Diskuse

Mercedes-Benz C (2008)

23.2.2009

Mercedes - Benz sedan, farba strieborna iridium, motor naftovy s objemom 2148 a vykonom 100kW, pohanana zadna naprava, vybava zakladna, CLASSIC. Povodne…

 

Mercedes-Benz C (rasto111)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto EricCartman

    EricCartman 23.02.2009  16:33

    (Ne)problémy v zimě se zadním náhonem

    Čao, to se fakt docela divím, že se zadním náhonem nemáš na sněhu problémy. Jezdíš někdy i do kopce, nebo jenom po rovině? >:D Po rovině do zatáček je to celkem zábava, ale z vlastní zkušenosti vím, že jak přijde kopeček, tak je zle. Mluvím teď ze zkušeností s Céčkem (W202) a současným Ečkem. Když nasněží, tak je lepší nevyjíždět. Možná by mohlo pomoct pár pytlů cementu v kufru, nevím >:D Jinak pěkné auto, líbí se mi :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto rasto111

      rasto111 23.02.2009  16:46

      « Re: (Ne)problémy v zimě se zadním náhonem

      No my tu byvame dost v kopcoch a naozaj nejaky rozdiel oproti Golfu IV necitim, mozno je to aj tym ze su tam nove pneu Michelin Prim.Alpin PA3 a pri normalnej jazde s citom nic necitit. Samozrejme ked napriklad v zakrute pridam plyn zacne zadok poskakovat ale intuitivne presne viem kolko plynu mozem v zakrute dat. Ale v tom momente ked dam viacej plynu hned zasahuje ESP, preto to ani ako problem neberiem. Ohladom tej zataze v kufry, par krat som zostal stat s autom v hlbokom snehu a trvalo dlhsie kym som sa odtial vyhrabal ale zakazdym sa mi to podarilo.
    • 00 Reagovat !

      foto positivemind

      positivemind 24.02.2009  08:16

      « Re: (Ne)problémy v zimě se zadním náhonem

      Právě to je přesně to proč jsem si nekoupil Mercedes nebo BMW ale předokolku. Kopečků tu máme zatraceně požehnaně, ledu jak sv*ňa, s něčím co má nedejbůh 200koní na zadek by to byl zatracený problém.

      Na druhou stranu co jsem slyšel od kolegy jež má 320d (novou) s manuálem, prý se to dá ještě nějak ukočírovat.

      Každopádně doplnit fotky, fotky, fotky, fotky :-)
  • 00 Reagovat !

    foto ZdenekPha

    ZdenekPha 23.02.2009  22:08

    Re: ahoj

    :no:
    • 00 Reagovat !

      foto jpor-RSKa-

      jpor (RSKa) 24.02.2009  17:02

      « Re: Re: ahoj

      tuto Zdenek asi dáva :no: každému Mercedesu, páč fandí BMW 8-s je to tak?
      No tak Zdenečku pre Teba jeden veľký :no:
      Mercedesu zdar :yes:
      Bol som teraz na dovolenke, všade plno žltých taxíkov a všetko Mercedes. Vieš prečo? Páč vydrží oveľa oveľa viac ako BMW, nehovoriac o komforte. Skúsenosti taxikárov sú: BMW je po 200000 km v pr*deli a Mercedes bežne znesie 750 tisíc až milión km. A nie každý stojí o športové zvezenie za každú cenu.
      • 00 Reagovat !

        foto rasto111

        rasto111 24.02.2009  23:22

        « Re: Re: Re: ahoj

        Mne sa nikdy na ziadnom BMW nepacil interier, pridu mi aj tie ich "moderne" interiery strasne vybehnute ale asi cielovej skupine co si taketo auta kupuju to nevadi....
      • 00 Reagovat !

        foto ZdenekPha

        ZdenekPha 25.02.2009  01:06

        « Re: Re: Re: ahoj

        hele me neuc znat Mercedesa moje rodina mela 124 D v dobe kdyz si za to koupil v Praze barak a kdyz uz tvoje Cecko tak jedine 320CDI v automatu a v amg-paketu.... tyhle novy motory Common Rail Mercedes,bmw,Ford tdci-Mazda-6 ,- pujdou po najetych 400tis km do *!! proste je to nakopany vykonem protoze je tlaci vyrobce konkurence a jestli ti rikaj v Mercedesu nesmysle ze nejakych 700000tiskm nebo milion tak jim never jim de jen dobre prodat auto... bmw je spicka ja mam E92 coupe ... ta 220cdi se nezlob ale je dedkovskej motor!
        • 00 Reagovat !

          foto rasto111

          rasto111 25.02.2009  12:04

          « Re: Re: Re: Re: ahoj

          Len si zabudol ze ta 320CDI stoji o 13.000,00€ viac ako toto moje, takze to ani neriesim >:D
          • 00 Reagovat !

            foto ZdenekPha

            ZdenekPha 25.02.2009  21:01

            « Re: Re: Re: Re: Re: ahoj

            mel si aspon investovat ten AMG paket auto vypada hned sportovneji .... vsechno je o penezich ..... ale i tak ti preju plno stastnych KM .. ale nehan baworacky motory to si nedovolej ani prodejci MB..protoze by jim nikdo neuveril o 320d bmw najdes mraky clanku na netu podivej se a srovnavej Cecko! ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto rasto111

              rasto111 25.02.2009  21:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ahoj

              Okrem toho ze sa mi nepaci interier som na BMW nic zle nepovedal a to musis uznat ze taketo nieco moze byt cisto len vec subjektivneho vkusu, asi si si ma s niekym zmylil kto kritizoval motory BMW. Dakujem za prianie, aj ja prajem Tebe vela stastnych km. Myslim si ze mas super auto, manzelkina teta ma presne taky voz ako Ty, stvorkolku v cervenej kozi a je to parada ale to je uz uplne ina liga. Keby nestalo toto Ccko u nas v akcii pre Vianocami 27849,70€ bez doplnkov, tak by si na auto v tejto lige a v tomto case nemal. Ked k tomu priratam 4 roky zaruku a 6 rokov servis, nazval by som to ako "sobas z rozumu".... ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 25.02.2009  22:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ahoj

              ano urcite motoricky je 320d inde, ale tu treba uz porovnavat s C 220 CDI.200 CDI treba porovnavat s 318d, aby to bolo fer.Ale jednoznacne v testoch vyhrava 320d hlavne kvoli motoru, momentalne je to najlepsi diesel vo svojej triede a to celkom jednoznacne.
              • 00 Reagovat !

                foto ZdenekPha

                ZdenekPha 26.02.2009  00:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ahoj

                :yes: ;-) bmw jsou dobry motory
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 25.02.2009  13:36

          « Re: Re: Re: Re: ahoj

          Ja by som si nikdy nedovolil povedat o ani jednom aute z tria Nemeckej premiovky, ze to je lepsie a to horsie.Vsetky su spickove a skvele, jediny rozdiel je v tom co zakaznik preferuje viac.Kvalitativne su na tom rovnako.BMW-sport,MB-komfort, AUDI- kvalita a niekde medzi komfortom a dalekym sportom.
          Spolahlivostou vedie AUDI a to jednoznacne.
          Prajem pekny den
          • 00 Reagovat !

            foto jpor-RSKa-

            jpor (RSKa) 26.02.2009  00:21

            « Re: Re: Re: Re: Re: ahoj

            kamoš ktorý servisuje autá vrátane nemeckých prémioviek mi hovoril, že keď sa pozrel pod kabát AUDI, je to šunka oproti BMW a MB, obyčajný VW s pekným pozlátkom a interiérom (ktorému osobne neviem prísť na chuť, ako ani u BMW).
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 26.02.2009  02:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ahoj

              ja vychadzam z udajov ADAC v Nemecku,ktore hovoria o spolahlivosti, co si myslim je dost relevantne.Ja sam mam mercedes a to uz druhy, ale nemyslim si ze Audi je obyc.VW.Tak ako aj teba, aj mna interier v Audi a BMW nechyta za srdce, najradsej mam vnutrajsok na W211 a na W203, ale uz nova W204 je na sposob modernej doby a to mi nereze.Ale vypracovanie interieru a pocit kvality je najlepsi v AUDI.A zrovna nasa W211 v spolahlivosti netesila, aj ked od roku 2006 sa to vyrazne zlepsilo.
        • 00 Reagovat !

          foto jpor-RSKa-

          jpor (RSKa) 26.02.2009  00:19

          « Re: Re: Re: Re: ahoj

          hele, asi si mýliš rasto111 a mňa. Tak ja tvrdím že 750 tisíc až milión km bez generálky majú nabehané 124-ky s atmosférickými dieslami 250D a 300D, vrátane pôvodných prevodoviek. Tie stroje som videl.
          Že moderné turbodiesle s tlakmi v turbe okolo 2,5 baru toto nevydržia je mi jasné.
          Osobne som kúpil otcovi teraz na Vianoce C320CDI 4Matic s AMG kolami 18" na leto a 17" na zimu. Ale AMG paket nieee, je to potom tvrdé.
          Motory BMW sú viac nadupané výkonovo, z toho samého objemu MB toľko neždímá výkon a myslím si že predsa len vydržia aj vďaka tomu viac :-!
          • 00 Reagovat !

            foto ZdenekPha

            ZdenekPha 26.02.2009  00:47

            « Re: Re: Re: Re: Re: ahoj

            ac-schnitzer ti 2litra d bmw nacipuje ze 177 na 210ps a vyrobce tomu dava zelenou ze zarukou... ja mam tyhle auta uz od roku 03 ... motory se systemem Common Rail 2 pracuje s tlakem kolem 1600 baru..!! tak nechapu 2,5 baru odkud to cerpas?
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 26.02.2009  02:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ahoj

              no mozeme spomenut aj ALPINU D3 BITURBO, teda klasika 2,0 d s dvomi turbami.Ta ma dokonca 214 koni a vyborne udaje.Ale taktiez C250 je super a ma tiez dve turba a 500 Nm.
              • 00 Reagovat !

                foto ZdenekPha

                ZdenekPha 26.02.2009  10:24

                « Re: ahoj

                2litr v modelu 123d dava 204ps bi turbo
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 26.02.2009  11:23

                  « Re: Re: ahoj

                  ano to je dalsi jeden, ale nechapem preco tento motor nedavaju aj do trojky.Vyplnil by miesto medzi V6 a 2,0d.
                  • 00 Reagovat !

                    foto ZdenekPha

                    ZdenekPha 26.02.2009  11:38

                    « Re: Re: Re: ahoj

                    prestal by se prodavat ten 177ps mozna v budoucny ..znas tu jejich obchodni politiku ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      "-- skrytý --" 26.02.2009  14:12

                      « Re: Re: Re: Re: ahoj

                      ja myslim, ze neprestal, lebo cena toho biturba by bola o dost vyzsia a mozno az moc blizko V6 a mozno preto zatial nie.Kto vie kde je pravda.
                      • 00 Reagovat !

                        foto ZdenekPha

                        ZdenekPha 26.02.2009  14:20

                        « Re: Re: Re: Re: Re: ahoj

                        ne, v CR neni moc cenovej rozdil od 120d a 123d
                        • 00 Reagovat !

                          foto

                          "-- skrytý --" 26.02.2009  15:06

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ahoj

                          ale mozno by sa im prestal predavat 325d, lebo ten je slabsi od biturba, ale kultura je niekde inde,lebo je to V6.Osobne nejako nevidim vyznam mat v ponuke tu 325d, ozaj, len kvoli lepsej kulture chodu.
            • 00 Reagovat !

              foto jpor-RSKa-

              jpor (RSKa) 26.02.2009  22:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ahoj

              tlak 1600 barov je tlak, ktorým sa vstrekuje nafta do valcov a má vplyv na kvalitu rozprášenia nafty.
              2,5 baru je tlak turba, ktorým tlačí vzduch do valcov a viacmenej určuje výkon motora, ale aj pracovné tlaky vo valci. V praxi to znamená že takto vysoko turbom natlakovaný motor má 2,5 (alebo 1+2,5=3,5?) krát vyššie pracovné tlaky a detonácie potom viac unavujú a ničia motor, tak sa musí na to dimenzovať, ale stejne to nevydrží tak dlho ako atmosféra, (kde je plniaci tlak 1 bar)
              • 00 Reagovat !

                foto ZdenekPha

                ZdenekPha 26.02.2009  22:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ahoj

                >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto jpor-RSKa-

                  jpor (RSKa) 27.02.2009  01:52

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ahoj

                  a pre srandu napr. motor 35d od BMW má preplňovací tlak až 2,8 baru. Ale podstatnejšé je u neho priebeh toho tlaku od nízkych otáčok až do vysokých, preto je tak lineárny a podáva výkon rovnomerne v širokom spektre otáčok, čím sa blíži benzínu...
                  Turbo Benziňáky majú tlaky od 0,3 do 0,8 baru tie bežné a tie výkonnejšie tak do 1,2 baru (Porsche 911 GT2). Ak by si dal na benzín 2,0 turbo s 2,5 barmi, dostaneš 500+ koní.
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 27.02.2009  00:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ahoj

              Lenze nove C-ko ma uz Common Rail 4 generacie a to ma tlak 2,5 baru.A ked motor tak iba 320 CDI.
          • 00 Reagovat !

            foto rasto111

            rasto111 26.02.2009  01:19

            « Re: Re: Re: Re: Re: ahoj

            To biele Ccko vyzera neskutocne dobre, zvonku aj vnutry. Blahozelam.
            • 00 Reagovat !

              foto jpor-RSKa-

              jpor (RSKa) 26.02.2009  22:25

              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ahoj

              :yes: >:D :-!
              • 00 Reagovat !

                foto rasto111

                rasto111 26.02.2009  23:42

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ahoj

                Mohol by si mu venovat par teplych slov, co povies??
                • 00 Reagovat !

                  foto jpor-RSKa-

                  jpor (RSKa) 27.02.2009  01:48

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ahoj

                  Ďakujem vrúcne rastovi111 za sympatie voči nášmu milovanému Céčku, ktoré s nami zdieľa >:D
                  Alebo si myslel opísať tými teplými slovami oné Céčko...?
                  • 00 Reagovat !

                    foto rasto111

                    rasto111 27.02.2009  10:37

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ahoj

                    >:D >:D >:D Jasne ze som myslel, aby si napisal nejake skusenosti s Vasim Ceckom... to moje uz poznam celkom dobre... Ked som kupoval moje, marne som tu hladal nejaku recenziu, ktora by mi pomohla v rozhodovani... ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto jpor-RSKa-

                      jpor (RSKa) 28.02.2009  00:25

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ahoj

                      ešte skoro žiadne skúsenosti nemám. Nechávam otca zabehávať aby som na to potom mohol dupnúť >:-[]
                      A tiež sa chystám s ním potom na nejaké dlhšie trasy, aby som ho spoznal. Potom dáme aj recenziu.
                      • 00 Reagovat !

                        foto rasto111

                        rasto111 28.02.2009  01:20

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ahoj

                        Supeeer, budem cakat teda. Nech na nom ubehnete vela stastnych kilometrov.
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 26.02.2009  02:14

            « Re: Re: Re: Re: Re: ahoj

            myslis, ze keby to malo AMG paket, ale na 17 co ponukaju ako standart k AMG, by to bolo tvrdsie, ako ma teraz tvoj otec na 18 Avantgarde? Ja si to nemyslim, ale pravda je, ze som si to v praxi neodskusal, tak nebudem tvrdit, ze mam urcite pravdu.
            • 00 Reagovat !

              foto jpor-RSKa-

              jpor (RSKa) 26.02.2009  22:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ahoj

              AMG podvozok ma tvrdsie tlmice a teda menej poddajnosti. 18" kolesá PODDAJNOSŤ zhoršia v menšej miere ako tlmiče. Zase lepšie mapujú cestu a dávajú info aj o nerovnostiach. ALE stále to ten poddajnejší podvozok lepšie vyžehlí ako AMG paketový...rozdiel v profile pneu 17" a 18" , ateda v jej schopnosti tlmiť rázy je podľa mňa menší ako rozdiel podvozkov AMG a Avantgarde.
  • 00 Reagovat !

    foto Johny-Rico

    Johny.Rico 23.02.2009  22:51

    Asi nejlépe kritizující recenze na MB

    :yes: :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Matt26

    Matt26 23.02.2009  23:20

    Pekný

    Keď doplníš nejaké tie fotky a aj nejakú tu novinku v recenzii, rád prehodnotím ;-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto rasto111

      rasto111 23.02.2009  23:41

      « Re: Pekný

      Jasne, akonahle sa otepli pofotim ho z kazdej strany a pridam aj par dalsich skusenosti ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.02.2009  00:00

    AMG

    No priznam sa, ze o tom nic neviem, ze by AMG ponukalo takuto uravu pre diesle.Momentalne robi, len benzinove motory.Robili naposledy pre C 203, predchodzu tvojho modelu, ale to bolo v roku 2003 az do ukoncenia vyroby 203 a bol to model C 30 CDI.
    Kde si pocul taku info? A keby aj nieco robili, tak urcite to bude podstatne viac ako 1000 Euro.
    Co sa tyka tej 220 CDI, tak je naozaj podstatne silnejsia ako 200 a ta uz aj vie trosku pritlacit.Ale, ked si das urobit dobry chip, budes spokojny.A ten AVANTGARDE robia bezne vsade okolo nasej republiky, len u nas sme este stale v komunizme.Kludne do toho chipu chod, ja som mal 220 CDI 203 kombika a ked mal 3000 km som si ho dal chipnut a najazdil som na nom 100 000 km a vsetko slapalo ako malo a hlavne to auto bolo pruznejsie a ovela lepsie reagovalo na plyn, rozumej nebola tam taka turbo diera.Ale musis to dat urobit odbornikom a nie podvodnikom.
    S pozdravom
    • 00 Reagovat !

      foto rasto111

      rasto111 24.02.2009  00:23

      « Re: AMG

      Velmi Ti dakujem za Tvoju odpoved. Presne tak ako som to napisal mi to povedal predajca v ZA, aj tu cenu mam od neho, tazko povedat, ako by to ale dopadlo keby som to naozaj chcel, aky by to bol v skutocnosti AMG "ladic" :-! co by ten chip robil! Ked pojdem najblizsie cez Zilinu opytam sa ho na konkretne detaily toho chipu "AMG" co mi nukal a napisem to sem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.02.2009  00:27

    budem cakat

    ked to prezistis, daj vediet, ale neverim tomu.
    maj sa a nemas za co.
  • 00 Reagovat !

    foto EricCartman

    EricCartman 24.02.2009  10:47

    Classic?

    Ještě mě zaujalo, že píšeš, že je to provedení Classic. Nemá ale toto provedení mít hvězdu na kapotě a nikoliv na mřížce? Myslel jsem, že na mřížce má znak jenom Avantgarde.
    • 00 Reagovat !

      foto jmurjr-H22A7-

      jmurjr (H22A7) 24.02.2009  11:18

      « Re: Classic?

      ak si pozres recenziu, vlastne fotogaleriu pri E55AMG jpora, ma tam C320CDI Elegance a ma tiez hviezdu v maske. za urcity obnos to radi vymenia v ktoromkolvek servise MB.
      • 00 Reagovat !

        foto EricCartman

        EricCartman 24.02.2009  11:28

        « Re: Re: Classic?

        Měl jsem za to, že se tato maska dává jenom k Avantgardu, případně k úpravě AMG, už jsem zase o malinko chytřejší >:D
    • 00 Reagovat !

      foto rasto111

      rasto111 24.02.2009  11:19

      « Re: Classic?

      Ani je to Classic, pisem o tom v texte, ze masku sme dostali od predajcu gratis a ostatne doplnky nam vymenili v rakusku, takto sa mi auto viac paci.
      • 00 Reagovat !

        foto EricCartman

        EricCartman 24.02.2009  11:27

        « Re: Re: Classic?

        Aha, dík... Odstavce zkušenosti se servisem a prodejcem jsem nečetl :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.02.2009  15:10

    avantgarde

    jpor ma Avantgarde.Avantgarde ma nielen hviezdu v maske,ale aj ine designove upravy.Ale Ty si pisal, ze Ti dali aj chrom okolo hmloviek, ale na fotke to nevidim a navyse Avantgarde tam ma aj tie chromove listy vlavo aj vpravo od hmloviek, nie len chrom okolo hmloviek.Ma chromove listy po celom obvode auta, aj v predu na narazniku.A nie len to, ma este aj viac zmien oproti classic, aj v interieri, aj v exterieri.Ale samozrejme hlavny rozdiel je znak v maske.
    • 00 Reagovat !

      foto rasto111

      rasto111 24.02.2009  15:47

      « Re: avantgarde

      Ano to mas pravdu. Original je preto aj AVANTGARDE o 2000,00€ drahsi. Ma ine disky, chromove okolie hmloviek, inu nasavaciu mriezku, chromove pasiky na prednom, zadnom narazniku, na dverach, pod okienkami... A v interiery hlinikove doplnky, rozsirene osvetlenie /dvere, miesto pre nohy, citacie lampy vzadu, osvetlene ovladanie vetrania/, kozeny volant a rychlostku s vacsim displejom v strede tachometra, ine potahy, drziak na pohare v predu, da sa zadny kufor otvorit tlacitkom z interieru. Ja som dostal v ZA len masku a zadny chromovy pasik nad SPZ zadarmo aj s montazou. V rakusku som si dal vymenit to okolie hmlovky, nasavaciu mriezku v strede medzi hmlovkami, chromove pasiky na dverach a chromove listy pod oknami na prednych a zadnych dverach. Chromove pasiky do predneho a zadneho naraznika som si ale nedal namontovat, nakolko bolo potrebne vrtanie a nejak mi to bolo proti srsti na aute, ktore malo len 2000km. Fotky su z prveho dna, ako som auto dostal. Vsetky zmeny pofotim a pridam cez vikend.
    • 00 Reagovat !

      foto jmurjr-H22A7-

      jmurjr (H22A7) 24.02.2009  17:23

      « Re: avantgarde

      hmm, ano, moja chyba. to co som napisal ja bola jedna varianta.
  • 00 Reagovat !

    foto cb

    cb 24.02.2009  17:15

    Pěkné auto

    Pěkné auto a tak málo fotek,obejdi a prolez ho s foťákem a přidám body.Pěkné km přeju.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.02.2009  18:57

    uz viem

    No konecne vidim co Ti tam vsetko pomenili a je toho dost.Este by som porozmyslal nad tym vyfukom, ten nepatri k premii.A predne sedacky mas dost vzadu, asi budes poriadny chlap.Tie zrkadla by sa naozaj mohli viac sklopit, tak ako na E klasse.A myslim, ze by si zasluzilo aj na zimu nejake ALU disky, tie plechace + puklice kazia celkovy dojem.Dnes uz kupis disky za smiesnu cenu.A tie pneumatiky musia byt des.
    pekny vecer
    • 00 Reagovat !

      foto rasto111

      rasto111 25.02.2009  19:24

      « Re: uz viem

      Presne tak, kazdy sa uci zo svojich chyb ale co uz narobim, ked ich mam. Ked som zratal cenu plechacov + puklice vela nechybalo a mohol som mat neznackove elektrony. O 4 roky ked budem potrebovat zase nejaky naklad do firmy a budem kupovat auto uz budem mudrejsi ;-)
      Ked som videl prvy krat, aky minimalny pohyb robia tie zrkadla, bol som az zaskoceny, myslel som ze sa budu skryvat az uplne k autu ako na inych autach ale oni sa len tak mierne natocia, no co uz....
  • 00 Reagovat !

    foto Filip-

    Filip . 25.02.2009  20:10

    Ahoj

    Zdravim je to pekne auto viezol som sa v C 220 CDI Avantagrde AMG paket :P a lepsia vybava a sedel som zhodou nahod an zadnom sedadle a nevidelo sa mi tam malo miesta tak akurat ale inac je to super auto ... co sa tyka motoricky ;-) k vzhladu mi chyba AMG paket urcite ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto rasto111

      rasto111 25.02.2009  20:20

      « Re: Ahoj

      Urcite by to bolo o inom, ale uz takto bol prestreleny rozpocet ktory bol na auto vycleneny a to tam nemame ani original AVANTGARDE. C220CDI nebolo pred Vianocami v akcii, bolo drahsie o viac ako 5300,00€ a keby k tomu priratam este AMG, tak by som bol s cenou uz uuuuuplne niekde inde.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.02.2009  14:13

    Ahoj

    Mal si zainvestovat aspon do AMG packetu...vyzeral by super.A odkaz pre chlapcov...asi ste sa este neviezli v C 320 CDI s AMG...BMW,AUDI su o nicom a znackou nikdy nedosiahnu na MERCEDES...dobre si urobil ze si kupil MB a nie toho passata.AMG packet nie je vobec tvrdy,treba vyskusat...BMW-ka su otrasne tvrde a Audiny nevedia robit podvozky...nove C-ko ma jednoznacne najlepsi podvozok a to bolo pisane aj v testoch.A nechcel si inu farbu??
    • 00 Reagovat !

      foto rasto111

      rasto111 26.02.2009  15:16

      « Re: Ahoj

      ...tato je rodinna a tradicna ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto rasto111

      rasto111 26.02.2009  15:18

      « Re: Ahoj

      AMG paket na C200CDI by vyzeralo ako okapotovany bicykel, nie??? :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 26.02.2009  15:30

        « Re: Ahoj

        Ja som videl AMG na 200 cdi...a vyzeral ozaj dobre.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 26.02.2009  16:13

          « Re: Re: Ahoj

          Ja osobne by som tie peniaze investoval radsej do silnejsieho motora, aj ked AMG paket je nadhera, ale, keby som si mal vybrat ci 200 CDI AMG, alebo 220CDI, tak by som si vybral 220 CDI a potom by som si ho dal este nachipovat.Ale 100 ludi, 100 chuti. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto rasto111

            rasto111 26.02.2009  16:35

            « Re: Re: Re: Ahoj

            ...no v mojom pripade neslo ani tak o chut ako o peniaze. C220CDI bolo +5.000,00€, AMG styling set +3.400,00€ atd atd. Ved len ta vybava co som dokupoval ku CLASSICu, par veci, bixenony, metaliza atd stali 3.300,00€ k zakladnej cene. Uz len priplatok za AVANTGARDE +2000,00€ som nebol ochotny zaplatit nie este AMG aj ked by som ho chcel. Mozno nabuduce, ked bude ina situaciu...
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 26.02.2009  16:45

              « Re: Re: Re: Re: Ahoj

              ja Ta chapem, ja som, len napisal co by som ja urobil.Ty si si vybral to co si mohol a chcel a to je dolezite.Nech Ti sluzi tak ako ma.
              • 00 Reagovat !

                foto rasto111

                rasto111 26.02.2009  17:18

                « Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj

                dakujem a prajem presne to iste!!!!!!!!!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 26.02.2009  16:56

      « Re: Ahoj

      Viezol som sa, ale to nie je podstatne, podstatne je to, ze MB je aj s AMG paketom komfortnejsi, ako BMW standart.
      Nova A4 je o trosku menej komfortnejsia ako C, ale ked ma nastavitelny podvozok, vtedy sa uz moze v rezime komfort rovnat C klasse.
      Jedno je ale pravda, ze C ma najvyvazenejsi podvozok z tejto trojice.
      Ja mam najazdenych uz temer 200 000 km na mercedesoch, ale nikdy by som si nedovolil hanit konkurenciu.
      Ako som uz pisal, kazdy je zamerany na inu klientelu, ale su to vyborne auta.

      Myslim, ale ze o tomto ani nikto z nas nepolemizoval.Nie je tvrdy, ale to auto je oproti standartnemu podvozku tvrdsie a to je hola pravda.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 26.02.2009  22:39

        « Re: Ahoj

        Maxo ano su to dobre auta vsetky 3.Na C-ku si tiez mozes nastavovat podvozok aj ked mas AMG,teda nastavuje sa sam za jazdy.Proste ma najlepsi podvozok tak ako si napisal aj ty.Ja som len pisal ze BMW a Audi nevedia spravit taky podvozok ako Mercedes..sportovy-tvrdy a zaroven aj komfortny.
    • 00 Reagovat !

      foto Filip-

      Filip . 26.02.2009  19:55

      « Re: Ahoj

      Sboy- Hlupost ako traky ;-) ja som sa viezol v aj C 320 CDI AMg paket a bol super urcite ... ale sa stavim ze si sa nikdy neviezol v BMW 3 alebo 5 ci uz M alebo nie alebo v Audi A 4 5 6 ... tieto 3 znacky su podla mna na rovnakej urovni ;-) ja by som siel do AUDI :P ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 26.02.2009  22:17

        « Re: Ahoj

        Filipko..Mercedes C mozes porovnavat iba s BMW 3 rady,a tam je C lepsi a M3 mozes porovnat iba s C63 a s nicim inym.BMW 5 a Audi 6 porovnas iba s E-kovym mercedesom.Nemozes to porovnavat lebo je to vyssia trieda ako C...ty si sa potom urcite neviezol na novom E klasse,alebo C63-ke.Jednoznacne Mercedes ;-) neporovnavaj hrusky s jablkami.
      • 00 Reagovat !

        foto jpor-RSKa-

        jpor (RSKa) 27.02.2009  02:04

        « Re: Re: Ahoj

        daj si 500 km trasu v Céčku, 3-ke a v A4. Ked vystupiš na konci tak zahodíš do kanála kľúče od BMW aj Audi...
        Inými slovami MB je všeobecne orientovaný na komfort ale nové Céčko má k tomu aj dobre vyvážený, presný a aj do správnej miery športový podvozok, ktorý neunavuje. Na dlhé trasy a veľký ročný nájazd jednoznačne Céčko.
        BMW je športový ale aj tvrdý jaxviňa, Audi menej tvrdý ale nevyvážený a nedotáčavý a nekomunikatívny voz.
        Kolegyňa najazdila na 320d hodne km a potom sadla do Éčka a šla na ňom 350 km tam a späť a pochopila, že len a jedine Mercedes. Teraz má E220 CDI a spokojnosti kopec.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 27.02.2009  13:37

          « Re: Re: Re: Ahoj

          Suhlasim, ja chodim trasy Pariz- Slovensko co je 1500 km a s jedinou prestavkou v Passau, kde natankujem, dam si kavicku a idem dalej.
          Nova A4 je, ale urcite trosku viac komunikativna ako mercedes, ale v zakrutach jedine QUATTRO, lebo ten predny nahon nie je ono, my co mame zadnokolky vieme o com hovorime.Zadohrab neprenasa absolutne nic do riadenia a moze mat ako kolvek silny motor.
          A u BMW sofer presne vie co sa mu deje pod kolesami a udrzuje cloveka stale v pozore, co je sice zabava, ale pri dlhej ceste to je az otravne a to hovorim z vlastnej skusenosti, lebo jednu takuto cestu som absolvoval aj na BMW5.Uvediem jeden priklad:Nem. dialnica a krasne dlhe tiahle zakruty, kde som isiel miestami 240 km/h a stale mi stacilo v Ecku drzat volant, len jednou rukou a aj to, len dvomi prstami, co je pri takej dlhej ceste velmi dolezite.Pri bavoraku som sa tak rychlo ani neodvazil a volant som drzal pevne v oboch rukach a mal som co robit.Samozrejme porovnavam dlhe cesty a dlhe tiahle zakruty, ak pride k ostrym vracakom a k okruhu, tam ma BMW na vrch.Taktiez, ak je rozbita cesta v zakrute, tak BMW odskakuje zadok, co je velmi neprijemne, ale samozrejme, ked je kvalitna cesta, tak Bavorak nema konkurenciu.Osobne by som chcel mat aj BMW v garazi, ale nie na dlhe cesty, ale na zabavu.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 27.02.2009  14:02

          « Re: Re: Re: Ahoj

          Presne ako si napisal...sportovy a aj comfortny podvozok.Suhlasim s tebou.A pozeral som si aj foto..vyzera pekne ta 320 biela...len mne sa paci ked mas na zadu aj oznacenie,ale peknucky je :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.2009  17:30

    Otazka pre vsetkych

    Chalani toto si pustite a hadajte co to moze byt za auto.
    Ja uz to viem, ale nemal som ani sajnu co to moze byt.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.2009  18:02

    ja som, ale cislo

    [odkaz]%3F
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.2009  18:05

    neviem preco

    ale asi je ta adresa dlha, tak si tam nezabudnite dodat na koniec toho linku toto:%3F
    • 00 Reagovat !

      foto jpor-RSKa-

      jpor (RSKa) 27.02.2009  22:20

      « Re: neviem preco

      je to zvuk ako boxer, ale 5-valcový 8-s čo si vzájomne odporuje. Ale skôr tých 5 valcov - tipujem na Focus RS
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 27.02.2009  22:29

        « Re: Re: neviem preco

        mne to zase pripadalo ako nejaky extra super sport s dvanastvalcom, ale ten velky piskot turbovy mi nesiel k tomu.
        • 00 Reagovat !

          foto jpor-RSKa-

          jpor (RSKa) 28.02.2009  00:23

          « Re: Re: Re: neviem preco

          toto nie je 12 valcov určite. To je celkom iný zamatový a plynulý zvuk, tam nepočuť tak jednotlivé výbuchy/valce. Toto nie je ani 8 ani 6 valcov...
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 06.03.2009  09:41

    No to je motorářská diskuze,

    to jsem nečekal! Až jsem se začetl! No nic....je jasné, že 100kW tě do sedačky nezaboří, zvlášť, když Mercedes něco váží. Tak ať slouží! Hoj! :-)
    • 00 Reagovat !

      foto rasto111

      rasto111 06.03.2009  12:04

      « Re: No to je motorářská diskuze,

      dakujem, prajem to iste. Myslim si ze neni ani tak problem v 100kW ale len v 270Nm.
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 06.03.2009  12:10

        « Re: Re: No to je motorářská diskuze,

        No já myslím, že tohle auto je určené k něčemu jinému.....a je to fešák. Když budeš mít 100kW v autě vážícím 900 kg, tak tě zatlačí, tomu bych věřil....Ale je to v podstatě šumafuk, neb je to jen hypotetické....Hoj! :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Filip-

          Filip . 30.03.2009  21:00

          « Re: Re: Re: No to je motorářská diskuze,

          ale 100kw staci a to by ste nevrili co to je C 63 AMG 336kw^ strasne Super auto este doteraz mi busi srdce a stale ked sadnete za volant adrenalin stupa :-! a musim poveda ze dobry vyber ale to auti je NUDNE chyba AMG paket ;-)

          NEch sluzi vela stastnych km :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto rasto111

            rasto111 30.03.2009  22:16

            « Re: Re: Re: Re: No to je motorářská diskuze,

            No mne skor chybaju koniky a ziadny AMG paket, ale uz si pomaly zvykam...
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 30.03.2009  22:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: No to je motorářská diskuze,

              rasto pozor nech nevletis do tej velkej priekopy na poslednom obrazku. :-)
              • 00 Reagovat !

                foto rasto111

                rasto111 30.03.2009  22:30

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: No to je motorářská diskuze,

                ...veru, mame bojove podmienky pred domom :-) dnes som konecne prezul, tak ak bude cez vikend pekne, urobim konecne krajsie fotky a pridam ich. Inak maxo, velmi Ti dakujem za Tvoju pomoc a rady cez SZ. Musim si ale vsetko rozmysliet este, teraz strasne vela casu travim doma a pracujem, trochu menej jazdim tak to zatial odkladam. Neviem ci to neurobim tak, ze sa do toho pustim po prvej vymene oleja. Vsetky Tvoje rady som si skopiroval a ulozil. Velmi Ti dakujem. Prajem pekny vecer.
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 30.03.2009  22:37

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No to je motorářská diskuze,

                  no, len to s tou pracou moc neprehanaj a chod sa sem tam aj povozit.
                  Pekny vecer aj tebe.
            • 00 Reagovat !

              foto jpor-RSKa-

              jpor (RSKa) 30.03.2009  22:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: No to je motorářská diskuze,

              ja som v 2003 presadol z čipnutej Oktávky TDI 140k do Vectry 2,0 DTI 100k. Najprv to vyzeralo ako pomalšie, ale zato komfortné a tiché auto. No a predstav si, po pár mesiacoch som mal pocit že jazdí skoro rovnako svižne: prekalibroval som sa na iné možnosti auta a ukázalo sa že to vcelku stačí na to, čo treba na cestách.
              Takže ten fíling sa dostaví. A ked to čipneš, čo u 200 CDI by som sa fakt nebál, tak to bude ako 220-ka.
              • 00 Reagovat !

                foto rasto111

                rasto111 30.03.2009  22:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: No to je motorářská diskuze,

                Maxo ma hlavne upokojil tym, ze sa to da hocikedy ten chip odstranit a mas vlastne to co predtym. Na normalnu predpisovu jazdu uplne kludne staci aj tato 200vka. Chodim ale casto do BA a cesta z Prievidze do TN ku dialnici je otrasna, treba casto predbiehat, najma teraz, ked sa vacsina ludi plazi mimo obce 60 a clovek aj ked ide podla predpisov je najrychlejsi... Pri takejto jazde by sa zisiek kazdy konik navyse ;-)
                Otec uz zabehol Vasu 320CDI? Ako jazdi, si spokojny?
                • 00 Reagovat !

                  foto jpor-RSKa-

                  jpor (RSKa) 30.03.2009  23:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No to je motorářská diskuze,

                  trasu PD - TN poznám. Ako cesta je fajn, ale fakt to chce kone pod kapotou, je tam menej úsekov, kde sa dá predbiehať.
                  No zábeh už sa blíži ku koncu, myslím že tam má okolo 2800 km, tak zachvíľu si na to auto došlapnem >:-[]
                  Ešte som jazdu nejako neskúšal, ale čoskoro! Tento týždeň prehodíme letné pneu na 18" diskoch a hurá do sveta >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 02.04.2009  02:27

    To s tím tempomatem se mi nezdá...

    jak píšeš v novinkách....Že by u Mercedesu měli tak nechápavé inženýry??? Tady bude nějaký pes zakopaný. Jakmile vyšlápneš spojku, nebo dupneš na brzdu, tempomat se musí automaticky vypnout, ať se jedná o jakoukoli značku, to dá selský rozum, ne??? Zkoušel jsi to ještě jednou? Spíš bych řekl, že se nějak zjančila elektronika, která to hlídá...jestli ona ti nevyvedla nějaký ten apríl... :-)
    • 00 Reagovat !

      foto rasto111

      rasto111 02.04.2009  10:09

      « Re: To s tím tempomatem se mi nezdá...

      takt toto Ti poviem, ze som hned myslel na ten april :-) pravda je ze som to viac krat neskusal, hned som si urobil zaver sam pre seba a nechal som to tak... Vyskusam to este, strasne som zvedavy, trochu som sa zlakol ked mi len tak pre nic za nic vyleteli otacky....
    • 00 Reagovat !

      foto jmurjr-H22A7-

      jmurjr (H22A7) 02.04.2009  10:37

      « Re: To s tím tempomatem se mi nezdá...

      nie, je to tak. ja stiham preradit, dokym sa vypne tempomat. ak vyslapnutie spojky trva do 4 sekund, tak sa tempomat nevypne a znova sa vrati na povodnu rychlost.

      tempomat na mercedese sa mi pozdava. nielen to, ze z 5 do 6 teho stupna zvladam na tempomate iba so stlacenim spojky a samostatna kapitola je ovladanie. ziadne tlacidla, len packa a je to.
      • 00 Reagovat !

        foto rasto111

        rasto111 02.04.2009  16:01

        « Re: To s tím tempomatem se mi nezdá...

        ...zaujimalo by ma, naco je to dobre, ved kedy v praxi clovek ide na tempomate na dva rozne rychlostne stupne rovnakou rychlostou??? Ale asi je to tak ako hovoris, dnes som to testoval, ale neskusil som drzat spojku stlacenu dlhsie... Ale ked som pri zapnutom tempomate len vyradil, otacky najskor spadli dole a potom hned vyleteli raz aj na 40000. Potom pristrojovka pipla a napisalo ze tempomat je vypnuty. Cize kratkym stlacenim spojky a vyradenim sa tempomat nedeaktivuje, stlacenim brzdy ano. Inak s Tebou suhlasim, obladanie tempomatu funguje na jednotku, da sa pridavat resp uberat rychlost po 1km/h alebo po 10km/h co je velmi fajn, len si budem musiet zvyknut vzdy najskor vypnut tempomat az potom vyradit...
        • 00 Reagovat !

          foto Poustnik

          Poustnik 02.04.2009  16:27

          « Re: Re: To s tím tempomatem se mi nezdá...

          Tak to já taky vypínám tempomat vyřazením, nebo ťuknutím na pedál brzdy. Dneska jsem si říkal, že tempomat vyzkouším, ale jak bylo pěkně a do kopců a vvvrrrmmm!!!!! Tempomat byl rychle zapomenut..... >:D
        • 00 Reagovat !

          foto jmurjr-H22A7-

          jmurjr (H22A7) 02.04.2009  20:28

          « Re: Re: To s tím tempomatem se mi nezdá...

          tempomat vypinam tuknutim do brzdy. a myslim si, ze to, ze sa nevypina hned po zmacknuti spojky je plus, pretoze pri 50 v obci sa casto neviem rozhodnut, ci ist na 4 alebo na 3. pre uplnost, vacsinou mam nastavene 55 na 4 a pred kopcom podradim, aby sa auto dostalo hore bez namahy.
          ja ked stlacim spojku a vyradim, tak mam otacky konstantne nizke, a stupat zacnu az pri opatovnom zaradeni a pusteni spojky.
          jedina vec na ovladani co ma stve je nastavovanie rychlosti. ty mas nejaku novsiu generaciu. mne na tempomate ide pridavat/uberat iba po 1km/h a naopak pri limite mi to ide iba po desiatkach... a prave limit by som potreboval na 55...
          • 00 Reagovat !

            foto rasto111

            rasto111 02.04.2009  21:24

            « Re: Re: Re: To s tím tempomatem se mi nezdá...

            jj presne na toto nadavam aj ja, ta 50 v obci, na obidvoch autach to mame rovnako, ani trojka ani stvorka. Ja chodim v obci na trojke, lebo na stvorke nejak neviem odhadnut tempo a raz dva idem rychlejsie ako treba... :-) Skusal si niekedy vyradit rychlost pri aktivnom tempomate? Co to urobi na B-cku??
            • 00 Reagovat !

              foto jmurjr-H22A7-

              jmurjr (H22A7) 02.04.2009  23:02

              « Re: Re: Re: Re: To s tím tempomatem se mi nezdá...

              pokial viem, tak vyradenie nespravi nic s otackami. pravdupovediac, ani som to neskusal. teraz vecer som bol prec na berlingu, ale zajtra to otestujem, ak nezabudnem. 50-tka znamena viac penazi do statneho rozpoctu. oproti 60 mam o cca 5-8 percent vyssiu spotrebu v meste. a samozrejme peniaze vo forme pokut... teraz uz ani nezastavuju. takze clovek zije v neustalom strese, ze co ak ma nahodou namerali a mal som 53km/h...
              • 00 Reagovat !

                foto rasto111

                rasto111 02.04.2009  23:17

                « Re: Re: Re: Re: Re: To s tím tempomatem se mi nezdá...

                ...mna teda rozculuje to svietenie... Som zvedavy, ak nezabudnes vyskusaj co urobi Tvoje auto na vyradenie... Dakujem
                • 00 Reagovat !

                  foto jpor-RSKa-

                  jpor (RSKa) 03.04.2009  00:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: To s tím tempomatem se mi nezdá...

                  no ja som mal tempomat na starom C220 CDI a to čo sa tu popisuje mi nerobil. Potom som mal náhradný wágen E200 CDI a ten to robil tak ako tu rastovi a to ma sr*alo. Nejako mi to vadilo, tú vec s radením pod tempomatom som neskúšal, nepotreboval (bola vtedy v meste 60-ka) a nerobil. Ale na diaľnici mi vadilo že otáčky vyskočili a až po chvíli padli. Ked som nemal zohriaty motor - dakujem pekne...som vtedy myslel že je to nejaká chyba či čo...
                  • 00 Reagovat !

                    foto rasto111

                    rasto111 03.04.2009  00:11

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To s tím tempomatem se mi nezdá...

                    ...asi to teda nebude chyba, myslim si ze asi o tom vedia a je to proste tak koli tomu radeniu. Pvy moment som sa zlakol, teraz uz budem vediet, ze treba tempomat najskor vypnut :-) btw ako to robi automat? on asi nema problem pocas nastavenej rychlosti preradit na iny rychlostny stupen, ked mas napr. nastavene 90 a pride nejaky prudky kopec, ze?
                    • 00 Reagovat !

                      foto jpor-RSKa-

                      jpor (RSKa) 03.04.2009  00:27

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To s tím tempomatem se mi nezdá...

                      No moj automat do kopca veľmi nepotrebuje preraďovať :-!
                      Okrem 700Nm aj preto, že tempomat používam málokedy, a ak tak na diaľnici.
                      Ja totiž jazdím štýlom ktorý nie je veľmi kompatibilný s tempomatom...
                      • 00 Reagovat !

                        foto rasto111

                        rasto111 03.04.2009  00:29

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To s tím tempomatem se mi nezdá...

                        ...myslel som si... :-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto jpor-RSKa-

                          jpor (RSKa) 03.04.2009  00:37

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To s tím tempomatem se mi nezdá...

                          čo si si myslel? Prvé alebo druhé alebo oboje? >:D
                          • 00 Reagovat !

                            foto rasto111

                            rasto111 03.04.2009  00:41

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To s tím tempomatem se mi nezdá...

                            ...presne na toto som myslel, ked som to pisal, ze Tvoje auto asi nemusi nikdy podradovat, preto som tam naivne napisal ten priklad s tou 90 >:D ale myslel som zase aj na ten styl jazdy ked som pisal o 90siatke... :-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto jpor-RSKa-

                              jpor (RSKa) 03.04.2009  00:48

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To s tím tempomatem se mi nezdá...

                              :yes: >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto Poustnik

                      Poustnik 03.04.2009  02:37

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To s tím tempomatem se mi nezdá...

                      My měli automat v Hondě Odyssey a ta podřazovala při jízdě na dálnici, kdy jsme měli třeba těch 75 mil/hod do kopce na tu čtyřku docela brutálně. Člověk by určitě jel plynuleji a spojku i plyn by víc lehtal. Ale na druhou stranu to byla zábava, sledovat stroj, jak se s tím vyrovná. A koneckonců jsem měl zvuk 3.5L motoru rád.... :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      "-- skrytý --" 04.04.2009  15:46

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To s tím tempomatem se mi nezdá...

                      rasto 7 G tronic si prehadzuje prevodove stupne tak ako potrebuje, ale nastavenu rychlost stale dodrzuje.Ak treba podradi, ak treba radi hore, ale nastavenu rychlost stale drzi.
                      :yes:
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        "-- skrytý --" 04.04.2009  15:52

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To s tím tempomatem se mi nezdá...

                        samozrejme drzi rychlost pokial nestupim na brzdu.
                        Na predoslom C 220 CDI T som mal manual a spojka mi nevypinala tempomat.
                        Ked som isiel napr. 90 na petke dal som tempomat v miernom kopceku a ked som presiel na rovinu som prehodil do sestky a tempomat drzal danu rychlost.Ale pravdu povediac nepamatam si ze by som to niekedy skusal s tym neutralom a urcite viem ze sa mi ani raz nestalo, ze by mi tak otacky vysli hore ako si pisal Ty.
                        • 00 Reagovat !

                          foto rasto111

                          rasto111 05.04.2009  01:50

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To s tím tempomatem se mi nezdá...

                          Ahoj maxo, aj na mojom aute sa da podradit pocas aktivovaneho tempomatu. Ale nefunguje mi to co jmurjr - ovi ze ked stlacim spojku na viac ako 4sekundy, ze sa vypne tempomat. Zakazdym ked potom vyradim mi vyletia otacky. Dnes som si ale urobil taky mensi vylet do PB ku kamosovi cez Homolku a testoval som rozne veci, konecne na letnych gumach /original su tam DUNLOPy 205/55 R16/ ktore dufam rychlo zoderiem a dam tam Micheliny 225/55R16, lebo tie DUNLOPy dost vynasaju v zakrutach. Konecne som sa nikam neponahlal, nikoho som v aute nemal, nemusel som mysliet na milion dalsich veci a mohol som si vsimat len auto, musim povedat, ze je to super voz. Ako ten vykon, ked je clovek sustredeny na jazdu, ze tam ma vzdy spravnu rychlost uplne staci. Auto sa paradne citi na klukatych cesticka a na dialnici, tam je ako doma. Neviem ci sa cosi odblokovalo, mam 9000km ale zda sa mi ovela zivsie. V kopci nema ziaden problem, krasne sa berie... Isto neni to ziaden trhac asfaltu ale myslim, ze som sa s nim zohral. Dokonca som konecne citil, ako krasne stvrdne podvozok, ked clovek rychlejsie prechadza zakrutami... Spotreba pri tom ako som nanom dneska skusal mozne aj nemozne bola ked som prisiel domov 5,1l tak to som bol trosku v soku. Nazaj som spokojny, dufam, ze sa este nebude kazit a bude vsetko OK...
                          • 00 Reagovat !

                            foto

                            "-- skrytý --" 05.04.2009  19:41

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To s tím tempomatem se mi nezdá...

                            rasto aky typ DUNLOPIEK tam mas?
                            Kde si zobral presvedceni, ze ked tam das MICH. ze to bude lepsie?
                            Doba sa trosku zmenila, micheliny uz nie su to co byvali, akurat este stale patria spicu vo vydrzi.
                            Vyberaj medzi CONTI, Bridgestone, Pirelli, Dunlop,GOODYEAR, len velmi zalezi na type od kazdeho vyrobcu.
                            Ale je jasne ze ked tam das 225 ktorekolvek, ze to bude lepsie sediet.
  • 00 Reagovat !

    foto jpor-RSKa-

    jpor (RSKa) 03.04.2009  00:15

    výlet do PD

    rasto, chystám výlet do PD za klientom/kamarátom - buď dnes doobeda (malá šanca) alebo budúci štvrtok okolo 14-15 hod (veľká šanca).
    Uvažujem že by som zobral otcove Céčko ale aj trochu besnenia s AMG na tej peknej ceste "pod horou" má láka. Ak máš záujme a ostane mi čas, môžme dať mini zraz.
    Keď tak napíš SZ, resp. to do SZ píšem mobil ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto rasto111

      rasto111 03.04.2009  00:22

      « Re: výlet do PD

      Napisal som Ti dve SZ ale neviem, mam pocit ze Ti nedosli, ja som Tvoju dostal... nechapem to... :-(
  • 00 Reagovat !

    foto jmurjr-H22A7-

    jmurjr (H22A7) 05.04.2009  11:23

    tempomat a vyradenie

    tak som skusal, co to spravi na B. zapol som tempomat na 50, vyradil som a otacky nevyleteli, ostali pekne na volnobeznych... takze neviem co si mam o tom mysliet. mozno mas novsiu generaciu tempomatu, co robi efekty pre chodcov.
    • 00 Reagovat !

      foto rasto111

      rasto111 05.04.2009  12:11

      « Re: tempomat a vyradenie

      ...no super, som rad ze som aspon v niecom jedinecny!!! >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 05.04.2009  17:03

        « Re: Re: tempomat a vyradenie

        rasto to vyletenie otacok sa mi nezda, ale nechcem ta strasit.
        • 00 Reagovat !

          foto rasto111

          rasto111 05.04.2009  17:22

          « Re: Re: Re: tempomat a vyradenie

          maxo aj ja si myslim, ze stlacenim spojky by sa mal vypnut, zapisem si to do zoznamu nezodpovedanych otazok... uz sa tesim na to vysvetlenie >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.04.2009  19:33

    nepochopili sme sa

    Rasto asi si ma zle pochopil, ja si nemyslim, ze sa ma stlacenim spojky tempomat vyradit, ked idem napr. 90 v miernom stupani a idem na 5 a potom pride uplna rovinka a das 6 a nemusis uz znova vyvolavat rychlost na tempomate, ale ti ju podrzi.Logicky si nemyslim, ze by to tak malo byt.Prvorada je brzda a to ma logiku.
    Mne sa nezda, len to, ze ked das do neutralu, ze Ti vybehnu otacky, to by podla mna nemalo robit, lebo nemas zaradenu ziadnu rychlost a ten tempomat to musi registrovat, to mi skor pripada , ze ako keby ratal s tym, ze pojdes na nizsiu rychlost a ta bude viac tocit, ale kazdopadne si myslim, ze ked je neutral a za urcity cas nezaradis rychlost, tak by sa mal deaktivovat tempomat a auto by malo ist na volnobezne otacky.
    • 00 Reagovat !

      foto rasto111

      rasto111 05.04.2009  19:51

      « Re: nepochopili sme sa

      Ahoj maxo. Nie nie, presne sme sa pochopili. Takto ako pises, tak si to myslim aj ja. U mna to funguje tiez tak, ze ked pod tempomatom stlacim spojku, mozem preradit, alebo podradit a pokracujem dalej v nastavenej rychlosti. Asi som sa ja zle vyjadril, lebo ja ked len tak pocas tempomatu vyradim, otacky najskor padnu a potom vyletia na 3 az 4tis otacok a az potom sa tempomat deaktivuje. Uz som si zvykol, vypnem tempomat a potom az vyradim. Co sa tyka tych gum, tu su Dunlopy SP SPORT 01 205/55 R16V. Ako jedna vec je ze dost hucia a druha ze vynasaju. Ja som bol zvyknuty na Micheliny, leto Pilot Primacy a zima Pilot Alpin... Primacy drzia v zakrute paradne, mam pocit ako by bola ta ich zmes tvrdsia.. Pritom na golfe som mal rozmer 195/65 R15 a v nom nebolo po vynasani ani stopy. Nemoze to byt tym, ze tieto dunlopy su uplne nove??
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 06.04.2009  00:42

        « Re: Re: nepochopili sme sa

        Rasto neverim, ze tie Dunlopy su horsie.
        Viem kde je problem:
        1:hlucne pneu
        Uvedom si, ze teraz jazdis v C klasse MB, kde je hrobove ticho oproti golfu TDI a pocujes ovela viac vonkajsich vplyvov, pretoze je v aute tichucko.
        2:nedrzia pneu
        Uvedom si, ze jazdis v MB C klasse, mercedes klame telom.
        Ver tomu, ze ides tiahlu zakrutu podstatne rychlejsie ako v golfe, len o tom nevies, pretoze podvozkovo je C klasse v siedmom nebi oproti golfu, pretoze C klasse ma podstatne vacsi razvor, pretoze C klasse ma podstatne vacsiu hmotnost, pretoze C klasse ma zadny nahon a ziadne sily sa Ti neprenasaju do riadenia a volantu, pretoze C klasse ma vacsi previs a je vacsie, pretoze tieto auta maju rozdielnu charakteristiku, jedno je pretacave a druhe nedotacave.
        V ostrych vracackach bude asi na tom golf o nieco lepsie, nakolko vsetky vyhody, ktore som popisal budu Cecku prave na skodu.
        3:Tvrdsia/maksia zmes
        Dunlopy maju naozaj oproti MICH. maksiu zmes, ale ver tomu, ze na vode budu lepsie, ver tomu, ze prvy moment sa Ti zdaju, ze vynasaju, to je tou maksou zmesou, ver tomu, ale, ze potom drzia a nepustia a Ty budes vediet, kde su ich hranice a bude Ti stacit, len jemne korigovat plyn a volant.
        Ver tomu, ze ta tvrdsia zmes sa bude tvarit ze tak nevynasa, ale ver tomu, ze nebudes vediet, kde su jej hranice a ked pridu, uz budes v priekope.
        Samozrejme, ale, ked das hocijake ine pneu a budu sirsie, teda budu ako chces, tych 225 sirky, budu lepsie sediet.
        Pirelli P ZERO ROSSO maju este maksiu zmes, su poddajne, prvy moment trosku uhnu, ale potom drzia ako svine a jasne vycitis ich spravanie a hranicu.
        Okrem toho su na vode to najlepsie co existuje. :-)
        A urcite to nie je tym, ze tie DUNLOPY su uplne nove, to mi ver. :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto rasto111

          rasto111 06.04.2009  01:34

          « Re: Re: Re: nepochopili sme sa

          tesim sa ako ich otestujem este na vode tie SP SPORT. Na vode som na nich este nesiel. Je pravda, ze to vynasanie ma nijak nevyplasilo, aj ked som taky pocit este nezazil v letnych gumach na suchej ceste. Pirelli P ZERO ROSSO maju dvaja kamosi v rozmere 18´´ jeden na CRV a druhy na Dodge Nitro a nevedia si ich vynachvalit. Dokonca az tak "mlaskaju" a clovek ma pocit ze je medzi gumou a podlahou nejake lepidlo hlavne na rovnej a hladkej podlahe ako je v podzemnych garazach v nakupnych centrach :-)
        • 00 Reagovat !

          foto jpor-RSKa-

          jpor (RSKa) 16.04.2009  22:49

          « Re: Re: Re: nepochopili sme sa

          no, prvých pár stoviek km kým sa zabehnú môžu nové pneu vynášať kvôli "novote", ale potom už nie.
          Inak čo si písal je v mnohom pravdivé :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.04.2009  21:33

    C180AMG

    Zdarec. CHtěl bych se zeptat co říkáte na MB180 AMG paket? Plus xenony,tempomat... Měl bych ho mít za 14 dní. Diesel nepotřebuji a na lepší motor mně nestačil rozpočet.
    Každopádně bych to chtěl očipovat. Jaké s tím máte zkušenosti? Je to u Benzínu ok?
    Díky za reakce
    • 00 Reagovat !

      foto jpor-RSKa-

      jpor (RSKa) 21.04.2009  22:33

      « Re: C180AMG

      čipu sa neboj, aj C200 je ten istý motor, takže to znesie v pohode. AMG paket je fajn, ak ti nevadí tvrdší podvozok, je to krásavec.
    • 00 Reagovat !

      foto rasto111

      rasto111 21.04.2009  22:47

      « Re: C180AMG

      ...a nezabudni ho sem potom pridat, uz sa velmi tesime, ohladom chipu vie super vela maxo /Boris/. Aj ja to teraz riesim a velmi mi pomaha lebo cez oficialnych dilerov tu na SK je to neskutocny porod. Clovek nevie dostat od nich ziadne informacie, dokonca som teraz pisal na centralu, tak cakam odpoved. Chcem to riesit cez toho dilera kde som auto kupoval koli zaruke, ked som auto bral nebol nic problem, po pol roku nemaju problem neodpisovat na maily a ani pri osobnej navsteve nevedia dat kompetentnu odpoved.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 21.04.2009  23:00

        « Re: Re: C180AMG

        rastik zvykaj si, zijeme na Slovensku, kde tak skoro ten socializmus nevymrie ak vobec.
        C180 sa velmi dobre chipuje a kludne chod do toho, ale tam velky narast vykonu necakaj, jedine, ak by si robil rozsiahlejsiu upravu, nie len upravu ECU.
        Standart pri SW uprave pri benzinakoch je tak do 8% narastu vykonu.Kto Ti bude tvrdit vyzsie hodnoty bude klamat a zavadzat ta.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 22.04.2009  15:31

          « Re: Re: Re: C180AMG

          Díky za reakce. Mercedes v Brně rozhodně nedoporučuji. arogantní chováni a pokud jste si auto nekoupili u nich tak to dost pocítíte v případě oprav atd... Tuto informaci mi řekl sám zaměstnanec. Jinak Olomouc Praha by měla být ok, tedy doufám.
          Pokud jde o čip, slibovali mně něco přes 170koní což zhruba odpovídá...
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 22.04.2009  15:42

            « Re: Re: Re: Re: C180AMG

            vlastně hodně zhruba....
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 22.04.2009  15:44

            « Re: Re: Re: Re: C180AMG

            neviem ci v BRNE je len jeden predajca, ale ak hovorime o HOSEKOVI, tak ja u nich mam prave naopak dobre skusenosti a auto som u nich nekupoval a chodim tam na servis a arogantny pristup som tam nezazil, ba prave naopak.
            Tu upravu si mozes dat urobit v nejakej renomovanej firme, ktora disponuje vykonovymi valcami a priamo na nich doladuje vykon.
            Mate take nieco v Prahe a davaju aj zaruku na motor a pohonne ustrojenstvo.
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 22.04.2009  16:54

              « Re: Re: Re: Re: Re: C180AMG

              Ano. Hoseka jsem myslel. Já jsem jednal s prodejcem v Praze, udělali nejlepší cenu. Jinak co znám majitele MB v Brně tak jezdí servisovat do Olomouce. Údajně mají lepší hodinovou sazbu... Vše zjistím až bude auto dodané.
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 22.04.2009  17:18

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: C180AMG

                no to som pocul, ze su drahy, ale mne sa ich pristup zatial paci ovela viac ako na SR.Servis neplatim, Hosekovci to poslu do BA a oni im to preplatia, akurat mi menili predne brzdove dosticky a nezdalo sa mi to take drahe.
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 22.04.2009  22:06

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C180AMG

                  Tím líp. Zatím děkuji za informace a štastný kilometry přeji :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto rasto111

                    rasto111 22.04.2009  22:45

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C180AMG

                    Keby budes mat Cecko?
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      "-- skrytý --" 23.04.2009  14:59

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C180AMG

                      Doufám, že začátkem května.
                • 00 Reagovat !

                  foto rasto111

                  rasto111 22.04.2009  22:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C180AMG

                  Ja uz asi zacnem pisat o knihu o tom ako funguje Mercedes v SK, idem Ti hned napisat SZ.
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 22.04.2009  22:45

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C180AMG

                    rastik tesim sa uz a neviem sa dockat. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto jpor-RSKa-

          jpor (RSKa) 22.04.2009  23:08

          « Re: Re: Re: C180AMG

          ten nárast 8% sa mi nezdá. Je to 1,8 kompresor, v predchádzajúcej generácii mal 143 koní a robili ho na 168 koní, resp 200K išlo zo 163 na 204 koní. Novú W204-ku síce neuvádzajú na nete, ale malo by to byť podobné percento, čiže +17% a to by dávalo 183 koní. Predsa len preplňovaný motor sa ľahšie ladí.
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 22.04.2009  23:28

            « Re: Re: Re: C180AMG

            jpor mas pravdu , ja som hovoril obecne o benzinakoch hladkych, nie s preplnanim, to som si vobec neuvedomil, ze je to kompresor, chybicka se vloudila.Este, ze citas dokladne, nie ako ja. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 23.04.2009  15:01

            « Re: Re: Re: C180AMG

            Jpor díky. To mi udělalo radost, větší výkon, víc zabavy.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.06.2009  19:41

    Pneu

    To si ty nové pneu obul na stejné ráfky když jsou o 2cm širší?
    • 00 Reagovat !

      foto rasto111

      rasto111 08.06.2009  20:15

      « Re: Pneu

      Ahoj, ano, obul som 225 pneu na rafiky kde boli pneu 205. Pytal som sa v MB, povedali ze to neni ziaden problem...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.06.2009  20:29

    fotos

    ahoj.

    pekne fotky. :yes: to budu asi z tej cesty z Rakuska ze?
    • 00 Reagovat !

      foto rasto111

      rasto111 22.06.2009  21:22

      « Re: fotos

      Ano, snazil som sa nieco nafotit, ale mali sme tolko aktivit, ze ked zostal cas na fotenie, bolo vzdy pod mrakom alebo uz skoro tma... tak aspon nieco. Cakam na Tvoju recenziu... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto FRPE

    FRPE 25.04.2010  03:11

    ML

    Ahoj Rasto 111,

    tak máš new cars jo? Přeji ať slouží a je vše ok. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Brandon-Walsh

      Brandon Walsh 25.04.2010  06:10

      « Re: ML

      gratulujem je krasne :yes: kiez by aj mne niekto vymenil moje za ml >:D
      • 00 Reagovat !

        foto talio2

        talio2 25.04.2010  09:58

        « Re: Re: ML

        taky přeju ať jsi jen spokojený s novým vozítkem, my máme ML už 2,5 roku a zatím ťuk ťuk bez závady :-)
        • 00 Reagovat !

          foto rasto111

          rasto111 25.04.2010  10:52

          « Re: Re: Re: ML

          Ano ano je to naozaj super auto, len si musim trosku zvyknut na tie rozmery, kym som ho nemal nikdy som taketo auto nesoferoval, tak je to v niektorych situaciach naozaj sok, nastastie prijenmy! Dakujem Vam za priania!!!!!
          • 00 Reagovat !

            foto talio2

            talio2 25.04.2010  11:03

            « Re: Re: Re: Re: ML

            máš v tom Airmatic ??
            • 00 Reagovat !

              foto rasto111

              rasto111 25.04.2010  11:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: ML

              Ano ma, bolo to skladove auto v Trencine, takze vybavu vyberal tentokrat niekto iny ale ma aj airmatic...
              • 00 Reagovat !

                foto talio2

                talio2 25.04.2010  11:49

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ML

                ono tohle auto nemá smysl bez Airmaticu kupovat :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.04.2010  10:43

    konecne

    Rastik konecne poriadny autak! Prajem Ti vela stastnych kilometrov!Dufam ze sa niekedy zastavis na predvadzaciu jazdu. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto rasto111

      rasto111 27.04.2010  10:49

      « Re: konecne

      Dufam ze som sa trafil aj farbou aj motorizaciou do Tvojho vkusu kamaraaat ;)

      Dakujem, urcite sa stavim!!!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…