< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ono to není špatně
Jenže auta zastrarávají jak morálně, tak i fyzicky ... Můžeš o ně pečovat jak chceš nebo si myslet co chceš, ale nezměníš fakt, že železo a sváry reznou, plasty a guma v čase degradují, křehnou a ztrácí své původní vlastnosti, které se ti naprosto zásadně projevují ve spolehlivosti nebo bezpečnosti auta. A mj. znám spoustu lidí, kteří myslíce na rodinu, dávají právě té bezpečnosti čím dál větší váhu.
Tvé představy o spolehlivosti aut ti brát nebudu. Já potřebuji auta spolehlivá, která jezdí denně a kdy bez problémů do nich sednu a vyrazím bez obav na trasu 10 km nebo 1.500 km. A jak před 20 lety, tak i dnes, jakmile je auto +/- 10 let staré, tak ta spolehlivost a moje důvěra v jakékoliv auto letí těžce dolů, protože se o uto můžeš starat jak chceš, ale různé drobné závady se tam už běžně vyskytují a k tomu se přidává postupná výměna zásadních komponent, čímž se pak udržování takového auta stává ekonomicky i časově náročným.
Houževnatější a mechanicky odolnější? Máš nějaké zkušenosti s konstrukcí aut? Jak se za posledních 25 let změnila (konstrukční a simulační SW, použití vysokopevnostních ocelí atd.)? Tvé názory ti brát nebudu, ale já při bouračce budu radši sedět v autě konstruovaném v minulých pár letech než před 25 lety (OI) nebo ještě dříve (Favorit), protože šance na něco vážnějšího je u těch starých aut prostě mnohonásobně vyšší.