Recenze

10 Majitel

Audi S6 4.2 V8 Quattro

8,67 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Audi S6, foto 1
 

Technické info

Přezdívka auta Audi S6 Rok výroby 2004 Koupeno ojeté najeto [km]:188000 palivo: benzin počet válců: 8 počet ventilů na válec: 5 objem [cm3]: 4172 výkon [kW]: 250 kroutící moment [Nm]: 419 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7 maximální rychlost [km/h]: 250 počet rychlostí: 5 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 456 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 14,6

Popis vozu

Jedná se o poslední S6 této generace, vyrobená koncem roku 2004. Bez jakýchkoliv zásahů tunerů apod.
100% originál.
Co se týče motoru, tak se dá shrnout jedním slovem: ,,Paráda!"
Jako vážně, zvuk V8 je kultivovaný, ale krásně dunivý, při ,,tůrování" sebou začne kývat jak podrážděný býk.
Na jízdu si volíte D, nebo D se sekvenčním řazením buď na páce, ale raději na pádlech pod volantem a nebo pak automatický režim Sport (automat řadí ve vyšších otáčkách). S řazením F1 je to parádní automat, jinak má svoje mouchy samozřejmě. Není to sportovní vůz, je to rodinná limuzína se sportovním duchem a silným motorem. Takže můžete jet úplně v klidu a když potřebujete, chcete, tak víte že se splaší 340 koní a hodí vás do sedačky (při předjíždění víte, co si můžete dovolit).
Je to auto na dlouhé trasy, rychlé přesuny a občasné sešlápnutí
Na okresky a serpentiny si musíte vybrat něco jiného
Jsem 3. majitel, v roce 2006 bylo auto dovezeno z Německa s nájezdem kolem 50tis km, poté bylo 14let u jednoho majitele i řidiče, který se o něj řádně staral. I díky tomu vím o autě skoro vše za jeho 14let v ČR. Nikdy nebylo bouráno. Má samozřejmě spoustu oděrek z provozu a i se najde začínající rez, ale to jen na místech, kde došlo k narušení laku (kamínky, vrypy apod.).
Rozvody dělány při nějakých 165tis km.
Sedačky jsou nepotrhané, vzadu skoro nové, nejčastěji s autem jezdil sám nebo jen se spolujezdcem.
Celkově je interiér velice zachovalý, dle stavu by člověk tipoval stáří tak kolem 5-6let.

Silné stránky

Výkon (250KW = 340HP)
Spolehlivý motor
Řazení pod volantem (F1)
Pohodlí
Zpracování
Výbava
Překvapivě cenově dostupné ND (např. kvalitní kotouč již kolem 1.000Kč (FEBI), vodní pumpa 1.100Kč (FEBI), kloub poloosy 1.300Kč (SPIDAN))

Slabé stránky

Sériově trochu slabší brzdy, hlavně v poměru výkonu a váhy (340 koní a skoro 2 tuny)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Vůz mám měsíc, takže zatím žádné.
Čeká mně STK v červnu, tak uvidím, co zjistí.

 


Přidat názorDiskuse: Audi S6 4.2 V8 Quattro

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.

Další vozy značky Audi



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10

Jednen z těch starých, dobrých a spolehlivých zážehových motorů v portfoliu Audi.

praktičnost
10

Praktická rodinná limuzína s velice slušným výkonem a nadstandartním pohodlím.

prostornost
10

Místa je všude dostatek, jak vpředu, tak vzadu. V interiéru je mnoho odkládacích prostor. Výhled z vozu je také velice dobrý.

jízdní vlastnosti
9

Při ostřejší jízdě vám znatelně ztuhne řízení, takže se řídí skoro stejně v 60km/h jako ve 160km/h. Při svižnější jízdě na okreskách to chce řadit pádly pod volantem, jinak automat přeřazuje pomalu s každým sešlápnutím plynu a občas je to spíš na obtíž.

jízdní komfort
10

Řídí se opravdu příjemné, po silnici plujete a systém odpružení tlumí většinu nerovností velice slušně. V interiéru nic nevrže, hluk z venku je tlumen velice dobře a s kombinací s ozvučením BOSE je to paráda.

provozní náklady
8

U tohoto motoru měníte olej, tankujete benzín... a to je asi vše. // Vzhledem k výkonu a váze vozu předpokládám rychlejší opotřebení brzdové soustavy.

náhradní díly
9

Běžné díly jako kotouče (1.000Kč/ks), destičky (800Kč/sada), olejový filtr (400Kč), vodní pumpa (1.100Kč) jsou cenově dostupné.

výkon motoru
10

Vzhledem k váze (1.9 tun) je výkon velice slušný.

spotřeba
7

Kdo chce 4.2 V8, tak asi tolik neřeší spotřebu. Samozřejmě kombinovaná 14.6L/100km leze do peněz, o tom žádná. Na druhou stranu, jak se říká: ,,Kdo si pořídí opici, musí mít i na banány."

hlučnost motoru
10

Příjemný zvuk osmiválce a kultivovaný chod.

kvalita sedadel
10

Sedadla jsou velice příjemná s elektricky stavitelným snad úplně vším. Lepší jsou asi jen ty z RS6 od Recara.

brzdy
6

To je trochu slabina, když rozpohybujete 1.9t, tak čekáte lepší/účinnější brzdy. Pokud chcete zastavit i třeba jen při dojezdu na semafory, tak k úplnému zastavení je potřeba sešlápnout brzdu docela nízko.

zavazadlový prostor
10

Dostačující na běžná zavazadla, ve 4 lidech, každý 1-2 tašky + nákup na chatu na víkend a vejdete se akorát.


Více o modeluAudi S6 C5 (1999-2003)
Audi A3 Ambiente 1,8 20V Audi A3 Ambiente 1,8 20V

Automobily Audi - vrchol programu koncernu VW v minulém…

Audi AI2 - Hliníková vize Audi AI2 - Hliníková vize

Studie Audi Al 2 vychází z trendu úsporných vozidel…

 





Blesk.cz

Neuvěřitelná tragédie: Františka (†36) během středeční bouřky zabil blesk

Neuvěřitelná tragédie: Františka (†36) během…

Absolutně neuvěřitelná tragédie se odehrála v malém městě poblíž Nitry na Slovensku. Františka (†36) během…

Manželka fotbalisty Kováče Klára: Jeden syn miluje balón, druhý barbíny!

Manželka fotbalisty Kováče Klára: Jeden syn miluje…

Letos oslaví páté výročí od svatby, ale ve společné domácnosti spolu žijí již 14 let. Bývalá modelka Klára…

 

iSport.cz

Terry zůstane, když Aston Villa uspěje. Pak dostane zvláštní smlouvu

Terry zůstane, když Aston Villa uspěje. Pak dostane…

Oči fotbalových fanoušků budou v sobotu upřeny do Kyjeva na finále Ligy mistrů, ti čeští si k tomu přidají ještě…

Speciál k finále Ligy mistrů: 68 stran, plakáty. Zase vyhrajeme, hlásí Šmicer

Speciál k finále Ligy mistrů: 68 stran, plakáty.…

Liverpool proti Realu Madrid. Tohle finále fotbalové Ligy mistrů bude velmi emotivní pro jednoho z hrdinů…

 

Reflex.cz

Palác na kolejích: Takhle cestoval ruský car, než byl sesazen a zastřelen bolševiky

Palác na kolejích: Takhle cestoval ruský car, než…

Konec 19. století byl ve znamení obrovského rozmachu železniční dopravy a pozadu nechtěl zůstat ani ruský car…

Sado-maso v Dobřichovicích: Skvělé erotické kresby, které vás možná inspirují

Sado-maso v Dobřichovicích: Skvělé erotické kresby,…

Michal Cihlář je všeobecně známý jako ten, který dal tvář pražské zoo (a udělal to skvěle). Jeho oborem ovšem…