Renault Grand Scénic (2013)
20.10.2013Rozhodnutí nahradit stávající i30CW (viz moje recenze na MA) zrálo už delší dobu. Když jsme totiž i30 kupovali, jezdili jsme hlavně po Praze, takže…
Renault Grand Scénic (nextright)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Tomas_1 25.02.14 10:26
« Re: Re: Re: Proč?
Ahoj, ja ventilky mel na facelift Scenic I. a od zacatku blbnuly, ale na stávajícím S III fungují dobře, žádné chyby nehlásí. Naopak, pokud jedes rychleji, než je vhodné vzhledem k tlaku v pneu, tak te auto o tom informuje.
Jinak mam audio Bose a zvuk je velmi dobry, na druhe strane jsou omezené možnosti nastavení. -
29radek 25.10.13 15:52
« Zkušenosti
Máme ho doma necelé 3 roky(1.4Tce 7m) a zatím nelitujeme.Je to rodiný auto dle našich představ.Máme dvě menší děti,tak víme co takové auto má splnovat.To druhé zrcátko oceních pravě při vození dětí(žádné otáčení hlavou).Používáme ho denně do školy,školky,na sport,na chalupu na dovču a vše zatím fuguje jak má,dolíváme jen benzín.Při 7tis km nam v HR odešlo podávcí čerpadlo(oprava v Zadaru-náhradní vozidlo a vše platil Renault),prostě blbý kus z výroby.Od té doby nic(najeto 40tis km).Líbí se nám variabilita vozu,vyndáš např.prostřední sedačku a naložíš v pohodě dětem koloběžku nebo kolo a pořád tam zbývá hodně místa.A co se líbí-ticho v autě,rádio Arkamys hraje s 8 rep.hraje hodně dobře,bi xenony,variabilita a výkon tohodle motoru.Vadí mi malé zpátečkové světlo-ve tmě nic nevidíš,spoléhám se hlavně na park.senzory.Důležité je že ráno přijdu nastartuju a jedu.A nikdy by mě nenapadlo že budeme mít doma rencka. -
mirastr 25.10.13 12:09
« Taky ho máme připravené
Taky ho máme připravené, jen s chudší výbavou, nové, za 359.000 tis. vč, DPH. To se prostě nedalo odolat.
Jinak ta spotřeba mně u tebe překvapila, všichni nám říkají, že to jezdí za 6 - 7 litrů, tak jsem na sebe zvědavý. Ostatně, s Octavii 2.0 TDi jsem jezdil do 5ti litrů bez problému. Na tu 1.5 dCi už mi to přijde přecijen těžké auto. -
-
-
poterienko 20.10.13 21:30
« Re: Re: Re: Proč?
Ventilky? Při měnění gum mi žádné ventilky nic neměnily, ale asi se v tom prd vyznám. >:D
Jinak Audi to má stejně. Začně řvát, že uchází, po chvilce zařve i jaké kolo a po dofouknutí (tímto děkuji těm, co nám opravovali disk a tak musíme 1x měsíčně dofukovat) je potřeba to v MMI vyresetovat.
edit: Cituji z škoda fóra:
Ahoj...mam to a spokojnost tazko povedat...este som to nepotreboval...teda ziaden defekt ci podhusteni pneu. Takze zatial tak. :) Funguje to na principe snimaca otacok z ABS. Sleduje rozdiel otacania kolies oproti ostatnym a ak sa odchyli, tak za zapne kontrolka. -
peter21 20.10.13 20:35
« Auto šité na mieru.
Zdravím,oceňujem Tvoju recenziu a zmysel si zvoliť auto ktoré spľna všetky momentálne požiadavky.Predtým krátke trasy-benzín,teraz opak tak diesel.Dúfam,že tam máš elektrický predohrev v klíme,v zime sa tieto moderné diesle extrémne dlho zahrievajú.Aj my sme premýšlali pri kúpe rodinného auta nad MPV,bud starší Scenic-Touran.Nakoniec sa podaril passat combi od zamestnávateľa a neľutujeme.Ten objem kufru pri malom dieťati je dosť podstatný(kočík+nákup patria do kufra,nie porozkladané do celého auta) ;-) -
poterienko 20.10.13 17:54
« Proč?
Chci se zeptat, proč ti vadí hlídání tlaku v pneu? Podle mne velice šikovná věc, když vidím několikrát měsíčně auta, co jezdí skoro na ráfku. Start/Stop dokážu pochopit, ačkoli mě nevadilo.
Jinak tchán má velkou C4 se stejným výkon a byl jsem poměrně překvapen, jak je to auto relativně čiperné a motor schopný. Sice pod 1500 duní, ale zase je tam 1,6.
Cena byla šílená, ale naštěstí to řešilo HP se spoluúčastí 5000.