BMW řada 5 (2017)
10.3.2018Je to přibližně rok od představení nové generace BMW řady 5 s kodovým označením G30 a zde žádná uživatelská recenze. Tak to pojďme pomalu změnit.…
BMW řada 5 (flakacka1)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Lubo 15.09.18 16:03
« Po pol roku?
Nazdar, pekné auto. Tiež práve zvažujem kúpu. Kupoval si vo Walter Mulfinger?
Aké máš skúsenosti po pol roku jazdenia?
Koľko Ťa vyjde extra servis po 15 tis. km, výmena oleja v autorizovanom servise? Ten predpísaný interval 30tis by som rád krátil. Nejaké iné poznatky k nákladom na auto? Prechádzal by som zo Superba 2.0 TSI, trocha sa obávam tých nákladov BMW voči Smkocs. -
NPramer 19.06.18 19:31
« vkusný kousek
..tohle je vážně hodně vkusná kombinace barvy, kol, mpaketu - design prostě hraje roli a tohle auto vypadá prostě hodně dobře a ve srovnání s např. stříbrný luxury by to bylo jako nebe a dudy. No a motor k tomu, myslím že to bude i při dalším prodeji velmi atraktivní a ojedinělá kombinace. -
-
Freddka 03.04.18 19:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda
Tam je jeste dalsi dulezity faktor - proste statisticky s doktory a pravniky byva mene problemu co se placeni tyka (jsou to konzervy a mivaji stabilni praci). To potesi vsechny na strane prodavajicich (dealer, finance - spis teda ty finance) - a tak jsou ochotni slevit malicko vic.
Fer to moc neni, ale je to tak.
Navic budou statisticky jezdit spise do autorizaku nez nekam jinam (i po zaruce) - a tam si automobilka/dealer vydelava.
(dalsi argument - doktor ma myslim problem odecitst si DPH, nevim jak pravnici) -
iudex 19.03.18 15:19
« Re: Re: Re: půjčovna zadarmo
Neberiem Ti názor, ale myslím, že pri tak drahej veci, ako je auto by malo byť akosi automatické, že si ho vyskúšaš zadarmo (bežne si ľudia kupujú autá stojace niekoľko ich ročných platov, pri BMW 5er povedzme 50 až 100t eur, takže v pomere k tomu je spotrebovaný benzín za 10 eur smiešny). Oblečenie možno nie je to isté, ale aj ten oblek si tiež vyskúšaš a nekupuješ ho len podľa pohľadu (a hoci aj tu je riziko, že ho pri skúšaní zašpiníš, pokrčíš a predajca ho povedzme musí prežehliť, neplatíš za skúšanie). Je možné, že niektorí ľudia to zneužívajú a takto sa povozia zadarmo, ale takých bude minimum, normálny pracujúci človek na to nemá čas, ide vyskúšať len tie autá, o ktoré má seriózny záujem, povedzme 2-3 finalistov. A práve prístup predávajúceho môže rozhodnúť, ktoré auto si kúpi (poznám x príkladov ľudí, ktorí chceli značku A, ale pre zlý či neochotný prístup predajcu kúpili značku B). -
spaleny6 16.03.18 19:56
« Re: Re: půjčovna zadarmo
Když si zkoušíš oblečení, nepálí se přitom benzín, majitele obchodu to zkoušení nic nestojí. To srovnání není úplně dobrý. Dnes už se platí za kde co. Třeba motorky BMW dřív byly zadarmo a od té doby co se jim tam začaly tvořit frotny lidí co chtějí zaručeně "koupit", za to chtějí poplatek 2000, který ti odečtou z ceny nové motorky. A fronty najednou nejsou. Mě to nijak nepobuřuje, zaplatit si benzín. Když si to auto půjdu půjčit do půjčovny, dám za něj třeba sedmičku, takhle ho mám zadarmo. Ale je to jen můj názor. -
iudex 15.03.18 22:33
« Re: půjčovna zadarmo
Pán je predajca a moc sa mu nedarí predávať? ;-)
Je nepísaným pravidlom, že keď ideš kupovať tak drahý tovar, ako je auto (pre väčšinu po obydlí druhý najdrahší statok), tak si ho môžeš aj krátko vyskúšať. Na to má každý predajca predvádzacie autá. Platiť za to, že si vyskúšaš kupované auto, je asi podobné, akoby si mal platiť za skúšanie oblečenia v obchode. Naviac bežná predvádzačka je len pár kilometrov, na palive sú to rádovo jednotky eur. Samozrejme iná situácia je, keď Ti predajca poskytne auto na dlhšiu dobu, povedzme na víkend. Tam je logické platiť si prevozené palivo. Ale klasická predvádzačka? -
flakacka1 15.03.18 16:45
« půjčovna zadarmo
Ze by mindracek? Čímpak sem vas tak naštval pane poctivý? Vy me snad znáte osobně, ze tady píšete neco o ojetine a o lzich o 2 M?
Ano, mel sem pujceno hodne predvadecich aut vždy kdyz sem vybíral nové auto a dealer po me nikdy penize za projety benzin nechtěl. Je na tom snad neco divného?
A psany text dokážeme pochopit? V diskuzi pisu jednomu z dotazujicich proč sem koupil nakonec zánovní 540. Neni to z důvodu, ze bych ty finance neměl, ale z důvodu, ze takto nakonfigurovana 540 se nebezpečne blíží ceně nové 550i. A tyto penize sem nebyl ochoten dat.
-
Petrsvetr 15.03.18 15:17
« půjčovna zadarmo
Měl sem půjčeny snad desítky aut a nikdy sem palivo neplatil.......
takže autor se zadarmo povozí a pak pomlouvá někoho, kdo si řekl o peníze za palivo? Dobře, že si řekli, protože stejně nikde nové nekoupil a řešil ojetinu. Takže kecy v kleci o útratě 2,0mio.... -
spaleny6 15.03.18 10:46
« Re: Re: Hm
Já právě těm testům už nevěřím. Kdysi jsem si koupil X6 50i, je to už asi 8 let. Všude v testech psali jak to má skvělou spotřebu kolem 12 litrů i dkyž na to šlapeš, přišlo mi to nereálný. Jednou jsem se s tím ploužil jak starej děda, protože bylo na silnici hrozně aut a dostal jsem se na 14.5. Před Prahou jsem dvakrát předjel a byl jsem na 16.5. Moje dlouhodobá kombinovaná 19.5. Teď zas říkají že 40i je velmi úsporná a já jim nevěřím, podle toho co píšeš ty to ale asi bude pravda. -
duko 14.03.18 18:49
« Re: Re: BMW 5
A toto je môj problém.Dialnica Bratislava-Brno-Praha je katastrofa čo sa povrchu týka.Hrubozrnný asfalt je skoro na všetkých úsekoch diaľnice aj na Slovensku, o mestách ani nehovorím. Najkvalitnejšie a najtichšie diaľnice som zažil vo Francúzsku potom v Nemecku a Rakúsku.Pokiaľ jazdím hlavne u nás,musím hľadať auto,ktoré má uspokojivo vyriešené utlmenie podvozku a to ma núti ísť do vyššej triedy,aj keď by som bol v strednej triede inak spokojný. -
flakacka1 14.03.18 16:45
« Re: Hm
Ahoj, konkrétně u spotřeby to bude silně individuální. Sem přesně na půlce tvé spotřeby s rovnoměrným podílem dálnic, okresek a města s normálním stylem jízdy. Ani "na klobouka" a ani brzda plyn. Ale nebude vůbec problém jezdit za 15 třeba. Spotřebu hodně ovlivňuje město, kde co 200 metrů stojíš na světlech. Dle testu co zde testoval 50i Mička tak měl tuším něco kolem 10 litrů. Tak bych soudil, že se zrovna neostýcháš a užíváš si, pokud máš průměr 18,5. -
flakacka1 14.03.18 16:38
« Re: BMW 5
Ano, auto je nadprůměrně tiché, tak jak píší i v novinářských testech. Mé auto, jak píši i v recezci, je osazené 20" koly. Rozměry pneu na předku jsou 245/35, zadek 275/30. Čím nižší profilové číslo, tím je auto tvrdší a i HLUČNĚJŠÍ. S tím mají problém i věhlasnější značky, pokud mají obuty válce s nízkoprofilovými pneu. Abych byl přesnější, auto má problém s hlukem od kol, pokud je asfalt hrubozrnný. A můžu jet klidně 50 po městě a je to slyšet, naopak můžu jet 130 po dálnici a auto je tiché pokud je kvalitní asfalt.
paradni volba! Moc pekna konfigurace. A tvuj popis prvniho seznameni, no krasne se to cetlo :-)
Pred 14 dny jsem taky objednal. Vybiral jsem a odhodlaval se 2 roky. Nakonec jsem sel do Touringa, kindosi a hromada kramu co porad vozime :-) Jak dorazi, napisu recenzi, kde vse proberu podrobne.
Povazuju se za petrolheada. 20 let motorky - vzdy velke objemy, kapota, nahac... Pak rodina, x tisic odjezdeno v M3 (E92), x tisic v M3 (F80), to jen pro poradek. Mel jsem jasno. Budu brat 540i, sazomet nechci (mame superba a to uz staci:)).
ALE, 540i mi prisla divna. Premyslim nad tim uz dlouho a nechapu to. 40i je skvelej motor, testoval jsem 440i a 340i (tu uz skoro objednal). Tady byl ten motor bozi. Krasnej zvuk, emoce, umel byt divokej, ale nezaludnej (ne jako M3 F80). V 5er jsem cekal vic limuzinovej projev. Dava smysl, je to stredni limo. Nicmene ja byl strasne zklamanej. Pri bezne jizde je tak malo slyset :-( G31/G30 je paradne odhlucnena, bohuzel mi to sebralo skoro vsechny emoce. Tak si rikam, ok dej tam sport a bude to fajn. Prepnu, slapnu tomu, od 3 do 4,5 tis peknej zvuk jak se ten motor sbira. Ale od 4,5 (zhruba) to zni jak nasranej vysavac. Pry to dela filtr pevnych castic. Hm, tak to bylo zklamani. Co ted?
Tak jsem zkusil 530D, jeste ani nebyl zajetej motor. A ja, petrolhead benzinovej jen cumel s otevrenou pusou. Zvuk od spodu (ano fejkujou to, ale je to prirozeny a hezky) parada, zatah jak krava a hlavne radi to uplne jinak. Asi diky kroutaku ten automat s dieselem radi uplne nadherne plynule, necuka to, neplasi o 3 rychlosti dolu pri prudsim pridani, atd. Na to jsem si za posledni 3 roky vypestoval silnou alergii v Superbu s DSG. Nesnasim kdyz z nizkych otacek pridam a 2 vteriny se nic nedeje, pak to kopne, ze by si lidi v aute vyrazili zuby a pak uz to nejede. V krizovatkach o hubu.
Ale ze razeni zfka s 540i bude mit takovy chovani a lagy, jsem necekal. Samo, ze v bawu to neni tak vyrazne jako ve skodovce, ale uplne jsem se orosil, ze bych s tim musel zit i nadale. Nechapal jsem proc to neni naopak, cekal jsem krasne plynulou a odladenou 540i. Jsem presvedceny, ze 530D je s automatem lepe sladena.
Nikdy bych neveril, ze to reknu... Objednal jsem sazomet a jsem happy :-) u Touringa a na cestovani s rodinkou i dava vetsi smysl (dojezd, kroutak, spotreba)...
Zkousel jsem 540i 2x s odstupem 2 mesicu. Poprve jsem si rikal, ze to bylo kusem, ze s tim nekdo jezdil jak pako a prevodovka je blbe naucena. Druhej kus od vyborneho ridice a to samy. 40i je bozi motor, v 3/4er je uplne jinej a podle mne mu sedi vic tvrdsi / sportovni ladeni kdy je hodne slyset, kope prevodovka a nuti te ho tocit. Pak se soustredis na jizdu a uzivas. U 5ky, mi to nesedlo...
Tak snad nekomu pomuze i jiny pohled (nezaslepeny tim ze benzin musi byt lepsi ikdyby to tak nebylo). Jak jsem psal, chtel jsem benzin, mel jsem benziny a nakonec mam rodinny naftak :-)
A jake je z toho pouceni? Nez uvalite balik, vyzkousejte co jde a ridte se realitou, tim co potrebujete a co vam sedne. Predsudky stranou.