Ford Focus (2013)
13.11.2013Tohle je moje recenze (nově upravená verze po najetí 10 000 km) Focusu 3. generace v základní výbavě Trend, který je osazený trojválcem Ecoboost objemu…
Ford Focus (ironlionzion)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
ironlionzion 18.11.13 08:31
« Re: Re: Re: Pochvala
jj díky za komentář, tohle jsou opravdu slabé stránky a musí se pro objektivitu napsat - přístrojovka je velikostně přehnaná co do podélného směru. Když jsem se koukal z okna z výšky tak je to do očí bijící. V přístrojovce musí být hodně vzduchu, možná by to vydalo i na těch přídavných 50 litrů co chybí v kufru :-) Přední přihrádka se směšným prostorem tomu nasazuje korunu.
Díval jsem se zblízka na to zpracování a sice to tam je vystouplé ale tak nějak to řešili konstrukčně. Asi potřebovali ten rám udělat ze 2 plastů a zvolili napojení překrytím namísto vyrobení jednoho kusu. Každopádně ty konce jsou zaoblené a opracované, na živo to nepůsobí jako špatně slícované. Nicméně nečekám u auta této cenové kategorie, že bude všechno dotažené do detailu jak u prémiovky.
přeji hezký den -
ironlionzion 18.11.13 08:19
« Re: Re: Re: Re: Re: vdaka za vybornu recenziu
Je to možné, při předváděčce jsem TSI vnímal jak píšeš - kultivovanější, tišší a nudnější, je jasné, že čtyřválec svým symetrickým pohybem válců má v tomto navrch. Technici Fordu ale udělali obdivuhodnou práci s tím jak trojválec uklidnili, řekl bych až pro laika na téměř srovnatelnou úroveň. Porovnání s jinými trojválci je úplně zbytečné ... Paradoxně drsnější projev EB při vytočení bylo to co mě vykřesalo (a doteď to platí) úsměv a jiskru nadšení oproti TSI. Ve výsledku si ty motory nemají co vyčítat plus mínus jezdí stejně a dnes už mají auta takové odhlučnění že většina běžných řidičů a řidiček nepozná rozdíl. -
ironlionzion 15.11.13 16:58
« Re: Pěkné
Hezký večer, děkuji za komentář, FFI/II jsou nadčasové. Čas ukáže jestli se to povede i FFIII. Stejně tak čas ukáže jak se bude vyvýjet "větev" extrémního downsizingu u motorů jako Ecoboost. Nedávno jsem četl tady na Moje auto recenzi megavýkonné M-kové X6, která má výkonový poměr 125k na 1l objemu co zhruba odpovídá nejmenšímu Ecoboostu. Ale já jsem hračička a rád se pouštím do objevování "nových věcí" (s věkem si to už radši jistím 5-letou zárukou) takže nashle za 5 let, doufám, že pak napíšu do novinek, motor stále slouží >:-[] -
ironlionzion 15.11.13 12:22
« Re: Re: Pochvala
Hezký den, děkuji ti za pochvalu, moc se mi líbila tvoje recenze na "rabitta", dlouho jsem VW VI chtěl, klasicky wallpaper s bílým GTI VI na ploše :-) ale tenkrát nebyli finance. Možná bych dnes dal přednost Golfu VII ale přeci jen byl krapet dražší a ve finále rozhodl právě tento rozdíl (cca 50 000 / 2000 EUR). Už s tímto Focusem jsem se rozšoupl nad původní rozpočet ale nelituji naopak. Nakonec každému co jeho jest (a co dovolí peněženka) :-) -
Atlis 14.11.13 21:52
« :)
velmi pekne napisane, vycerpavajuco. :yes:
1.0eb som mal moznost vyskusat od eko jazdy az po jazde na zelezo - poradil si velmi dobre. ak sa s tym normalne jazdi, tak vykon aj krutiaci moment absolutne postacujuci, ked uz sa tlaci na pilu, tak mi skor ako vykon chybal prave krutiaci moment vo vyssich otackach. a aj ked hluchy nie som, tak pretoze ten motor je v najvyssich otackach tichsi a pracuje makssie ako 1.6eb, sa mi stalo, ze som vletel do obmedzovaca... >:D
drzim palce aby sa ti dobre jazdilo.
-
jurkoboss 14.11.13 16:05
« Zvuk motora
Nazdar,
momentálne som nútený používať firemné vozidlá.
Takže som používal aj Škoda Fabia 1.2 TSI, asi vo všetkých výkonových verziách.
Ako si popisoval, že v tom 3-valci počuješ náznaky 6 valca...., presne toto som mal aj ja takýto pocit. Myslel som, že mi to už tak trochu v hlave nepracuje, ale ako vidím túto diagnozu máme viacerí.
Inak malý turbo-benzín je šupa, priebeh ako 2-litrový turbodízel a pritom tichučko.
Samozrejme na diaľnici to už zrýchľuje pomalšie, ale do mesta sú tie autá super. -
peter964 14.11.13 14:58
« Re: Gratulace
mikys, tak to je ťažká dilema. ja som zvolil kompromis. neviem ako v CZ, ale v SK je v ponuke akčný model 1,0 EB 125 PS "Spirit X", za solídnu cenu (14600€ / 15200€, pozri odkaz dole. je tam natlačená solídná výbava, len spomeniem napr. tempomat, ten bol u mňa podmienka, ďalej je tam auto klíma, zadné park.senzory (taktiež u mňa podmienka), komplet okná v elektrike, stredná lakťovka vpredu aj s USB, športové pred. sedadlá, a pod.
silnejšia 1,0 litrová verzia výkonovo bohate stačí a pár drobností navyše vo výbave určite poteší.
[odkaz]
-
ironlionzion 14.11.13 13:09
« Re: Re: Re: Gratulace
:yes: luxusní výbava, tam je snaď všechno 8-s i se 4 sexy osumnáctkami, to by se ženě nelíbilo, ale i cena je luxus. Dole kolega řeší dilema jestli jít s rozpočtem 400k do 1.0 EB s Titaniem nebo zustat u Trendu ale mít pod kapotou 1.6., těžká volba :-) Mě v Trendu chyběla loketka tak jsem si jí tam dal, jinak radší bych si přidal za motor.