Seat Leon (2014)
22.7.2014Zdravím všechny petrolheady, kterým koluje v žilách benzín. Rád bych zde představil své nové auto v recenci, kterou chci napsat jako uživatel. To…
Seat Leon (flakacka)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
flakacka 29.07.14 14:22
« Re: Moc pekny
Díky. K odhlučnění podběhů, ano lepí se to na plastový podběh z vnitřní strany. Jedná se o Tlumící materiál GLADEN AERO NEOPRENE. Kus stojí 199Kč a na všechny 4 podběhy je potřeba 5ks. Takže náklady 1000Kč, práci si zvládne každý šikovnější kutil sám. Koupeno u brněnské firmy Ahifi kde i zajistí montáž v případě zájmu. Dle jejich fotek jak vytlumovali Octavii III, oni lepí Gladen pouze jakýsi pás jen doprostřed. Já to nalepil úplně všude, ne jen prostřední pás. Právě z důvodu, aby se tam nedržela voda nebo nějaký sajrajt. Nejsou tam žádné mezery tak snad se tam nedostane špína. Zatím mám hotový pouze předek (cca 3 hodiny práce) a na definitivní ortel je třeba mít komplet hotové celé auto. takhle se mi zdá, že předek je tišší a naopak vylezl do popředí hluk od zadní části vozu, která není ještě hotova. Takže až to bude hotové celé tak můžu soudit jaký je pokles hluku od kol. -
_Markus 27.07.14 21:46
« Re: Re: Moc pekny
Gratulujem k paradnemu autu.
Riesim tiez ako znizit hluk od kolies. Zaujalo ma tvoje riesenie. Som zvedavy, ci to bude ucinne. Ktory typ materialu GLADEN si kupil? Aka je odolnost voci vode a sajrajtu z ciest. Ide mi o to, aby sa v tom nedrzala voda, vlhkost a neslo to do plechov nad tym a nevznikla nasledne korozia. Netreba to niecim este striekat?
Ak spravne rozumies, nelepis to na plech, ale na tie plastove podbehy. Mozes prosim nafotit, ako si to robil. -
šmoula nešika 24.07.14 12:13
« Recenze
Tak to je opravdová paráda. Sice tu chybí dech beroucí popisy jízdních vlastností, ale jinak je recenze napsaná s nadhledem, zkušeností, čtivostí a tak nějak vším tím, co potřebuje fanda do aut i potencionální zájemce vědět. A to máš auto jen chvilku...
Takže ještě jednou velká pochvala za text i za auto, přeji ti mnoho radostných kilometrů bez nehod a papírků z pokutového bločku. A věřím, že dodáš lepší fotky. Zasluhovalo by si to. :yes: -
TomasPT 24.07.14 07:51
« Re: Re: Myslivec
My jsme se právě taky v jeho škodovácké části setkali s tím, že nechtěl jít moc dolů. Tenkrát to byla jedničková Octávka 1.6 se sport paketem asi za 360. Byla vystavená na showroomu, lidi do toho lezli, ale s cenou hnout nechtěli. Tak jsme šli jinam. Sice bez sportpaketu, ale s mnohem lepší cenou.
Tamtou teď jezdí kámoš :-)
8% je hodně hezká cena. Asi to budu řešit podobně, až si budu shánět vlastní auto. Obeslat prodejce.....Pokud teda neskončím na operativním leasingu.
Jak jsem psal. Hodně šťastných kiláků s Leonem. Je to fakt krásný a povedený auto. -
michalpneu 23.07.14 22:31
« taky gratuluji
Taky gratuluji k Leonkovi. je fakt moc krásný.
Ač fanda škodovky...ale vlastně celého koncernu...tak ten Leon se opravdu povedl a je dobře, že do něj dali tu 280, je potřeba aby seat šel nahoru. Octavie RS se prodává sama, ale tomu leonu tohle hodně pomůže.
Osobně si myslím, že máš pravda i v tom, jak píšeš o rozdílech mezi Cuprou a RSem.. Ono taky ty auta jsou pro úplně jiné typy lidí, OIII RS je přece jen auto na jiné "dovádění" než Cupra, která je zaměřená i na jiný typ řidičů a je to mnohem sportovnější auto. Pro mě by třeba Cupra byla docela na prd vzhledem k mým požadavkům na auto, ale v RSku bych se teda dokázat viděl, já prostě ten kufr potřebuji a RS je pro mě osobně ideální volba, ale kdyby mi nebylo 30 a bylo mi tak o 10 méně, tak bych volil jednoznačně cupru. Osobně si myslím, že je to nejpovedenější leon v historii a moc se mi líbí. A musím říct, že designem z venku se mi leon líbí více jak octavie, uvnitř už je to naopak, ale cupra je teda parádní.
Takže moc gratuluji a přeji mnoho spokojených kilometrů. Jsem zvědavý na spotřebu, jakou budeš mít.
P. S. Mimochodem, jak tam píšeš o té hlučnosti gum. To jsou údaje z těch evropských štítků. To je vnější hlučnost pneumatiky a ta s hlučností uvnitř nemá absolutně nic společného. Na tom štítku je to proto, že EU razí politiku, že auta musí od kol vyvozovat co nejnižší hluk do okolního prostředí a to je právě ta hlučnost udávána u těch pneumatik a s vnitřní co slyšíš ty jako řidič to nemá nic společného. Neplatí tedy, že pokud bude mít pneu na štítku 65 db, že ty jako řidič uvnitř auta ji uslyšíš méně, než tu, která má 74 db například. Tohle je kvůli chodcům a okolnímu prostředí. Unie na řidiče uvnitř co se té hlučnosti na štítku týče zcela sere... -
woody-alien 23.07.14 20:54
« Re: Re: Gratulace a pár poznámek
Že dokáže přístup dealera auto pěkně znechutit, o tom vím svoje. Však taky moje první předváděčka s GTI dopadla fiaskem - a to jsem tam jel 250 km. Za pomoci místního uživatele, vlastníka GTI 5, jsem se ovšem přes centrálu VW domohl svého a a od té doby jen samé dobré zkušenosti. Navíc při první skutečné jízdě s GTI jsem měl štěstí na prodejce-nadšence, kterej místo aby mě krotil mě ještě pobízel k pořádnýmu vyzkoušení. A zkouška to byla tak důkladná až jsem se z toho orosil. >:D Pak jsem jel s GTI Perf. (základní nemá vůbec cenu uvažovat) ještě dvakrát a jenom si svoje pozitivní dojmy potvrdil. Až na ten debilní start/stop. Ale už jsem četl, že se to taky dá vyřešit.
Předváděčku s Cuprou jsem jel taky s velmi ochotným prodejcem, ovšem stejně je nejlepší mít auto půjčené sám pro sebe. To se ovšem moc často nepovede,pokud nejsi VIP xicht. -
flakacka 23.07.14 17:44
« Re: Re: Gratulace a pár poznámek
Mám to napsané v recenzi. Celou dobu do cca 2400km sem jezdil do 4000ot/min. Posledních 100 km sem si dovolil podívat se výš. Opravdu snad jen 2x - 3x a to ještě na moment sem se podíval do pásma kolem 6000ot/min. Takže to opravdu nehoním. Chtěl sem vědět zda taky nezvadne, abych to napsal sem do recenze. ;-)