Škoda Kodiaq (2020)
21.10.2021Původně jsem tuto recenzi psát vůbec nechtěl, protože o Kodiaqu už bylo všude napsáno dost. Ale donutila mě k tomu roční zkušenost s tímto autem.…
Škoda Kodiaq (martinST)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
martinST 25.10.21 11:46
« Re: Měření
Placebo určitě není v tom, že se s autem pohodlněji jezdí, tzn ten spodek není už úplně mrtvý a převodovka dříve/rychleji podřazuje.
Na druhou stranu s tím výkonem - zde to teoreticky placebo být může, protože to na brzdě měřené není. (můj konkrétní kus). Úpravu ale dělal (řekl bych) jeden z největších úpravců v Čr , nechci zde ale dělat reklamu, pokud by byl zájem napíšu do soukromých zpráv..
Důvod proč to nebylo na brzdě je, že úprava probíhala zde na moravě, chip organizoval náš servisák a chipovalo se ten den cca 5 různých vozů, tzn člověk od úpravce dojel přímo zde. Nicméně kolega se stejným motorem si tu práci dal a na brzdu k ním zajel, natočili to a....bylo to tam :-) -
martinST 25.10.21 11:40
« Re: Re: Re: Re: Toto je sekcia moje auto alebo firemné auto ?
Tomu věřím.. Myslím, že hlavní problém bude v tdi, kdy je pod 2000tis prostě mrtvé. U Tsi ten problém nejspíš nebude, to za a), za b) myslím že i dsg bude nastavené na trochu větší otáčky než u tdi, ale zde jenom spekuluji, nemám osobní zkušenost s Tsi a dsg. -
saabik 25.10.21 08:23
« Měření
Já bych tu údajně obrovskou změnu rád viděl i objektivně. To znamená auto na brzdě před a po. Nebo změřené pružné zrychlení před a po. Seriózní úpravci tohle běžně dělaji. Chápu, že radost je asi velká, ale otázka je, kolik z toho dělá placebo. Nic ve zlým, je to normální. ;-) -
RD 24.10.21 13:55
« Re: Re: Re: Re: Toto je sekcia moje auto alebo firemné auto ?
Dobrý den, tak jak čtu tak ten VAG je opravdu zvláštní …my mame soukromou Atecu je fakt že benzin 140kw 2.0tsi 4drive s dsg380 a nemůžu říct křivého slova, voličem režimu drive, sport, Eco, atd vše funguje fakt dobře a když už tak mám pádla a ty reagují okamžitě, tak nevim jak to soudruzi z NDR nastavují … ;-) -
vondry87 23.10.21 13:17
« Re: Toto je sekcia moje auto alebo firemné auto ?
V ČR se na firmu prodá naprostá většina aut, takže pokud by tu měla být jen nefiremní auta, bylo by tu pár recenzí na nové Dacie a duo Hyundai + Kia a sem tam nějaká Scala, na kterou dotyčný poctivě mnoho let šetřil. Ano sem tam by se objevilo i nějaké BMW. Sice 20 let staré a neservisované, ale bylo by..
Takže já jsem fakt rád, že sem lidi dávají firemní auta, upřímně řečeno to jsou jediné uživatelské recenze, co čtu, protože to jsou informace, které se můžou hodit, až budu sám vybírat auto. Jak jede 15 let starej Superb mě upřímně nezajímá, ač samozřejmě chápu, že někdo může mít radost i z takového auta a ze srdce jim to přeju. Ber to tak, že člověk firmě (tzn. přeneseně i sám sobě) na firemní auto musí samozřejmě taky vydělat. Spousta firem dává na výběr - firemní auto, nebo měsíčně třeba 15 tis. k mzdě na provoz vlastního auta. Takže když si člověk zvolí finanční benefit a koupí si auto, tak tu může být, ale když to nechá na zaměstnavateli, protože je to jednodušší a dostane se díky daňovým úlevám zaměstnavatele na vyšší kategorii vozu, tak najednou nemůže? To je přece nesmysl.. -
martinST 23.10.21 11:19
« Re: Re: Re: Toto je sekcia moje auto alebo firemné auto ?
Díky za pochvalu, snažil jsem se upozornit na úskalí kombinace tohoto motoru a dsg, o kterém jsem nikde jinde moc detailněji nečetl. Ještě bych dodal, že náš firemní servisak o Dq500 mluví hezky, prý jediné dsg, které je dost predimenzovane a vydrží opravdu hodně.
A taky jsem chtěl upozornit, že tu letargii lze částečně vyřešit. (Neplatí pro superb, kde je 6st dq250).
To popojizdeni je zde opravdu bez problémů, proto jsem to zmínil. U dsg nezvyklé.
U recenze jsem možná málo vypichnul nezávislé topení. Od teď pro mě skoro "must have" výbava. Člověk to ráno z postele zapne a po 20 min jde do vyhřátého auta a hlavně je zahřáta i voda v motoru, tzn člověk má lepší pocit, že motor v mrazech po ránu netrápí. Byt olej je samozřejmě studený. -
Mikesus 22.10.21 19:30
« Re: Re: Toto je sekcia moje auto alebo firemné auto ?
Konečně objektivní recenze uživatele. Super za upozornění negativ a vypíchnutí pozitiv.
Překvapuje mne to lehké popojizdeni. Už je to podruhé, co to u dq500 slyším, zatím jsme měl možnost jen s nižšími a tam to je příšerné. A tu lenost při podřazování jsem též slyšel, že si nechává cas na rozmyšlenou a člověk při předjíždění musí počítat pár vteřin navíc po seslapnuti plynu. -
Ozzman 22.10.21 15:58
« Re: Re: Toto je sekcia moje auto alebo firemné auto ?
Klid, hugino je jen zakomplexovaný a závistivý jedinec, proto ty urážky ojetin ;) Dávat sem služební auto je naprosto regulérní, kdybychom měli řešit, kolik aut je tu napsaných na osobu uživatele, který ho recenzuje, bude tu tak třetina? >:D -
martinST 22.10.21 15:51
« Re: Toto je sekcia moje auto alebo firemné auto ?
Je to firemní auto, které mám k soukromému užití bez omezení. Jezdím s ním jenom já nebo žena. Co s tím máš za problém? Jde tu o podeleni se o zkušenosti s daným autem. Další auta zde popsána fungují jako 2 a 3 auto v rodině. Akorát popisovat trojkove Octavie, popř Superba jsem fakt neměl potřebu. Tady toto jsem psal akorát jako upozornění na nešťastnou kombinaci tdi/dsg. -
Ozzman 22.10.21 11:00
« Re: Zlatý manuál
Já bych ti tady trochu oponoval, mám zkušenosti s 2.0TDI s manuálem (110kw) v jeho předposlední evoluci před EVO motorem, už po WLTP (to je tudíž i generace tvého auta) a nejen já, ale i kolegové, co s těmi Oktávkami jezdí, tak na to nadáváme, protože musíš dávat dost plynu, aby to i nechcíplo. Takové ty klasické výjezdy z křižovatky na dvojku z rychlosti chůze u toho motoru někdy nejsou možné a chcípá to, když chceš předjíždět, musíš dost podřazovat (na okresce běžně řadím trojku, abych předjel, což u dieslu prostě není zvykem), skoro jako u benzinového auta, když to srovnám s dieselgate TDIčky, chová se to dost jinak. -
-
Jinak tvuj scoutík moc pěknej,jen by potřeboval 6válec a ZF.
Ondřej