Je zajímavé co píšeš o te kvalitě, opravdu jsem čekal ze to bude o minimalne stupeň k lepšímu. Okolo sebe nemam bohuzel nikoho kdo by mel s vozy Hyundai dlouhodobou zkušenost podloženou najezdem vetsi porce kilometru. Prijde mi ze v diskusich jsou sice majitele Hyundai relativně spokojeni ale bohuzel pro me a dalsi pripadne zajemce se většinou níže ve vláknu doctu ze auto maji treba dva roky ale najeto maji treba 30tis kilometru. Soudě podle nabídky ojetin to proste vypada ze toho ta auta zdaleka tolik nenalitaji jako treba nemecka, francouzská ale i ceska konkurence. Druhy ne moc milý fakt je ze se o Hyundai tolik nepíše a tak získání relevantních informaci neni uplne lusknutim prstu. Hrabal jsem se dnes opět nabídkama a automat definitivně vyloucim, protoze nejsi prvni kdo me od toho zrazoval. :-)
Nova i30 se mi moc libi a kdyby to kupovala firma tak ti reknu ze bych si ji okamžitě objednal, ale s blížící se koupi se mnozí pochybnosti a obavy z toho abych neslapnul vedle. Ale to nejen u Hyundai samozrejme.... kdyby to byl telefon i drahej tak ho v nejhorším vyhodis a koupíš novy kus, ale k autu si prece jen vybuduje clovek nejaky vztah, spoléhá na nej atd. Souhlasím, ze technických vychytávek přibývá, az jsem byl sám překvapený co vsechno je uz v základní výbavě a co vsechno se da prikoupit, ale je fakt ze co v autě neni to se nepokazi :yes:
Překvapilo me ale ze kdyz jsem se ptal na cenu základního servisu tak jsem se dozvěděl ze jeste neni k dispozici oficiální ceník, co je ale pozitivní tak u 1.4 maji pry servisni interval 15tis km z čehož jsem byl mile překvapen protoze u konkurence se zda ze by nejraději aby olejová náplň v motoru byla doživotní >:D tzn. Do konce záruky a pak by auto expolodovalo a sel bys rovnou pro novy kus :-) no uvidime az bude možnost svezení zda bude prvotní nadšeni přetrvávat a nebo bude hledání pokračovat a treba jeste budu pokorne klepat na dvere u Hondy a u Peugeotu. Nastesti tech prodejců Peugeotu je celkem dost na výběr, ale dealera Hondy aby clovek pohledal. Ten co je kousek od nas tam opravdu uz nepůjdu a vsechno ostatni i pro případný dalsi servis poměrně z ruky. Co se tyce mistra Vladimíra tak jsem čekal ze po te nepříjemné anabázi s dealery skončí na smetišti dějin a ze se u Hyundai neco změní k lepšímu. Ale treba to tem korejcum vyhovuje, mam mensi zkušenost z jine jihokorejské značky v oblasti elektroniky a interně se chovají dost podobně ale směrem ven uz to nastesti neni tak videt :-) ja sám jsem take zvědavý na co nakonec napíší recenzi a doufam ze bude pro dalsi alespoň z poloviny zajímavá jako ta tvá. Budu sledovat jak budes postupne doplňovat info o servisu apod. Protoze tady bohuzel dost recenzi konci nadšením z nového vozu ale to nejpodstatnější se pak uz nedozvíme :-)