacnejsich dielov z netu, od clenov klubu a pod., ale iba to, ze byt doslovne odkazany na taketo nieco, je sialenstvo..
P.S invektivi si prosim ta odpust, na to niesom zvedavy.. clovek v tvojom veku sa uz snad vie chovat.
Ale všetku úctu dávam borcom na bicykloch.
Vozovka je tam kvalitná, oproti passo dello stelvio žiadne výtlky.
Cesta dostatočne široká na obiehanie pomalších, či už autobusov, áut, cyklistov.
Výstup dáš aj za 20 min, ale človek tam zabije kľudne aj celý deň, keď si chceš pofotiť krajinku.
Ja som tam bol už druhý krát a človek sa tam nikdy nenudí.