reklama


Recenze

ottik85 (muž 31 let) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Peugeot 107 Peugeot 107

8,91 Uživatelé

Hodnoceno: 11× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Peugeot 107, foto 1 Peugeot 107, foto 2
 

Technické info

Přezdívka auta CRC Rok výroby 2007 Koupeno nové najeto [km]:75000 palivo: benzin počet válců: 3 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 998 výkon [kW]: 50 kroutící moment [Nm]: 93 zrychlení 0-100 km/h [s]: 12,5 maximální rychlost [km/h]: 180 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 4,5

Popis vozu

Ve firmě kde pracuju jsme na podzim 2007 dostali nový auta. Peugeot 107 v užitkový verzi N1. Je to tedy auto pro dva lidi akorát. Auta byly koupeny úplně novy, tak ze začátku jsme s nima jezdili opatrně aby se něco nestalo.

Autem kterým jezdim já nejčastěji, tak se na něm střídá v průměru tak 5 až 6 lidí. Někteří jsou dobrý řidiči a některý ani radši nemluvim...

Auto jezdí 95 % po městě. Denně najedeme tak 150 až 250 kilometrů, takže za rok jsme najeli 55 000 kilometrů většinou tedy po městě.

Jelikož je auto v základní výbavě, nemá to vlastně nic. Takže za repráky se muselo připlácet taky :-(

Jinak auto je do města jako dělaný.
Výhled super, tedy až dozadu kvůli přepážce N1 a miniaturnámu sklu. S Autem se dá všude super zaparkovat. Světla svítí super, ikdyž žárovky moc nevydrží (už 4x měněný). Hluk při vyšších rychlostech je na úrovni. Sedačky jsou takový spíš lavice, bez bočního vedení, ale zase na druhou stranu na častý vystupování ve městě úplně postačující. Pohodlný josu taky, takže žádná sláva ale hrůza to taky neni ;-)

I přes mikro šířku pneumatik 155 mm má auto ccelkem dobrý jízdní vlastnosti. Tedy myslím při ostřejší jízdě. Ve městě je komfort plně dostačující. Žádná tvrdá nebo přehnaně měkká jízda, prostě zlatej střed, kterej se perfektně hodí na český sinice ve městech.

Díky motoru kterej má skoro 70 koní, je s nim radost jezdit ve městě. Na jedničku 50 km/h, na dvojku 105 km/h atd... Za hranicí 120 km/h je auto už trochu línější, ale do města je to super motokára :-) Za městem neni problém udržovat rychlost kolem 150 km/h. A hlavně vytočenej tříválec v 6000 ot/min v 95 - 105 km/h má super zvuk. Kdo nezažil, neuvěří :-)))

A spotřeba ??? Autem se jezdí většinou na plnej plyn, rozjezdy z křižovatek, stání v kolonách atd atd... a když jsem počítali průměr tak nám vyšel 6 litrů na 100 kilometrů !!! to si myslim že je super výsledek nato jak s tim jezdíme. Když s tim bude normální člověk jezdit, tak si myslim že neni problém se dostat na 4 litry a za městem i na míň.

Jinak auto má zvýšený opotřebení pneumatik (životnost 20 000) a brzdových destiček (životnost 30 000). Ale to je způsobený tim jak s tim jezdíme a nešetříme to :-)

Silné stránky

Motor
- 70 koní na litrovej víkon z auta dělá ve městě letadlo :-)
- zpřevodování přvodovky kdy na dvojku jedete 105 km/h je na rozjezdy z křižovatek jako dělaný. Octavie TDI a jim podobný nemaji do 120 km/h šanci !!! :-) - jednou mě předjel prodejce Peugeotu ve 207 CC se 120 koňovim motorem a nemohl se mě zbavit :-)) když jsem vezl pak do servisu auto tak se semnou dal do řeči, že netušil jak to auto jede :-) - takže na tachometru udávaných 170 km/h neni problém se dostat ( rafička jde i za tuhle hodnotu :-))

Spotřeba
- 6 litrů při stylu jízdy "jedeme co to dá" je fakt super

Rozměry
- do města super auto, vejde se do každý mezery, když je člověk trochu scopnej řidič

Slabé stránky

Interiér
- sedačky nic moc, ale do města stačí

Výhled
- do zadu neni nic vidět přes miniaturní okno

Výbava
- ve verzi N1 je auto bez ničeho ...

jsou to blbosti, ale nic jinýho mě nenapadá

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

S autem se jezdí pravidelně každých 15 000 do autorizovanýho servisu. Občas mi připadá že tam nejsou moc ochotný lidi, ale jelikož auto neni moje, tak jméno servisu nebudu uvádět. Naštěstí auto má záruku do 100 000 km, takže všechno co se rozbije vymění bezplatně :-)

Poruchy:

Motor
- motor od Toyoty je super a bez problémů, stačí měnit olej a nevytáčet ho hned když je studenej a myslim si že bude bez problémů

Zámky
- po 20 000 se museli měnit zámky dveří a spínací skřínka. Asi v Kolíně nepočítali s tim že auto bude někdo 50 krát za den otvírat a startovat
- při 50 000 se zámky měnili znova :-(

Žárovky
- je to blbost, ale když běhěm roku a půl prasknou žárovky 4 krát tak to celkem otravuje (zvlášť když místo u světel na výměnu je fakt malý a chce to šikovný ruce na výměnu !!!)

Převodovka a spojka
- když auto za rok najede skoro 60 000 po městě je jasný že že spojka dostane pořádně zabrat. Po 40 000 se měnila spojka a v 70 000 převodovka... (bezplatně :-) )

Sedačky
- častý vylejzání a nastupování do auta způsobilo, že po 50 000 je sedačka u řidiče na straně prošoupaná

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto jsem nekupoval ani nevybíral, takže nemůžu hodnotit ....

ZÁVĚR - HODNOCENÍ

Na závěr bych chtěl říct moje hodnocení.

- s autem opravdu nezacházíme jako v rukavičkách, takže závady co se na něm vyskytli se běžnýmu člověku podle mě nikdy nestanou. A když už tak až po minimálně 3 krát tolik najetech kilometrech... Svuj podíl na závadách má určitě i to, že s autem se střídá 5 -6 lidí a každej s jiným stylem jízdy.

- jinak auto s čistým svědomým doporučuju každýmu, kdo hledá auto do města. Má svoje chyby ale jsou minimální. S autem jsem spokojenej a neváhal bych si ho koupit, hlavně kvůli motoru :-)

 
reklama


Další vozy značky Peugeot


reklama

Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10

auto nás nikde nenechalo opotřebení díky naší rychlej jízdě nepočítám

praktičnost
8

tohle je verze N1, takže nevim

prostornost
8
jízdní vlastnosti
9

na takovýhle auto jsou super

jízdní komfort
9

do města super

provozní náklady
10

minimální

náhradní díly
7

nemam zkušenost

výkon motoru
10

z litru dostat 70 koní to je super

spotřeba
10

minimální

hlučnost motoru
8

trochu hlučnej je

kvalita sedadel
7

nic moc :-)

brzdy
9

dobrý, ale při rychlejší jízdě vadnou

zavazadlový prostor
9

verze N1 ho má velkej


Více o modeluPeugeot 107
Peugeot 206 1,4 XR Peugeot 206 1,4 XR

Horká francouzská novinka tohoto roku je tady. Ano, už i…

Peugeot 206 - Nástupce legendy přichází Peugeot 206 - Nástupce legendy přichází

Když jsme na jaře na ženevském autosalónu na stánku…

 

reklama





Blesk.cz

Sexy děda hvězdou přehlídek: Módní molo dobyl v 80 letech

Sexy děda hvězdou přehlídek: Módní molo dobyl v 80 letech

Vrátit se z krmení holubů, nazout papuče a vyluštit křížovku? Kdepak, životní styl Wang Te-šuna (80) z Pekingu…

Opuštěné sídlo výstředního milionáře: Kdysi se tu pořádaly bujaré večírky, teď chátrá

Opuštěné sídlo výstředního milionáře: Kdysi se tu…

Kdysi to bylo honosné sídlo výstředního milionáře a vlastníka Coca-Coly, kde se pořádaly okázalé večírky, na…

 

iSport.cz

Polanský nese přesunutí na tribunu těžce: Myslím, že to je na osobní rovině

Polanský nese přesunutí na tribunu těžce: Myslím, že…

V historii třineckého klubu odehrál nejvíc zápasů, patří k ikonám klubu. Útočník Jiří Polanský je ovšem aktuálně…

SESTŘIHY: Pražská S dotahují lídra, duel Plzně odložen, Příbram vydřela bod

SESTŘIHY: Pražská S dotahují lídra, duel Plzně…

Fotbalisté Sparty přezimují v ePojisteni.cz lize na třetím místě. Rozhodlo o tom jejich vítězství nad Teplicemi…

 

Reflex.cz

Budou žít Češi na Měsíci? Evropská kosmická agentura tam chce postavit vesnici

Budou žít Češi na Měsíci? Evropská kosmická agentura…

Když loni v červenci nastoupil Němec Johann-Dietrich Wörner na místo generálního ředitele Evropské kosmické…

Týdenní dekomprese: Znásilnil Marlon Brando herečku Schneiderovou kostkou másla?

Týdenní dekomprese: Znásilnil Marlon Brando herečku…

Digitální herci budou super, protože nebudou remcat a bonzovat na úchylné režiséry. Vítejte u Týdenní…

 
 
reklama