Recenze

rozej (muž ) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Volkswagen Multivan Startline 2.0 TDI 104 kw DSG

0.00 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volkswagen Multivan, foto 1 Volkswagen Multivan, foto 2 Volkswagen Multivan, foto 3 Volkswagen Multivan, foto 4 Volkswagen Multivan, foto 5 Volkswagen Multivan, foto 6 Volkswagen Multivan, foto 7 Volkswagen Multivan, foto 8
Volkswagen Multivan, foto 9 Volkswagen Multivan, foto 10 Volkswagen Multivan, foto 11 Volkswagen Multivan, foto 12 Volkswagen Multivan, foto 13
 

Technické info

Přezdívka auta jednoduše multivan Rok výroby 2010 Koupeno ojeté najeto [km]:90000 palivo: nafta počet válců: 4 objem [cm3]: 2000 výkon [kW]: 104 kroutící moment [Nm]: 250 maximální rychlost [km/h]: 180 počet rychlostí: 7 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 17 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 9

Popis vozu

Multivan byl můj sen už od střední školy, kdy jsem začal aktivněji sportovat. Od té doby ale uplynula poměrně dlouhá doba a pěkná řádka aut. Když jsme se v létě dozvěděli, že se nám narodí malý sportovec, tak jsem začal aktivně hledat nové auto, které by splňovalo požadavky rodiny a sportovce.

No a Multivan byla v podstatě jasná volba. Já i manželka jezdíme závodně na kole, takže v autě taháme neustále min 2 kola, často i více a to nemluvím o situacích, kdy s námi jede na závody více lidí. Zároveň jsem zásadně proti dávat kola na střechu nebo nedej bože na kouli za auto.

Když si představím, že za 9 měsíců budeme s sebou vozit ještě kočárek, Chariot a všechny další nezbytné věci pro malého závodníka spolu s dětskou sedačkou a všemi potřebnými hračkami - klasický osobák je z výběru pryč.
Dostáváme se tedy do kategorie osobních dodávek a zde je jasným lídrem Multivan,který si ponechává alespoň částečně vlastnosti osobního vozu.

Nevýhodou je u těchto aut poměrně vyšší pořizovací cena (na druhou stranu poměrně drží hodnotu) a dost pochybné kousky na bazarovém trhu - troufám si tvrdit, že 80% jsou buď bouračky nebo stočený kousky dotažený z Německa, kde dělaly vnitrofiremní dostavníky s dálničními přejezdy.

Na nic jsme tedy nespěchali - hlavní bylo objevit pěkný kousek s jasným původem a v super stavu. Nový kousek jsme si bohužel nemohli dovolit... Zároveň zde bylo jedno velké omezení v podobě nutnosti automatické převodovky ze strany mé manželky.

Náš kousek jsme nalezli až v Ostravě - jedná se o základní model Startline (základní přístrojová deska a pouze jedna pilotka) na druhou stranu ale v super stavu a 100% původem. Auto jsme nechali prověřit službou Autotým.cz (mimochodem super služba, mohu jen doporučit) a za 2 týdny už jsem seděl v ranním vlaku směr Ostrava a jel si pro svůj sen.

Plno lidí v mém okolí nechápe - proč si mladý člověk pořídí v podstatě dodávku a ještě z toho je nadšený jak malý kluk. Multivan je jednoduše auto pro (hodně) aktivní rodiny - ostatní neocení a nepochopí. Kdo ale jednou pozná, je chycen a nic jiného už prostě nechce.

Každý koho jsem svezl byl překvapený z míry pohodlí, rychlosti a různých vychytávek, které auto má. Po dálnici není problém se honit se služebními Octaviemi. Na autě je vidět, že při jeho vývoji někdo myslel hlavou.

Jedná se o model Startline 2.0 104kw TDI s DSG automatickou převodovkou. Jak jsem již uvedl, Startline představuje základní model Multivana - poznáte zejména na přístrojové desce, která je shodná s nižším modelem Caravelle, pouze jedněch posuvných dveřích a pouze jedné pilotce v prostřední řadě (ta šla stejně pryč hned první den po koupi)

Navíc má vozidlo zadní okruk ventilace s druhým klima okruhem, přední Climatronic, 6 airbagů, skládací stolek v interiéru, kompletní osvětlení v přední i zadní části ve stropě, tempomat, automatické stmívání zpětného zrcátka, rádio s 6-ti reproduktory, zatmavené zadní skla, přídavné topení Webasto

Silné stránky

Hlavní silnou stránkou je rozhodně PROSTOR - neskutečně moc prostoru - pro všechno a všechny...

Hlavní rozdíl mezi všemi ostatními vozidly této kategorie (Transit, Vito, PCA vany atd.) je systém podélných kolejnic, ve kterých jsou uchyceny sedačky (jak lavice tak pilotky) Tato vychytávka umožňuje v podstatě nekonečně mnoho uspořádání interiéru. Běžně vozím v zadní části pouze lavici pro tři osoby, kterou posouvám podle potřeby.

Další silnou stránkou je rozhodně síla vozidla a ovladatelnost vzhledem k velikosti. Jízdními vlastnostmi strčí do kapsy i plno běžných osobáků (vetsina vozu nizsi stredni tridy). DSG funguje na jedničku.

Posledním plusem vozidla, které bych zmínil, je vyšši posed, díky kterému má člověk výborný přehled o dění na silnici. Na dálnici není problém sledovat stav dopravy opravdu dostatečně dopředu.

Slabé stránky

Snad možná spotřeba - s tím člověk samozřejmě musí počítat vzhledem k velikosti. Ale pořád to u pumpy překvapí, když má člověk zaplatit plnou 80-ti litrovou nádrž :)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatim zadne - diky silne komunite se spoustou navodu na domaci opravy a upravy nebyl potreba..

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Multivana jsme pořídili v autobazaru RB Auto, jednalo se o soukromé vozidlo majitele (jeho ženy) Jak jsem již uváděl, před prodejem jsme vozidlo nechali prověřit systémem Autotým.cz. Pro vozidlo jsem si tedy jel na základě detailního prověření jak historie tak prohlídce v servisu. Prodejce byl opravdu profesionální - s prohlídkou neměl žádný problém - poskytl všechny potřebné doklady k prověření a stav vozidla 100% odpovídal tomu, co bylo uvedeno v inzerátu.

Plánované úpravy

Multivan je svým způsobem životní styl, proto je možné si do auta doplnit různé vychytávky, v plánu jsou následující kousky, které budu realizovat podle finančních i časových možností:
1) audio/video systém s TV tunerem a bluetooth
2) střešní ližiny
3) bufero - poměrně levná záležitost vzhledem k již nainstalovanému příhřevu Webasto
4) Multiflexboard - rozkládací stolek do kufru, který jednak rozděluje zavazadlový prostor výškově na dvě části a zároveň slouží jako rozšíření pro rozloženou lavici na spací letiště

 

Novinky v recenzi

3.10.2015 21:27

Multimedia system Alpine IVA-D511R

Multimedia system Alpine IVA-D511R je na svem miste - DVD, Bluetooth, TV tuner. Jeste dokoupim velkou obrazovku pro zadni rady sedadel a parkovaci kameru.. foto v galerii


Další vozy Volkswagen Multivan



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
8

Zatím spokojenost, jak jsem ale již uváděl - servis nás nemine kvůli závadě ve vzduchotechnice :(

praktičnost
10

Je potřeba další komentář??? Pro doplnění - pokud Vám bude někdo tvrdit, že Multivan je jen předražená Caravella (nebo nedej bože Transporter Bus nebo Transit) tak mu nevěřte - systém kolejnic dělá z auta úplně samostatnou kategorii.

prostornost
10

Pokud by to bylo možné, tak dám klidně i 100

jízdní vlastnosti
7

Pokud se smíříte s tím, že to není osobní auto, tak budete nadšení. Není to auto do města - zde jezdím služební Octavií. V městském provozu se auto trápí.

jízdní komfort
8

Opět - není to limuzína se vzduchovým odpružením, co však ocení všichni na palubě je prostor pro nohy i ramena. Paluba je opravdu vhodné označení - často se tak budete cítit :)

provozní náklady
6

Ach ta spotřeba (při 150 cca 9,5 litrů na 100, při 120 cca 8,5 litrů) - ale když mu chutná...

náhradní díly
4

VW gruppe - díky bohu existuje již plno druhovýrobních dílů

výkon motoru
9

Druhý nejsilnější motor v nabídce a nejsilnější motor s DSG - na semaforech rozhodně zdržovat nebudete

spotřeba
2

viz bod výše

hlučnost motoru
9

Opět - není to limuzína. Na druhou stranu se nedá porovnávat s Caravelle, Transporter nebo konkurečními značkami

kvalita sedadel
10

Luzkova uprava samozrejmosti :)

brzdy
8

Zastavit tu masu chce pořádně silné brzdy, ale vedle toho i notnou dávku předvídání - obzvlášť na dálnici

zavazadlový prostor
10

Je potřeba dalšího komentáře???






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…