Ano, přesně to píšu o malý kousek výš. Pokud budeme pracovat s teorií, že Honda ladila dva podvozky, jeden pro sériovku a druhý pro čas, tak máš samozřejmě pravdu. Pokud se nad tím nesmyslem alespoň trochu zamyslíme, zjistíme, že v teoretické rovině můžeš plácnout jakoukoli blbost.
Po větě "Smaozřejmě, CTR je mnohem tužší, ale také to bude mít vliv," kterou jsi to celé sebereflexivně zakončil, by sis měl za ten předešlý post lednu lísknout a život půjde dál. >:D Nejlepší je přijít s teorií a následně ji sám sobě vyvrátit. >:-[] A to už vůbec nemluvím o tom, že Honda sama uvádí, že klec neměla na tuhost žádný vliv. Ostatně testovat na Ringu auto ve specifikaci, která se nebude prodávat, by asi malinko postrádalo smysl. Poněkud v kontrastu s tím je výztuha tebou zmiňovaného Méganu, kde došlo záměrně u PRODUKČNÍ verze k vyztužení a následnému ladění auta.
A pak se můžeš divit, že jako člověk, co asi autům trošku rozumí, trošku ztrácíš glanc. :-!