Recenze

10 Majitel

Toyota Corolla Active Exclusive 1,6 Valvematic CVT

9,71 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Toyota Corolla, foto 1 Toyota Corolla, foto 2 Toyota Corolla, foto 3 Toyota Corolla, foto 4 Toyota Corolla, foto 5 Toyota Corolla, foto 6 Toyota Corolla, foto 7 Toyota Corolla, foto 8
Toyota Corolla, foto 9 Toyota Corolla, foto 10 Toyota Corolla, foto 11 Toyota Corolla, foto 12 Toyota Corolla, foto 13 Toyota Corolla, foto 14 Toyota Corolla, foto 15 Toyota Corolla, foto 16 Toyota Corolla, foto 17 Toyota Corolla, foto 18 Toyota Corolla, foto 19 Toyota Corolla, foto 20 Toyota Corolla, foto 21 Toyota Corolla, foto 22 Toyota Corolla, foto 23 Toyota Corolla, foto 24 Toyota Corolla, foto 25 Toyota Corolla, foto 26 Toyota Corolla, foto 27 Toyota Corolla, foto 28 Toyota Corolla, foto 29 Toyota Corolla, foto 30
 

Technické info

Přezdívka auta Corolla Rok výroby 2015 Koupeno nové najeto [km]:15000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1598 výkon [kW]: 97 kroutící moment [Nm]: 160 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11,1 maximální rychlost [km/h]: 190 počet rychlostí: 7 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 452 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5,6 (udávaná)spotřeba naměřená:Spritmonitor.de

Popis vozu

Po 7 letech jsem byl "nucen" přemýšlet o novém autě. Ne že by stávající Hyundai Accent byl špatný, naopak, ale slíbil jsem ho dceři.
Výběr byl zúžen mojí slabostí k sedanům a chtěl jsem automat a benzín. Kombíka bych asi taky dal, ale nebylo-li by zbytí.
Nebudu se zbytečně rozepisovat o excelovských tabulkách, návštěvách různých autosalonů. Corollu jsem jednou viděl jet po ulici a byla to "láska na první pohled".
Ve výbavě Style + paket Exclusive + 5 let záruky stála 460000,-Kč Za ty peníze jsem dostal hodně muziky:
- prostorné auto
- výkonný a úsporný motor
- automatickou převodovku (variátor)
- 7 airbagů
- spoustu jízdních asistentů vč. asistenta rozjezdu do kopce
- samo to zaparkuje
- přední a zadní parkovací čidla, zadní parkovací kamera
- automatická dvouzónová klimatizace
- tempomat
- multimediální systém Toyota Touch 2
- přední a zadní loketní opěrka
atd.
Vzhled auta je věcí vkusu, takže někomu se líbí, někomu ne. Sedačky jsou pohodlné, s menším bočním vedením pro rodinný sedan dostačující.
Ovládací prvky v pohodě dostupné. Někde jsem četl kritiku na umístění ovládání vnějších zpětných zrcátek. Vzhledem k tomu, že je nastavuji asi 1x za dobu, co auto vlastním - nevadí.
Motor je v běžných režimech téměř neslyšitelný, podle mě i dostatečně pružný. Jen ho je v případě potřeby prudké akcelerace holt vytočit.
Samostatnou kapitolou je převodovka CVT. Na její projev je třeba si trochu zvyknout, ale jízda s ní je prostě úžasná.
Otáčky udržuje běžně nízké, jen si mění převod. Ve 130 tacho točí motor 2500 ot., v 90 pod 2000 ot./min. Tyto otáčky udržuje prakticky po celou jízdu (mimo velké kopce). Spotřeba podle PP i podle výpočtu zatím 6l/100km (40% dálnice, 50% cesty a 10% Praha)



Silné stránky

- motor - tichý a úsporný
- brzdy - ostré, chce to zvyk
- prostornost - za sebou si dám nohu přes nohu a stropu se ještě nedotknu (183cm)
- kufr - sedan s menším vstupním otvorem; tašky, které v 95% případů vozím tam dám bez problémů
- zvuk radia i jeho ovládání
- párování s telefonem a telefonování (Android)


Slabé stránky

- světlo v kufru: žárovička o oslnivém výkonu 2,8W osvětluje plochu kufru tak, že tam v noci nenajdete ani spící mimino - vyřešeno LED páskem za cca 30Kč
- kdo vymyslel, že do kufru auta za půl mega nedá zásuvku by zasloužil nobelovku za nasr... zákazníka - vyřešeno zásuvkou z Conrada za 200Kč + kablík
- a za "infotainment" v Touch 2 bych "ajťáky" z Toyoty pověsil za kulky do průvanu; Ty skoro nic neříkající obdélníčky spotřeby jsou opravdu k ničemu; když jedu na dovolenou, chtěl bych třeba vědět, jak dlouho jedu a jakou průměrnou rychlostí, což mi infotainment od kluků japonskejch poskytne s jednou podmínkou: NESMÍM VYPNOUT MOTOR!, protože v tom případě se tyto údaje vynulují! spotřeba ale ne, NECHÁPU, ale dá se s tím žít.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

první servis po roce v Toyota Tsusho Modřany proběhla bez problémů za cenu přiměřenou

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Tsusho bez připomínek

 

Novinky v recenzi

11.4.2016 18:43

První servis

Toyota Tsusho Modřany - bez problémů

9.11.2015 20:57

Prvních 10000 km

Po prvních 10000 km jsou mé zkušenosti následující:
- průměrná spotřeba vypočítaná 6 l/100km - absolutní spokojenost (PP je lehce optimističtějšî)
- CVT převodovka je neuvěřitelně komfortní a pokud má člověk potřebu řadit, či jet sportovně, sportovní režim funguje taky bezvadně
- EUnesmysl s kontrolou tlaku v pneu v podání Toyoty (proč ne jako Škoda snímačem otáček?) jsem u zimních plecháčů vyřešil čtverečkem černé izolačky před svítící kontrolkou
- světla svítí slušně, přístroje jdou hodně ztlumit a display vypnout, jízda v noci tedy taky bez připomínek


Celkově veliká spokojenost, jízdu si užívám a po letech jsem k radosti rodiny přestal v pátečních kolonách skoro nadávat (ta plynulost bez cukání je prostě boží).


Další vozy Toyota Corolla



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10

zatím v pohodě

praktičnost
10

pro mě je sedan praktické auto

prostornost
10

velké ve všech směrech

jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
10
provozní náklady
10
náhradní díly
10
výkon motoru
10
spotřeba
10
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
10

Více o modeluToyota Corolla E160 (2013 - dosud)
Nová Toyota Corolla debutuje jako kombi. Nabídne jen jediný konvenční motor Nová Toyota Corolla debutuje jako kombi. Nabídne jen jediný konvenční motor

Řada Auris končí, místo ní se vrací označení Corolla.…

Toyota Yaris 1,0 16V Toyota Yaris 1,0 16V

Toyota Yaris podobně jako například Peugeot 206 vzbudila…

 





Blesk.cz

Tipy na víkend: Tupláky piva, halloween, voňavá posvícení i závod psích spřežení

Tipy na víkend: Tupláky piva, halloween, voňavá…

Neseďte doma a nekoukejte se jen na televizi nebo z okna! Vyrazte ven, do přírody, za poznáním! Pokud nevíte kam…

Vlasy znovu v kondici: 4 domácí výživné masky z vajec, banánů i piva

Vlasy znovu v kondici: 4 domácí výživné masky z…

Letošní letní a podzimní měsíce byly nádherné a plné slunce. Kvůli slunečnímu záření, chlorované vodě z bazenu a…

 

iSport.cz

Tyson draží v Česku historii! Kus ringu z legendárního zápasu s Lewisem

Tyson draží v Česku historii! Kus ringu z…

Byla to památná bitva. 8. června 2002 v Memphisské Pyramidě ve státě Tennessee se konal boxerský zápas, který…

Expert Palička: Komunikace asi nebyla Jarolímova cesta, Dočkal je bingo

Expert Palička: Komunikace asi nebyla Jarolímova…

Větší disciplína, zodpovědnost v plnění úkolů, lepší klima v kabině. „Je to prudká, markantní změna,“ porovnává…

 

Reflex.cz

Novodobý stařec a moře: Nejstarší strážce majáku na Ukrajině je ve službě už 70 let

Novodobý stařec a moře: Nejstarší strážce majáku na…

„Zaposlouchej se do toho ticha! Nejlepší je to stejně v zimě. Žádné zvuky, je slyšet jenom stromy, moře a vítr.…

Vladimír Pikora: Cyklisté – peklo řidiče aneb Když menšina tyranizuje většinu a říká tomu pokrok

Vladimír Pikora: Cyklisté – peklo řidiče aneb Když…

Někdy si říkám, že politici vážně z celé duše musí nenávidět řidiče. Vždyť neustále přemýšlejí, jak jim udělat…