Diskuse

Citroën Saxo (2001)

15.8.2011

 

Citroen Saxo (ondří)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto guze

    guze 15.08.2011  23:01

    jejich tempo je vrazedne

    Zrovna tahle oktavka patri mezi ty rychlejsi jelikoz to je 1.8 tsi:)
    • 00 Reagovat !

      foto mobilcarl

      mobilcarl 15.08.2011  23:12

      « Re: jejich tempo je vrazedne

      jseš si jistej? Jako taky jsem si to mylslel, ale co jsem koukal, tak většinou to jsou 1,6MPI 75kw
      • 00 Reagovat !

        foto guze

        guze 16.08.2011  16:38

        « Re: Re: jejich tempo je vrazedne

        jj mela by to byt 1.8, protoze ma dvojitou koncovku vyfuku, MPi ma klasickej vyfuk........dvojitou maji este diesely, ale ty myslim ze cajti nemaj...
  • 00 Reagovat !

    foto gagarin-cccp

    gagarin_cccp 17.08.2011  10:55

    pěkně napsaný!!!!

    :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto nxue

    nxue 17.08.2011  17:18

    SAXO

    Bezvadná recenze saxíka, špica !! :yes: :yes: :yes:
    Taky jsem ho měl ale jen v 1.0 i benzinu - ale i tak to bylo zlato ..Petr
    Nádhera a 3x 10
    • 00 Reagovat !

      foto ondri

      ondří 17.08.2011  19:05

      « Re: SAXO

      Děkuji za hodnocení, mám tohle auto rád, je to můj mazel ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Fe

    Fe 12.10.2012  20:33

    :)

    Saxa sa mi nepáčia ale toto ma nejak presvedčuje, že môže byť aj toto auto krásne. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto ondri

      ondří 04.03.2013  00:09

      « Re: :)

      Děkuji za názor, osobně si myslím že verze VTS jsou mnohem hezčí, právě verze VTS je jedno z aut kterým tuning spíš ubírá než přidává na kráse....ale to je věc názoru :-) jinak obyčejné saxo je taková šedá myška ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto dadasada

    dadasada 29.03.2015  10:21

    saxík

    Ahoj,

    máš pěkné auto. Přesně takové jsem měl předtím :D. chvíli jsem i koukal, zda to není moje staré.

    Co jsem zažil já, že mi odešel imobilizér - auto nešlo nastartovat
    pak odešel posilovač řízení
    odlepili se mi ty boční lišty
    praskla hadice od topení (tekla kapalina)
    začalo to škubat, když to bylo studený (svíčky byly nové)
    špatně se začal vracet plyn
    zkratoval se kabel, takže bylo zaplé pořád čerpadlo a nechtělo to chcípnout

    jinak super auto, i když to třídvířko bylo děsný. Ať ti dobře jezdí a nic takového se ti nestane :-)
    • 00 Reagovat !

      foto ondri

      ondří 05.04.2015  18:36

      « Re: saxík

      Děkuji, koukám problémů nad hlavu, já zatím musím zaklepat, že saxík drží pohromadě :yes: Jinak děkuji za koment a přeju taky mnoho šťastných km ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Sharp se vrátí se smartphony do Evropy. Chce se svézt na vlně bezrámečkového designu

Sharp se vrátí se smartphony do Evropy. Chce se…

Sharp plánuje návrat na evropský mobilní trh. V průběhu uplynulého veletrhu IFA v Berlíně to oznámil šéf…

Příští vláda by měla bojovat se suchem a zlepšit pozici Česka v EU, radí Sobotka

Příští vláda by měla bojovat se suchem a zlepšit…

Vyjednat lepší pozici v jádru Evropské unie, posilovat bezpečnost a zvyšovat výdaje na obranu. I to by měly být…

 

iSport.cz

Lavička povolal na Chorvaty tři nováčky. Zaujali ho Král, Piško a Wiesner

Lavička povolal na Chorvaty tři nováčky. Zaujali ho…

Trenér fotbalové reprezentace do 21 let Vítězslav Lavička nominoval na říjnové kvalifikační utkání mistrovství…

Jarolím nominoval. Vzal nováčka z Olomouce i Škodu, chybí Schick

Jarolím nominoval. Vzal nováčka z Olomouce i Škodu,…

Reprezentační trenér Karel Jarolím zveřejnil českou nominaci na závěrečné dva zápasy kvalifikace MS proti…

 

Reflex.cz

Německá pravice se hlásí o slovo. Co čekat od liberálů z FDP a radikální AfD?

Německá pravice se hlásí o slovo. Co čekat od…

Víkendové parlamentní volby v Německu nepřinesly na první pohled moc překvapení. Kancléřkou nadále zůstane…

Pohnutý osud slavné

Pohnutý osud slavné "ušaté" lokomotivy. Zahrála si s…

Sedmasedmdesát parních rychlíkových lokomotiv řady 464 vyrobili v letech 1933 - 1939 v ČKD a plzeňské Škodě.…