iu....moc by zajímalo jaké časy jezdil ten Rakušák, co měl ty M brzdy.
Ano, vypadá to tak, že bys k tomu potřeboval ty 19" ráfky. Píší, že je to retrofit kit, což znamená, že je to BMW AM (aftermarket) part, takže žádný problém, ale instalace musí proběhnout v autorizovaném BMW servise. Ale podle toho co píšeš, tak by to asi byly vyhozené peníze.
;-\ Já jsem to řešil tak, že jsme měli jedno auto rodinné, s kterým jezdila občas i manželka a pak to druhé (ITR) na okruhy, se kterým jsem jel občas do práce, když rodinné potřebovala manželka. V tom případě se mě vyplatilo do okruhového investovat. Jenže.....
já byl členem klubu, který jezdil s dalšími kluby mistrovství Victorie v Super Sprintech a já byl na nějakém okruhu (ve Victorii byly 4) skoro každý měsíc. 10 závodů za rok. Dalo se jet i častěji jako host u nějakých jiných klubů. (Zima se sněhem tam nebyla... ;-)) Jeli se 3-4 jízdy za den, podle toho kolik bylo přihlášených jezdců. Přihlásit se mohli i 2 jezdci s jedním vozem. To byla finanční výhoda pro ty, co provozovali závoďáka společně. Slicky nebyly povoleny. Něco takového by se dalo jezdit i zde.
Synovec (zemřel pred 4 lety), kdysi organizoval závody do vrchu. Jezdili Češi/Moraváci, Slováci, Rakušané a Poláci. Ale jezdilo se jen na Moravě a na Slovensku.
[odkaz]Tímto způsobem by se daly jezdit i okruhy. To by se pak vyplatilo investovat do nějakého staršího GTI a hrát si s ním.....
;-) Ale bacha! Tato aktivita je family unfriendly....
;-\