reklama


Recenze

marco (muž 39 let) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Seat Leon Style 1.4 TSI

9,68 Uživatelé

Hodnoceno: 55× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Seat Leon, foto 1 Seat Leon, foto 2 Seat Leon, foto 3 Seat Leon, foto 4 Seat Leon, foto 5 Seat Leon, foto 6 Seat Leon, foto 7 Seat Leon, foto 8
Seat Leon, foto 9 Seat Leon, foto 10 Seat Leon, foto 11 Seat Leon, foto 12 Seat Leon, foto 13 Seat Leon, foto 14 Seat Leon, foto 15 Seat Leon, foto 16 Seat Leon, foto 18 Seat Leon, foto 19 Seat Leon, foto 20 Seat Leon, foto 21 Seat Leon, foto 22 Seat Leon, foto 23 Seat Leon, foto 25 Seat Leon, foto 26 Seat Leon, foto 27 Seat Leon, foto 28 Seat Leon, foto 29 Seat Leon, foto 30 Seat Leon, foto 31 Seat Leon, foto 32 Seat Leon, foto 33 Seat Leon, foto 34 Seat Leon, foto 35 Seat Leon, foto 36 Seat Leon, foto 37 Seat Leon, foto 38 Seat Leon, foto 39 Seat Leon, foto 40 Seat Leon, foto 41 Seat Leon, foto 42 Seat Leon, foto 43
 

Technické info

Přezdívka auta Pořád mě nic nenapadlo Rok výroby 2008 Koupeno nové najeto [km]:70500 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1390 výkon [kW]: 92 kroutící moment [Nm]: 200 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9,7 maximální rychlost [km/h]: 197 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 341 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6,5

Popis vozu

Svým způsobem je za koupí mého nového auta určitá nestabilita celosvětové ekonomiky,musel jsem se rozhodnout, buď budu sledovat stále klesající zůstatek na podílových listech nebo si koupit auto. Vím auto je ta nejhorší investice, ale prostě potřeboval jsem auto tak jsem si ho koupil.

Svůj předchozí vůz Opel Astra G r.v. 98 jsem vlastní vinou v Praze úspěšně rušil o BMW které dávalo přednost na přechodu viz. obrázky s modrým autem v mé galerii. Holt dívání se 3 sec. do zrcátka na mávající stěrač u rozmrzajícího zadního skla a blížící se záď BMW, v té chvíli stojící u přechodu nebyly dobrá kombinace. Přitom jel přede mnou dost daleko. Holt rychlost, pozorování rozmrzajícího skla udělá své. Moje blbost. I když se jednalo pro mě o kosmetické poškození přední části auta za 110tis. v orig. ND, pojišťovna to vyhodnotila jinak, pro ni to byla totálka. Prodal jsem auto a s penězi od pojišťovny jsem začal hledat jiné auto. Nic jsem nenašel bylo kolem prázdnin 2008 trh byl vcelku probraný. Hlavně z neznámého důvodu všude byly tuctovky s podřadnou výbavou a podezřele malým množstvím km. Po prázdninách začala ta krize a Němcům se nechtělo dávat auta do bazarů a tak se nedalo nic vybrat. Měl jsem zájem o Opel Astra H, výbava Cosmo, motor 1,6 turbo (132kW). Nakonec přišla zima a já jsem se po zahájení snižování cen automobilů a předbíhání výrobců aut stlačit cenu aut co nejvíc dolů, jsem se rozhodl počkat na jaro na nějakou tu předváděčku nebo výprodej skladových zásob. Německo v tu dobu bylo už pasé, zatímco v létě a na podzim bylo Euro za 22 Kč v únoru to bylo skoro za 29 Kč, což auto za 15 000 euro zdražilo o 50 tis. Rozhlédl jsem se po internetu a vyhlídnul jsem si VW Golf V GT 1,4 TSI s plnou výbavou a doplňky interiér a exteriér R-Line. Bohužel když už jsem se chtěl jet na něj podívat zranil jsem se na lyžích a tak mě někdo předběhl a já s ortézou na noze jsem skončil v posteli.

Ale pojdme k mému aktuálnímu autu. V místě kde bydlím jsou prodejci aut SEAT, Škoda, Renault a Fiat. Výběr byl jasný bude to něco ve stylu nižší střední třída Octavia, New Megane , Bravo, Leon, Peugeot 308. S ortézou na noze jsem prolezl vše co se dalo na internetu jsem trávil až nezdravě dlouho času. Nevynechal jsem SEAT se kterým máme v rodině také zkušenosti a to dobré. Po předložení požadavků - předváděčka popř. ojeté, stáří max. 3 roky, najeto max 50 tis. jsem zjistil jak se věci mají s ojetinami. No nic moc. rozhodl jsem se buď počkat na nové po faceliftu a to 4-6 měsíců nebo si vybrat z nabídky nabízených skladových vozů s výraznou slevou. Na prodejně bylo auto a to v takové netradiční žluto zelené barvě. Po prozkoumání tohoto vystaveného vozu jsem se na nakonec rozhodl pro tento automobil který stál na prodejně. Toto auto plně vyhovovalo mým potřebám a tak slovo dalo slovo a plácly jsme si. Má původní představa byla na sportovnější výbavu FR a Sport-up, ale i s komfortnější verzí STYLE se jezdí dost dobře. Doma jsem měl auto do týdne. Jak je vidět na SPZ i úředník na DI se tak trochu trefil do mého vkusu na něco extra. Bohužel dlouhé 4 týdny trvalo než jsem se výše zmiňované ortézy zbavil. Jistě chápete, že rozhýbání kolene které mělo trvat 14 dní jsem zvládnul za 4 dny. Konečně jsem mohl sednout do auta a projet se. Vždyť já kupoval auto při zkušební jízdě ze sedadla spolujezdce s nepohyblivou ortézou. Takže takového zajíce v pytli. Jak se ukázalo později byl to výstavní kousek.
Z výbavy nic nechybí. Xenony, couvací senzory a bluetooth handsfree na volantu a MaxiDOT display byl v rámci příplatkového paketu Exclusive. Pokud bych auto kupoval v listopadu 2008 tak mě mohlo toto auto stát o 140 tis. korun víc. Podle ceníku z ledna 2009 je cenová výhoda jen 60 tis. ale i tak dobrý. V roce 2010 došlo k další úpravě cen a má výbava klesla na 399 900 korun. Což se bohužel projevilo na skokovém poklesu cen u ojetin.

Silné stránky

- Motor beze sporu ten tah je neskutečný na 1.8 TSI to nemá holt objem a takovou plnost, oproti 1,6 je to, ale rozdíl třídy. Při 130 to točí na 6st. 2700 ot.min. spotřeba kolem 6,8 l/100
- Dobře naladěný výfuk a to odfukování od turba dárek z nebes. (no na Imprezu to nemá)
- Neokoukaný design modní i po několika letech
- Dobrá výbava
- Sedačky mají dostatečné boční vedení i když nejde o sport výbavu
- Barva, až na možnost individuálních úprav více v slabých stránkách. Dokonce se za mnou na ulici sem tam otočí i chlap. Mám ten pocit, že manželky říkají manželům "co na tu barvu říkáš" a naopak.

Slabé stránky

- Málo odkládacích míst v interiéru.
- Trochu nudná přístrojová deska, dá se vylepšit o dekor.
- Sklápění sedaček na pod sedáky nemožnost rovné ložné plochy.
- Horší výhled do stran přes A a C sloupek a výhled dozadu nutnost parkovacích senzorů to se mě naštěstí netýká.
- Spotřeba závislá na charakteru řidiče dá se jet za 6 L ale i za 9 L s rozdílem 15 minut na trase.
- Barva ve vztahu montáže sportovních doplňky exteriéru, které se dají na auto zakoupit by vypadli dost děsně takže Sport Styling kit SEAT nepřipadá v úvahu. S tím souvisí výběr lepších elektronu prostě to v konfigurátorech ALU vypadá dost děsně a modní úlety typu černé paprsky kol nebo naopak vnitřky kol nepřipadají v úvahu.
- Není kontrolka rožnutých světel na palubní desce
- Ostřikovače stříkají , stěrače stírají, ale těch peněz za zimní vodu do ostřikovače až hrůza. Nádržka na vodu 4,5 litrů je prázdná raz dva pokud se k tomu přidá i ostřik předních světlometů tak není problém plnit 5 litrů každý týden. Ne vždy to výjde na dobu až půjdu do LÍDLU tam to mají levně a potom se musím přízpůsobit cenám na benzínkách kde je to pěkný ranec.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Servis co říci můj prodejce podlehl vlně popularity značky Hyundai a postupně přestal nejprve na ploše nabízet auta a nakonec už i objednávat přes katalog až nakonec zmizelo i to svítící logo před salónem. Přesto stále nabízí pro své zákazníky možnost servisu značky SEAT kterou měl dobrých 15 let v nabídce.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto Pytela bývalá kompletní nabídka nových, ojetých aut servis a pozáruční servis SEATů a nově i značky Hyundai. Příjemné vystupování, rodinné prostředí. to co se stalo jsem popsal už v rubrice zkušenosti se servisem no asi to tak je lepší. Stal se dokonce oceněným v evropském hodnocení dealerů Hyundai

Možná do budoucna se do něčeho půstím

Tak jak je vidět na fotkách už jsem něco málo udělal s jednotvárným a trochu nudným interiérem nyní se budu soustředit na doladění některých detailů v interiéru a to ochranné prahové lišty na prazích. A dále doplněk někomu zbytečný, protože je vidět jen při nastupování a vystupování a to sportovní pedály a podložka na nohu. Bohužel malovýrobci doplňků moc Seatu nefandí tak se nabízí pouze originál a nechává si to dost zaplatit. Mým dalším cílem bylo přezutí na 17" alu, to se zatím odkládá nemám to teď v dlouhodobém plánu tam se před Alu protlačilo jízdní kolo nebo jsem si na ty co mám dnes prostě zvykl. Nějakou vhodnou odměnu by to chtělo. Trochu jsem poladil výkon motoru a to originální bavlněnou vložkou na sání K&N. Na brm-brm výfuk po předchozí zkušenosti nemyslím. Chci mít v autě ticho a to mi zařazený 6.st a stávající výfuk, který je dobře naladěn tuto zcela splňuje.

 
reklama

Novinky v recenzi

10.2.2014 11:16

Tak jsem překonal 70 tis. km

Auto překonalo hranici ujetých 70.tis. km a já po změně práce jsem nucen častěji využívat auto k dopravě do zaměstnání podle toho jak jezdím budu mít najeto na další prohlídku při 75 tis někdy kolem března 2014. Auto prozatím šlape jako hodinky a není nic co by bylo nutné řešit.

19.9.2013 13:44

Tak sice jezdím ale bez emocí. No asi jsem si zvykl.

Kupodivu to tady na serveru v otázce Leonu vcelku umřelo a i já si našel jiné aktivity něž pravidelnou aktualizaci svého profilu auto má skoro 65 tis. najeto zatím šlape jako hodinky. a jak se říká čím jsem bohatší tím větší škrt na peníze. Dostal jsem se do situace kdy ke svým každodenním aktivitám nepotřebuji sedět v autě a někam se přesouvat to bude ta plná nádrž po natankování za 2000 Kč. No né v Praze se pohybuji vysloveně jen za pomocí MHD a když už někam potřebuji autem nechám to vyeskalovat do té fáze, že potřeby jet někam pro něco sfouknu na jeden zátah. I nadále se budu držet toho pravidla co rok to 15 000 km.

6.6.2012 17:36

No tak jsem to měl pěkně nalinkované

Nic nového se neděje auto jsme na jaře přezul na letní letos ještě něco ujedou a příští rok se provede jejich obměna. Za celou zimu listopad - březen jsem ujel jen něco kolem 4000 kilometrů děkuji všem kteří zapříčinili takové pěkné ceny benzínu a dále společnosti Ropid díky které jezdím více MHD po Praze. No hlavně si trochu šetřím letos na nové kolo a místo nových 17" ráfků příští rok půjdu na odstranění dioptrií. Více sportuji a tak někde musím splašit těch 40 litrů na operaci.

11.1.2012 15:36

Už se nám to přehouplo do dalšího roku

Palubní počítač si začal kolem vánoc stěžovat na to, že se blíží servis. No v tu dobu jsem měl na autě najeto jen něco přes 42 tis. km tak nějak jsem tomu na podzim nedal ty obvyklé delší jízdy a dokonce jsem litoval, že auto stojí v garáži a jezdí max o víkendech jen na nákupy. Nedalo se nic dělat a některé cesty mezi Moravou a Prahou jsem absolvoval trochu mimo plán a nuceně Auto se od neděle do pátku nehlo ani o píď. Auto jezdí skvěle ten motor se jim prostě povedl. Spotřeba na Jižní spojce kolem 6 litrů. Trochu mé nadšení kazí cena benzínu. Přestal jsem tankovat u Shell V-Power kdy už u nás je přes 39 korun normál BA95 kolem 37 korun . Holt na Jižní Moravě jsou prachatí řidiči. Už nějakou dobu tankuji ve Vel. Meziříčí u Lukoilu za 34,70 korun to je příznivější cena a auto neprotestuje.

4.10.2011 19:19

Tak jezdím ale jen občas

Tak autíčko má najeto 40 tisic a auto je bez závad. No bez závad. Po opravě havárky se na př. nárazníku u předních černých mřízek začal trochu krabatit a odlupovat lak není to žádné drama a byl jsem se zeptat je to v záruce a mám se zastavit a oni to zreklamují u lakýrníka. Jak to měli čerstvě stříklé tak to pořádně nevytvrdlo a jak si nárazník a mřízky v nárazníku postupně sedly tak se to trochu v krutu skříplo. Foto dodám až auto uvidím. Začal jsem trochu víc jezdit z Moravy do Čech autobusem měl jsem nějaké vydání spojené se školným tak se musím zpět dostat v zůstatku bankovního účtu do černých čísel. No a kde se dá něco málo ušetřit je omezit cesty k čerpací stanici. Do konce roku ale určitě těch 45 tis. udělám.

27.6.2011 16:23

No opraveno, ale asi mi něco doladili na motoru.

Tak auto je opravené bratru za 114 tis. korun. V polovině června jsem si vyjel na 14 dní na dovolenou do Špindlu. Tím, že jsem jel lážo plážo tak jsem byl nakonec příjemně překvapen ze spotřeby paliva 277 km do Špindlu za 6,0litrů při cestě zpět jsem se dlouho držel na hranici 5,2 litrů, ale po průjezdu města Svitavy a následnemu probíjení se po silničkách Moravského krasu jsem dosáhl celkové spotřeby 5,6 litrů na sto. To je slušné dokonce jsem se dostal pod tabulkovou spotřebu, která je v techničáku. Po celou cestu jsem držel rychlost dle tachometru v obci 50 a mimo obec tachometrových 100 km/h.

24.4.2011 08:08

25 měsíců to bylo OK

Tak mi to vydrželo 25 měsícu bez nehody bez jediného škrábance a to do včerejška. Při dávání přednosti chodcům jako druhé vozidlo v pořadí to do mě zezadu napasoval 19-letý řidič, který si dokazoval za křižovatkou, že ten jeho Scenic dokáže vyvinout kosmickou rychlost. No, aut stojících u přechodu asi 150m za křižovatkou si nevšiml. Co to způsobilo, náraz ve 40 km/h do zádi mého auta a mé auto katapultoval na auto přede mnou takže auto nabořené nejen v zezadu, ale co bude asi bolet víc i vpředu kde to vzalo nárazník světlo a kdoví co dalšího no jeho pojišťovna se prohne. Pro případný prodej to bude posuzováno jako bourané takže výsledná cena půjde dolů no super. foto dodám.

7.3.2011 12:31

Tak už začínám 3 rok provozu

Tak dnes je mému autu 2 roky od koupě má najeto něco přes 34200 km a kromě 2 ročních preventivních prohlídek se na vozidle neobjevily žádné poruchy které by bylo nutné řešit dojezdem do servisu. Po dvou letech nemám nutnost nic měnit ze svého hodnocení auta, které jsem nasadil na počátku založení profilu na Moje.auto.cz

9.2.2011 17:08

Tak máme tady už únor

Na závěr roku jsem dopřál svému autu vánoční dárek a musel jsem si pustit trochu žilou a to tím, že dva dny před vánoci jsem si zajel na roční prohlídku ta byla stejně drahá jako předchozí rok. Nechal jsem si opravit klepající schránku na CD od té doby mají cestující vzadu zákaz se přesouvat přes prostřední tunel ze strany na stranu a tím mi kopat do tohoto plastu. Dále jsem si nechal vyjet závady z řídící jednotky, protože už několikrát se mi stalo že topení si dalo na automat pauzu a odmítalo hřát na teploty nižší než 23° pod 23° šel z topení jen arktický vítr - nic nezjistily. Další závadou bylo to, že při volnoběhu 2x začaly kolísat otáčky motoru - opět bez závad. Jinak auto šlape jak má na jaře autu dopřeji speciální péči. Před voskem to ojedu za pomocí Clay plastelíny a dám vosk s hloubkovým skleněným efektem. Jinak stále je marné mě lákat na automatickou myčku už dva roky to omývám ručně a lak je bez jediného kazu ve formě microskopických pavučin až je občas škoda vyjíždět do špatného počasí ale musím. A kdyby se mě někdo zeptal kdy jsi dosáhl 30 tis. km tak řeknu 31.12.2010 na 37 km D1 kolem půl druhé odpoledne.

8.9.2010 10:01

Tak to mám za tu dobu s filtrem tak nějak změřeno

No za prvé nejsem divoch, na silnici jezdím podle předpisů alespoň na delší vzdálenosti. Na ty kratší kdy je volno to klidně natáhnu na +20km/h oproti předpisům. Mé několika tisícové měření na různých cestách a jízdních režimech mi potvrdilo, že bavlněná vložka sání má výkonový význam pouze u celého kitu a náhrada originálu za výměnitelný bavlněný filtr se projeví skutečně jen na určitém jiném zvukovém charakteru motoru a hlavně na spotřebě paliva a to celkem o průměrné 0,3 litry benzínu na 100. Tak už mi to holt nežere do Prahy něco kolem 6,7 ale 6,3-6,4 litrů což je ten průměr co je v papírech. Výkonově jsem to nezpozoroval, protože jsem ve fázi kdy se mi i dříve suprový výkon zdál bombastický dnes ho považuji jako lepší normál.

22.6.2010 14:36

Sporotvní vložka sání nasazena

Tak jsem si za jednu placenou služebku z diet koupil bavlněnou vložku saní motoru od K&N. Zvuk se trochu poměnil a očekavaný výkon no chiptuning to není tak jsem ani nepředpokládal, že to bude nejak výkonově znát. Tak pokud to po dlouhodobém zkoušení pocítím na nižší spotřebě tak uvidím jestli ty 2000 nebyly vyhozené peníze.

18.5.2010 17:27

Slavíme dalších 10 000 km ujeto

Tak to tady opět máme. Dne 16.5.2010 jsem překonal 20 000 km což je statistikou za 14,5 měsíce od koupě. Prozatím spokojenost. Spotřeba se ustálila při převážujícím provozu po naší D1 a po Praze na 7,1 litrech. Párkrát se mi povedlo jet za těch mimoměstských 5,6 litrů, ale jak se mi to povedlo to fakt netuším bylo to večer silnice prázdné, dodržování všech rychlostí a tak.

3.2.2010 13:06

Na to sidám pozor: světla ty vole

Super kára jen má, jeden problém který mě stál jeden bod a 200Kč na pokutě. To auto i když svítí tak to není nikde na přístrojové desce vidět - chybí kontrolka. A tak se stalo, že v domění že svítím jak z venku tak i na palubní desce jsem jel na parkovačky a policistů se to samozdřejmě nelíbilo. Jejich obligátní otázka "pane řidiči víte jakého jste se dopustil přestupku?" jak to mám vědět když jsem jel podle předpisů přístrojovka svítila jen na blbou polohu ovladače světel(nemám totiž rád když mi nesvítí přístrojovka i ve dne. Budíky jsou potom takové nevýrazné a musím se víc soustředit na odečítání údajů z tachometru.

19.1.2010 11:52

Spotřea jako u dieselu jen to trvá déle

Špatné počasí má i své výhody a v tom že klesá průměrná spotřeba na 6,0 litrů na sto na druhou stranu se musí připočítat na stejných trasách asi 25 % času na dopravu na vzdálenost.

14.12.2009 16:23

Tak už jsem načal další stovku motohodin

Tak už máme za sebou ujetých dalších 100 hodin provozu v mém autě co říci dlouhodobá spotřeba se ustálila na 7,2 litrech. Po přezutí na zimní pneumatiky nepřišel komfort nějaké znatelné ujmě. Už aby tu byl sníh rád bych vyzkoušel auto v kombinaci se zimními pneu na jném než sucho - mokrém povrchu. Jak je vidět podle ujetých km čeká mě asi do měsíce návštěva servisu po 15 000 km nedomnívám se že by byl s touto prohlídkou nějaký problém snad jen doladění teleskopických držáku 5 dveří. Nějak ztuhly a do plné výšky se vyklápí trochu zatuhle.

3.11.2009 10:30

Už mi to neuklouzne mohu na D1

Tak jsem přezul do rozměru 15" zatím mám najeto jen 300 km na nových zimních gumách. No je to rozdíl, při větší změně směru má vlivem vyššího bočního profilu je auto takové víc vláčné, jinak hluk a spotřeba je stejná jako u letních gum. Koupil jsem si vítěze testu ADAC a to Continental TS 830 - 195/65/R15 od www.nejlevnejsipneu.cz.

8.10.2009 16:43

Tak bude zima je třeba zimních gum

Právě jsem v rozhodování jaký rozměr pneumatik mám obout na své auto v TP je několik kombinací rozměrů. Rozhodl jsem se na 70% přezout do nejmenšího z nich a to jsou 195/65 R15 a plechových disků. Nyní jsem ve fázi kde a kdy si tuto kombinaci nechám poskládat. Internet jasně vede alespoň u pneumatik u plechových disků rozdíly nejsou nic moc a dá se to nějak ty 200 kč zkousnout ale u pneu je rozdíl až 40 procent ve prospěch koupě přes internet. A jak to bývá vozí v pracovní době a přes týden sedím v práci v Praze a přezouvat a uložit letní gumy chci na Moravě. Asi to bude chtít si to dovézt v době mého pracovního volna na moravu, ale běda jestli to bude promrhaný čas a oni nepřijedou tak ať si mě nepřejou.

1.9.2009 13:49

Spotřeba super jen tak dál

Tak jsem se vrátil z dovolené a mohu říci že jsem to i očekával a při kombinovaném cyklu si auto na trase 850 km směrem z moravy do tater a zpět vzalo tam v pracovní pátek 6,3 litrů a zpět v neděli 6,1 litrů při dodržování všech rychlostních limitů bez nutnosti šetřit nebo si nějak cíleně sledovat spotřebu na počítadle. Prostě pijánko jedeme na výlet není žádný spěch. Jinak spotřeba na dálnici se ustálila na 6,6 - 6,9 litrů.

15.7.2009 13:29

Spotřeba už klesla v průměru asi o půl litru

Spotřeba jedna radost tak jak jezdím po dálnici skoro každý týden trasu Vyškov-Praha v pondělí tam v pátek zpět tak spotřeba je na dálnici žádná divočina 120-140km/h v rozmezí 6,8 - 7,4 litrů při dodržování stanovených limitů. Ve městě si tento motor moc nerozumí s poskakováním u křižovatek to je asi za 10-11 litrů. Mimo město běžně kolem 5,8-6,6 litrů. Stále, ale mám natočeno z celkového počtu km 80 % na dálnici, zbytek mimo město a ve městě. Už se těším jak to vezmu na dovolenou po okreskách.

15.7.2009 13:29

nikdy kapsáče trochu to odnášejí sedadla

Nevím kde se stala chyba, ale jak nosím kalhoty se suchými zipy na boku a na zadku zdá se mi že to moc sedadlům nesvědčí na několika místech začínají být znatelné místečka s vytahanými vlákny jako při obráceném vlasu na koberci. Přitom si dávám pozor a do auta si sedám a ještě se kontroluji pri nasedání i při sezení. Asi budu párat ty části s háčky z kalhot. U dalšího auta SEAT se kterým jezdím souběžně už 2 roky se to neděje asi je to jiným druhem autopotahu.

1.6.2009 14:17

Tak už jsem začal s přeměnou interiéru, ale asi to bude i konečná

Tak se mi peníze za pochroumané koleno nakonec hodily a koupil jsem si chromované obroučky na budíky, vnitřní ozdobné lišty na dveře s kroužky repráků , chromovanou lištu na 5 dveře a plástev pod masku. Tu jsem zatím nedal nevím jak se dává maska pryč. Na obrázcích to vypadá jako hračka, ale realita je jiná asi budu muset do seatu na výzvědy. Foto doplním před a po

11.5.2009 16:48

Zatím spokojenost není to žádná stíhačka ale brzda provozu nejsem

Tak už mám za sebou předepsaných 1500 km podle výrobce pro základní zajetí a usednutí součástek motoru a podvozku. Co říci tyto km má mé auto z 70 procent najeto na dálnici zbytek město a okolní silnice. Předepsané spotřeby kombinace 6,5 litrů podle výrobce jsem zatím nedosáhl. Dlouhodobá asi 1200 km podle počítače je na 7,8 litrech. D1 Brno - Praha a zpět se pohybuje při stálé tempomatové ručičkové 130km/h (124km/h podle navigace) na úrovni 7,1-7,3 litrů. Uvidíme po úplném zajetí auta. Zkoušel jsem jet na krev asi na 15 km po okreskách po okreskách spíše rovina tak to ukázalo 5,3 litrů, ale byl jsem spíš brzda provozu než abych z toho měl nějaký požitek. Příště možná víc .....


Další vozy Seat Leon


reklama

Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
7
prostornost
8
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
10
provozní náklady
10
náhradní díly
9
výkon motoru
10
spotřeba
10
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
7
brzdy
9
zavazadlový prostor
7

Více o modeluSeat Leon
Seat Toledo 1,9 TDI (81 kW) - Z rodinného hatchbacku živý sedan Seat Toledo 1,9 TDI (81 kW) - Z rodinného hatchbacku živý sedan

Především je třeba říci, že novou řadou Toledo dala…

Seat Bolero 330 BT Seat Bolero 330 BT

Pokud chcete mít alespoň trošku představu o tom, jak bude…

 

reklama





Blesk.cz

Exšéf BIS Lang povede Národní úřad pro bezpečnost. Navrátila čeká boj s hackery

Exšéf BIS Lang povede Národní úřad pro bezpečnost.…

Ředitelem Národního bezpečnostního úřadu (NBÚ) se má stát bývalý šéf Bezpečnostní informační služby (BIS) Jiří…

Exministr pro rozpočet podváděl na daních a pral peníze. Do vězení jde i s ženou

Exministr pro rozpočet podváděl na daních a pral…

Francouzský soud ve čtvrtek poslal na tři roky do vězení bývalého ministra pro rozpočet Jéroma Cahuzaka za…

 

iSport.cz

Gerrardův bratranec oslnil Anglii. Válí za City a hattrickem zničil Brazílii

Gerrardův bratranec oslnil Anglii. Válí za City a…

Jeden Gerrard odešel do důchodu a další přichází na scénu. Řeč je o patnáctiletém Bobbym Duncanovi. Bratranci…

Holoubek zůstane trenérem Sparty! Vrba odmítl, klub to brzy potvrdí

Holoubek zůstane trenérem Sparty! Vrba odmítl, klub…

Ani Jindřich Trpišovský, ani Pavel Vrba, vše zůstane tak, jak to už přes dva měsíce funguje. Stejně jako dnes v…

 

Reflex.cz

Forejta nahradí Sklenář, na Hrad přichází z čínské společnosti CEFC

Forejta nahradí Sklenář, na Hrad přichází z čínské…

Dlouholetý šéf hradního protokolu Miroslav Sklenář se vrátil na Pražský hrad. Byl dnes pověřen vedením odboru…

10 míst, která lidé nejčastěji fotí na Instagram

10 míst, která lidé nejčastěji fotí na Instagram

Svět sociálních sítí nikdy nespí. O Instagramu, síti, která je určena na přidávání fotografií, jež jsou…

 
 
reklama