Audi A5 (2008)
16.3.20101.8 TFSI 125kW 6-speed manuál, Aruba blue, S-Line paket exteriér i interiér, S-Line 18" kola, S-line sportovní vyhřívané sedačky kombinace…
Audi A5 (runner42)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
runner42 17.03.10 14:58
« Re: Re: Re: Valentine One
Jezdím tak, abych jezdil bezpečně a nikomu neublížil. Rychlostní limity jsou podružné. Důležité je zohlednit počasí, provoz, přehlednost úseku a hlavně předvídat. Antiradar používám proto, že stejně jako v jiných případech mimo silnici mám právo vědět, že mě někdo kontroluje. S detektorem jezdím stejně jako bez něj - v obci podél zaparkovanejch aut, kde může někdo vyběhnout klidně 20, v noci na prázdné suché a kvalitní dálnici klidně 200. -
JakubTN 17.03.10 13:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Valentine One
Nazor, ze antiradar maju len arogantni soferi, ktori potom jazdia nebezpecne a ohrozuju ostatnych mi pride velmi obmedzeny podobne ako ten, ze ked niekto jazdi predpisovo, tak je najbezpecnejsi vodic v premavke a nic sa nemoze stat, lebo ide tolko, kolko je predpisane...
Ja uznavam ist pomaly (predpisovo) napr. v dedinach, ci v meste, kde sa popri ceste pohybuju ludia v bezprostrednej blizkosti a podobne. Ale nevidim ziaden rozumny dovod nato, aby som po 4 prudovej ceste v nasom meste, musel ist 50, lebo je to v meste... Dalej nechapem, aky zmysel ma na prehladnych cestach prvej triedy, kde su dlhe rovinky a cesta je kvalitna ist 90... Tak isto dialnica, v Nemecku je co si ja pamatam neobmedzena rychlost a ist v lavom pruhu tak, aby clovek nebrzdil tych za nim, chce silny motor a trochu odvahy. No nepocul som o ziadnych velkych smrtelnych havariach kvoli vysokej rychlosti...Zato v CR alebo u nas staci aby napadlo 5cm snehu a je na D1 retazovka so 60timi autami.
Paradox je, ze najviac nehod sposobuju pomaly iduci vodici..
Takze ak ma niekto antiradar, ale zaroven vie kde su hranice, tak ho nebudem odsudzovat. Ak niekto ide na dialnici 160+, tiez ho nebudem odsudzovat, na dialnici by mohli kludne povolit 160 a skor obmedzit pomalych vodicov, ktori tam predstavuju daleko vacsie riziko, nez niekto kto ide 160..
Ale uznavam, najdu sa aj taki, co si kupia do svojho natuzeneho crepa antiradar a potom sa vsade citia ako na okruhu...Takych by som strielal.. -
krovakus 16.03.10 22:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Valentine One
Je to psychologie. Nejeden majitel antiradaru si rekne: "Mam antiradar, muzu jet volnejs." V ten moment jede v obci 70 km/hod a stava se okamzite nebezpecnejsim, nez kdyby antiradar nemel a musel si davat bacha, jestli zrovna, jak ty rikas, nekde nesmyslne necihaj. Nahoda je blbec a zrovna nedavno nam tu v obci sundali ditko, co blbe prechazelo silnici. Jenom ho strejchnul (i tak nalomena panev a zlomena noha). Nicmene mu policajti namerili 63 km/hod. K dobrzdeni mu chybely nejaky 3 m (presne si nepamatuju, ale do 5 m to bylo urcite.) Z toho mi jasne vyplyva, ze neni treba hledat radary a rychlost omezovat podle jejich vyskytu, ale je treba hledat a davat si pozor na mozna rizika a podle toho omezovat svoji rychlost. A k tomu zadny antiradar nepotrebuju.
Mateo Mendosa (MoDo): Nemej strach. Ten clovek po dalnici jezdi... ;-) -
PlumJelinek 16.03.10 22:12
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Valentine One
Přesně tak. Nedávno jsem jel do Brna a jelikož jsem měl hodně velkou časovou rezervu, tak jsem jel celou cestu 120-130 a byl jsem suveréně nejpomalejší řidič osobáku, nepočítaje Favority apod, kterým to víc nejelo.
Antiradar mě už nejdenou upozornil na vyloženě nesmyslně číhající policajty a uchránil mi body a pokutu. A nemyslím tím, že bych jel 120 ve městě.
Pro lidi, kteří ročně najezdí desítky tisíc je to šikovná věc. A jestli si myslíš, že když mám antiradar, tak jezdím jako prase tak Tě rád vyvedu z omylu. Ani ten totiž není 100% a jsou radary, které nezachytí vůbec, tím pádem i tak musím být ostražitý, ale díky němu se spíš můžu věnovat řízení a provozu jako takovému, místo abych neustále sledoval, za jakou cedulí se čtyřicítkou budou schovaní a tím pádem nevěnoval tolik pozornosti řízení. -
"-- skrytý --" 16.03.10 21:22
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Valentine One
Řidiči, kteří jezdí po dálnici běžně 160 jsou egoističtí ignoranti. >:D Ten člověk asi dlouho nejezdil po dálnici. :-) Mně se třeba i stane, že při 140KM/H mě mine auto v takové rychlosti, že sotva poznám o jaký auto vůbec šlo. -
krovakus 16.03.10 21:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Valentine One
A kolikrat se vam panove za celou vasi ridicskou karieru stalo, ze jste platili pokutu za 56 km/hod? Mne je 22, jezdim od 18. Je to kratka doba, ale nedostal jsem jedinou pokutu. Otec za 30 let svoji ridiscke praxe dostal pokuty 2. Takze mi tady nerikejte neco o 56 km/hod. Antiradary jsou pro lidi, co jezdi po dalnici bezne 160 a vic a pusti nohu z pedalu jenom kdyz jim ta priblbla krabicka zacne pipat. A ze se smejete tomu, ze byste svoji rychlou jizdou opravdu mohli nekou ublizit jenom dokazuje, ze temi egoistickymi ignoranty pravdepodobne opravdu budete. -
PlumJelinek 16.03.10 20:53
« Re: Re: Re: Re: Valentine One
Jo, jsi ignorant myslící jenom na sove potřeby a tím, že používáš antiradar, tak můžeš někomu ublížit >:-[]
Je to totiž nefér, proč bys neměl platit nesmyslné pokuty, když ostatní, přestože nejsou egoističtí ignoranti jako ty, je platit musí? >:D -
"-- skrytý --" 16.03.10 20:26
« Re: Re: Re: Valentine One
Politika dopravního oddělení Policie ČR bohužel myslí především na zisk, poté až na bezpečnost silničního provozu. Proto s radostí si pořídím antiradar abych nepřispíval svými financemi do pokladny PČR jen protože jsem jel na dlouhé a přehledné silnici 56 kilometrů v hodině. Jsem ignorant. >:D -
H.Karlik 16.03.10 20:09
« Gratulace
Ahoj, krásný auto. Musím říct, že se jedná takřka o mojí srdcovku! Velká pochvala za barvu a hlavně za S-line paket (jak exteriér, tak interiér). Možná jediný co by mě lákalo tak asi spíš 2.0 TFSI (Ikdyž chápu jak píšeš, že už se nechtělo čekat >:D ) a asi bych chtěl také quattro, ale co si budeme povídat, chechtáky potom už naskakujou mílovejma krokama. Zajímalo by jak tahle verze jezdí.
Přeju mnoho šťastných kilometrů bez problémů a hlavně bez *****, který jsou schopný rozbít okno kvůli antiradaru :no: -
Thomasino 16.03.10 19:28
« Re: Valentine One
Ahoj, tak to je mrzuté, to mě přímo děsíš! Mám ho taky a ne vždycky se mi chce ho schovávat nebo brát sebou ;-\
Jinak policajti sice otočili radary o 90 st., ale u V1 je prý ten rozdíl mezi svislou a vodorovnou polohou minimální, ale třeba u Bela je to hodně poznat. Tam je prý opravdu potřeba ho mít svisle ;-)
Jinak pěkné auto, ale raději zatím nehodnotím, je tu minimum fotek a recenze zatím taky hodně krátká.. Teda spíše úplně chybí >:D -
PlumJelinek 16.03.10 19:19
« Re: Re: Valentine One
Ve vertikální poloze je holt potřeba si zvyknout, že tam čumí jak sloup. Teď když občas jedu bez něj, tak se až divím, kolik mám výhledu navíc >:D Další věcí je, že jsem si musel podomácku vyrábět držák, protože k V1 se vertikální nedělá. Jinak s těma zlodějema je mi to lít, je to prostě věc, která jim za sklem přímo bije do očí. -
runner42 16.03.10 16:36
« Re: Valentine One
Mno, teď už to řešit nemusím, protože nějaká k**va, ať jí ruka upadne, si k němu před pár týdny pomohla cihlou skrz okno u spolujezdce. Alespoň že nijak nepoškodil auto. Jinak výměna bočního skla A5 pouhé dva litry, to potěšilo. Ani sem to neřešil přes pojistku. Poučení z toho je, když je člověk línej to sundávat, tak jedině vestavěné řešení.
Jinak s V1 sem jezdil něco přes rok a byla skvělá i v horizontální poloze, protože je opravdu velmi citlivá, ve vertikální instalaci se mi nepodařilo najít místo kde by nepřekážela. -
FRPE 16.03.10 15:57
« Mateo Mendosa je zpět?
Ahoj Runnere42! ;-)
Pěkná A5-tka, škoda jen že recenze je kratší a fotek málo. Před časem tu byl chasník jménem Mateo Mendosa a měl recenzi vyvoněnou a dlouhou řadu měsíců se držel v topce. Auto vypadá perfektně, dopolaď to ještě krapet a pak tě rád ohodnotím. ;-)
Vítej na MACZu. :yes: