Recenze

onko (muž 25 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Lancia Kappa 2.4 jtd

9,62 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Lancia Kappa, foto 1 Lancia Kappa, foto 2 Lancia Kappa, foto 3 Lancia Kappa, foto 4 Lancia Kappa, foto 5 Lancia Kappa, foto 6 Lancia Kappa, foto 7 Lancia Kappa, foto 8
Lancia Kappa, foto 9 Lancia Kappa, foto 10 Lancia Kappa, foto 11 Lancia Kappa, foto 12 Lancia Kappa, foto 13 Lancia Kappa, foto 14 Lancia Kappa, foto 15 Lancia Kappa, foto 17 Lancia Kappa, foto 18 Lancia Kappa, foto 19 Lancia Kappa, foto 20 Lancia Kappa, foto 21 Lancia Kappa, foto 22 Lancia Kappa, foto 23 Lancia Kappa, foto 24 Lancia Kappa, foto 25 Lancia Kappa, foto 26 Lancia Kappa, foto 27 Lancia Kappa, foto 28 Lancia Kappa, foto 29 Lancia Kappa, foto 30
 

Technické info

Přezdívka auta Kappice Rok výroby 1998 Koupeno ojeté najeto [km]:400000 palivo: nafta počet válců: 5 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 2387 výkon [kW]: 100 kroutící moment [Nm]: 304 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10 maximální rychlost [km/h]: 220 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7

Popis vozu

Kappa byla představena v roce 1994 jako náhrada za model Thema a byla vlajkovou lodí automobilky. Vyráběla se ještě v dalších dvou karosářských variantách jako kombi(SW) a coupé. Výroba byla ukončena v létě roku 2000 a vůz byl nahrazen modelem Thesis. O design se postarala firma IDEA v případě sedanu, zadní část SW a Coupé ma na svědomí sám velký Pininfarina. Řadí se do kategorie vyšší střední třídy na úrovneň vozů Audi A6, BMW řady 5 nebo Volva S80. Na počátku výroby bylo na výběr z pěti motorů - čtyřválcový benzínový 2.0 Turbo 16v, pětiválcové benzínové 2.0 20v a 2.4 20v, šestiválcový benzínový 3.0 a pětiválcový 2.4 TDS. V roce 1996 byl přepracován motor 2.0 20V - přidán systém V.I.S. - systém variabilní délky saní. V roce 1998 přichází Lancia s lehkým faceliftem. Motor 2.0 Turbo 16V byl nahrazen pětiválcovým motorem 2.0 Turbo 20V se zvýšeným výkonem, který spolu s motorem 3.0 V6 tvoří vrchol nabídky. Podobná změna se odehrála i na poli dieslových motorů, kde byl motor 2.4 TDS nahrazen moderním CR motorem 2.4 JTD.

Silné stránky

- motor - tichý, kultivovaný, táhne již od nízkých otáček, kolem 2000 ot. je cítit silný turboefekt, táhne plynule až do 5000 otáček
- pohodlí - jak vpředu i vzadu je místa až až, podvozek je velice komfortní(Octavia se s Kappou absolutně nemůže srovnávat), interiér je výborně odhlučněn
- bohatá výbava - vůz je ve výbavě LS, která poskytuje digitální klimatizaci, el. ovládání oken, zrcátek, 2 airbagy, ABS a mnoho dalšího
- zavazadlový prostor - velký, možná až zbytečně moc:)
- výborná antikorozní ochrana(na autě není jediný rezatý flíček)



Slabé stránky

- motor se dlouho zahřívá
- nízký podvozek a až příliš měkké pérování
- nekvalitní plasty v interiéru
- pouze 5 rychlostních stupňů, šestka by se tu dala dobře využít
- špatně vymyšlené otvírání kufru(buď klíčem, nebo tlačítkem, které je schované v přihrádce spolujezdce
- sedačky jsou z materiálu Alcantara, je to sice hezký a příjemný materiál, ale rychle se opotřebovává a žmolkovatí

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

vůz měl několik závad:
1. špatná váha vzduchu, což se projevovalo vysokou kouřivostí:)
2. zatuhlé rozváděcí lopatky turbodmychadla, to se projevovalo nízkým tahem motoru do 2000 ot.
3. hlavní spojkový válec, když auto den stálo, zůstával pedál na podlaze
no a jinak nějaké drobnosti, které si ani všechny nepamatuju :)

 

Novinky v recenzi

23.4.2012 10:14

Lancia je na prodej

http://www.lanciaklub.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=238308

7.5.2011 20:05

Fotky interiéru

Na přání jsem doplnil nějaké fotky interiéru.


Další vozy Lancia Kappa



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
8
praktičnost
10
prostornost
10
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
10
provozní náklady
8
náhradní díly
8
výkon motoru
8
spotřeba
7
hlučnost motoru
10
brzdy
8
zavazadlový prostor
10

Více o modeluLancia Kappa
Lancia Ypsilon 1,3 JTD Momo Design – krása bez kompromisů Lancia Ypsilon 1,3 JTD Momo Design – krása bez kompromisů

Vskutku nevšední automobil ze slunné Itálie nabízí velkou…

Lancia Lybra Lancia Lybra

Lybra, tak zní jméno nového vozu střední třídy…

 





Blesk.cz

Velká láska ho dostala na ulici. Teď je tam podruhé, přesto pan Václav (65) doufá ve světlé zítřky

Velká láska ho dostala na ulici. Teď je tam podruhé,…

Václav už žije několik měsíců v azylovém domě. Alkohol ho na ulici nedostal. O střechu nad hlavou přišel…

Zemědělci zuří kvůli drahému máslu: Odírají nás všechny, známe viníky

Zemědělci zuří kvůli drahému máslu: Odírají nás…

Cena másla strmě roste, ale odpovědnost si všichni přehazují jako horký brambor. Nejhůř z toho vycházejí…

 

iSport.cz

Češi znají program ZOH. Budou hrát ráno i po poledni, proti Kanadě v noci

Češi znají program ZOH. Budou hrát ráno i po…

Mezinárodní hokejová federace (IIHF) v pondělí zveřejnila program olympijského hokejového turnaje v Jižní…

CELÝ SESTŘIH: Liberec - Slovácko 1:1. Domácí srazila Váchova chyba

CELÝ SESTŘIH: Liberec - Slovácko 1:1. Domácí srazila…

Fotbalisté Liberce v dohrávce 8. ligového kola doma jen remizovali se Slováckem 1:1. Severočechy poslal do…

 

Reflex.cz

Odešla božská Tornádo Lou. V 88 letech zemřela Květa Fialová

Odešla božská Tornádo Lou. V 88 letech zemřela Květa Fialová

Ve věku 88 let dnes ráno po dlouhé nemoci zemřela herečka Květa Fialová. Informaci České televize ČTK potvrdil…

Seriál Krajinou domova, který vysílá Česká televize, by měl být povinně promítán na školách

Seriál Krajinou domova, který vysílá Česká televize,…

Bez nadsázky – první i druhou řadu dokumentů Krajinou domova, které vysílá veřejnoprávní Česká televize, by bylo…