Recenze
Technické info
Přezdívka auta Leon 1,8T Sport Rok výroby 2000 Koupeno ojeté najeto [km]:180000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 5 objem [cm3]: 1800 výkon [kW]: 132 kroutící moment [Nm]: 230 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7.7 maximální rychlost [km/h]: 224 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 10.5
Popis vozu
tento leon trochu ranna verze, z doby kdy se jeste nedelaly cupry.. - ma ten klasicky vw-4-valec 1,8 s 20 ventily, turbem a 180 koni. bonus navic se jmenuje haldex a pripojuje do zaberu zadni kola. diky tomu ma auto par kilo navic - skoro 1450 kg (uff), ale taky vetsi grip pri horsich podminkach na silnici..
Silné stránky
sezeni, volant, razeni jedna az sest - nadhera ! .. brzdy taky !
esp je vypinaci a turbo posouva zatah dolu, takze ho mate na pozadani kdykoli :-)
Slabé stránky
- na prvni pohled jakoby natvrdo odpruzeny, ale jakmile jedete v zatackach rychleji, houpe se jak kacena.. cit a presnost v rizeni ? - zapomente.. doritite se k zatacce a dobrzdite, apex pravdepodobne netrefite, ale poperte se s volantem a podrzte auto v oblouku nasilim, odmenu si zazijete na vyjezdu ze zatacky pod plynem.. tedy aspon pokud jste se porad udrzeli na ceste (-8
jak rikam - supr !!
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
vymenil jsem po 120 tisicich tlumice, ale mohl jsem usetrit a nechat tam ty stary, nic se nespravilo.
tycky rizeni, stabilizator, silentbloky.. - vsechno je poddimenzovane - zaberte a odejde to.. jesteze brzdy aspon chvili drzi..
Tuning...
po prvnim majiteli jsem zdedil akuratni kridlo na hrane kufru..
podle me je cool a taky mam vymluvu na vyssi spotrebu nez je udavana :-)
ps: a je prilepeny epoxidem, takze nejde oddelat..
Novinky v recenzi
.. nejen to !?! - joudove zrejme pri vymene toho plastovyho kusu poskodili i vedeni od cidla tlaku v sani, takze auto dostavalo vadny signal do jednotky a cestou do vyssich otacek se zaclo vzdy dusit !?! - na tomto miste pochvala servisu seat u auto heller, kde jako treti servis v rade zavadu uspesne diagnostikovali a hlavne opravili.
auto zas jede jak z praku ((-8
ad "zkusenosti se servisem": jouda ve znackovym servisu se me zeptal: "a jak se vam to stalo..?" - jednalo se o trubicku, ktera je protikusem merky oleje na motoru.. ten dil je z plastu a odesel komplet na zivotnostni opotrebeni z horka, - styrely plast se rozlamal a hrozilo ze se tudy do mototu bude dostavat bordel..
pozdeji se ukazalo, ze "mistri" v servisu pri vymene ty trubicky pretrhli kabliky z cidla zapojeneho do serva.
servis
auto bylo ted nekolik dlouhych dni v servisu, jako pricina potizi s prehrivanim se ukazala byt vodni pumpa, - rozpadly lopatkovy kolo. pry soucastka ktera rada odchazi opotrebenim..
na posledni volny zavod v brne 25.9. jsem mel konecne poleceny turbo a mohl jsem na suchy trati stlacit cas o dalsi 4s, povazte..
takze vitezny cas sezony je 2:51,2 :-)
na okruhu v brne bylo konecne sucho (hm, az moc, 33°C) - no a zajel jsem dokonce desetinku pod 2:55 ;-)
musim zminit, ze mi k tomu pomahaji H&R pruziny, nasazeny 11.7.
na okruhu v brne jsem konecne zajel 2:59,2.. teda cas pod tri minuty.. uf, toto trvalo.. :-)
po servisu 150kkm: vymeneny 3 druhy oleju (motor, prevodovka, haldex). znova zalatanej vyfuk. uvazuju sundat to kridlo, spotreba pres 12 je na osmanactistovku uz lehce preslimit..
poridili jsme novy kola 17˝. na muj vkus vypadaji zbytecne drsne ale vcerty, nekupteto..
ze zabavnych eagle f1 jsem prezul na lehce nejisty pireli sottozero 16" na plechu, co na asfaltu furt tak divne smrdej. uz aby byl snih..
rijen 07
vratil jsem se z tech teplousskejch sedmnactek na svy sestnactky a novy eagle f1 :-)
dotretice v brne na okruhu.. na trati stala voda, bohuzel, - aspon byla sranda.. padala nam kamera..
mam novy brzdy (desky i kotouce), taky nove udelanou geometrii a auto jede jak slak (za ty prachy.. :-)
podruhy na okruhu :-) - budu potrebovat novy brzdy..
z jnejakych duvodu jsem doted jezdil s jinymi gumami vpredu (continental) a vzadu (nokian). ted jsem obul konecne vsechny 4 stejny a nestacim se divit: auto ma najednou krasnou stabilitu..
svezl jsem se na okruhu 8-)
Video
Přímý odkaz na video.
Přidat názorDiskuse: Seat Leon 1,8T 20v 4 Sport
zobrazené auto není aktivní, nelze diskutovat
Další vozy Seat Leon
-
Seat Leon (2007) Majitel: FRPE
Přidáno: 27.11.2009 31501 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Seat Leon (2011) Majitel: erbe
Přidáno: 3.2.2011 2019 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Seat Leon (2008) Majitel: jumper (Modo Team)
Přidáno: 21.7.2008 42510 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Seat Leon (2010) Majitel: hanka.black
Přidáno: 29.5.2010 4010 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Seat Leon (2009) Majitel: Martin_Beneš
Přidáno: 27.6.2009 6910 Majitel 9.91 Uživatelé