reklama


Recenze

10 Majitel

Mercedes-Benz C

9,89 Uživatelé

Hodnoceno: 54× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Mercedes-Benz C, foto 1 Mercedes-Benz C, foto 2 Mercedes-Benz C, foto 3 Mercedes-Benz C, foto 4 Mercedes-Benz C, foto 5 Mercedes-Benz C, foto 6 Mercedes-Benz C, foto 7 Mercedes-Benz C, foto 8
Mercedes-Benz C, foto 9 Mercedes-Benz C, foto 10 Mercedes-Benz C, foto 11 Mercedes-Benz C, foto 12 Mercedes-Benz C, foto 13 Mercedes-Benz C, foto 14 Mercedes-Benz C, foto 15 Mercedes-Benz C, foto 16 Mercedes-Benz C, foto 17 Mercedes-Benz C, foto 18 Mercedes-Benz C, foto 19 Mercedes-Benz C, foto 20 Mercedes-Benz C, foto 21 Mercedes-Benz C, foto 22
 

Technické info

Přezdívka auta šedesáttrojka Rok výroby 2008 Koupeno ojeté najeto [km]:21000 palivo: benzin počet válců: 8 objem [cm3]: 6208 výkon [kW]: 336 kroutící moment [Nm]: 630 zrychlení 0-100 km/h [s]: 4,5 maximální rychlost [km/h]: 250 počet rychlostí: 7 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 18 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 14,2

Popis vozu

Auto jsem koupil v USA přes kamaráda koncem roku 2008, po dlouhých peripetiích a čekání na zákon o odpočtu DPH, jsem si pro něj jel do přístavu v německu, kde bylo odstaveno 2 měsíce a 22.4.2009 jsem si ho vyzvedl. Nikdy před tím jsem tento vůz s tímto motorem na vlastní oči neviděl. Měl jsem prostudováné spostu fotek a videií, které jsem našel na netu, ale fyzicky se mi, jak jsem již zmínil nepoštěstilo C63MAG vidět. Mé pocity byly smíšené, protože to čekání a představa, když to auto uvidím byly nějaké a realita byla trochu jiná. Auto bylo odstaveno za plotem nějakého jakože celního skladu, který přípomínal byvalé plochy autobazaru, bylo zaprášené a špínavé, mělo rozbitou prostřední plastovou mřížku předního nárazniku a úplně vycuclou nádrž.
Když jsem si sedl a nastartoval s očekávaním co se bude dít, abych mohl najet na vlek, tak to co se ozvalo z výfuku bylo něco neskutečného, tím, že auto bylo odstaveno takovou dlouho dobu a nestarovalo se, tak si ten motor udělal své a poslal přes 4 laufy ven zvuk ze kterého mi běhá mráz po zádech vždy, když si na to vzpomenu.
Takže s tímto vozem jezdím zatím třetí měsíc a tudíž zbírám první poznatky a zkušenosti. Je pravdou, že se odteď těším na každou jízdu a užívám si ji jako nikdy dřív.

Toto auto je samozřejmě verze pro USA, takže celé nastavení všech systému je americké, nefunguje mi navigace, ciferník mám v mílích a stupně ve °F , zadní blinry červené, něco šlo přenastavit, takže km/h mi to ukazuje v digitální podobě a stupně si převádím, na rádiu mi hrají jen stanice, které mají za desetinou čárkou liché číslo. Všechno mám možnost vyměnit na EU verzi, tak se musím rozhodnout, jestli to bude mít ten adekvátní efekt k vynaloženým financím.
Auta v americe už jsou v základu docela solidně vybavené a ten amík nechal navíc za dalších 10.000 dolců dodělat věci které nejsou vidět, jen hudba je za cca 3000 dolarů, dále připojení přes I-POD atd. no krom parkovacích senzoru to má snad všechno.

Tak, bych se rád vrátil k samotným pocitům z auta a jízdy samotné. Pravdou je, že jsem se s tímto strojem seznamoval pomalu a pozvolna, vychutnával si jízdu hezky v klidu a pomalu. Kupodivu mne toto auto sklidnilo, už nepředjíždím nesmyslně tam, kde vím, že si stějně nepomůžu a jedu hezky pokorně v koloně a taky vím, že si s tímto vozem nemusím nic dokazovat. S otevřným oknem si vychutnávám ten nádherný zvuk, při rozjezdu tomu trošku dám, ať je slyšet zvuková kulisa a pak zase klidnou jizdou v před.
Sem tam se objevil někdo známy, který chtěl samozřejmě vyzkoušet co to umí a tak se vyjelo na D47 ( dnes už D1 ) směr Bohumín - tam je to přece jen lepší než na druhou stranu směr Brno, kde se jim to trošku zvlnila ta dálnice :-) no a dali tomu co proto. Opravdu zrychlení a tah motoru od 150 při zašlápnutí plynu až na podlahu, kdy se zlomek sekundy neděje nic, pak převodovka podřadí, když zjistí, že je to málo podřadí znovu, takže podřazení je i o tři stupně a vystřelí auto vpřed neskutečnou silou až...bohužel jsem ještě nezjistil zda-li to má omezovač na 250 nebo né. V mercedesu mi to nebyli schopni říct, prý to mám vyzkoušet. No a tak nadešel ten čas a já měl cestu na Olomouc, kde je nově otevřen dálniční tříproudový úsek a zkusil teda co to umí, takže na tachometru mi to ukázalo 255 pak mi už pud sebezáchovy a také provoz nedovolil pokračovat dál. Byl to docela hustý pocit, než si člověk na tu rychlost zvykne. V domění, že to teda omezovač nemá a auto může jet 300 a kdy jsem si myslel, že řídicí jednotka bere údaje pro omezovač z odečtu tachometru, mi bylo jistými mechaniky řečeno, že se hodnoty pro omezovač berou z několika čidel jako je ESP, převodovka, z otáček motoru a já nevím z čeho ještě, jsem si uvědomil, že údaj 255 co mi ukázal digitál může být zkreslem, takže v reálu jsem mohl třeba jet o 10 km/h méně. To znamená další pokus až bude příležitost to vyzkoušet.
Další neskutečný pocit byl, když jsem měnil pneu, takže nastala doba výměny gum a tudíž vyzkoušet co to auto umí při vypnutém ESP, takže ESP ma 3 režimy normal, sport a při přidržení tlačítka cca 3 vteřiny off. Chytl jsem pevně volant, levou nohou zašlápl brzdu a pravou začal šlapat po plynu, z podběhu zadních blatníků se začal valit štiplavý kouř splálené gumy, pustlil jsem brzdu a auto vystřelilo v před s protáčejími se zadnímy koly, které vykreslily do asfaltu zbytek vzorku o celé šíři dezénu. Auto jezdilo jako na sněhu, dalo se s ním nádherně driftovat, když už z kol lítaly cáry gumy a já jel vyměnit pneu, nechal jsem se ještě vyprovokovat pro ty, co to ještě neviděli k dalšímu gumování a driftování, no co se pak stalo jsem nechápal - skalpoval jsem celý dezenén na levém zadním kole, který mi rozbil zadní nárazník a pěkně poškrábal celý bok auta. Zbytek pneu, které vypadalo jako od motorky - naštěstí jsem nedostal defekt a neponičil si disk mi pomohlo se dostat na zvedák a obout nové Pirellky. No nakonec to dopadlo dobře, to co vypadalo jako poškrábané šlo vyleštit byla to jen guma a ten nárazník se dá slepit tak, že to nebude poznat, je to rozbité zevnitř. Jen škoda, že to nemám nahrané.
pokračovaní příště...

Silné stránky

-jizdní vlastnosti
-neskutečný zvuk
-skvělá hudba
-neokoukaný vzhled ( moc jich u nás nejezdí )

Slabé stránky

-tvrdší podvozek, je třeba s tím jezdit s citem tam, kde není cesta optimální
-sedadla v kůži vypadají skvěle a jsou snadno udržbová, ale ja bych raději textil, prostě jsem vždy spocený
-auto má z výroby fólie na oknech a ty jsou hodně tmavé, chvíli mi trvalo než jsem si na to zvykl, protože večer z toho auta není vidět vůbec nic - naštěstí jsou to jen fólie takže se dají vyměnit
-malá nádrž 60l = malý dojezd

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatím žádné, jen jsem to byl dát na diagnostiku a počítač - jen kontrola a nové obutí.

 
reklama

Video

Přímý odkaz na video.


Další vozy Mercedes-Benz C


reklama

Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10

Zatím v pohodě.

praktičnost
10

Nemám s ničím zatím problém.

prostornost
10

Chtěl jsem původně CLK 63AMG, kde toho místa na zadních sedadlech je měné. Takže spokojenost.Kufr taky solidní a zadní sedadla jsou sklopitelná

jízdní vlastnosti
10

Skvělé sice z řad vozů M-B 63AMG nejslabší, ale zato nejlehčí.

jízdní komfort
9

Je to hold sportovní vůz, takže ten komfort je horší.

provozní náklady
10

Ještě je brzo něco hodnotit, takže jen benzín.

náhradní díly
10

Nové pneu a litr motorového oleje.

výkon motoru
10

Neskutečné - pocit zrychlení od 150km/h výš je úžasný....

spotřeba
10

Zatím průměr 14,2 l, já jsem spokojený, na to jaký to má obsah a výkon.

hlučnost motoru
10

Nádhera, těším se vždy ráno,když nastartuji studený motor a ten zahřmí na celé sídliště.

kvalita sedadel
9

Posezení skvělé s dofoukávaním bočnic a beder - jen ta kůže mi nevyhovuje.

brzdy
10

Naprosto mi vyhovují.

zavazadlový prostor
10

Dostačujicí, stěhovat s tím nebudu.


Více o modeluMercedes-Benz C W204 (2007-dosud)
Mercedes-Benz C 220d Coupe – Hvězda Autobahnu Mercedes-Benz C 220d Coupe – Hvězda Autobahnu

Kdy je céčkové kupé nejlepší? Když uhání po dálnici. To…

Mercedes-Benz C Cabriolet: Rodina je kompletní Mercedes-Benz C Cabriolet: Rodina je kompletní

V předvečer ženevského autosalonu odhalil Mercedes-Benz…

 

reklama





Blesk.cz

Escobarův nájemný zabiják „pláče“: Okradli mě zloději, necítím se v bezpečí

Escobarův nájemný zabiják „pláče“: Okradli mě…

Předního zabijáka bývalého kokainového krále Pabla Escobara přepadli ozbrojení zloději. Muž, který má na svědomí…

Opuštěná věznice nahání strach! Zemřelo tu 30 dozorců, posledním popraveným byl sériový vrah

Opuštěná věznice nahání strach! Zemřelo tu 30…

Kdysi tu pykalo přes tisíc trestanců, dnes legendární věznice Joliet v americkém Illinois zeje prázdnotou. Po…

 

iSport.cz

Jelínka odvolání překvapilo: Možná se někdy důvod dozvím

Jelínka odvolání překvapilo: Možná se někdy důvod dozvím

Vedení hokejové Mladé Boleslavi reaguje na nepovedenou první polovinu sezony. A trochu překvapivě. Skončil…

Kauza HC Polanský zná první verdikt. Končí Marek, vystřídá ho Peterek

Kauza HC Polanský zná první verdikt. Končí Marek,…

AKTUALIZOVÁNO 10.45 | V kauze "HC Polanský" padl v Třinci první verdikt. Dozorčí rada HC Oceláři odvolala…

 

Reflex.cz

Alkoholici i opuštění staří lidé: Pro které skupiny obyvatel se stávají Vánoce svátky neštěstí?

Alkoholici i opuštění staří lidé: Pro které skupiny…

Dlouho se tradovalo, že jsou Vánoce – svátky klidu a míru – nejtěžší pro lidi trpící depresemi. Dnes už však…

50 důkazů krásy i krutosti na Zemi. National Geographic zveřejnil nejlepší fotky uplynulého roku

50 důkazů krásy i krutosti na Zemi. National…

Křehký život v divočině i krutost pytláků. Výběr fotografií, které vždy na konci roku vybere časopis National…

 
 
reklama