Recenze

Are (muž 34 let) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Peugeot 406 Coupe Pininfarina V6 3.0 24v

9,92 Uživatelé

Hodnoceno: 146× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Peugeot 406 Coupe, foto 1 Peugeot 406 Coupe, foto 1 Peugeot 406 Coupe, foto 2 Peugeot 406 Coupe, foto 3 Peugeot 406 Coupe, foto 4 Peugeot 406 Coupe, foto 5 Peugeot 406 Coupe, foto 6 Peugeot 406 Coupe, foto 7
Peugeot 406 Coupe, foto 8 Peugeot 406 Coupe, foto 9 Peugeot 406 Coupe, foto 10 Peugeot 406 Coupe, foto 10 Peugeot 406 Coupe, foto 11 Peugeot 406 Coupe, foto 12 Peugeot 406 Coupe, foto 13 Peugeot 406 Coupe, foto 14 Peugeot 406 Coupe, foto 15 Peugeot 406 Coupe, foto 16 Peugeot 406 Coupe, foto 17 Peugeot 406 Coupe, foto 18 Peugeot 406 Coupe, foto 20 Peugeot 406 Coupe, foto 20 Peugeot 406 Coupe, foto 21 Peugeot 406 Coupe, foto 22 Peugeot 406 Coupe, foto 24 Peugeot 406 Coupe, foto 25 Peugeot 406 Coupe, foto 26 Peugeot 406 Coupe, foto 27 Peugeot 406 Coupe, foto 28 Peugeot 406 Coupe, foto 29 Peugeot 406 Coupe, foto 30 Peugeot 406 Coupe, foto 31 Peugeot 406 Coupe, foto 31 Peugeot 406 Coupe, foto 32 Peugeot 406 Coupe, foto 33 Peugeot 406 Coupe, foto 33 Peugeot 406 Coupe, foto 34 Peugeot 406 Coupe, foto 35 Peugeot 406 Coupe, foto 36 Peugeot 406 Coupe, foto 36 Peugeot 406 Coupe, foto 37 Peugeot 406 Coupe, foto 38 Peugeot 406 Coupe, foto 40 Peugeot 406 Coupe, foto 41 Peugeot 406 Coupe, foto 42 Peugeot 406 Coupe, foto 43 Peugeot 406 Coupe, foto 44 Peugeot 406 Coupe, foto 45 Peugeot 406 Coupe, foto 46 Peugeot 406 Coupe, foto 47 Peugeot 406 Coupe, foto 48 Peugeot 406 Coupe, foto 49 Peugeot 406 Coupe, foto 51 Peugeot 406 Coupe, foto 52 Peugeot 406 Coupe, foto 53 Peugeot 406 Coupe, foto 54 Peugeot 406 Coupe, foto 55 Peugeot 406 Coupe, foto 56 Peugeot 406 Coupe, foto 57 Peugeot 406 Coupe, foto 58 Peugeot 406 Coupe, foto 59 Peugeot 406 Coupe, foto 60 Peugeot 406 Coupe, foto 61 Peugeot 406 Coupe, foto 62 Peugeot 406 Coupe, foto 63 Peugeot 406 Coupe, foto 64 Peugeot 406 Coupe, foto 65 Peugeot 406 Coupe, foto 66 Peugeot 406 Coupe, foto 67 Peugeot 406 Coupe, foto 68
 

Technické info

Přezdívka auta Kačenka Rok výroby 1999 Koupeno ojeté najeto [km]:148000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2946 výkon [kW]: 140 kroutící moment [Nm]: 280 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7,6 maximální rychlost [km/h]: 240 / 256 * počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 / 18 * pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 12

Popis vozu

**************** NA PRODEJ ****************
Více informací na: www.prodej406coupe.cz

Toto auto navrhl známý italský návrhář Pininfarina, který dokázal vytvořit nadčasový design auta, které se ani po deseti letech, kdy byl první kousek vyroben, nemusí stydět za svůj vzhled.

Peugeot 406 Coupé bylo nahrazeno novým modelem 407 Coupé, které mělo poměrně složitý úkol, aby bylo hrdým nástupcem designově tak povedeného Peugeotu 406 Coupé.
Do jisté míry se s daným úkolem popralo dobře... Zpátky ale k mé 406ce.
Peugeot 406 coupé se začal vyrábět v roce 1997 s motorem 2.0 (99kw) a 3.0 (140kw). Motory pak prošly modernizací 101kw a 152kw.
Cena nového auta byla něco přes 1,2mil což je opravdu hodně. V době vyrobení prvního kousku vozu jsem ještě jezdil na babetě a o takovém autíčku jsem si mohl nechat jenom zdát...

Jak běžel čas, já získal řidičák a cena tohoto vozu klesla na přiměřenou mez. Když jsem se rozhodoval, které auto si pořídím, volba padla na peugeot 406 coupé a koketoval jsem i s bmw e46 330ci...

Po shlédnutí cen obou vozů, BMW odpadlo kvůli o dost vyšší ceně. Za 300.000kč byl problém koupit zachovalý kousek s motorizací a výbavou, kterou jsem chtěl.

Zůstal tedy peugeot... Díval jsem se ještě na golfy, fabie, focusy, octavky a podobně, ale ani jedno auto mne nenadchlo... prostě tuctovky...
Během měsíce jsem si o peugeotu zjistil prakticky vše co se dalo... Byl jsem rozhodnutý, že Peugeot 406 Coupé bude moje příští auto...

Nastal ale další problém... a to jakou motorizaci?
Srdce říkalo jednoznačně třílitr, ale rozum raději dvoulitr... Diesla jsem nechtěl. Nakonec jsem se rozhodl pro třílitra a nikdy jsem nelitoval.

Přišel ale další problém, a to sehnat auto, které bude v uspokojivém stavu. Objel jsem celou republiku a nic... Většina aut předražené anebo opravené mr.ky.
Pak jsem našel inzerát na Peugeota dovezeného z Francie. Po shlédnutí fotek jsem si vůz zamluvil a jel jsem na konec republiky...
Měl jsem štěstí, inzerát byl starý hodinu. Po mém telefonátu a jeho zamluvení volalo prodejci několik zájemců...

Auto vypadalo perfektně. Po projetí a mírném smlouvání jsem s autem nakonec odjel.

Koupil jsem Peugeot 406 Coupé 3.0 V6 24ventil rok 1999, tedy starší model motoru a vozu.
Výbava:
Interiér je celokožený, komplet v elektrice, vyhřívané sedačky, digitální klimatizace, 2x airbag, abs, 16"kola, palubní počítač, origo JBL hudba 8x repro, zesilovač a cd měnič, centrál apod...

Najeto mělo něco kolem 82tisíc. Vše doloženo servisní knihou atd...
Odvezl jsem si auto v perfektním stavu, které jsem si vymazlil do top stavu - nic nevrže, vše funguje jak má (ťuk, ťuk). Vše je maximálně zachovalé, jako nové.
Zvuk šestiválce je úžasný, zátah má také velmi dobrý, leč u třílitra bych čekal krapet větší zátah. Ono rozhýbat 1533kg není jednoduché :) Kultivovanost šestiválce také moc dobrá.. (vždy jsem řídil jen čtyřválce a je to obrovský rozdíl)
Auto má čtyřpístné Brembo brzdy, které zastaví 1533kg opravdu rychle. Účinek brzd se dá perfektně dávkovat.
Nárazníky auta jsou z nového modelu, jináč je vše původní.

Podvozek vozu můžu jen pochválit. Je to typický Francouz. Měkce laděný, pohodlný, ale velmi přesný. Při rychlém průjezdu zatáček lehce ustřeluje zadní část vozu. Vše je ale velmi dobře čitelné a hodně dobře korigovatelné.
Zadní sedačky tohoto auta nejsou jen na parádu. Bez problému se dá překonávat delší vzdálenosti ve čtyřech lidech (teda pokud nemá každý dva metry :) ). Počet míst k sezení je jen 4.

Audio ve vozu je vcelku kvalitní, JBL systém nehraje špatně, jen není zrovna nejlépe vytlumená zadní část vozu... Dochází zde k akustickému zkratu (zadní repro je položeno na plastových obroučkách a pak na plechu).
Celkové dílenské zpracování vozu a použití materiálů hodnotím na výbornou. Nic nevrže, vše dobře lícuje.

Abych jen nechválil, auto má i slabší stránky...
spotřeba při dravé jízdě mnohdy vyšplhá k 16litrům... Průměrně jezdím za 11 litrů svižnější jízdy.
O tomto motoru se všude píše, že údržba je velmi vysoká... Opak je pravdou... Spotřeba oleje je minimální, skoro bych řekl, že nulová. Olej, svíčky a filtry je spotřební zboží...
Rozvody v origo servisu opravdu stojí až 30.000kč ale ty se dají vyměnit i u ne přímo autorizovaných servisů. Rozvody jsem měnil (pro klid v duši) a vyšly mně na necelých 20.000kč včetně všech kladek, oleje, filtrů apod... Takže to zas takový ranec není...
Peugeoty hodně trpí na zadní nápravu. Je třeba po zimě měnit stabilizační tyče... ono na našich tankodromech se není čemu divit že?
U 406tek může být problém s elektroinstalací... U mně vše funguje bez problémů a doufám, že to tak i zůstane :)

Auto mám již pět let a za tu dobu se mi nic zásadního nepokazilo a na jiné špatné stránky jsem nepřišel...

Silné stránky

+ Nadčasový design
+ Komfortní podvozek
+ Vynikající antikorozní ochrana...
+ Účinné a dobře dávkovatelné brzdy (Brembo 4pístné)
+ Pohodlné auto
+ Zvuk motoru
+ Přední náhon (lze jezdit bez problémů i v zimě)
+ je to MOJE auto...

Slabé stránky

- Vyšší spotřeba
- Přední náhon :) - hold bmw z toho neuděláš
- Absence automatického podávání pásů - člověk se musí dost pro pásy natahovat dozadu
- Manuální otvírání bočních okének vzadu
- Na třílitr nyní dnes už slabší výkon a vyšší spotřeba

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Výměna rozvodů, oleje, filtrů se musí u každého auta :)

Začala mi blbnout řídící jednotka sahar. Občas (1xměsíčně) se zblázní sahary. Je nešikovně umístěná pod levým plastovým podběhem, a i když je zalitá do plastu a krytá podběhovým plastem, občas na ní stříká voda a vnitřek jednotky zoxiduje. Nová stojí 4900kč bez daně, ale běžně se dá sehnat za 500kč na vrakovišti, takže žádný velký výdaj... Jednotka vyměněna a opět je vše ok :)

Odešla mi při cca 100tis.km zapalovací rampa... Koupena nová a motor šlape jako hodinky... :)

Výměna předního ložiska, snímače teploty chladící kapaliny.
Po zimě výměna čepů a stabilizačních kostí.

Olej měním co 10tis. km 5W40 Total Quartz 9000

Když shrnu náklady na opravy po třech letech provozu, musím říct, že jsou opravdu minimální.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Prodej byl naprosto bezproblémový... Dovoz Francie

Max. rychlost

Měl jsem možnost na DE dálnici otestovat max.rychlost. Dle tacho 256Km/h, kdy zasahuje omezovač. To ujde na "babičku" :)

 

Novinky v recenzi

4.11.2015 09:41

Vůz na prodej - www.prodej406coupe.cz

Více informací na: www.prodej406coupe.cz

13.3.2011 20:57

Najeto 140tis.km

Dnes jsem překonal hranici 140tisíc kilometrů :-)

20.6.2010 23:16

Nové pneu a olej :)

Obul jsem nové pneu TOYO PROXES T1R 92 Y 225x40R18 od toyopneu.cz. Auto je opět pěkně tichoučké (sjeté goodyeary už dost hučely) + výměna oleje 5w40 od Totalu...

Ač má auto 12let, vypadá a jezdí pořád úžasně!!!

10.4.2010 17:59

Jarní údržba

Coupé dostalo nový výfuk (laborování bylo dost, volil jsem originál peugeot), nové keramické destičky EBC Red a děrované performance kotouče... Po zimě také nové čepy a stab."kosti" (opět originál, aby alespoň rok vydržely :) )...
Do měsíce ještě nové pneu a opět na rok vystaráno :)

3.9.2009 20:52

Duplex je na prodej

Prodávám Magnaflow výfuky, v případě zájmu, mne prosím kontaktujte. 100% stav!
http://autobazar.avizo.cz/2-ks-vyfuku-magnaflow-14815-2654116.html

5.4.2009 19:05

Fotky z Renocar tuning - 4.4.2009

http://www.peugeot-club.com/forum/viewthread.php?tid=54679

29.3.2009 11:20

Duplex

Ke konci roku 2008 jsem si nechal z Ameriky poslat dva výfuky od firmy Magnaflow. Výfuky k autu sedí, ale dělají celkem velký rámus, takže putoval duplex pryč z auta a vrátil jsem na auto prozatím originál výfuk (než najdu pěkné a opravdu tiché výfuky). Ty magnaflowy způsobovaly v kabině od cca 2-3tis. ot. nepříjemé hučení (taková nepříjemná dunivá rezonance)...

10.3.2008 00:00

Vyměněny pružiny za weitec -40mm + přezutí na nové alu... auto teď vypadá ještě lépe... a navíc perfektně sedí!

24.2.2008 00:00

Dnes ráno jsem dosáhl 100.000 najetých kilometrů...

20.2.2008 00:00

Koupeny pružiny weitec 40mm...

20.2.2008 00:00

Dnes mi dorazily 18" kola MAK Fever 5R s pneu 225/40R18 GoodYear F1...

9.1.2008 00:00

Vyměněny svíčky, klínový řemen včetně kladek...

2.9.2007 00:00

Koupeno filtr do boxu sání od K&N a upraveno sání. Motor má hlubší projev a snáz jde do otáček.

16.8.2007 00:00

Dopřál jsem kačce 100oktanový benzín, a uháněla 250km/h... sice na delším úseku, ale jela... dle tacho...

7.5.2007 00:00

Přidány nové fotky...

22.3.2007 00:00

Dneska jsem kompletně vytlumil auto, a konečně nic nerezonuje a hudba hraje jak má :)


Přidat názorDiskuse: Peugeot 406 Coupe Pininfarina V6 3.0 24v

Další vozy Peugeot 406 Coupe



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

zatím mne nezklamala

praktičnost
6

do kufru toho moc nevleze, ale převést čtyři lidi zvládne lépe než fabie

prostornost
9

uvnitř auta pro 4 lidi velmi dobrá

jízdní vlastnosti
9

na předohrab velmi dobré leč mírně nedotáčivé

jízdní komfort
10

francouzské pohodlí

provozní náklady
6

kupátko hold něco stojí....

náhradní díly
7

vzhledem k tomu, že mám celkem velkou slevu na origo díly tak je to únosné... karosařina je však nechutně předražená... Díly na bmw m3 jsou levnější !!!

výkon motoru
7

na třílitr dnes již podprůměr

spotřeba
7

oproti bmw 3.0 motorům vysoká

hlučnost motoru
10

sametový běh a při vyšších otáčkách dá o sobě vědět - prostě šestiválec

kvalita sedadel
9

elektrické kožené sedačky jsou dobré na údržbu, pohodní super (jsou i vyhřívané), jen by mohlo být lepší boční vedení...

brzdy
9

4-pístkové brzdy Brembo jsou skvělé, i když při hodně velkém zatížení, mírně vadnou

zavazadlový prostor
8

na coupé místa dostatek


Více o modeluPeugeot 406 Coupe
Peugeot 206 1,4 XR Peugeot 206 1,4 XR

Horká francouzská novinka tohoto roku je tady. Ano, už i…

Peugeot 206 - Nástupce legendy přichází Peugeot 206 - Nástupce legendy přichází

Když jsme na jaře na ženevském autosalónu na stánku…

 






Blesk.cz

Módní policie z Fashion Weeku: Živá voda nebo jed nevkusu?

Módní policie z Fashion Weeku: Živá voda nebo jed nevkusu?

Milují módu, následují trendy, vyznávají minimalismus, disco cirkus, vintage, punk revoltu. Snaží nesplynout s…

Turci zablokovali přístup na Wikipedii. Nelíbilo se jim, co se tu o nich píše

Turci zablokovali přístup na Wikipedii. Nelíbilo se…

Turecko zablokovalo přístup k Wikipedii, bezplatné encyklopedii na internetu. Důvodem je obsah, který prezentuje…

 

iSport.cz

Vácha nahrál soupeři, pak slavil s Radou. Spartu málem srazil i Kadlec

Vácha nahrál soupeři, pak slavil s Radou. Spartu…

Vítězství pražské Sparty nad poslední Příbramí se nerodilo lehce. Trenér letenského týmu Petr Rada si sice může…

Barometr síly českých týmů: Voráček a spol.? Nej parta od bronzu s Jágrem

Barometr síly českých týmů: Voráček a spol.? Nej…

Nabrat posily z NHL a hurá za titulem mistra světa, šéf hokejové federace René Fasel vám předává pohár. Krásná…

 

Reflex.cz

Makedonci vyřešili krizi demokracie. Dávají poslancům přes hubu

Makedonci vyřešili krizi demokracie. Dávají…

Konečně! Trvalo tisíce let, než Makedonie dosáhla stejně gigantickéhom úspěchu jako za dob Alexandra…

Nový komiks: Orgán boží spravedlnosti Punisher a orgány létající vzduchem

Nový komiks: Orgán boží spravedlnosti Punisher a…

Superhrdinové Marvelu se mají skvěle. Ti velkoformátoví mají obří blockbustery v kinech, ti „druhořadí“ zvesela…