Recenze

massq8 (muž ) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Hyundai i30 Hyundai i30 KOMBI, 1,6 GDI, 7 DCT automat

8,80 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Hyundai i30, foto 1 Hyundai i30, foto 2 Hyundai i30, foto 3 Hyundai i30, foto 4 Hyundai i30, foto 5 Hyundai i30, foto 6 Hyundai i30, foto 7 Hyundai i30, foto 8
Hyundai i30, foto 9 Hyundai i30, foto 10 Hyundai i30, foto 11 Hyundai i30, foto 12 Hyundai i30, foto 13 Hyundai i30, foto 14 Hyundai i30, foto 15 Hyundai i30, foto 16 Hyundai i30, foto 17 Hyundai i30, foto 18 Hyundai i30, foto 19 Hyundai i30, foto 20 Hyundai i30, foto 21 Hyundai i30, foto 22
 

Technické info

Přezdívka auta hjondé Rok výroby 2016 Koupeno ojeté najeto [km]:20000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1599 výkon [kW]: 99 počet rychlostí: 7 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 16 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6,6

Popis vozu

Vůz jsem kupoval jako rok a půl starý vůz s ověřeným nájezdem 12 000km.
Jelikož mě omrzelo neustálé popojíždění v kolonách s manuálem - rozhodl jsem se pro komfortnější řešení s dvouspojkovým 7stupňovým automatem od Hyundaie.
Vůz má vyšší výbavu jako je tempomat, vyhřívaná sedadla, zrcátka i volant, led svícení, 99kW 1,6 atmosférický motor - tedy přesně kombinace všeho co jsem od auta požadoval.
Přecházel jsem z 11 let starého Fordu Mondeo ve výbavě Ghia - tedy jedna z nejvyšších výbav v autě o třídu většího, s 103kW tdci motorem, tedy jak komfortem, tak hlavně naladěním podvozku, velikosti kufru ale i výbavou nedošlo u Hyundaie ke skokovému zlepšení, ale pro mě bylo důležité, že je to jednoduchý atmosférický benzín s ještě 3,5 roku dlouhou zárukou.

Konečně se nemusím bát zimního startování a neskutečně nákladných oprav (už odcházela spojka, kopala dvouhmota, blbly vstřiky Siemens, pískalo turbo a začala svítit závada na DPF filtru).

Spotřeba se oproti silnému nafťáku příliš nezvýšila, jezdím dlouhodobě za 6,6L což je o cca 0,8L/100km více, než u Mondea.

Komfort jízdy je srovnatelný, ani na podvozek si ve srovnání s Mondeem nemůžu stěžovat - i když to bylo ještě trochu lepší.
Líbí se mi konektivita, kdy velmi snadno přes bluetooth přehrávám písničky z mobilního Spotify, USB mi taky velmi chybělo a nyní ho konečně mám.
Těším se, až v zimě odzkouším vyhřívání volantu, dle předchozího majitele ta funkce fakt stojí za to :)

Silné stránky

Relativně výkonný motor - i při 130km/h dálniční rychlosti při sešlápnutí plynového pedálu dokáže poměrně pružně zrychlovat

Na automat solidní spotřeba - 6,6L/100km - spokojenost.

Auto má dostatek prostoru jak na předních, zadních sedadlech, ale i v kufru (i když na oktávku nemá - to se Korejci pochlapili až u novějšího modelu).

Přisvěcování do zatáček
LED denní svícení

Velmi solidní reproduktory

Skvělé řazení převodovky, poloautomatický režim absolutně nepoužívám

Slabé stránky

Chybí navigace - ale jelikož využívám Waze v mobilu, tak mi vlastně nechybí

Hodila by se couvací kamera - kvůli manželky, jelikož jí hodlám auto přenechat

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Ve stropě něco při jízdě na kostkách rezonuje, budu řešit v servisu

Chvíli jsem měl problém s otevíráním kufru - musel jsem 2x zmáčknout zámek než se otevřel, budu se ptát v servisu

Jeden průduch klimatizace při silnějším proudění dělá nepříjemný pisklavý zvuk - budu se ptát v servisu

 


Další vozy Hyundai i30



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9

zatím jej mám příliš krátce (cca 6 měsíců)

praktičnost
9

bez problémů, spokojenost

prostornost
9

oproti Fordu Mondeo je to menší auto, ale uveze +- stejně, jen je na zadních i předních sedadlech trošičku méně místa

jízdní vlastnosti
8

standard, drží v zatáčkách jak má, ve vysokých rychlostech nad 150km/h se chová předvídatelně

jízdní komfort
9

naprostá spokojenost auto jezdí tiše, nikde žádný nepříjemný aerodynamický hluk

provozní náklady
7
náhradní díly
0

nevyzkoušeno

výkon motoru
8

99kW mě potěšilo, očekával jsem, že ve srovnání s 2.0 TDCi bude rozdíl větší, ale myslím si, že tím, že je Hyundai o kus lehčí auto, tak je zrychlení plně srovnatelné s tím co jsem měl v 103kW Mondeu

spotřeba
8

6,6L je na automat, atm. benzínový motor s 99kW solidní spotřeba

hlučnost motoru
9

uchu lahodící zvuk :) spokojenost pro získání výkonu je nutné motor vytáčet do otáček přes 4000 ot./m - tedy klasická atmosféra

kvalita sedadel
9

dobré polstrování s nadstandardním bočním vedením, mám sportovní paket a nedá se to s tím v Mondeu vůbec srovnávat, tam sice vizálně taky nějaké to boční vedení bylo, ale bylo příliš měkké a oporu tělu nedělalo

brzdy
9

ostré, účinné

zavazadlový prostor
7

solidní, ale uvítal bych ještě trochu větší kufr výhoda - velký prostor v přihrádkách - nemám v kufru nepořádek







Blesk.cz

Sebevražda je velký čin, napsala Anička (15) a pokusila se zabít: Dva muži ji zneužili na sociálních sítích

Sebevražda je velký čin, napsala Anička (15) a…

Úzkost, sebepoškozování, pak dokonce pokus o sebevraždu! To má za sebou školačka Anna (15) z Vimperka. Důvodem…

3 tipy, jak omládnout: Čas nezastavíte, ale …

3 tipy, jak omládnout: Čas nezastavíte, ale …

Jednou to prostě přijde. I když hubneme, i když sportujeme, i když se snažíme. Mládí je pryč a vy máte pocit, že…

 

iSport.cz

Jen dočasný záskok? NE! Solari podepsal v Realu smlouvu do roku 2021

Jen dočasný záskok? NE! Solari podepsal v Realu…

Trenér Santiago Solari podepsal v Realu Madrid smlouvu až do léta 2021. Původně dočasný kouč a nástupce…

Černošek: Z Kvitové mám divný pocit. Co řekl Siniakové a jaké vidí naděje?

Černošek: Z Kvitové mám divný pocit. Co řekl…

Nevyhnutelné střídání generací ve fedcupovém týmu, toho jsme byli podle Miroslava Černoška svědky o pražském…

 

Reflex.cz

Příručka moderního fotra: Dopis Ježíškovi

Příručka moderního fotra: Dopis Ježíškovi

Blíží se Vánoce a je tu čas na to vybrat dárky. Zatímco dospělí vědí, že dárky nosí další dospělí, děti žijí…

Čekání je u konce. První upoutávka na poslední řadu Hry o trůny prozradila konečně datum vysílání

Čekání je u konce. První upoutávka na poslední řadu…

Každá bitva, každá zrada, každé spojenectví, riziko, boj, přísaha i smrt. To všechno je pryč, protože teď záleží…