< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cupra a manual
wl. Káva. Je to přesně tak jak píšeš. Měl jsem možnost tento vývoj k lepšímu, v tomto případě, při svých po revolučních dvouročních návštěvách ještě z Austrálie. Když jsme před cca 10 léty zakotvili na Moravě víceméně natrvalo, tak to bylo s dobrou kávou tady u nás "na venkově" stále vachrlaté. (Spousta starých komunistů ještě dnes nedá na "turka" dopustit). On totiž málokterý podnikatel měl tehdá "zbytečné" prostředky na koupi kvalitní espresso mašiny. Ale teď zaplať pánbůh i ta poslední cukrárna už dělá pitelné presso. (Dokonce i já doma.... ;-)) Nevím jak jsou na tom na Slovensku, ale tuším, že podobně. 29 jedeme na dva dny do B´lavy, tak dám potom vědět.......... ;-) Jo, a s vínem to bylo podobné.. ;-)
iu. MRS v cupu se solidní výbavou jsem nakonfiguroval na 850k Kč. Zajímavé na té ceně je to, že za ty samé peníze jsem v roce 2008 koupil MMPS gen I s podobným není to taková el cheapo greyvýkonem, ale 2 roky na to gen II už stála jen 690k Kč. Z toho lze usoudit, že HH se cenově dostaly zpět tam kde byly v roce 2008.
Barva? Vidím to podobně jako Ronault. Ta Titanium mě zkrátka "bere"....ono to není jen tak nějaká el-cheapo barva, je to vymakaný odstín gunmetal grey.........
V Anglii za takovou barvou babybmw borci šílí.........i M3 a MRS look in that shade of grey really mean... ;-)
Thms. Už sem to naznačil minulou sobotu, že stará 3dr MRS se mě líbila daleko víc než tento nový 5dr HB. Jj, v červené je ta nová taky ok. 3dr MRS bych bral i ve žluté. Svého času i ITR byla populární ve žluté barvě........3dr kastle a kupátka zkrátka ty "žhavé" barvy "poberou..... ;-)
S tím podvozkem je to přesně tak jak píšeš. BMW chtělo mít v M2 track car first and a road car as second........no compromise...a navíc s tím adaptivním podvozkem by M2 byla cenově velkou konkurencí M4 a obzvlášť teď, když M2 má S55 motor.