Recenze

piktor (muž 33 let) Poslat zprávu
 
7 Majitel

BMW řada 3 316i (E36)

9,42 Uživatelé

Hodnoceno: 22× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW řada 3, foto 50 BMW řada 3, foto 51 BMW řada 3, foto 52 BMW řada 3, foto 53 BMW řada 3, foto 72 BMW řada 3, foto 73 BMW řada 3, foto 74 BMW řada 3, foto 75
BMW řada 3, foto 76 BMW řada 3, foto 77 BMW řada 3, foto 78 BMW řada 3, foto 79 BMW řada 3, foto 80 BMW řada 3, foto 81 BMW řada 3, foto 82 BMW řada 3, foto 83 BMW řada 3, foto 84 BMW řada 3, foto 85 BMW řada 3, foto 86 BMW řada 3, foto 87 BMW řada 3, foto 88 BMW řada 3, foto 89 BMW řada 3, foto 90 BMW řada 3, foto 91 BMW řada 3, foto 94 BMW řada 3, foto 95 BMW řada 3, foto 96 BMW řada 3, foto 97 BMW řada 3, foto 98 BMW řada 3, foto 99 BMW řada 3, foto 101 BMW řada 3, foto 102 BMW řada 3, foto 103 BMW řada 3, foto 104 BMW řada 3, foto 105 BMW řada 3, foto 110
 

Technické info

Přezdívka auta BMW E36 316i Rok výroby 1995 Koupeno ojeté najeto [km]:179000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1596 výkon [kW]: 75 kroutící moment [Nm]: 150 zrychlení 0-100 km/h [s]: 12,7 maximální rychlost [km/h]: 195 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 9 (udávaná)spotřeba naměřená:Spritmonitor.de

Popis vozu

Po dvou letech jsem se rozhodl vyměnit svůj vůz (BMW E30 318i) za novější. V úvahu však nepřipadalo téměř nic jiného než další BMW (nakonec se do užšího výběru dostala jenom Honda Accord). Také proto je E36 vyvrcholením dlouhodobé touhy po tomto modelu. Obsah motoru nehrál ve výběru konkrétního vozu takovou roli jako rok výroby a původní technický stav a vzhled bez tuningu. Čtyřválec o nejmenším obsahu 1596 cm3 avšak s posledním modelem motoru M43 bez problémů stačí na 1250 kg auto, které je i přes to poměrně živé a spotřeba není tak vysoká jako u vyšších motorizací. Čtyři dveře, velký a dobře přístupný kufr jsou po E30 kupé vítanou změnou.

Svoje zkušenosti s autem zapisuji do Novinek, takže koho zajímá víc, nechť se přesune níže.

---

Další technické údaje:

Rok výroby: 9/1995
Motor: M43B16 (1993-1999)
Typ: 164E2
Vstřikování: Bosch M1.7.1
Katalyzátor: ano
Výkon: 102 HP @ 5500 RPM
Točivý moment: 150 Nm @ 3900 RPM
Hmotnost: 1175 kg
Výška: 1364 mm
Šířka: 1699 mm
Délka: 4432 mm

Letní pneu: Dunlop SP Sport Fastresponse 205/60 R15 91H
Zimní pneu: Nokian W+ 205/60 R15 91H

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E36
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M43#M43B16

Silné stránky

- výborné jízdní vlastnosti
- technické zpracování
- komfortní interiér

Slabé stránky

- nejslabší motorizace
- pouze základní výbava
- zadní křídlo :) - odstraněno

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Koupeno 13. 3. 2009 v autobazaru Koja Auto v Humpolci, který se specializuje na dovoz aut z Německa. Prodejce velmi vstřícný, zařídli všechny potřebné papíry, mohu jen doporučit.

 

Novinky v recenzi

10.10.2012 15:18

Prodáno

E36ka už má nového majitele. Ať slouží!

31.8.2012 08:32

Na prodej

Více informací:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=1146281

12.7.2010 00:59

Dovolená

Brno, Bratislava, Slovinsko, Benátky, Verona, Německo a přes Rakousko zpátky do Blavy a Brna, cca 2000 km po dálnicích i horskými průsmyky během jednoho týdne - bez jediného problému.
---
Po vyjetí nádrže a zaznamenání na Spritmonitor můžu konstatovat, že během dovolené se spotřeba držela na 7l/100km. Je to celkem rozdíl od města, kde jezdím 90% roku a kde se spotřeba pohybuje kolem 9l/100km. Myslím, že jsou to docela dobrá čísla.

10.4.2010 18:00

Renocar Racing Day

Masarykův okruhu, závod do vrchu, cca 2.5 km. E36 mě opět mile překvapila, že i poměrně slabý motor měl na takové zatěžkávací zkoušce docela slušné rezervy, auto výborně drželo stopu a vůbec celá jízda byl velmi příjemný zážitek. Čas 01:49,468 nakonec není žádný zázrak, ale na ten můj "víkendový" styl to není zase tak překvapivé :)

6.7.2009 19:51

Brno - Vídeň (Schwechat) - Brno

Cesta z Brna do Vídně přes Mikulov, popojíždění v centru, pak směr letiště a návrat zpátky do Brna. Tři lidi tam, čtyři zpátky a plný kufr. Dostal jsem se na překvapivých 6.5 litru na sto kilometrů, přestože běžně mám spotřebu kolem devíti litrů. Když jsem stejnou cestu absolvoval loni se svou bývalou E30, byla spotřeba kolem 10 litrů, což se rovnalo dlouhodobému průměru. No, E36ko, potěšila jsi mě.

Video

Přímý odkaz na video.


Další vozy BMW řada 3



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Více o modeluBMW řada 3 E36 (1991-2000)
BMW 330e – Pobaví, nebo jen uspoří? BMW 330e – Pobaví, nebo jen uspoří?

Když se řekne hybrid, řada lidí si vybaví Toyotu Prius či…

Nové BMW 3 Nové BMW 3

Ještě než začnete tento článek číst, chtěli bychom vás…

 





Blesk.cz

30 tipů na víkend: Živé betlémy, pochůzka lucek i přestřelka v kovbojském saloonu

30 tipů na víkend: Živé betlémy, pochůzka lucek i…

Neseďte doma a nekoukejte se jen z okna! Vyrazte ven, do přírody, za poznáním! Pokud nevíte kam vyrazit, nechte…

Star Wars Battlefront II recenze: Nechť vás provází síla na online bojištích

Star Wars Battlefront II recenze: Nechť vás provází…

Se snímkem Star Wars: Poslední z Jediů v kinech celý svět opět pohltila horečka zvaná Hvězdné války. Na ní se…

 

iSport.cz

Génius, nebo srab? Americký gólman změnil pravidla v německé lize

Génius, nebo srab? Americký gólman změnil pravidla v…

Brankář David Leggio vzbudil před několika dny pozdvižení, když v německé lize v dresu Mnichova vyřešil soupeřův…

Strůjce plzeňského úspěchu Straka: Nejtěžší bylo vyhodit bráchu

Strůjce plzeňského úspěchu Straka: Nejtěžší bylo…

Jako hráč vyhrál Nagano, mistrovství světa i extraligový titul. Dovede řídit klub z pozice majitele a…

 

Reflex.cz

Tipy na víkend: Adventní koncert na Stezce korunami stromů a indiáni na válečné stezce

Tipy na víkend: Adventní koncert na Stezce korunami…

Vánoční i nevánoční akce vás čekají tento víkend. Předvánoční stres z vás spadne natotata!

JXD burcuje a apeluje na OSN: Zdaňte maso a hlavně vzduch!

JXD burcuje a apeluje na OSN: Zdaňte maso a hlavně vzduch!

Další neomarxistická krávovina se objevila na obzoru amerických ekonomických institucí. Ty začaly zcela vážně…