BMW X3 (2012)
7.10.2012Nejprve vám obecně představím toto auto. Jedná se o SUV střední třídy , BMW ho označuje jako SAV (sport activity vehicle) místo klasického pojmenování…
BMW X3 (eliot)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
woody-alien 25.12.13 21:44
« Typický interiér
Tak to zamrzí. Je to dosti zvláštní, obzvlášť ve srovnání s mainstreamovou produkcí. Kupříkladu s Mondeem mám najeto v podstatě to samé a nic takového se tam neděje. Nic nevrže, nic se neuvolňuje.....samozřejmě myslím za jízdy >:D , kdyby náhodou nějakej rejpal zase odkazoval na pověst Fordů. >:-[] -
eliot 23.09.13 22:24
« Re: Pochvala
Mockrát Ti děkuji ,vážím si toho! Upřímně si nejsem jistý ,jaké by to mělo přesně důsledky,přece jenom ,té elektroniky je tam dost.. Mnohem lepší je tam dát rovnou ty 18-ky , s runflaty je to ucházející kompromis komfortu a vzhledu,ale nic vyloženě tragického . Avšak pokud s tím komfortem nadále váháš ,tak bych ti doporučil 18" nerunflaty ,ty jsou naprosto v pohodě.
Ano , po 3000km byla spotřeba nižší přibližně o litr než s úplně novým autem. -
dzesi 23.09.13 21:18
« Pochvala
Ahoj- pozdravujem Ťa....auto mám už tretí týždeň.....spätne oceňujem všetky Tvoje informácie ako aj Tvoju recenziu-je napísaná dokonale! Auto je skvelé-jedinné s čím bojujem sú tie 17 -ky pneumatiky.Rozmýšlam tam dať rozširovanie podložky- potom by to asi dostalo ten správny výraz!.No otázka je čo to urobí s podvozkom a elektronikou.Alebo tam dať18ky- ale potom asi nerunflanty! Druhá vec -pozoroval si - po zabehnutí-nejaké zníženie spotreby? -
eliot 27.08.13 20:47
« Re: Hudba
Pravda ,taky jsem to podcenil. Bohužel , k té navigaci je pouze základní audio ;-\ . Nedá se říct ,že by hrálo strašně ,ale nemá moc prokreslený zvuk . Sílu znění basů si samozřejmě můžeš nastavit v idrivu ,ale místo toho ,aby se při větším zesílení příjemně rozezněly ,tak to jen začne dunět jako v nějakém laciném tuningovém autě. Je pravda ,že jsem náročnější posluchač ,tak o to víc mě teď mrzí ,že jsem si nepřiplatil alespoň za to levnější HiFi. -
dzesi 27.08.13 14:07
« Hudba
Ahoj, X3-ak je objednaná-no podcenil som hudbu v aute....Mám tam navigáciu Profesionál-je s tým spojené aj lepšie audio..?Vačšinou v aute počuvam cd a rádio....
Aký je Tvoj názor- ako to hrá v základe?Specialne ma zaujíma znenie bassov- myslím, že ekvalizér to nemá....!Dík! -
BlackWolf 09.08.13 22:58
« Zrychlení, kola, spotřeba
Máme v rodině tu samou verzi X3 a musím převážně souhlasit s eliotem.
Zrychlení je naprosto dostačující, zvláště pokud za Vás řadí automat. Až při vyšších rychlostech (cca 120+) prostě motoru vteřinku trvá než podřadí a dostane se do vyšších otáček, aby výrazněji zrychlil. Ale o nějakých problémech s předjížděním tedy vážně nemůže být řeč. Tuto představu asi spíš vyvolává spojení "dvoulitrový diesel a relativně velké a těžké SUV", opak je však pravdou - s dvoulitrovou X3 se dá jet velice svižně vysoko nad rychlostními limity.
Naší X3 jsme před rokem kupovali na základních 17" kolech, které jsme však poměrně rychle vyměnili za 19". Důvod byl jednoduchý: ty 17" tomu příliš nesluší a hlavně na nich auto (na můj vkus) trochu "plave". 19" nemají chybu, krom skvělého designu auto mnohem lépe drží stopu v zatáčkách a vyšších rychlostech.
Nakonec spotřeba... inu, s tou je to trochu složitější. Naše průměrná se pohybuje někde okolo 7mi litrů. Při svižnější jízdě spotřeba stoupá k 8mi litrům, při klidnější naopak klesá pod 7. Na udávaných 5,6 litrů se dosáhnout také dá, je zde ale zapotřebí dodržet určitá pravidla:
1. mód ECO-PRO
2. nebrzdit >:D (zkrátka sundat nohu z plynu chvilku před městem a nechat auto brzdit motorem)
3. volit velice plynulé rozjezdy a mimo obec jet skutečně 90 km/h
...potom se na displeji opravdu rozsvítí spotřeba 5,6 l/100 km... nutno však dodat, že na takovou eko jízdu člověk vážně nemá náladu každý den, neboť je potřeba se na to vážně soustředit... -
woody-alien 08.08.13 20:53
« Solidarnoscz edition
Aha, tak je to jasné. Původně mě spletlo to stažení okýnek, ale teď už je zřejmé, že tvoje X3 je zapojena do celosvětové sítě Solidarity cars, tedy aut, která v případě nepříznivého počasí jaksi samozřejmě nabízí útulek lidem, kteří nemají tolik štěstí v životě jako majitel tohoto stroje. ;-) >:D
PS: Zajímavej oříšek, jsem zvědav na vyjádření servisu. -
dzesi 22.07.13 18:22
« Zrýchlenie
.....dík, to si ma ukludnil.99.5% jazdím maximálne do 150-ky, hlavne kvoli našim štátnym mafiánskym vypalovačom! Čital som totiž názor jedného reportéra-že nad 80-ku sa s tým motorom už nedá predbiehať!Zjavne nepísal z vlastnej skúsenosti....ale nad 150- ku to ide hore len ked dáš plyn na podlahu? -
eliot 22.07.13 16:33
« Re: Zrýchlenie
Na okreskách s předjížděním výraznější potíže nejsou. Jenom do většího kopce,když chci najednou výrazně zrychlit (obzvlášť nad povolenou rychlost) , tak se zatlačení do sedaček nekoná ,ale na předjíždění je dynamika pružného zrychlení bezpečná. Stalo se mi asi jen 2x -3x, že motor už trochu nestačil ,ale ve většině případů je předjíždění úplně bez problému,díky dobrému pružnému zrychlení . Na dálnici asi do těch 140-150 km/h je zrychlení docela dobré ,ale pak už to jde výrazně pomaleji a to už mám dávno plynový pedál na podlaze,aby to jelo svižněji. Především tímto by měl 30d asi navrch -pružné zrychení v rychlostech nad 150km/h. -
dzesi 22.07.13 09:27
« Zrýchlenie
Ahoj-trošku otázka mimo od poslednej témy.....Už máš na nej slušne najazdené-zaujímal by ma Tvoj názor na dynamiku toho motora pri predbiehaní......Keď sa to rozbehne tak to ide pekne, ale oko sa s tým predbieha a zrýchľuje na okreskách? Netrápi sa tam ten motor?A jaké si mal dojmy na diaľnici? -
eliot 18.07.13 20:38
« Re: ?
Trochu vtípek ohledně té bouřky, protože nevím na 100 % ,jestli to způsobila právě ona,ale nelze to úplně vyloučit. Elektronika auta ,zvlášť pokud je citlivá (což u BMW bývá) může zachytit elektromagnetické vlny ,které pocházejí úplně odjinud než z vlastního zdroje . U některých BMW se samy otevírají okna např. ,když někdo nedaleko odemkne nebo zamkne jiné BMW,ale tohle ten případ není , kolem žádné auto ani v širším okolí neparkovalo,takže to vztahuji na tu bouřku. Aby si to lépe pochopil ,je to vlastně podobné jako v letadle ,kde se musí při vzlétání a přistávání vypínat mobily. Mohly by totiž vysílat elektromagnetické vlny k letadlu a tím úplně rušit nebo zkreslovat signály v palubním počítači. Tohle se tedy nedá brát úplně jako závada ,narozdíl třeba od toho ,kdy se ti otevřou okna hned po nastartování ,tam bývá pořád ta samá konkrétnější příčina a dá se často opravit ,ale zato tady se to odvíjí od zcela náhodného zachycení falešného signálu a může se to stát úplně každému autu s el. ovládáním oken i když nemá jinak s elektronikou vůbec žádné problémy nebo sebemenší závady. Otevřít okno auta může například dokázat i výboj od tramvajových trolejí ;-),ale to je opravdu velmi výjimečné.